Paar dagen thuis is ook wel lekker nu ik er eenmaal ben hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ohh jammer![]()
Wel chill maar twee dagen naar school
Waren er gister een paar die gingen Trump supporters (en hun kinderen!) met pepperspray aanvallen.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie soms gigantische bedragen langs komen, heel apart. Bernie heeft ook intens domme supporters, die mensen die gaan schreeuwen bij Trump rallies snappen niet dat ze het juist aan het verneuken zijn
Dat is echt heel apart ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bernie heeft ook intens domme supporters,
Ze hebben de retoriek al heel snel in zich opgenomen dat je alles wat je niet zint facist mag noemen en daar geweld op mag toepassen.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren er gister een paar die gingen Trump supporters (en hun kinderen!) met pepperspray aanvallen.
Ik heb nog steeds de gat in mijn kaakquote:Op donderdag 28 april 2016 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn kaken
Valt alles mee, misschien in de provincie wat meer ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En bij iedere hbo/wo middenklasse gezinnetje die een volvo rijden.
Ben je weer aan de druks geweest?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klopt, omdat er meer allochtonen in de randstad wonen.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
Valt alles mee, misschien in de provincie wat meer ja.
Xtc op?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee zijn hossel is op zijn gezicht gaan zittenquote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je weer aan de druks geweest?
Op de Veluwe is de gemiddelde persoon erg, erg calvinistisch.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt alles mee, misschien in de provincie wat meer ja.
Jij bent afgaande op je posts trouwens Calvinistischer dan de gemiddelde persoon die je beschrijft.
Niet als het om materiele zaken gaatquote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Elan het volgende:
Jij bent afgaande op je posts trouwens Calvinistischer dan de gemiddelde persoon die je beschrijft.
Ach, met huidige beleid is dat over 10 jaar toch wel uitgeroeid.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, omdat er meer allochtonen in de randstad wonen.
elanquote:Op donderdag 28 april 2016 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, met huidige beleid is dat over 10 jaar toch wel uitgeroeid.
Kinderen zijn tegenwoordig al vies brutaal, ook die met christelijke achtergrond
quote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je weer aan de druks geweest?
Had 4 fmp eergisterenquote:
Dat ass thoquote:Op donderdag 28 april 2016 12:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee zijn hossel is op zijn gezicht gaan zitten
Beetje net zoals de Nederlandersquote:Op donderdag 28 april 2016 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze hebben de retoriek al heel snel in zich opgenomen dat je alles wat je niet zint facist mag noemen en daar geweld op mag toepassen.
Antifa huhaha.
Eens.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de Veluwe is de gemiddelde persoon erg, erg calvinistisch.
wanneer kan je wel dmen ik mis jequote:
Hebben NL paspoort dus feitelijk zijn ze dat welquote:Op donderdag 28 april 2016 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder allochtonen onder Nederlanders scharen
Klopt. Maar geloof daar niet zo in.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hebben NL paspoort dus feitelijk zijn ze dat wel
Weet niet wanneer die ban stoptquote:Op donderdag 28 april 2016 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer kan je wel dmen ik mis je
sosverslaafdequote:Op donderdag 28 april 2016 12:25 schreef JanCees het volgende:
Kapot pijn aan m'n neusschot
Nu moeten jullie vragen of ik drugs gebruikt heb
heb je drugs gebruikt?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:25 schreef JanCees het volgende:
Zit je nu zonder snuif?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:25 schreef JanCees het volgende:
Geen ideequote:Op donderdag 28 april 2016 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet wanneer die ban stopt
Aan wie kan ik dat vragen
Jaquote:Op donderdag 28 april 2016 12:25 schreef Nouri het volgende:
[..]
sosverslaafde
heb je al zin in kermis
Neequote:Op donderdag 28 april 2016 12:26 schreef Nouri het volgende:
jc had je gisteren mijn foto op facebook gezien
grappig was hij hé
heb je een bal op je neus gekregenquote:
ik ben bijna van mijn verkoudheid af gelukkigquote:Op donderdag 28 april 2016 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapot pijn in mn kop
geen alcohol gebruikt
gewoon verkouden
ik zou hier mee uitkijken voor nje het weet beledigd jancees je tot in de dieptequote:Op donderdag 28 april 2016 12:26 schreef Nouri het volgende:
jc had je gisteren mijn foto op facebook gezien
grappig was hij hé
Ik heb het opgelopen in HC gister denk ikquote:Op donderdag 28 april 2016 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben bijna van mijn verkoudheid af gelukkig
Nee ik maakte een grap lolquote:Op donderdag 28 april 2016 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je een bal op je neus gekregen
nee 4fmp gebruiktquote:Op donderdag 28 april 2016 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wodka via een tampon ingebracht?
oh gelukkig maarquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar geloof daar niet zo in.
Als je 21 brazilianen een dubais paspoort geeft om daar te voetballen zijn ze ook nog braziliaan
oh shitquote:Op donderdag 28 april 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het opgelopen in HC gister denk ik
Iemand naast mij zat vies te snuiten , dan denk ik
blijf lekker thuis
Vraag dit maar aan de poolse community in chicagoquote:Op donderdag 28 april 2016 12:28 schreef Elan het volgende:
Poolse of Turkse Amerikanen voelen zich meer Amerikaan dan Pool of Turk.
Heb je nummer voor mequote:Op donderdag 28 april 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vraag dit maar aan de poolse community in chicago
nee, misschien moet je er langs gaan.quote:
ik denk dat ik niet uit ga met kermisquote:Op donderdag 28 april 2016 12:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga je ook bier gooien op ronnie flex
Dat is ontzettend stoer
ik wil daar wel heen wantquote:Op donderdag 28 april 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, misschien moet je er langs gaan.
leuke stad hoor
Of de zwarte community.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vraag dit maar aan de poolse community in chicago
Ben er geweest vond niks aan.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, misschien moet je er langs gaan.
leuke stad hoor
erg he hij heeft het niet begrepen hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 12:29 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik denk dat ik niet uit ga met kermis
jezus wat een ongelooflijke kut artiesten zeg
lol chicago niets aan vindenquote:Op donderdag 28 april 2016 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er geweest vond niks aan.
Seattle of Philly beter. Lekker blowen op straat
Kunst boeit me precies niks.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol chicago niets aan vinden
goede kunst
goede eten
aardige mensen
kan je ook blowen
ga lekker binnen blowen pauperquote:Op donderdag 28 april 2016 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kunst boeit me precies niks.
En je mag niet blowen in park daar.
Bovendien te vaak slecht weer ook.
ja want jij houdt je altijd aan de wetquote:Op donderdag 28 april 2016 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kunst boeit me precies niks.
En je mag niet blowen in park daar.
Bovendien te vaak slecht weer ook.
In buitenland wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja want jij houdt je altijd aan de wet
Triest dat je zoveel waarde hecht aan drugsquote:Op donderdag 28 april 2016 12:34 schreef Elan het volgende:
Philly-genot
Overal hippies die eigen wiet telen en mushroom
Goed weerLeuke mensen
Goede muziek
Stoned met tram naar museum
quote:Op donderdag 28 april 2016 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Hippies zijn echt vermoeiende mensen man.
Kloptquote:Op donderdag 28 april 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst zei je nog gewoon blowen op phuket
Dat kloptquote:Op donderdag 28 april 2016 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Maar daar zijn autoriteiten gewoon te koop.
Jullie doen niet aardig tegen elkaarquote:
Kronos bedoel je?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga op Kronis II 1.12.1 server een char starten elan
doe je mee
Ja kronos nieuwe serverquote:Op donderdag 28 april 2016 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Kronos bedoel je?
Nee man doe geen wow toch. Kom Dota keertje.
Iedereen katertje toch.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie doen niet aardig tegen elkaar
ja denk hetquote:
ben je chagrijnig elan?quote:
waarom wil je datquote:
ohquote:
Jammer.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja kronos nieuwe server
Heb geen desktop meer om fatsoenlijk moba op te spelen
Oh he bahquote:Op donderdag 28 april 2016 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat
4x per dag antibiotica pfff
Heb jij nog last
Oh wanneer kom je dan een keertje?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gegaan wat denk jij.
Anders had ik je wel gezegd
Weet niet die jongen is volgende week 2 maand naar Nieuw Zeeland. Verder ken ik niet echt mensen daarquote:Op donderdag 28 april 2016 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wanneer kom je dan een keertje?
oke flauw, ik weet genoegquote:Op donderdag 28 april 2016 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet die jongen is volgende week 2 maand naar Nieuw Zeeland. Verder ken ik niet echt mensen daar
quote:
Eckte joden gaan gewoon met de goederenwagon.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:11 schreef Nouri het volgende:
zondag eerste klasse reizen naar ajax
jaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 28 april 2016 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Eckte joden gaan gewoon met de goederenwagon.
en als jij het leuk vindtquote:Op donderdag 28 april 2016 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo bedoel ik niet.
Kunnen wel gewoon meeten als je leuk vindt.
Kom verder alleen nooit 'spontaan' in Arnhem zeg maar.
pff werd tijdquote:Op donderdag 28 april 2016 13:16 schreef Nouri het volgende:
vanaf volgende week mooi weer
jaaaaaaaaaaaa
Wat denk je zelf.quote:
net op tijd ☔quote:Op donderdag 28 april 2016 13:16 schreef Nouri het volgende:
vanaf volgende week mooi weer
jaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
In HK geen idee wat je allemaal hebt
oke doe ik, komt goedquote:Op donderdag 28 april 2016 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.
Moet jij alleen wel iets bedenken wat we kunnen gaan doen. Ken stad verder niet zo goed.
borrels zijn feesten?quote:
ga zweere poip danquote:Op donderdag 28 april 2016 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geen besloten borrels iig want ken niet zoveel mensen in hk
oh ja dat ken ik welquote:Op donderdag 28 april 2016 13:26 schreef Nouri het volgende:
[..]
ga zweere poip dan
daar zijn toch 500+ man
Jezus wat een naai actie is dat.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:48 schreef supersof het volgende:
pfff
heb maand geleden kaarten voor een dansvoorstelling gekocht voor mij en mijn moeder op moederdag. Is er opeens een actie voor die voorstelling dat je je moeder gratis mee mag nemenen heb al gebeld of ze daar nu iets mee kunnen doen aangezien ik ze al heb besteld, maar dat mag niet zei die mevrouw
Ja, het is 'maar' 17,50 per kaartje, maar alsnog, kan daar bijna een week van etenquote:Op donderdag 28 april 2016 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus wat een naai actie is dat.
Van 17.50? Vandaar dat je zo dun bent :squote:Op donderdag 28 april 2016 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, het is 'maar' 17,50 per kaartje, maar alsnog, kan daar bijna een week van eten
Nee van 20/25 ongeveerquote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van 17.50? Vandaar dat je zo dun bent :s
Vandaar dat je zo dik bent.quote:
wowquote:
Ik ben niet heel efficientquote:
Dit had ik toen ik alleen woonde heel erg.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet heel efficientWakker worden, realiseren dat je geen brood hebt enzo, dan haal je maar wat op het station. Ja dan wordt het snel veel.
Geen flauw idee eigenlijk.quote:
Oh ja dat heb ik ook wel soms. Maar dan meer met middag eten. Dat ik te weinig mee heb genomen naar school. Ik heb altijd wel ontbijt, brinta, crackers of havermout.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet heel efficientWakker worden, realiseren dat je geen brood hebt enzo, dan haal je maar wat op het station. Ja dan wordt het snel veel.
Alcohol is killer op je boodschappenlijstje hequote:Op donderdag 28 april 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk.
Ligt eraan hoe vaak vis in een week.
Als het weinig vis is stuk goedkoper.
Verder nauwelijks tot geen snoep/chips/rotzooi.
Weinig wijnen.
Dus zal goed meevallen, maar letten niet echt op.
Ja zeker.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Alcohol is killer op je boodschappenlijstje he
Chips eet ik ook niet meer alleen verse nootjes af en toe maar die zijn ook best duur.
wie nietquote:Op donderdag 28 april 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zijn DOL op uit eten gaan.
Dus worth
echtquote:
Geen idee. Genoeg mensen die ik ken die gewoon het liefst zo goedkoop mogelijk willen eten bij maccie of kebabzaak. Ook al zouden ze het wel kunnen betalen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
echt
wat vinden ze er niet leuk aan? lusten ze veel dingen niet? of ongemakkelijk dat je bediend wordt?
Sommige mensen vinden ongemakkelijk, zelfs met hun eigen partner.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
echt
wat vinden ze er niet leuk aan? lusten ze veel dingen niet? of ongemakkelijk dat je bediend wordt?
Ik vind het alleen ongemakkelijk als mijn vader er is, dan gaat hij domme grapjes maken tegenover serveerstersquote:Op donderdag 28 april 2016 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden ongemakkelijk, zelfs met hun eigen partner.
Gelukkig is mijn vader autist.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het alleen ongemakkelijk als mijn vader er is, dan gaat hij domme grapjes maken tegenover serveersters
Maar thuis zit je toch ook gewoon te eten en te praten. Is niet heel anders in dat opzicht toch.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden ongemakkelijk, zelfs met hun eigen partner.
Mensen hebben vaak het idee dat ze interessant genoeg zijn om aangekeken te worden door anderen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar thuis zit je toch ook gewoon te eten en te praten. Is niet heel anders in dat opzicht toch.
"Mag ik de rekening?"quote:Op donderdag 28 april 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn vader autist.
Die snapt geloof ik niet wat grapjes zijn.
Ik vind het alleen ongemakkelijk met mensen waarmee ik nog nooit heb gegeten maar dat is ook wel weg na een paar minutenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het alleen ongemakkelijk als mijn vader er is, dan gaat hij domme grapjes maken tegenover serveersters
Dan zet je tv aan of ga je gamen. Of in huis bezig.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar thuis zit je toch ook gewoon te eten en te praten. Is niet heel anders in dat opzicht toch.
dat lijkt me heel erg saai als je niet praatquote:Op donderdag 28 april 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zet je tv aan of ga je gamen. Of in huis bezig.
Veel partners praten niet veel 1 op 1.
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:17 schreef supersof het volgende:
mijn hond is echt heel lief naast me aan het slapen![]()
Voor mij wel. Want gezellig, affiniteit, vertrouwen.quote:
je raakt toch uitgepraatquote:Op donderdag 28 april 2016 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me heel erg saai als je niet praat
Ik wilde een hard grapje maken dat de vrouw toch maar 2 communicatiemanieren nodig hebtquote:Op donderdag 28 april 2016 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor mij wel. Want gezellig, affiniteit, vertrouwen.
Voor anderen misschien niet.
Je kunt daar verder ook geen waardeoordeel aan verbinden. Sommige relaties werken perfect zo.
nee joh gekquote:
4 lippenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde een hard grapje maken dat de vrouw toch maar 2 communicatiemanieren nodig hebt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je blijft toch dingen mee maken, kinderen en kleinkinderen maken ook genoeg mee om over te praten. Dingen op tv bespreken, herinneringen ophalen. Genoeg dingen hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het wel als je flink ouder wordt
Nee ligt echt aan persoon.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het wel als je flink ouder wordt
Ja, lijkt mij ook vreselijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me heel erg saai als je niet praat
Mijn ouders praten erg minimaal met elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ligt echt aan persoon.
Sommige mensen bekken elkaar ook constant af en worden toch oud samen. Misschien minder gevoelig of zo.
Natuurlijk kan je ook stil zijn, maar dat is dan niet omdat je niks om over te praten hebtquote:
Mijn ouders ook niet. En constant godverren op elkaar om alles. Soort milde versie van Tiny en Lau.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ouders praten erg minimaal met elkaar.
O nee, dat niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet. En constant godverren op elkaar om alles. Soort milde versie van Tiny en Lau.
mijn moeder wel tegen mijn vader, maar hij hoort het vaak nietquote:Op donderdag 28 april 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ouders praten erg minimaal met elkaar.
Rotterdamse denkers he.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O nee, dat niet.
Als ze iets zeggen is het wel positief.
thuisbezorgd?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te lui om naar buiten te gaan voor eten
Stil zijn is niet erg, maar gewoon niet echt meer kunnen praten met elkaar omdat je niets te zeggen hebt lijkt me wel een van de vervelendste dingen waar je in kunt belanden.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je ook stil zijn, maar dat is dan niet omdat je niks om over te praten hebt
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Misschien.quote:
Niet iedereen is een prater.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stil zijn is niet erg, maar gewoon niet echt meer kunnen praten met elkaar omdat je niets te zeggen hebt lijkt me wel een van de vervelendste dingen waar je in kunt belanden.
Open de gordijnen danquote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt wel nacht hier in huis, zo donker buiten.
heerlijk beestje is hetquote:
wejo ik kom wel bij jou netflix kijkenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Skip ook lunch
Ga zo nieuwe tv ophalen, vanavond Netflix in 4k
Wat voor haal je?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Skip ook lunch
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
wejo ik kom wel bij jou netflix kijken
Pics van je nieuwe TV.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Skip ook lunch
Dan kan je 'm toch thuis laten bezorgen of dat nietquote:Op donderdag 28 april 2016 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal straks posten, zit opeens te denken dat hij wrs niet eens in de auto past
Jawel.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je 'm toch thuis laten bezorgen of dat niet?
Ja of iets anders. Deze is helaas bijna afgelopenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn.
Die serie die jij nu volgt zeker?
als ik geld heb, koop ik ook een tvquote:Op donderdag 28 april 2016 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik rijk ben, koop ik ook een grotere tv.
Ah ja, logisch. Heb m'n Samsung Smart TV inmiddels alweer sinds begin januari 2013, prima ding nog altijd. Daarvoor had ik een keiharde beeldbuisquote:Op donderdag 28 april 2016 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel.
Maar wil 100% zeker weten dat er geen dode pixels in zitten.
Één van de weinige zaken waar je geen garantie op hebt bij de aanschaf van een tv
Nicequote:Op donderdag 28 april 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, logisch. Heb m'n Samsung Smart TV inmiddels alweer sinds begin januari 2013, prima ding nog altijd. Daarvoor had ik een keiharde beeldbuis![]()
.
Wel breedbeeld uiteraard.
Zou je een grotere willen dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn tv-scherm is even groot als mijn laptopscherm.
Straks als men je 4k in de maand betaaltquote:Op donderdag 28 april 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik geld heb, koop ik ook een tv
ik kijk alles op mijn laptopquote:Op donderdag 28 april 2016 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn tv-scherm is even groot als mijn laptopscherm.
Mwah, ik kan er toch niet verder dan een meter vandaan zitten, dus is niet nodig.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je een grotere willen dan?
[..]
Straks als men je 4k in de maand betaalt
Mijn zus kocht laatst ook een nieuwe TV en had precies hetzelfde probleem daarmee. Bij mij doet ie het nog steeds.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice
Doet bij jou die RTL XL app het nog (via smart tv)? Bij mij is hij opeens weg, Wtf.
Precies dat.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus kocht laatst ook een nieuwe TV en had precies hetzelfde probleem daarmee. Bij mij doet ie het nog steeds.
Ik kijk er alleen Voetbal Inside op terug als bijvoorbeeld Kieft te gast was.
Vond het ook altijd wel fijn om de Eredivisie App te gebruiken, maar sinds ze van Eredivisie Live naar FOX zijn gegaan, werkt die app niet meer. Ik kan het ook niet vinden in de zoeklijst van apps. In de woonkamer hebben ze die app wel gewoonquote:Op donderdag 28 april 2016 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies dat.
Belachelijk dat RTL nog geen Chromecast-ondersteuning heeft
word jouw tv niet meer ondersteund dusquote:Op donderdag 28 april 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond het ook altijd wel fijn om de Eredivisie App te gebruiken, maar sinds ze van Eredivisie Live naar FOX zijn gegaan, werkt die app niet meer. Ik kan het ook niet vinden in de zoeklijst van apps. In de woonkamer hebben ze die app wel gewoon. Fucking afzetterij.
Ach, niet dat ik er enorm mee zit want NPO Gemist en NOS Sport vind ik genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
word jouw tv niet meer ondersteund dus
Genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Kennen jullie iemand of werken jullie zelf bij een transportbedrijf?
Camiel Eurlings.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Serieus?quote:
Engels of Nederlands?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
Ik doe daar namelijk onderzoek in, en ik zoek nog mensen die een kleine enquete willen invullen. Duurt ongeveer 10 minuten.Het liefst mensen die in de planningafdeling werken
Als je een link hebt wil ik best wat mensen die ding sturen waarvan ik weet dat ze daar werkenquote:
Ik heb je geDMedquote:Op donderdag 28 april 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je een link hebt wil ik best wat mensen die ding sturen waarvan ik weet dat ze daar werken
Mijn oom heeft een transportbedrijfquote:Op donderdag 28 april 2016 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Het bedrijf of je oom?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn oom heeft een transportbedrijf
die binnenkort stopt
ja maar zit er pas 2 maanden dus weinig opgebouwd en heb maar contract van halfjaar lolquote:Op donderdag 28 april 2016 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan krijg je geld voor je vakantie
Zou die wel misschien 10 minuten tijd hebben om een kleine enquete in te vullen?quote:
Hoezo benader je niet transportbedrijven via facebook?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou die wel misschien 10 minuten tijd hebben om een kleine enquete in te vullen?
Ik bel met bedrijven, benader mensen via linkedin etc. maar het lukt mij niet echt lekker om data te verzamelenquote:Op donderdag 28 april 2016 15:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoezo benader je niet transportbedrijven via facebook?
Het gebruik van IT in wegtransport. Maar ik vraag ook wel specifieke bedrijfsinformatie, dus ik heb mensen van de planningafdeling nodig die dat voor hun bedrijf wetenquote:
Probeer Action iig, die transportafdeling is mega.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik bel met bedrijven, benader mensen via linkedin etc. maar het lukt mij niet echt lekker om data te verzamelen
[..]
Het gebruik van IT in wegtransport. Maar ik vraag ook wel specifieke bedrijfsinformatie, dus ik heb mensen van de planningafdeling nodig die dat voor hun bedrijf weten
Nee action valt er dus weer buiten. Het moeten echt vervoerders zijn zeg maarquote:Op donderdag 28 april 2016 15:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Probeer Action iig, die transportafdeling is mega.
ik kan je de link van de fb van mn oom wel geven maar het is best een kleintje
heb er een aantal gestuurdquote:Op donderdag 28 april 2016 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee action valt er dus weer buiten. Het moeten echt vervoerders zijn zeg maar
Ja dat zou chill zijn
Nou, ik heb nu meer dan 80 bedrijven benaderd en heb slechts 13 complete vragenlijsten terugquote:
oeiquote:Op donderdag 28 april 2016 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ezell heeft het over ingevulde shit
Ik wil het niet weten denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is dat bruine vloeibare op het blauwe bord?
plasquote:Op donderdag 28 april 2016 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is dat bruine vloeibare op het blauwe bord?
wat ga je koken?quote:
kaassoufle achtig dingquote:Op donderdag 28 april 2016 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga je koken?
mijn moeder gaat zo koken
Oh lekker behalve de kapucijnersquote:Op donderdag 28 april 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kaassoufle achtig ding
kapucijners
wortels
aardappeltjes met uien/champignons/tauge
lekker is dat he als er voor je gekookt wordt
Koop je die aardappelen zo of maak je van scratch alles zelfquote:Op donderdag 28 april 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kaassoufle achtig ding
kapucijners
wortels
Kaassoufle, bedoel je niet cordon bleu?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kaassoufle achtig ding
kapucijners
wortels
nee inso eet geen vlees tochquote:Op donderdag 28 april 2016 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Kaassoufle, bedoel je niet cordon bleu?
haiquote:
haiquote:
heb er geenquote:
Oh die ene guy werd het dus niet?quote:
nee hij reageerde elke keer pas na >24 uurquote:Op donderdag 28 april 2016 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh die ene guy werd het dus niet?
Vervelend altijdquote:Op donderdag 28 april 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hij reageerde elke keer pas na >24 uur
ja dag heb net die van hen gedaanquote:
nou ja zegquote:Op donderdag 28 april 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag heb net die van hen gedaan
Okay dat is vrij duidelijk danquote:Op donderdag 28 april 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hij reageerde elke keer pas na >24 uur
ja dus spreek hem niet meerquote:Op donderdag 28 april 2016 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay dat is vrij duidelijk dan
nja, het zijn kleine dingetjes, voornamelijk bestek. Maar kan er gewoon niet tegen dat ze hun eigen troep niet opruimenquote:Op donderdag 28 april 2016 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof je bent gek dat je die afwas doet hoor
Wat heb je er ingegooid?quote:Op donderdag 28 april 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
net een heerlijke groene smoothie gemaakt![]()
halve mango, halve avocado, handje spinazie, wat munt en een banaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je er ingegooid?
Met spinazie is lekker
En dan zeggen dat je met 17,50 een week boodschappen kunt doenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
halve mango, halve avocado, handje spinazie, wat munt en een banaan.
Maar het smaakt vooral naar munt. Wat ik niet erg vindwant munt
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 april 2016 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
halve mango, halve avocado, handje spinazie, wat munt en een banaan.
Maar het smaakt vooral naar munt. Wat ik niet erg vindwant munt
Nee, niet 17,50, ik zei 20/25quote:Op donderdag 28 april 2016 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je met 17,50 een week boodschappen kunt doen
Goede deal.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, niet 17,50, ik zei 20/25
en ik ben zaterdag naar de markt geweest waar ik het volgende heb gehaald voor 8,50:
- 2 avocado's
- tros bananen
- bosje munt
- 1 courgette
- 1 aubergine
- 3 tomaten
- 3 mandarijnen
- zak spinazie
- 1 mango
Ja ik moet echt eens een beetje slim gaan inkopen en plannenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, niet 17,50, ik zei 20/25
en ik ben zaterdag naar de markt geweest waar ik het volgende heb gehaald voor 8,50:
- 2 avocado's
- tros bananen
- bosje munt
- 1 courgette
- 1 aubergine
- 3 tomaten
- 3 mandarijnen
- zak spinazie
- 1 mango
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |