Ja of iets anders. Deze is helaas bijna afgelopenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn.
Die serie die jij nu volgt zeker?
als ik geld heb, koop ik ook een tvquote:Op donderdag 28 april 2016 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik rijk ben, koop ik ook een grotere tv.
Ah ja, logisch. Heb m'n Samsung Smart TV inmiddels alweer sinds begin januari 2013, prima ding nog altijd. Daarvoor had ik een keiharde beeldbuisquote:Op donderdag 28 april 2016 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel.
Maar wil 100% zeker weten dat er geen dode pixels in zitten.
Één van de weinige zaken waar je geen garantie op hebt bij de aanschaf van een tv
Nicequote:Op donderdag 28 april 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, logisch. Heb m'n Samsung Smart TV inmiddels alweer sinds begin januari 2013, prima ding nog altijd. Daarvoor had ik een keiharde beeldbuis![]()
.
Wel breedbeeld uiteraard.
Zou je een grotere willen dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn tv-scherm is even groot als mijn laptopscherm.
Straks als men je 4k in de maand betaaltquote:Op donderdag 28 april 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik geld heb, koop ik ook een tv
ik kijk alles op mijn laptopquote:Op donderdag 28 april 2016 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn tv-scherm is even groot als mijn laptopscherm.
Mwah, ik kan er toch niet verder dan een meter vandaan zitten, dus is niet nodig.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je een grotere willen dan?
[..]
Straks als men je 4k in de maand betaalt
Mijn zus kocht laatst ook een nieuwe TV en had precies hetzelfde probleem daarmee. Bij mij doet ie het nog steeds.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice
Doet bij jou die RTL XL app het nog (via smart tv)? Bij mij is hij opeens weg, Wtf.
Precies dat.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus kocht laatst ook een nieuwe TV en had precies hetzelfde probleem daarmee. Bij mij doet ie het nog steeds.
Ik kijk er alleen Voetbal Inside op terug als bijvoorbeeld Kieft te gast was.
Vond het ook altijd wel fijn om de Eredivisie App te gebruiken, maar sinds ze van Eredivisie Live naar FOX zijn gegaan, werkt die app niet meer. Ik kan het ook niet vinden in de zoeklijst van apps. In de woonkamer hebben ze die app wel gewoonquote:Op donderdag 28 april 2016 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies dat.
Belachelijk dat RTL nog geen Chromecast-ondersteuning heeft
word jouw tv niet meer ondersteund dusquote:Op donderdag 28 april 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vond het ook altijd wel fijn om de Eredivisie App te gebruiken, maar sinds ze van Eredivisie Live naar FOX zijn gegaan, werkt die app niet meer. Ik kan het ook niet vinden in de zoeklijst van apps. In de woonkamer hebben ze die app wel gewoon. Fucking afzetterij.
Ach, niet dat ik er enorm mee zit want NPO Gemist en NOS Sport vind ik genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
word jouw tv niet meer ondersteund dus
Genoeg.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Kennen jullie iemand of werken jullie zelf bij een transportbedrijf?
Camiel Eurlings.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Kennen jullie iemand of werken jullie zelf bij een transportbedrijf?
Serieus?quote:
Engels of Nederlands?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
Ik doe daar namelijk onderzoek in, en ik zoek nog mensen die een kleine enquete willen invullen. Duurt ongeveer 10 minuten.Het liefst mensen die in de planningafdeling werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |