dat lijkt me heel erg saai als je niet praatquote:Op donderdag 28 april 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zet je tv aan of ga je gamen. Of in huis bezig.
Veel partners praten niet veel 1 op 1.
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:17 schreef supersof het volgende:
mijn hond is echt heel lief naast me aan het slapen![]()
Voor mij wel. Want gezellig, affiniteit, vertrouwen.quote:
je raakt toch uitgepraatquote:Op donderdag 28 april 2016 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me heel erg saai als je niet praat
Ik wilde een hard grapje maken dat de vrouw toch maar 2 communicatiemanieren nodig hebtquote:Op donderdag 28 april 2016 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor mij wel. Want gezellig, affiniteit, vertrouwen.
Voor anderen misschien niet.
Je kunt daar verder ook geen waardeoordeel aan verbinden. Sommige relaties werken perfect zo.
nee joh gekquote:
4 lippenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde een hard grapje maken dat de vrouw toch maar 2 communicatiemanieren nodig hebt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je blijft toch dingen mee maken, kinderen en kleinkinderen maken ook genoeg mee om over te praten. Dingen op tv bespreken, herinneringen ophalen. Genoeg dingen hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het wel als je flink ouder wordt
Nee ligt echt aan persoon.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het wel als je flink ouder wordt
Ja, lijkt mij ook vreselijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me heel erg saai als je niet praat
Mijn ouders praten erg minimaal met elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ligt echt aan persoon.
Sommige mensen bekken elkaar ook constant af en worden toch oud samen. Misschien minder gevoelig of zo.
Natuurlijk kan je ook stil zijn, maar dat is dan niet omdat je niks om over te praten hebtquote:
Mijn ouders ook niet. En constant godverren op elkaar om alles. Soort milde versie van Tiny en Lau.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ouders praten erg minimaal met elkaar.
O nee, dat niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet. En constant godverren op elkaar om alles. Soort milde versie van Tiny en Lau.
mijn moeder wel tegen mijn vader, maar hij hoort het vaak nietquote:Op donderdag 28 april 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ouders praten erg minimaal met elkaar.
Rotterdamse denkers he.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O nee, dat niet.
Als ze iets zeggen is het wel positief.
thuisbezorgd?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te lui om naar buiten te gaan voor eten
Stil zijn is niet erg, maar gewoon niet echt meer kunnen praten met elkaar omdat je niets te zeggen hebt lijkt me wel een van de vervelendste dingen waar je in kunt belanden.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je ook stil zijn, maar dat is dan niet omdat je niks om over te praten hebt
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Misschien.quote:
Niet iedereen is een prater.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stil zijn is niet erg, maar gewoon niet echt meer kunnen praten met elkaar omdat je niets te zeggen hebt lijkt me wel een van de vervelendste dingen waar je in kunt belanden.
Open de gordijnen danquote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt wel nacht hier in huis, zo donker buiten.
heerlijk beestje is hetquote:
wejo ik kom wel bij jou netflix kijkenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Skip ook lunch
Ga zo nieuwe tv ophalen, vanavond Netflix in 4k
Wat voor haal je?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Skip ook lunch
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
wejo ik kom wel bij jou netflix kijken
Pics van je nieuwe TV.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef Elan het volgende:
Skip ook lunch
Dan kan je 'm toch thuis laten bezorgen of dat nietquote:Op donderdag 28 april 2016 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal straks posten, zit opeens te denken dat hij wrs niet eens in de auto past
Jawel.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je 'm toch thuis laten bezorgen of dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |