Sommige mensen vinden ongemakkelijk, zelfs met hun eigen partner.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
echt
wat vinden ze er niet leuk aan? lusten ze veel dingen niet? of ongemakkelijk dat je bediend wordt?
Ik vind het alleen ongemakkelijk als mijn vader er is, dan gaat hij domme grapjes maken tegenover serveerstersquote:Op donderdag 28 april 2016 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden ongemakkelijk, zelfs met hun eigen partner.
Gelukkig is mijn vader autist.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het alleen ongemakkelijk als mijn vader er is, dan gaat hij domme grapjes maken tegenover serveersters
Maar thuis zit je toch ook gewoon te eten en te praten. Is niet heel anders in dat opzicht toch.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden ongemakkelijk, zelfs met hun eigen partner.
Mensen hebben vaak het idee dat ze interessant genoeg zijn om aangekeken te worden door anderen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar thuis zit je toch ook gewoon te eten en te praten. Is niet heel anders in dat opzicht toch.
"Mag ik de rekening?"quote:Op donderdag 28 april 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn vader autist.
Die snapt geloof ik niet wat grapjes zijn.
Ik vind het alleen ongemakkelijk met mensen waarmee ik nog nooit heb gegeten maar dat is ook wel weg na een paar minutenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het alleen ongemakkelijk als mijn vader er is, dan gaat hij domme grapjes maken tegenover serveersters
Dan zet je tv aan of ga je gamen. Of in huis bezig.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar thuis zit je toch ook gewoon te eten en te praten. Is niet heel anders in dat opzicht toch.
dat lijkt me heel erg saai als je niet praatquote:Op donderdag 28 april 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zet je tv aan of ga je gamen. Of in huis bezig.
Veel partners praten niet veel 1 op 1.
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:17 schreef supersof het volgende:
mijn hond is echt heel lief naast me aan het slapen![]()
Voor mij wel. Want gezellig, affiniteit, vertrouwen.quote:
je raakt toch uitgepraatquote:Op donderdag 28 april 2016 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me heel erg saai als je niet praat
Ik wilde een hard grapje maken dat de vrouw toch maar 2 communicatiemanieren nodig hebtquote:Op donderdag 28 april 2016 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor mij wel. Want gezellig, affiniteit, vertrouwen.
Voor anderen misschien niet.
Je kunt daar verder ook geen waardeoordeel aan verbinden. Sommige relaties werken perfect zo.
nee joh gekquote:
4 lippenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde een hard grapje maken dat de vrouw toch maar 2 communicatiemanieren nodig hebt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je blijft toch dingen mee maken, kinderen en kleinkinderen maken ook genoeg mee om over te praten. Dingen op tv bespreken, herinneringen ophalen. Genoeg dingen hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het wel als je flink ouder wordt
Nee ligt echt aan persoon.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het wel als je flink ouder wordt
Ja, lijkt mij ook vreselijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dat lijkt me heel erg saai als je niet praat
Mijn ouders praten erg minimaal met elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ligt echt aan persoon.
Sommige mensen bekken elkaar ook constant af en worden toch oud samen. Misschien minder gevoelig of zo.
Natuurlijk kan je ook stil zijn, maar dat is dan niet omdat je niks om over te praten hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |