Mijn ouders kochten een huis waar dat ding al in stond. Maar we hebben hem wel meegenomen toen we zelf gingen verhuizenquote:Op donderdag 28 april 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook HEEL graag alswe over een aantal jaar groter gaan wonen.
zo leukquote:
Als ik er een zou aanschaffen voor onze woonkamer zou er GROOT probleem zijn.quote:
Wow, we zijn van fokvrienden naar vrienden gepromoveerd.quote:
Tja.... vrouwtje of tafel....quote:Op donderdag 28 april 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik er een zou aanschaffen voor onze woonkamer zou er GROOT probleem zijn.
Oh dat vond ik ook altijd erg leukquote:Op donderdag 28 april 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit gezien eigenlijk.
Maar ik zag ze vroeger ook niet zo vaak.
hallo typquote:
Ik voetbalde eigenlijk alleen maar vroeger.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat vond ik ook altijd erg leuk
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Het hypocriete van dit verhaal is at mevrouw wel het tv meubel verpest met een ps4 en xb1.
Tot zover deze klacht.
psn van je chickquote:Op donderdag 28 april 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Het hypocriete van dit verhaal is at mevrouw wel het tv meubel verpest met een ps4 en xb1.
Tot zover deze klacht.
oh gaat dat zoquote:Op donderdag 28 april 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Man heeft niets te zeggen in huis he.
jaquote:
Ik geloof niet dat ze fifa speelt.quote:
ook halloquote:
Een man heeft altijd de broek aan thuisquote:Op donderdag 28 april 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
een man doet alsof ie de baas is
een vrouw is de baas.
ja manquote:Op donderdag 28 april 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
We spelen wel vaak 2vs2 rocket league.
Echt moeilijk spel, vind je niet typ
hoe weet jij datquote:Op donderdag 28 april 2016 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een man heeft altijd de broek aan thuis
De vrouw bepaalt welke
Vind te lastig man.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja man
wel goede game
productie van die game had tot aan de release maar iets van 2 miljoen gekost
al ruim 50 miljoen omgezet
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind te lastig man.
Ook vaak ruzie onderling omdat we elkaar de schuld geven door verlies.
Bordspellen ook ruzie hier in huis.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
speel het vaak met vrienden, maar niet erg serieus verder
enige wanneer er ruzie ontstaat is met bordspellen
oh, zo erg is dat nietquote:Op donderdag 28 april 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bordspellen ook ruzie hier in huis.
Wij kunnen eigenlijk gewoon geen spellen spelen
Hier is het echt heel erg.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, zo erg is dat niet
ik win toch meestal
jaaaa elan je bent erquote:
Droog maar koudquote:Op donderdag 28 april 2016 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar? Hier zo te horen stortregen
Er is een glitch in de game waardoor je heel makkelijk en snel goede gear kunt fixen.quote:
ik geloof je nietquote:Op donderdag 28 april 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is een glitch in de game waardoor je heel makkelijk en snel goede gear kunt fixen.
Volgens hun uitleg is dat cheaten
Niet echt gevolgd, maar Blizzard is bezig om te kijken naar een server met oudere content (?) oid toch? Ipv die illegale die ze hebben gesloten.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe denk jij over de legacy server debate van wow Typisch
Nou ze hebben die private server gesloten.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd, maar Blizzard is bezig om te kijken naar een server met oudere content (?) oid toch? Ipv die illegale die ze hebben gesloten.
In het Feyenoordtopic? Dat was gewoon een random lollerpost van Caland.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Net transerlijstje van V Geel gezien, laat mij even.
Mensen moet ook leren dat het nooit meer wordt zoals vroeger. Als je alternatieve servers officieel gaat gedogen kill je wel een deel van je fanbase denk ik. En die is al aan het slinken bij WoW.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ze hebben die private server gesloten.
En toen kwamen ze met een halfbakken idee.
En nu zijn ze aan het praten met het oude dev team van die private server.
Blizz zei eerst dat het onmogelijk was om oldschool servers te hebben (LOL).
Ik heb die ook een keer gebruikt, maar was tering saai. En niemand die ik ken heeft daardoor een ban gehad. Daarom zeg ik: ik geloof je niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:40 schreef Elan het volgende:
Die glitch heeft overal headlines gehaald, dus ik blijf er bij dat Typisch een dom varken is.
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic? Dat was gewoon een random lollerpost van Caland.
goed te vertrouwen dusquote:Op donderdag 28 april 2016 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft dat uit de eerste hand. Vertrouwenspersoon van V Geel.
Zelfs jij kan dit lijstje oprakelen, en Van Geel is Van Geel dus die voert dat gewoon uit, precies zoals wij het hebben uitgestippeld. Van Geel is niet moeilijk te doorgronden.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft dat uit de eerste hand. Vertrouwenspersoon van V Geel.
Ja precies, er heeft nog niemand een ban gekregen daardoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
http://arstechnica.com/ga(...)or-division-players/
Het netwerk van HMF onderschattenquote:Op donderdag 28 april 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs jij kan dit lijstje oprakelen, en Van Geel is Van Geel dus die voert dat gewoon uit, precies zoals wij het hebben uitgestippeld. Van Geel is niet moeilijk te doorgronden.
Klopt, zo zie ik mezelf ook.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Het netwerk van HMF onderschatten
Wat een verschrikkelijk simpele ziel ben je toch.
Hoezo is het runescape wel gelukt dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen moet ook leren dat het nooit meer wordt zoals vroeger. Als je alternatieve servers officieel gaat gedogen kill je wel een deel van je fanbase denk ik. En die is al aan het slinken bij WoW.
Zou mooi zijn als ze een oplossing bedenken, maar je moet wel beseffen dat zij het recht hebben het de nek om te draaien. De beheerders van die server hebben geen rechten op iets wat niet van hen is, ook al zijn er trouwe fans die dat graag anders zouden zien.
Jawelquote:Op donderdag 28 april 2016 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja precies, er heeft nog niemand een ban gekregen daardoor.
Wat sneu dat je als volwassen vent daarover moet gaan liegen.
Sommige bedrijven zijn losser met hun IPs dan anderen. Dat is hun goed recht.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo is het runescape wel gelukt dan?
Jagex heeft eigen oldschool servers gestart.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sommige bedrijven zijn losser met hun IPs dan anderen. Dat is hun goed recht.
Zie het nergens op het internet voorbij komen en ik kom op best veel plekken waar ze het er wel over zouden hebben als mensen daarvoor gestraft zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel
Volop bans uitgedeeld
Kijk meest recente video van Pat The Nes Punk maar.
Officieel is het trouwens een cooldown van 24 uur.
Ja en de eigenaar van Leicester gaf gratis drinken en eten weg voor zijn verjaardag. Moet Blokland dat dan ook doen als hij jarig is?quote:Op donderdag 28 april 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jagex heeft eigen oldschool servers gestart.
Je was toch modje op redditquote:Op donderdag 28 april 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zie het nergens op het internet voorbij komen en ik kom op best veel plekken waar ze het er wel over zouden hebben als mensen daarvoor gestraft zijn.
Heb je een artikel waarin bevestigd wordt dat mensen daadwerkelijk een ban hebben gekregen?
Jagex heeft het overleefd door oldschool servers te starten.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en de eigenaar van Leicester gaf gratis drinken en eten weg voor zijn verjaardag. Moet Blokland dat dan ook doen als hij jarig is?
niet in /r/thedivisionquote:Op donderdag 28 april 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Je was toch modje op reddit
Staan meerdere topics over.
Het gaat dat Legacy moet komen van blizzard.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:50 schreef Typisch het volgende:
Wat heeft Blizzard met Jagex te maken?
Ik denk dat Blizzard ook wel een beetje klaar is met WoW.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jagex heeft het overleefd door oldschool servers te starten.
Zowel voor de maingame als voor de mensen die oldschool willen spelen goed geweest.
Hoezo playerbase killen
Alleen hearthstonequote:Op donderdag 28 april 2016 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Blizzard ook wel een beetje klaar is met WoW.
Zij hebben zat nieuwe projecten lopen met potentie. Jagex denk ik niet.
jij had het over die glitch en niet over hackersquote:Op donderdag 28 april 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
https://m.reddit.com/r/thedivision/comments/4d4khq/a_3_day_ban/
wat is er jcquote:
hearthstone, heroes of the storm en overwatch iddquote:Op donderdag 28 april 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen hearthstone
en die nieuwe game, maar hopelijk flopt dat.
sc2 dood
diablo 3 is toch niet geworden waar ze op hoopte.
en misschien heroes, maar denk dat ze daar wel te laat mee zijn
Daar heb ik toch verder geen belang bij joh tjappie.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij had het over die glitch en niet over hackers
maar goed, het is wel duidelijk dat je het zelf niet bent
Dat blijkt niet als je online speelt.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
sc2 is volgens mij nog springlevend, laatst nog dlc voor uitgekomen
dagquote:Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef Typisch het volgende:
ik ga nog even een serietje kijken op bed
gegroet
jpequote:Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef Typisch het volgende:
ik ga nog even een serietje kijken op bed
gegroet
looooooooolquote:Op donderdag 28 april 2016 01:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb je whatsapp niet volgens mij dus lol he
Jij durft.quote:Op donderdag 28 april 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnekort maar eens een Russisch proxietje pakken ovor WZV.
#tjaquote:Op donderdag 28 april 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja die admin haat oost-europeanen.
Haha.
Jeetje zeg, maakt niet uit. We gaan er niet dood van.quote:Op donderdag 28 april 2016 01:04 schreef JanCees het volgende:
Stijn ik heb je nummer niet meer volgens mij man pff
Was wel een mooie wedstrijdquote:Op donderdag 28 april 2016 01:33 schreef JanCees het volgende:
Ik zie nu dat atletico gewonnen heeft van Bayern wat een goden
ja hoor, niet veel gedaan, dus was wel relaxquote:
jaaa was gezelligquote:Op donderdag 28 april 2016 10:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoor, niet veel gedaan, dus was wel relax
en jij?
hoe bedoel je mietje?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
jaaa was gezellig
ik ben wel een enorm mietje maar dat zal voorlopig ook niet veranderen
nou, dat meisje vroeg of ik gisteren en ingisteren bij haar feest kwam vieren en dan mocht ik ook blijven slapenquote:Op donderdag 28 april 2016 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je mietje?
heb je je date afgezegd?
achjoh maakt niet uit tochquote:Op donderdag 28 april 2016 10:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
nou, dat meisje vroeg of ik gisteren en ingisteren bij haar feest kwam vieren en dan mocht ik ook blijven slapen
ik durfde niet
jaaa is ook zo hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 10:52 schreef supersof het volgende:
[..]
achjoh maakt niet uit toch
gewoon eert rustig aan de date afwachten
tja, als je dat nu al denkt gaat het vast niet beterquote:Op donderdag 28 april 2016 10:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
jaaa is ook zo hoor
maja ga het toch verpesten
maakt mij ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef supersof het volgende:
[..]
tja, als je dat nu al denkt gaat het vast niet beter
waarom ga je dan nog op datequote:
Jaa daten is leuk. Ik ben alleen wel altijd zo nerveus van tevoren, dat maakt het wat minder leukquote:Op donderdag 28 april 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daten, best leuk.
Al heb ik niet zo vaak gedate. Ze wilden altijd naar bed tegen het einde.
Is niet echt mijn ding.
Hehe.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa daten is leuk. Ik ben alleen wel altijd zo nerveus van tevoren, dat maakt het wat minder leuk
Ja ik snap wel dat je dat mist. Maarja, stabiele relatie zou ik sowieso daarboven kiezen hahaquote:Op donderdag 28 april 2016 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Dat gespannen zijn mis ik wel een beetje.
dat is gekquote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat je dat mist. Maarja, stabiele relatie zou ik sowieso daarboven kiezen haha
oh dus je weet het welquote:
achh, gelukkig heb je nu loka dusquote:Op donderdag 28 april 2016 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En ik had niet zo vaak dates dus dat zou het sowieso niet waard zijn.
Als chubby manlet ben je niet heel populair bij de vrouwen.
vertelquote:
Ja, heerlijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:05 schreef supersof het volgende:
[..]
achh, gelukkig heb je nu loka dusben je volgende week ook nog vrij?
oh ik kijk naar beide niet, gewoon jezelf zijn toch.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:06 schreef Nouri het volgende:
ik ben dan niet aan het kijken wat ik volgende keer beter moet doen, maar zie vooral wat ik allemaal verkeerd doe
Lekker joh, ik ookquote:
hey VAquote:
Weet je nog iets lekkers te eten? Heb niks meer in huis.quote:
dan kom ik altijd in de friendzonequote:Op donderdag 28 april 2016 11:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik kijk naar beide niet, gewoon jezelf zijn toch.
bij cachet is het toch ook geluktquote:
toen was ik een heel andere jongenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:09 schreef supersof het volgende:
[..]
bij cachet is het toch ook gelukt
dus niet zo negatief denken
ik had gisteren rijst met kerriesaus en kip en sperziebonen, dat was erg lekker.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog iets lekkers te eten? Heb niks meer in huis.
hoezo datquote:
gewoon meer schijt aan de wereld jeweet tochquote:
Dat kassameisje waar ik over vertelde? Dat lijkt best heel goed te gaan, we praten sinds zaterdagavond elke dag best wel veel en ze wilde mee wat drinken :squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
achja, kan je nu niks meer aan doen. dan juist morgen leuk hebben met haar tochquote:Op donderdag 28 april 2016 11:12 schreef Nouri het volgende:
[..]
gewoon meer schijt aan de wereld jeweet toch
begint wel langzaam weer terug te komen hoorgelukkig, maar dan dat van gisteren vind ik dan stom dat ik niet doe
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kassameisje waar ik over vertelde? Dat lijkt best heel goed te gaan, we praten sinds zaterdagavond elke dag best wel veel en ze wilde mee wat drinken :soeeeh leuk! Hebben jullie al wat gepland samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
gaat goed komen hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
achja, kan je nu niks meer aan doen. dan juist morgen leuk hebben met haar toch
lolquote:Op donderdag 28 april 2016 11:16 schreef Nouri het volgende:
[..]
gaat goed komen hoor
ik zie wel of er iets uit rolt
jaaaaaquote:Op donderdag 28 april 2016 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
lol
nu komt het opeens wel goed komen
rare jongen ben je ook
Nou volgende week is ze op vakantie, dus niets gepland. En ik ben nu weer aan het stressen met de standaard gedachten dat het hem toch niet wordt, dus gaat topquote:Op donderdag 28 april 2016 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oeeeh leuk! Hebben jullie al wat gepland samen?
hoe langer je wacht met afspreken hoe groter de kans is dat je in friendzone komquote:Op donderdag 28 april 2016 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou volgende week is ze op vakantie, dus niets gepland. En ik ben nu weer aan het stressen met de standaard gedachten dat het hem toch niet wordt, dus gaat top
Precies.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoe langer je wacht met afspreken hoe groter de kans is dat je in friendzone kom
Ooh zo, nou dan gewoon morgen gaan en geen zorgen maken daarna.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:17 schreef Nouri het volgende:
[..]
jaaaaa
gaat ook goed komen
het afspraakje zelf wel
dat gaat altijd goed, alleen daarna faal ik altijd
of ik vind het meisje in kwestie gewoon niet leuk genoeg
Of ze je ziet als vriend of als potentieeltje beslissen vrouwen meteen volgens mijquote:Op donderdag 28 april 2016 11:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoe langer je wacht met afspreken hoe groter de kans is dat je in friendzone kom
dat is onzinquote:Op donderdag 28 april 2016 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of ze je ziet als vriend of als potentieeltje beslissen vrouwen meteen volgens mij.
oh je kan toch voor daarna alvast wat afspreken?quote:Op donderdag 28 april 2016 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou volgende week is ze op vakantie, dus niets gepland. En ik ben nu weer aan het stressen met de standaard gedachten dat het hem toch niet wordt, dus gaat top
Als je een lafaard bent kan het oordeel nog negatief veranderen.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of ze je ziet als vriend of als potentieeltje beslissen vrouwen meteen volgens mij.
nouuuu niet echt onzin hoorquote:
Ik wil niet te veel pushen en er nu weer over beginnenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oh je kan toch voor daarna alvast wat afspreken?
Klopt wel, maar veranderd zelden positiefquote:Op donderdag 28 april 2016 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je een lafaard bent kan het oordeel nog negatief veranderen.
friendzone is ook gewoon bescherming natuurlijkquote:
dat is echt niet waarquote:Op donderdag 28 april 2016 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt wel, maar veranderd zelden positief
Wat mij persoonlijk betreft kan ik dat beamen.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt wel, maar veranderd zelden positief
Als hij echt gefriendzoned was als in 'ik zie je meer als een broer' is dat echt heel raar.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:31 schreef Nouri het volgende:
een vriend van mij werd gefriendzoned door meisje
hij vond dat meisje leuk alle contact verbroken
nu is het zijn vriendin
volgens mij kunnen we beter vrienden blijvenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij echt gefriendzoned was als in 'ik zie je meer als een broer' is dat echt heel raar.
Of dacht hij gewoon dat hij gefriendzoned was? Want mannen lijken dat best snel te denken.
Jezus, wat een wisselvallig wijf.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:33 schreef Nouri het volgende:
[..]
volgens mij kunnen we beter vrienden blijven
ja of gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:29 schreef Nouri het volgende:
[..]
friendzone is ook gewoon bescherming natuurlijk
leuke jongen maar geen relatiemateriaal
ik wil er wel nog mee omgaan
#friendzone
"Ik wil best nog eens afspreken maar dan wel als vrienden"quote:Op donderdag 28 april 2016 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij echt gefriendzoned was als in 'ik zie je meer als een broer' is dat echt heel raar.
Of dacht hij gewoon dat hij gefriendzoned was? Want mannen lijken dat best snel te denken.
Kijk dat is logica waar ik wat aan hebquote:Op donderdag 28 april 2016 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
Maar VA, alleen als ze je niet leuk vindt, vindt ze het opdringerig als je nog eens vraagt.
Dus doe gewoon, wat heb je te verliezen.
ja dit klopt welquote:Op donderdag 28 april 2016 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
Maar VA, alleen als ze je niet leuk vindt, vindt ze het opdringerig als je nog eens vraagt.
Dus doe gewoon, wat heb je te verliezen.
raar is dat héquote:Op donderdag 28 april 2016 11:39 schreef supersof het volgende:
Vraag het vanavond maar, dan praten mensen sowieso beter en Losser op een of andere manier
ja altijd als je iemand leuk vindt tot vier uur 'S nachts praten ook al moet je volgende dag vroeg op.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:41 schreef Nouri het volgende:
[..]
raar is dat hé
ik heb snachts altijd de beste whatsappgesprekken
dan hebben ze gewoon geen moer te doenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:39 schreef supersof het volgende:
Vraag het vanavond maar, dan praten mensen sowieso beter en Losser op een of andere manier
en dan in de ochtendquote:Op donderdag 28 april 2016 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja altijd als je iemand leuk vindt tot vier uur 'S nachts praten ook al moet je volgende dag vroeg op.
Ik heb gisteren bij huisgenoten een paar uur gezeten, niks van meegekregen, vet asociaal zitten appenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja altijd als je iemand leuk vindt tot vier uur 'S nachts praten ook al moet je volgende dag vroeg op.
Begin je gesprek dan niet alleen met "hoi" Vraag iets. Ze heeft je vast wel iets verteld wat ze zou gaan doen. Vraag hoe dat was, hoe d'r tentamen ging. Beetje interesse tonenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
en dan in de ochtend
hoi
hoi
lekker geslapen
ja jij
ja ook
![]()
![]()
![]()
ja en dan pas in de avond weer pratenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
en dan in de ochtend
hoi
hoi
lekker geslapen
ja jij
ja ook
![]()
![]()
![]()
Wat een proletengesprek is ditquote:Op donderdag 28 april 2016 11:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
en dan in de ochtend
hoi
hoi
lekker geslapen
ja jij
ja ook
![]()
![]()
![]()
En dit ja. Sjonge jongequote:Op donderdag 28 april 2016 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Begin je gesprek dan niet alleen met "hoi" Vraag iets. Ze heeft je vast wel iets verteld wat ze zou gaan doen. Vraag hoe dat was, hoe d'r tentamen ging. Beetje interesse tonen
"Dit boeit echt niemand"quote:Op donderdag 28 april 2016 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Help ze begint er over dat ze jurkjes heeft gekocht en dat interesseert me geen reet, wat nu.
Vraag om foto's van haar in de jurkjes.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Help ze begint er over dat ze jurkjes heeft gekocht en dat interesseert me geen reet, wat nu.
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Begin je gesprek dan niet alleen met "hoi" Vraag iets. Ze heeft je vast wel iets verteld wat ze zou gaan doen. Vraag hoe dat was, hoe d'r tentamen ging. Beetje interesse tonen
Dat is het enige wat me interesseert is hoe het haar staat natuurlijk, maar ik wilde net iets subtieler zijnquote:Op donderdag 28 april 2016 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag om foto's van haar in de jurkjes.
Zo wek je nooit wederzijdse interesse op maatquote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo wek je nooit wederzijdse interesse op maat
Nadat je die foto hebt, vragen hoe het staat zonder jurkje toch.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het enige wat me interesseert is hoe het haar staat natuurlijk, maar ik wilde net iets subtieler zijn
ik ben altijd heel bot en droog op whatsapp jaquote:Op donderdag 28 april 2016 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo wek je nooit wederzijdse interesse op maat
ik ben alleen aardig tegen sof op appquote:Op donderdag 28 april 2016 11:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ben altijd heel bot en droog op whatsapp ja
want zo ben ik zelf ook
waarom zou ik in godsnaam iemand anders spelen
Ik zorg gewoon dat ze met een mooie zonsondergang bij mij op het dak zit, dan zal dat non verbaal geregeld wordenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadat je die foto hebt, vragen hoe het staat zonder jurkje toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ze met een mooie zonsondergang bij mij op het dak zit, dan zal dat non verbaal geregeld worden(lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
ik troll ook alleen maar op whatsapp en facebookquote:Op donderdag 28 april 2016 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben alleen aardig tegen sof op app
wat danquote:Op donderdag 28 april 2016 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik krijg een HEEL rare PM op reddit.
tegen JC en fokkie ook tochquote:Op donderdag 28 april 2016 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben alleen aardig tegen sof op app
bedankt dat je mij je hosselskills verteldquote:Op donderdag 28 april 2016 12:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ken iemand die een vriendin heeft geregeld met de openingszin: "Mag ik je penetreren?"
Probeer dat een Tjacka
ja ook welquote:
oh dan schrik je wel zeker. Was er iets met de babyquote:Op donderdag 28 april 2016 12:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ook wel
werd vannacht wakker geappt door mn moeder pfff
Ja mbo gaat lekker, ben ook verhuisd naar een super huis met aardige mensen enzo, dus gaat veel beter. Het is in anderhalf jaar niet zo goed gegaanquote:Op donderdag 28 april 2016 12:04 schreef Nouri het volgende:
hoe gaat het met je studie va?
ben je nog depressieef
nee mijn moeder heeft de vreemde gewoonte om op random momenten te appen of alles goed gaatquote:Op donderdag 28 april 2016 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan schrik je wel zeker. Was er iets met de baby
hollanders vragen niet naar je financien tochquote:Op donderdag 28 april 2016 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Wat een Hollandse vragen allemaal zeg.
Ja ik heb nog werk, maar het DUO heeft mijn stufi verneukt deze maand dus ik mis 350 euro. Daar moet ik even mee dealenquote:Op donderdag 28 april 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe staan je financien VA
heb je nog werk VA
Juist wel, 'hoe betaal je dat dan?'quote:Op donderdag 28 april 2016 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hollanders vragen niet naar je financien toch
o mij is altijd geleerd dat je nooit mag vragen hoeveel iemand verdiendquote:Op donderdag 28 april 2016 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist wel, 'hoe betaal je dat dan?'
Ik was er al zo lang geweest, hij had me naar huis gestuurd.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
Hoi loka
Heb je ook al vakantie of kan je in het weekend pas naar kaneel toe?
Ik denk dat Inso sarcastisch doet.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mij is altijd geleerd dat je in nederland niet naar iemands salaris mag vragenquote:Op donderdag 28 april 2016 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Inso sarcastisch doet.
dat heb ik altijd met mijn weekendjes weg en vakantiesquote:Op donderdag 28 april 2016 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
volgens mij doen Nederlanders dat juist wel veelquote:Op donderdag 28 april 2016 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, mij is altijd geleerd dat je in nederland niet naar iemands salaris mag vragen
En alle Britse wijven zijn lelijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlanders vragen altijd wel:
Oh, dat is zeker duur.
wat deden zequote:Op donderdag 28 april 2016 12:10 schreef Nouri het volgende:
gisteren waren er rare meisjes in de trein
ik werd lichtelijk agressief
nu moeten jullie vragen
wat deden ze
Het boeit me niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:10 schreef Nouri het volgende:
gisteren waren er rare meisjes in de trein
ik werd lichtelijk agressief
nu moeten jullie vragen
wat deden ze
Wat was er nou met de rare pm?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan komt hier altijd als er iets quasi-generaliserends over Nederland wordt gesproken.
Heel apart.
Behalve Katequote:Op donderdag 28 april 2016 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is generaliserend gesproken ook wel juist.
ze gilde heel hardquote:
Ik kreeg een of andere spambot van een islamiet op me dakquote:Op donderdag 28 april 2016 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was er nou met de rare pm?
Emma Watson, Daisy Ridley, er zijn er best watquote:
En de bovenste laag rijken. Dat is goed.quote:
stiltecoupe genotquote:Op donderdag 28 april 2016 12:12 schreef Nouri het volgende:
[..]
ze gilde heel hard
ik lag net lekker te slapen, je kan je voorstellen dat ik licht agrresief was
Vind Emma maar niks.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Emma Watson, Daisy Ridley, er zijn er best wat
quote:Op donderdag 28 april 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg een of andere spambot van een islamiet op me dak
50 jaar geleden wellicht.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar nu gaat Elan zeker ontkennen dat Nederlanders vies calvinistisch volk is.
daar is het altijd luidruchtiger dan in de normale coupe in de spitsquote:Op donderdag 28 april 2016 12:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
stiltecoupe genot
al praten mensen daar ook altijd
Ik zat koningsnacht in een trein naar Groningen en het at stampesvol met oranje mensen. Ook de stiltecoupe stampesvol. Zit er 1 oude zak met een boek te klagen tegen iedereenquote:Op donderdag 28 april 2016 12:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
stiltecoupe genot
al praten mensen daar ook altijd
We zijn nu een multiculturele samenleving, een lapjesdeken van etniciteiten.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
50 jaar geleden wellicht.
De ene Nederlander is de andere niet tegenwoordig .
Stiltecoupes zijn de verzieking van de maatschappij.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat koningsnacht in een trein naar Groningen en het at stampesvol met oranje mensen. Ook de stiltecoupe stampesvol. Zit er 1 oude zak met een boek te klagen tegen iedereen_!
Wat vind je van /r/conservative?quote:
nee vooral die kut moslimsquote:Op donderdag 28 april 2016 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
50 jaar geleden wellicht.
De ene Nederlander is de andere niet tegenwoordig .
Kom er niet zo vaak.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat vind je van /r/conservative?
Bernie supportersquote:Op donderdag 28 april 2016 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kom er niet zo vaak.
Had laatst wel een sub met posts van gedesillusioneerde bernie supporters die hun hebben en houden gingen geven enzo.
Maar weet niet wat dat is.
Klopt.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We zijn nu een multiculturele samenleving, een lapjesdeken van etniciteiten.
ohh jammerquote:Op donderdag 28 april 2016 12:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was er al zo lang geweest, hij had me naar huis gestuurd.
Moet morgen weer naar school. Maar twee dagen per week nu.
En bij iedere hbo/wo middenklasse gezinnetje die een volvo rijden.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Sowieso zie he dat hele introverte Calvinistische geneuzel alleen nog maar terug bij de 50+ autochtone bevolking.
Ik zie soms gigantische bedragen langs komen, heel apart. Bernie heeft ook intens domme supporters, die mensen die gaan schreeuwen bij Trump rallies snappen niet dat ze het juist aan het verneuken zijnquote:Op donderdag 28 april 2016 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kom er niet zo vaak.
Had laatst wel een sub met posts van gedesillusioneerde bernie supporters die hun hebben en houden gingen geven enzo.
Maar weet niet wat dat is.
ze moeten allemaal het land uitquote:Op donderdag 28 april 2016 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Rifaapjes zijn verre van Calvinistisch idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |