Juist wel, 'hoe betaal je dat dan?'quote:Op donderdag 28 april 2016 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hollanders vragen niet naar je financien toch
o mij is altijd geleerd dat je nooit mag vragen hoeveel iemand verdiendquote:Op donderdag 28 april 2016 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist wel, 'hoe betaal je dat dan?'
Ik was er al zo lang geweest, hij had me naar huis gestuurd.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
Hoi loka
Heb je ook al vakantie of kan je in het weekend pas naar kaneel toe?
Ik denk dat Inso sarcastisch doet.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mij is altijd geleerd dat je in nederland niet naar iemands salaris mag vragenquote:Op donderdag 28 april 2016 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Inso sarcastisch doet.
dat heb ik altijd met mijn weekendjes weg en vakantiesquote:Op donderdag 28 april 2016 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
volgens mij doen Nederlanders dat juist wel veelquote:Op donderdag 28 april 2016 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, mij is altijd geleerd dat je in nederland niet naar iemands salaris mag vragen
En alle Britse wijven zijn lelijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlanders vragen altijd wel:
Oh, dat is zeker duur.
wat deden zequote:Op donderdag 28 april 2016 12:10 schreef Nouri het volgende:
gisteren waren er rare meisjes in de trein
ik werd lichtelijk agressief
nu moeten jullie vragen
wat deden ze
Het boeit me niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:10 schreef Nouri het volgende:
gisteren waren er rare meisjes in de trein
ik werd lichtelijk agressief
nu moeten jullie vragen
wat deden ze
Wat was er nou met de rare pm?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan komt hier altijd als er iets quasi-generaliserends over Nederland wordt gesproken.
Heel apart.
Behalve Katequote:Op donderdag 28 april 2016 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is generaliserend gesproken ook wel juist.
ze gilde heel hardquote:
Ik kreeg een of andere spambot van een islamiet op me dakquote:Op donderdag 28 april 2016 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was er nou met de rare pm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |