Jeetje zeg, maakt niet uit. We gaan er niet dood van.quote:Op donderdag 28 april 2016 01:04 schreef JanCees het volgende:
Stijn ik heb je nummer niet meer volgens mij man pff
Was wel een mooie wedstrijdquote:Op donderdag 28 april 2016 01:33 schreef JanCees het volgende:
Ik zie nu dat atletico gewonnen heeft van Bayern wat een goden
ja hoor, niet veel gedaan, dus was wel relaxquote:
jaaa was gezelligquote:Op donderdag 28 april 2016 10:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoor, niet veel gedaan, dus was wel relax
en jij?
hoe bedoel je mietje?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
jaaa was gezellig
ik ben wel een enorm mietje maar dat zal voorlopig ook niet veranderen
nou, dat meisje vroeg of ik gisteren en ingisteren bij haar feest kwam vieren en dan mocht ik ook blijven slapenquote:Op donderdag 28 april 2016 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe bedoel je mietje?
heb je je date afgezegd?
achjoh maakt niet uit tochquote:Op donderdag 28 april 2016 10:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
nou, dat meisje vroeg of ik gisteren en ingisteren bij haar feest kwam vieren en dan mocht ik ook blijven slapen
ik durfde niet
jaaa is ook zo hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 10:52 schreef supersof het volgende:
[..]
achjoh maakt niet uit toch
gewoon eert rustig aan de date afwachten
tja, als je dat nu al denkt gaat het vast niet beterquote:Op donderdag 28 april 2016 10:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
jaaa is ook zo hoor
maja ga het toch verpesten
maakt mij ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef supersof het volgende:
[..]
tja, als je dat nu al denkt gaat het vast niet beter
waarom ga je dan nog op datequote:
Jaa daten is leuk. Ik ben alleen wel altijd zo nerveus van tevoren, dat maakt het wat minder leukquote:Op donderdag 28 april 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daten, best leuk.
Al heb ik niet zo vaak gedate. Ze wilden altijd naar bed tegen het einde.
Is niet echt mijn ding.
Hehe.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa daten is leuk. Ik ben alleen wel altijd zo nerveus van tevoren, dat maakt het wat minder leuk
Ja ik snap wel dat je dat mist. Maarja, stabiele relatie zou ik sowieso daarboven kiezen hahaquote:Op donderdag 28 april 2016 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Dat gespannen zijn mis ik wel een beetje.
dat is gekquote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat je dat mist. Maarja, stabiele relatie zou ik sowieso daarboven kiezen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |