Mijn ouders kochten een huis waar dat ding al in stond. Maar we hebben hem wel meegenomen toen we zelf gingen verhuizenquote:Op donderdag 28 april 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook HEEL graag alswe over een aantal jaar groter gaan wonen.
zo leukquote:
Als ik er een zou aanschaffen voor onze woonkamer zou er GROOT probleem zijn.quote:
Wow, we zijn van fokvrienden naar vrienden gepromoveerd.quote:
Tja.... vrouwtje of tafel....quote:Op donderdag 28 april 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik er een zou aanschaffen voor onze woonkamer zou er GROOT probleem zijn.
Oh dat vond ik ook altijd erg leukquote:Op donderdag 28 april 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog nooit gezien eigenlijk.
Maar ik zag ze vroeger ook niet zo vaak.
hallo typquote:
Ik voetbalde eigenlijk alleen maar vroeger.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat vond ik ook altijd erg leuk
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Het hypocriete van dit verhaal is at mevrouw wel het tv meubel verpest met een ps4 en xb1.
Tot zover deze klacht.
psn van je chickquote:Op donderdag 28 april 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Het hypocriete van dit verhaal is at mevrouw wel het tv meubel verpest met een ps4 en xb1.
Tot zover deze klacht.
oh gaat dat zoquote:Op donderdag 28 april 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Man heeft niets te zeggen in huis he.
jaquote:
Ik geloof niet dat ze fifa speelt.quote:
ook halloquote:
Een man heeft altijd de broek aan thuisquote:Op donderdag 28 april 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
een man doet alsof ie de baas is
een vrouw is de baas.
ja manquote:Op donderdag 28 april 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
We spelen wel vaak 2vs2 rocket league.
Echt moeilijk spel, vind je niet typ
hoe weet jij datquote:Op donderdag 28 april 2016 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een man heeft altijd de broek aan thuis
De vrouw bepaalt welke
Vind te lastig man.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja man
wel goede game
productie van die game had tot aan de release maar iets van 2 miljoen gekost
al ruim 50 miljoen omgezet
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind te lastig man.
Ook vaak ruzie onderling omdat we elkaar de schuld geven door verlies.
Bordspellen ook ruzie hier in huis.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
speel het vaak met vrienden, maar niet erg serieus verder
enige wanneer er ruzie ontstaat is met bordspellen
oh, zo erg is dat nietquote:Op donderdag 28 april 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bordspellen ook ruzie hier in huis.
Wij kunnen eigenlijk gewoon geen spellen spelen
Hier is het echt heel erg.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, zo erg is dat niet
ik win toch meestal
jaaaa elan je bent erquote:
Droog maar koudquote:Op donderdag 28 april 2016 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar? Hier zo te horen stortregen
Er is een glitch in de game waardoor je heel makkelijk en snel goede gear kunt fixen.quote:
ik geloof je nietquote:Op donderdag 28 april 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is een glitch in de game waardoor je heel makkelijk en snel goede gear kunt fixen.
Volgens hun uitleg is dat cheaten
Niet echt gevolgd, maar Blizzard is bezig om te kijken naar een server met oudere content (?) oid toch? Ipv die illegale die ze hebben gesloten.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe denk jij over de legacy server debate van wow Typisch
Nou ze hebben die private server gesloten.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd, maar Blizzard is bezig om te kijken naar een server met oudere content (?) oid toch? Ipv die illegale die ze hebben gesloten.
In het Feyenoordtopic? Dat was gewoon een random lollerpost van Caland.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Net transerlijstje van V Geel gezien, laat mij even.
Mensen moet ook leren dat het nooit meer wordt zoals vroeger. Als je alternatieve servers officieel gaat gedogen kill je wel een deel van je fanbase denk ik. En die is al aan het slinken bij WoW.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ze hebben die private server gesloten.
En toen kwamen ze met een halfbakken idee.
En nu zijn ze aan het praten met het oude dev team van die private server.
Blizz zei eerst dat het onmogelijk was om oldschool servers te hebben (LOL).
Ik heb die ook een keer gebruikt, maar was tering saai. En niemand die ik ken heeft daardoor een ban gehad. Daarom zeg ik: ik geloof je niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:40 schreef Elan het volgende:
Die glitch heeft overal headlines gehaald, dus ik blijf er bij dat Typisch een dom varken is.
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic? Dat was gewoon een random lollerpost van Caland.
goed te vertrouwen dusquote:Op donderdag 28 april 2016 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft dat uit de eerste hand. Vertrouwenspersoon van V Geel.
Zelfs jij kan dit lijstje oprakelen, en Van Geel is Van Geel dus die voert dat gewoon uit, precies zoals wij het hebben uitgestippeld. Van Geel is niet moeilijk te doorgronden.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft dat uit de eerste hand. Vertrouwenspersoon van V Geel.
Ja precies, er heeft nog niemand een ban gekregen daardoor.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
http://arstechnica.com/ga(...)or-division-players/
Het netwerk van HMF onderschattenquote:Op donderdag 28 april 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs jij kan dit lijstje oprakelen, en Van Geel is Van Geel dus die voert dat gewoon uit, precies zoals wij het hebben uitgestippeld. Van Geel is niet moeilijk te doorgronden.
Klopt, zo zie ik mezelf ook.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Het netwerk van HMF onderschatten
Wat een verschrikkelijk simpele ziel ben je toch.
Hoezo is het runescape wel gelukt dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen moet ook leren dat het nooit meer wordt zoals vroeger. Als je alternatieve servers officieel gaat gedogen kill je wel een deel van je fanbase denk ik. En die is al aan het slinken bij WoW.
Zou mooi zijn als ze een oplossing bedenken, maar je moet wel beseffen dat zij het recht hebben het de nek om te draaien. De beheerders van die server hebben geen rechten op iets wat niet van hen is, ook al zijn er trouwe fans die dat graag anders zouden zien.
Jawelquote:Op donderdag 28 april 2016 00:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja precies, er heeft nog niemand een ban gekregen daardoor.
Wat sneu dat je als volwassen vent daarover moet gaan liegen.
Sommige bedrijven zijn losser met hun IPs dan anderen. Dat is hun goed recht.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo is het runescape wel gelukt dan?
Jagex heeft eigen oldschool servers gestart.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sommige bedrijven zijn losser met hun IPs dan anderen. Dat is hun goed recht.
Zie het nergens op het internet voorbij komen en ik kom op best veel plekken waar ze het er wel over zouden hebben als mensen daarvoor gestraft zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel
Volop bans uitgedeeld
Kijk meest recente video van Pat The Nes Punk maar.
Officieel is het trouwens een cooldown van 24 uur.
Ja en de eigenaar van Leicester gaf gratis drinken en eten weg voor zijn verjaardag. Moet Blokland dat dan ook doen als hij jarig is?quote:Op donderdag 28 april 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jagex heeft eigen oldschool servers gestart.
Je was toch modje op redditquote:Op donderdag 28 april 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zie het nergens op het internet voorbij komen en ik kom op best veel plekken waar ze het er wel over zouden hebben als mensen daarvoor gestraft zijn.
Heb je een artikel waarin bevestigd wordt dat mensen daadwerkelijk een ban hebben gekregen?
Jagex heeft het overleefd door oldschool servers te starten.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en de eigenaar van Leicester gaf gratis drinken en eten weg voor zijn verjaardag. Moet Blokland dat dan ook doen als hij jarig is?
niet in /r/thedivisionquote:Op donderdag 28 april 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Je was toch modje op reddit
Staan meerdere topics over.
Het gaat dat Legacy moet komen van blizzard.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:50 schreef Typisch het volgende:
Wat heeft Blizzard met Jagex te maken?
Ik denk dat Blizzard ook wel een beetje klaar is met WoW.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jagex heeft het overleefd door oldschool servers te starten.
Zowel voor de maingame als voor de mensen die oldschool willen spelen goed geweest.
Hoezo playerbase killen
Alleen hearthstonequote:Op donderdag 28 april 2016 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Blizzard ook wel een beetje klaar is met WoW.
Zij hebben zat nieuwe projecten lopen met potentie. Jagex denk ik niet.
jij had het over die glitch en niet over hackersquote:Op donderdag 28 april 2016 00:51 schreef Elan het volgende:
https://m.reddit.com/r/thedivision/comments/4d4khq/a_3_day_ban/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |