Graag gedaan Mad.. Je was er vanochtend zo stellig in.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Even richting het vuurwerk.
Dank Sjoef voor de rectificatie tip...
arme geraniums, krijgen ze weer geen aandachtquote:Op woensdag 27 april 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan Mad.. Ik ga er nooit heen trouwens.. Ik kijk uit het raam
Ik heb geen planten en beestenquote:Op woensdag 27 april 2016 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
arme geraniums, krijgen ze weer geen aandacht
die transplantaties van tegenwoordigquote:Op woensdag 27 april 2016 21:41 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Toch wel in combinatie met schaamhaar op je hoofd hoop ik!?!?!
Het zou misschien best kunnen werken, hahaa..quote:
Ik zie het vanaf huis niet. Zit te laag, zie dan alleen de gloed en hoor de dreunen.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan Mad.. Je was er vanochtend zo stellig in.
Ik ga er nooit heen trouwens.. Ik kijk uit het raam
Kijk hierquote:Op woensdag 27 april 2016 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hoor warempel vuurwerk hier, en ik wist weer van niks.
Is iets minder spectaculair maar toch bedankt.quote:
Ja ik vind het hier altijd maar weinig voorstellen.. Maar goed daarin verschillen de meningen en dat is OKquote:Op woensdag 27 april 2016 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is iets minder spectaculair maar toch bedankt.
Vergeleken met voorgaande jaren was het nu stukken groter en meer verspreid.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vind het hier altijd maar weinig voorstellen.. Maar goed daarin verschillen de meningen en dat is OK
Hoeveel mensen komen daar nu op af als ik vragen mag?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeleken met voorgaande jaren was het nu stukken groter en meer verspreid.
Alleen duren die 10 minuten wachten vooraf langer dan een kwartier knallen en dreunen...
Vorrzichtig rijden morgen!!quote:Op woensdag 27 april 2016 22:46 schreef matthias24 het volgende:
ik wens julie allemaal een fijne koningsdag! en veel plezier met uitgaan!!
Hoera!, hoera!, hoera!!quote:Op woensdag 27 april 2016 22:46 schreef matthias24 het volgende:
ik wens julie allemaal een fijne koningsdag! en veel plezier met uitgaan!!
hieperdepiep HOERA! voor muffin.quote:
Everybody's favorite.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hieperdepiep HOERA! voor muffin.![]()
eigenlijk zou er ook een speciale dag moeten zijn.....special voor MO_Muffin.
muffindag.
Tienduizend, gok ik.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen daar nu op af als ik vragen mag?
OK veel meer dan ik had verwachtquote:Op woensdag 27 april 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tienduizend, gok ik.
Ik stond bij de rotonde, bij het restaurant en daar stond het een paar rijen dik.
De Sloterplas is nogal groot, ik zie maar een fractie daarvan qua bezoekers.
Maar na afloop is het chaos met auto's. Zet 'm altijd wat verder weg...
Aan de Osdorp kant staat natuurlijk ook nog een hele kudde.quote:
Ik heb het niet uit de krant.. De geschiedenis heeft me dat geleerdquote:Op woensdag 27 april 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof geen enkele krant meer...
Ben nog nooit op 5 mei bij een vuurwerk geweest.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet uit de krant.. De geschiedenis heeft me dat geleerd
We gaan het zien over een week of zoquote:Op woensdag 27 april 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nog nooit op 5 mei bij een vuurwerk geweest.
Is ook maar eens in de 5 jaar een feestdag. Kan er ook niks over vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dat festival terrein dusquote:Op woensdag 27 april 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Volgende week wel weer dat housefestival op de sportvelden...
quote:Op woensdag 27 april 2016 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het zien over een week of zo
Hier staat niks aangegeven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.iamsterdam.com(...)ingsdag-in-amsterdam
Nee, de sportvelden.quote:
Alleen die kennis van Sas weerquote:Op woensdag 27 april 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier staat niks aangegeven:
http://www.iamsterdam.com(...)ingsdag-in-amsterdam
Ik ken hem ook alleen maar van TV en zoquote:Op woensdag 27 april 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dan waarschijnlijk niet...
Ga je deze week nog hardlopen Dees?quote:
OK Latersquote:Op donderdag 28 april 2016 10:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Je mág je nog 3x omdraaien als je wil
Wat lief dat je dat doet, maar is voor jezelf natuurlijk ook gezellig. Wel decadent met de taxi naar het zwembadquote:Op donderdag 28 april 2016 10:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je deze week nog hardlopen Dees?
Ik ga vanavond weer zwemmenhéél ver weg, niet in Amsterdam ik mag met de taxi meerijden met mijn nieuwe zwempartnertje, als soort begeleider, kan ik helpen én meteen zwemmen, twee vliegen in één klap
Ah.. volgende week, proberen vol te houden, maar als het te zwaar is, héél rustig aan...quote:Op donderdag 28 april 2016 10:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat doet, maar is voor jezelf natuurlijk ook gezellig. Wel decadent met de taxi naar het zwembad![]()
Volgende week ga ik weer hardlopen.
Leuk toch, zo kan je haar een beetje helpen, zal ze blij mee zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. volgende week, proberen vol te houden, maar als het te zwaar is, héél rustig aan...![]()
Nou decadent, voor mij wél, maar voor haar broodnodig hoor.... maar ik ging theedrinken en
toen vroeg ze het, eerst dacht ik nah......... ik mag toch niet zomaar meerijden?![]()
Maar dat mag wél en ik kan dan gewoon baantjes zwemmen en omdat haar moeder de eerste
maanden niet meekan, kan ik dan een beetje helpen met BH bandjes op zijn plek zetten enzo![]()
én het is gezelligondanks dat ze zoveel mankeert is het een héél vrolijk mens
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je deze week nog hardlopen Dees?
Ik ga vanavond weer zwemmenhéél ver weg, niet in Amsterdam ik mag met de taxi meerijden met mijn nieuwe zwempartnertje, als soort begeleider, kan ik helpen én meteen zwemmen, twee vliegen in één klap
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk toch, zo kan je haar een beetje helpen, zal ze blij mee zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Maar het is dus een kind, hoe oud?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:28 schreef FANN het volgende:
Ik moet wél alles aangeven dus dan klopt het weer
Nee joh... ze is begin 40 schat ik... ik heb nog niet precies gevraagd hoe oud ze is,quote:Op donderdag 28 april 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar het is dus een kind, hoe oud?
Oh, dan begreep ik het verkeerd...quote:Op donderdag 28 april 2016 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh... ze is begin 40 schat ik... ik heb nog niet precies gevraagd hoe oud ze is,
ze werd invalide na een ruggenprik bij de bevalling
geeft niet... ik had het ook in de zeikhoek geschreven geloof ik en nog niet hieroquote:Op donderdag 28 april 2016 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik het verkeerd...
Ik vroeg het me af en bij hulp met zwemmen denk ik automatisch aan kleine kinderen, omdat in 'mijn wereld' elke volwassene kan zwemmen, foute gedachte dus.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft niet... ik had het ook in de zeikhoek geschreven geloof ik en nog niet hiero
Invalide mensen vooral Mo, dat gaat helaas niet....quote:Op donderdag 28 april 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af en bij hulp met zwemmen denk ik automatisch aan kleine kinderen, omdat in 'mijn wereld' elke volwassene kan zwemmen, foute gedachte dus.
Die zag ik in 1991 live als gitarist in de band van Bowie.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:43 schreef sacha het volgende:
[..]
wie? ik zie Adrian Belew er tussen staan! helt!
King Crimson met Robert Frippquote:Op donderdag 28 april 2016 12:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zag ik in 1991 live als gitarist in de band van Bowie.
En hij speelde hij ook ooit een blauwe maandag bij ZAPPA, helaas nooit live gezien.
Ach, dan valt het nog mee.quote:Er zijn 194 inspecties uitgevoerd, zowel bij professionele als particuliere standhouders. Acht keer moest er direct ingegrepen worden, 41 keer zijn schriftelijke waarschuwingen gegeven, laat de NVWA weten.
Ik heb ook nog ergens een LP van Robert Fripp samen met Andy Sumners van The Police - Bewitched heet het ding, is wel grappig, die hele muziekwereld is een chaos...quote:
Niet geklikt, want, A'dam, niet kwaad bedoeld maar te ver uit de buurt.quote:
owquote:Op donderdag 28 april 2016 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet geklikt, want, A'dam, niet kwaad bedoeld maar te ver uit de buurt.
Jeetje, wat is ie kaal geworden....quote:Op donderdag 28 april 2016 12:59 schreef sacha het volgende:
http://www.iamsterdam.com(...)ian-belew-power-trio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |