Of hij pakt het gewoon slim aan. Als hij echt dronken is kan hij nu ontnuchteren en zich dan alsnog aangeven. Dan wordt hij niet meer gepakt op het dronken zijn.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
inderdaad!
En de meeste kindjes kunnen dat ook.
Dit is een ongeluk en heel erg triest, dat iemand doorrijd en zich na alle media aandacht op de radio en tv, sociale media niet meld, is meer dan opmerkelijk. Kind dat de straat opschiet en te laat gezien wordt, gebeurt vaker. Dat de bestuurder iets te hard gereden heeft, gebeurt vaker. Dat hij/zij wat gedronken had op Koningsdag, gebeurt ook vaker.
Na 5 uur je nog steeds niet melden, dat is apart. Of hij denkt ermee weg te komen of hij hangt straks ergens in een bos. Triest dit...
Nee, dan wordt hij veroordeeld op nuchter een kind van 3 jaar doodrijden en doodrijden, dat zal schelen...quote:Op woensdag 27 april 2016 21:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
Of hij pakt het gewoon slim aan. Als hij echt dronken is kan hij nu ontnuchteren en zich dan alsnog aangeven. Dan wordt hij niet meer gepakt op het dronken zijn.
wie weetquote:Op woensdag 27 april 2016 22:08 schreef MadameMossel het volgende:
De auto is waarschijnlijk gevonden
http://m.telegraaf.nl/bin(...)campaign=twitterfeed
15 kg. Dat is meer dan een pilon.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Dat. Zo'n 3-jarige weegt niets, is niet eens een verkeersdrempel. Werkzaamhedenpilon-niveautje.
Dat was toch een karakter in Married with Children?quote:Op woensdag 27 april 2016 18:38 schreef Hyperdude het volgende:
Buitenechtelijke dochter van Miranda Veracruz De La Hoya Cardinal.
Zo leer je nog eens wat.
twitter:JoostTel twitterde op woensdag 27-04-2016 om 22:00:44Ik had de zwarte Megana aan het Sterrebos ook net gevonden. https://t.co/auIFPTCjBg reageer retweet
Correct.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat was toch een karakter in Married with Children?
Op de grote foto van Omroep Brabant zie je idd stukjes puin liggen.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Tja, als er stukjes grill op de plek gevonden zijn is 1 en 1 vanavond nog 2.
Met of zonder verklaring
Beet na een tip.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Op de grote foto van Omroep Brabant zie je idd stukjes puin liggen.![]()
Ik denk dat ze beet hebben.
Wat een lange termijn. Geef ze een uur, dat is lang zat.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:41 schreef probeer het volgende:
Afgezien van de situatie waarin een gewonde in hulpeloze toestand is achtergelaten kan strafvervolging worden voorkomen door het vrijwillig melden bij de politie binnen 12 uren na het verkeersongeval.
Wat is dat allemaal voor witte meuk op de motorkap? Glas ofzo?quote:
Zal wel gewoon nat zijn van de regen.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dat allemaal voor witte meuk op de motorkap? Glas ofzo?
En dan zijn er nog mensen hier die willen beweren dat je niks merkt?
Regendruppels en cameraflits of licht van lampen.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goed maar wat Rica zegt, dat gaat niet weg. Je zet de tv aan, kijkt op Fokquote:Op woensdag 27 april 2016 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
Ergens snap ik de reactie wel, hoe onfatsoenlijk het ook is. Je rijdt een kind aan, je schrikt je de pleuris, in paniek naar huis, daar lees je dat het kind nog overleden is ook, je verstopt je verdooft van het hele gebeuren in je huis.
Maar goed, benieuwd naar de details, te hard gereden, onder invloed, met iets anders bezig tijdens het rijden.
ligt eraan hoeveel je gezopen had.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Zal wel gewoon nat zijn van de regen.
Duidelijk te zien na de foto van Stacey idd.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Regendruppels en cameraflits of licht van lampen.
Zit ergens verstopt, hard bezig nuchter te worden wrs.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:27 schreef qajariaq het volgende:
De auto gevonden. Maar de eigenaar? En is dat ook de bestuurder. Of is die inmiddels op vakantie.
Yup...quote:Op woensdag 27 april 2016 22:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Zie ik daar ook een scheur onder waar de grill moet zitten?
Nu.nl heeft het er over dat die is aangehouden en wordt verhoordquote:Op woensdag 27 april 2016 22:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Zit ergens verstopt, hard bezig nuchter te worden wrs.
Heb je een link? Ik kan hem niet vindenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:34 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nu.nl heeft het er over dat die is aangehouden en wordt verhoord
auto is na een tip gevonden in de Sterrebos.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:34 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nu.nl heeft het er over dat die is aangehouden en wordt verhoord
via google maar ik neem aan dat het artikel is ingetrokken.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan hem niet vinden
....dan is dat geen bewijs want er is dan geen bloed- of ademonderzoek uitgevoerd.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dan wordt hij veroordeeld op nuchter een kind van 3 jaar doodrijden en doodrijden, dat zal schelen...
Denk dat ze wel nagaan waar hij of zij vanmiddag geweest is. Mochten er meerdere getuigen zijn die verklaren dat er drank in het spel was...
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef _Joy_ het volgende:
Auto waarmee Nasim (3) werd doodgereden mogelijk gevonden, man (18) meldt zich als doorrijder: http://feed.omroepbrabant.nl/share/2292292
Is ie nou thuis aangehouden of heeft ie zich vrijwillig op politiebureau gemeld??quote:Op woensdag 27 april 2016 22:39 schreef _Joy_ het volgende:
Auto waarmee Nasim (3) werd doodgereden mogelijk gevonden, man (18) meldt zich als doorrijder: http://feed.omroepbrabant.nl/share/2292292
Ik kan me ook best voorstellen dat iemand in eerste instantie zo schrikt dat hij in shock automatisch naar huis gaat.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
Ergens snap ik de reactie wel, hoe onfatsoenlijk het ook is. Je rijdt een kind aan, je schrikt je de pleuris, in paniek naar huis, daar lees je dat het kind nog overleden is ook, je verstopt je verdooft van het hele gebeuren in je huis.
Maar goed, benieuwd naar de details, te hard gereden, onder invloed, met iets anders bezig tijdens het rijden.
Hij zou zich gemeld hebben.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:43 schreef Knudde het volgende:
[..]
Is ie nou thuis aangehouden of heeft ie zich vrijwillig op politiebureau gemeld??
Toch zelf gemeld.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:41 schreef StaceySinger het volgende:
De politie meldt dat een 18-jarige man zich zelf heeft gemeld als bestuurder van de doorgereden auto op het bureau aan de Mijkenbroek. Hij is aangehouden.
http://www.omroepbrabant.(...)+als+doorrijder.aspx
Lees je mee, lolbroek?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |