Als een kind van 3 plots voor je auto springt, zelfs als je netjes 20 / 25 rijdt, kan je hem alsnog raken.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo'n weg? Ik heb hem ff opgezocht in google maps maar niet echt een weg waar je moet vrezen voor je leven imo... Daarbij lees ik dat de buurt Wisselaar (waar de Veurnestraat onderdeel van is) sinds 2011 een 30km zone is...
Dat snap ik.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:18 schreef SR4 het volgende:
[..]
Als een kind van 3 plots voor je auto springt, zelfs als je netjes 20 / 25 rijdt, kan je hem alsnog raken.
Dit dus... En je dan ook nog uit de voeten maken... Dan weet betrokkene zelf ook wel dat hij goed fout zat, was het niet de snelheid dan was het wel drank of een combinatie van beide.quote:Maar meters doorsleuren...
quote:
Kinderen zijn onberekenbaar. Als ik kinderen zie spelen in de wijk en ik kom er met de auto aan, rijd ik echt stapvoets langs de kinderen. Een kind onder de auto, erger kun je je bijna niet voorstellen.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:18 schreef SR4 het volgende:
[..]
Als een kind van 3 plots voor je auto springt, zelfs als je netjes 20 / 25 rijdt, kan je hem alsnog raken.
Maar meters doorsleuren...
Nee, als je goed kijkt zie je zijn schoenen nog liggen.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:36 schreef tesssssssss het volgende:
Ik bedoel, als die moeder naast het kindje stond, is die auto dan de stoep op gereden?
Ik probeer me een voorstelling te maken van de situatie.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:38 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Nee, als je goed kijkt zie je zijn schoenen nog liggen.
[ afbeelding ]
Maar wat maakt het voor de rest uit?
Ja zo werkt dat dus niet, simpele ziel.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:09 schreef Klaas-Jan. het volgende:
[..]
"bang voor het boze tokkietuig dat hem tot moes wil slaan" ... yeah right ... bang om geconfronteerd te worden met wat hij gedaan heeft bedoel je
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat dus niet, simpele ziel.
Kom maar weer terug als je onderbuik is uitgedruppeldquote:
Zal ik doen, blaaskaak. Blijf jij dan weg totdat je de moeite hebt genomen om diverse nieuwssites, [incl getuigenverklaringen] te hebben doorgelezen? Fijn zo! Dank je welquote:Op woensdag 27 april 2016 21:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als je onderbuik is uitgedruppeld
LoL!quote:Op woensdag 27 april 2016 21:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zal ik doen, blaaskaak. Blijf jij dan weg totdat je de moeite hebt genomen om diverse nieuwssites, [incl getuigenverklaringen] te hebben doorgelezen? Fijn zo! Dank je wel
Dat jomgetje speelde midden op de weg. Dat zie je dan toch?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:12 schreef Fer het volgende:
jongetje 100cm 15kg, kan nog steeds dat hij niks merkte.
Was ergens anders ook met een jongen van 8 zelfs.
Ik heb dit nog nergens gelezen, midden op de weg.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat jomgetje speelde midden op de weg. Dat zie je dan toch?
Appen, navigatie instellen, telefoon van de grond pakken of een kilo drugs op de achterbank gooien.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat jomgetje speelde midden op de weg. Dat zie je dan toch?
Een onverzekerde Pool die jou aanrijdt is ook erg.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:24 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Een kind onder de auto, erger kun je je bijna niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |