Welke is het leukste? zou voor mij de hoofdvraag zijn. Niet het handigste, meest praktische of voordeligste.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij is zuiniger, groter bereik etc. Kan wel amper aan de grond komen haha! Financieel is het heel aantrekkelijk voor mij
Lastig te zeggen, ik denk kwa bochten toch mijn huidige motor. Wellicht dat het weer gelijk opgaat als ik de testmotor zou verlagen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Welke is het leukste? zou voor mij de hoofdvraag zijn. Niet het handigste, meest praktische of voordeligste.
Dus in de bochten je huidige motor, stilstaand voor het stoplicht je huidige motor en tijdens het opentrekken van het gas je huidige motor. Ik zou 't wel weten dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, ik denk kwa bochten toch mijn huidige motor. Wellicht dat het weer gelijk opgaat als ik de testmotor zou verlagen.
Kwa power absoluut die ik nu heb.
Nja niet helemaal.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dus in de bochten je huidige motor, stilstaand voor het stoplicht je huidige motor en tijdens het opentrekken van het gas je huidige motor. Ik zou 't wel weten dan.
triumph tigerquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ik ga mijn wrak van een 1100GS verkopen nadat hij te lang stil heeft gestaan in afwachting voor sparen voor repairs waar ik nooit echt geld voor (over) had omdat ik ergens diep van binnen wist dat m'n trouwe maatje wel total loss was Lang verhaal kort: een boxer met koppelingsplaatproblemen is op die leeftijd het redden niet meer waard...
Maar ik moet en zal weer gaan rijden, dus ik moet gaan nadenken over 'wat nu' binnen m'n budget van grofweg £1500/£2000 (motoren zijn hier wel wat goedkoper). Wil met een paar weken tot een maandje eigenlijk weer op de weg gaan. Maar er is zoveel keus
Eisen tot nu toe: comfortabele houding, tourder, betrouwbaar, en een beetje pit, liefst ergens rond de 900cc en niet zo lomp als m'n 1100GS of Div goed verhaal wel.
TDM is door m'n hoofd geschoten, F800gs valt buiten budget. Een Diversion zou wel weer kunnen maar is wat laag en lomp. Vond de GS zit wel fijn op zich, en dus zou een TDM een logische keuze zijn.. Maar die zien er zo saai uit en lomp, net als m'n Div. Ik vond 't een fijne motor hoor, maar... toch. FZ1 misschien als ik een koopje kan vinden..
Oh, en Mr.Mo heeft nu een XJR1300, dus om dan op zo'n Div erbij te gaan rijden dan krijg je zo'n hij/zij gebeuren en hoeven we alleen maar matchende helmen en pakken te hebben en moet ik elke keer wachten tot hij hem na een ritje voor me op de middenbok zet *kras*
Iemand nog ideeën?
(1.72m lang, vorige motoren: Div600, GSXF600 (nooit meer), Div 900 en BMW R1100GS)
Boven budget; hornet 900? VFR?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Iemand nog ideeën?
(1.72m lang, vorige motoren: Div600, GSXF600 (nooit meer), Div 900 en BMW R1100GS)
Weet ik veel hoe duur die dingen daar zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Aan boven m'n budget heb ik natuurlijk niet zoveel
VFR is niet echt mijn ding.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ik ga mijn wrak van een 1100GS verkopen nadat hij te lang stil heeft gestaan in afwachting voor sparen voor repairs waar ik nooit echt geld voor (over) had omdat ik ergens diep van binnen wist dat m'n trouwe maatje wel total loss was Lang verhaal kort: een boxer met koppelingsplaatproblemen is op die leeftijd het redden niet meer waard...
Maar ik moet en zal weer gaan rijden, dus ik moet gaan nadenken over 'wat nu' binnen m'n budget van grofweg £1500/£2000 (motoren zijn hier wel wat goedkoper). Wil met een paar weken tot een maandje eigenlijk weer op de weg gaan. Maar er is zoveel keus
Eisen tot nu toe: comfortabele houding, tourder, betrouwbaar, en een beetje pit, liefst ergens rond de 900cc en niet zo lomp als m'n 1100GS of Div goed verhaal wel.
TDM is door m'n hoofd geschoten, F800gs valt buiten budget. Een Diversion zou wel weer kunnen maar is wat laag en lomp. Vond de GS zit wel fijn op zich, en dus zou een TDM een logische keuze zijn.. Maar die zien er zo saai uit en lomp, net als m'n Div. Ik vond 't een fijne motor hoor, maar... toch. FZ1 misschien als ik een koopje kan vinden..
Oh, en Mr.Mo heeft nu een XJR1300, dus om dan op zo'n Div erbij te gaan rijden dan krijg je zo'n hij/zij gebeuren en hoeven we alleen maar matchende helmen en pakken te hebben en moet ik elke keer wachten tot hij hem na een ritje voor me op de middenbok zet *kras*
Iemand nog ideeën?
(1.72m lang, vorige motoren: Div600, GSXF600 (nooit meer), Div 900 en BMW R1100GS)
quote:
Ja, tof. Beetje met een schuin oog naar aan het kijken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.quote:
Dure gok wel!quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:55 schreef Isdatzo het volgende:
2013 690 SMC-R, destijds nieuw gekocht en sindsdien probleemloos bijna 16k km vol gas gereden. Had zelf nooit verwacht dat 'ie het zo lang uit zou houden .
Heb net een afspraak gemaakt om de achterband van m'n Bandiet te laten vervangen...quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
Valt mee, 2 jaar fabrieksgarantie en ik wist dat ze als betrouwbaar bekend staan. Maar misschien wordt 't nu wel tijd om hem te verkopen.. iemand hier interesse ?
Foto .quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
Valt mee, 2 jaar fabrieksgarantie en ik wist dat ze als betrouwbaar bekend staan. Maar misschien wordt 't nu wel tijd om hem te verkopen.. iemand hier interesse ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |