abonnement Unibet Coolblue
pi_162089440
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hij is zuiniger, groter bereik etc. Kan wel amper aan de grond komen haha! Financieel is het heel aantrekkelijk voor mij
Welke is het leukste? zou voor mij de hoofdvraag zijn. Niet het handigste, meest praktische of voordeligste.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 11 mei 2016 @ 13:59:09 #202
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162089478
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Welke is het leukste? zou voor mij de hoofdvraag zijn. Niet het handigste, meest praktische of voordeligste.
Lastig te zeggen, ik denk kwa bochten toch mijn huidige motor. Wellicht dat het weer gelijk opgaat als ik de testmotor zou verlagen.

Kwa power absoluut die ik nu heb.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_162089532
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Lastig te zeggen, ik denk kwa bochten toch mijn huidige motor. Wellicht dat het weer gelijk opgaat als ik de testmotor zou verlagen.

Kwa power absoluut die ik nu heb.
Dus in de bochten je huidige motor, stilstaand voor het stoplicht je huidige motor en tijdens het opentrekken van het gas je huidige motor. Ik zou 't wel weten dan. :P
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 11 mei 2016 @ 14:34:13 #204
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162090152
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2016 14:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dus in de bochten je huidige motor, stilstaand voor het stoplicht je huidige motor en tijdens het opentrekken van het gas je huidige motor. Ik zou 't wel weten dan. :P
Nja niet helemaal.

Hij rijd een stuk relaxter ook. Mijn motor is wat nerveuzer.
Windbescherming en houding is daarnaast wel 10x beter. Onderin maakt het elkaar kwa power niets uit, de top van mij is op dit moment 220+ (Duitsland) tegen ik geloof 185 (fabrieksgegevens) maar ja, wanneer rij je dat hea :P.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:08:44 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162090897
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2016 13:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Welke is het leukste?
Een supermotard.
Huilen dan.
pi_162091957
Hoi!

Ik ga mijn wrak van een 1100GS verkopen nadat hij te lang stil heeft gestaan in afwachting voor sparen voor repairs waar ik nooit echt geld voor (over) had omdat ik ergens diep van binnen wist dat m'n trouwe maatje wel total loss was ;( Lang verhaal kort: een boxer met koppelingsplaatproblemen is op die leeftijd het redden niet meer waard...

Maar ik moet en zal weer gaan rijden, dus ik moet gaan nadenken over 'wat nu' binnen m'n budget van grofweg £1500/£2000 (motoren zijn hier wel wat goedkoper). Wil met een paar weken tot een maandje eigenlijk weer op de weg gaan. Maar er is zoveel keus ;(

Eisen tot nu toe: comfortabele houding, tourder, betrouwbaar, en een beetje pit, liefst ergens rond de 900cc en niet zo lomp als m'n 1100GS of Div :') goed verhaal wel.

TDM is door m'n hoofd geschoten, F800gs valt buiten budget. Een Diversion zou wel weer kunnen maar is wat laag en lomp. Vond de GS zit wel fijn op zich, en dus zou een TDM een logische keuze zijn.. Maar die zien er zo saai uit :') en lomp, net als m'n Div. Ik vond 't een fijne motor hoor, maar... toch. FZ1 misschien als ik een koopje kan vinden..

Oh, en Mr.Mo heeft nu een XJR1300, dus om dan op zo'n Div erbij te gaan rijden dan krijg je zo'n hij/zij gebeuren en hoeven we alleen maar matchende helmen en pakken te hebben en moet ik elke keer wachten tot hij hem na een ritje voor me op de middenbok zet *kras*

Iemand nog ideeën?

(1.72m lang, vorige motoren: Div600, GSXF600 (nooit meer), Div 900 en BMW R1100GS)

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 11-05-2016 15:55:49 ]
Ja doei.
pi_162092739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!

Ik ga mijn wrak van een 1100GS verkopen nadat hij te lang stil heeft gestaan in afwachting voor sparen voor repairs waar ik nooit echt geld voor (over) had omdat ik ergens diep van binnen wist dat m'n trouwe maatje wel total loss was ;( Lang verhaal kort: een boxer met koppelingsplaatproblemen is op die leeftijd het redden niet meer waard...

Maar ik moet en zal weer gaan rijden, dus ik moet gaan nadenken over 'wat nu' binnen m'n budget van grofweg £1500/£2000 (motoren zijn hier wel wat goedkoper). Wil met een paar weken tot een maandje eigenlijk weer op de weg gaan. Maar er is zoveel keus ;(

Eisen tot nu toe: comfortabele houding, tourder, betrouwbaar, en een beetje pit, liefst ergens rond de 900cc en niet zo lomp als m'n 1100GS of Div :') goed verhaal wel.

TDM is door m'n hoofd geschoten, F800gs valt buiten budget. Een Diversion zou wel weer kunnen maar is wat laag en lomp. Vond de GS zit wel fijn op zich, en dus zou een TDM een logische keuze zijn.. Maar die zien er zo saai uit :') en lomp, net als m'n Div. Ik vond 't een fijne motor hoor, maar... toch. FZ1 misschien als ik een koopje kan vinden..

Oh, en Mr.Mo heeft nu een XJR1300, dus om dan op zo'n Div erbij te gaan rijden dan krijg je zo'n hij/zij gebeuren en hoeven we alleen maar matchende helmen en pakken te hebben en moet ik elke keer wachten tot hij hem na een ritje voor me op de middenbok zet *kras*

Iemand nog ideeën?

(1.72m lang, vorige motoren: Div600, GSXF600 (nooit meer), Div 900 en BMW R1100GS)
triumph tiger O+
pi_162093696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!

Iemand nog ideeën?

(1.72m lang, vorige motoren: Div600, GSXF600 (nooit meer), Div 900 en BMW R1100GS)
Boven budget; hornet 900? VFR?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_162093764
Aan boven m'n budget heb ik natuurlijk niet zoveel ;) :)

VFR is niet echt mijn ding.
Ja doei.
pi_162093866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Aan boven m'n budget heb ik natuurlijk niet zoveel ;) :)

VFR is niet echt mijn ding.
Weet ik veel hoe duur die dingen daar zijn :P
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:39:14 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162094345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!

Ik ga mijn wrak van een 1100GS verkopen nadat hij te lang stil heeft gestaan in afwachting voor sparen voor repairs waar ik nooit echt geld voor (over) had omdat ik ergens diep van binnen wist dat m'n trouwe maatje wel total loss was ;( Lang verhaal kort: een boxer met koppelingsplaatproblemen is op die leeftijd het redden niet meer waard...

Maar ik moet en zal weer gaan rijden, dus ik moet gaan nadenken over 'wat nu' binnen m'n budget van grofweg £1500/£2000 (motoren zijn hier wel wat goedkoper). Wil met een paar weken tot een maandje eigenlijk weer op de weg gaan. Maar er is zoveel keus ;(

Eisen tot nu toe: comfortabele houding, tourder, betrouwbaar, en een beetje pit, liefst ergens rond de 900cc en niet zo lomp als m'n 1100GS of Div :') goed verhaal wel.

TDM is door m'n hoofd geschoten, F800gs valt buiten budget. Een Diversion zou wel weer kunnen maar is wat laag en lomp. Vond de GS zit wel fijn op zich, en dus zou een TDM een logische keuze zijn.. Maar die zien er zo saai uit :') en lomp, net als m'n Div. Ik vond 't een fijne motor hoor, maar... toch. FZ1 misschien als ik een koopje kan vinden..

Oh, en Mr.Mo heeft nu een XJR1300, dus om dan op zo'n Div erbij te gaan rijden dan krijg je zo'n hij/zij gebeuren en hoeven we alleen maar matchende helmen en pakken te hebben en moet ik elke keer wachten tot hij hem na een ritje voor me op de middenbok zet *kras*

Iemand nog ideeën?

(1.72m lang, vorige motoren: Div600, GSXF600 (nooit meer), Div 900 en BMW R1100GS)
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een supermotard.
Huilen dan.
pi_162094406
Hmjah, nee.
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:42:56 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162094418
goffer.
Huilen dan.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:43:22 #214
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162094425
Oké waarom niet?!
Huilen dan.
pi_162094427
Leuk voor erbij, later, maar niet nu :P
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:45:45 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162094475
SM's zitten best comfortabel (tenzij snelweg :z ).. ktm lc4 is bijvoorbeeld prima betrouwbaar en aan pit geen gebrek.
Huilen dan.
pi_162094488
Ja, maar ik zoek toch echt een (sportieve) tourder op het moment. :P
Ja doei.
pi_162094533
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een supermotard.
Ja, tof. Beetje met een schuin oog naar aan het kijken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Welke heb jij?
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:55:50 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162094707
2013 690 SMC-R, destijds nieuw gekocht en sindsdien probleemloos bijna 16k km vol gas gereden. Had zelf nooit verwacht dat 'ie het zo lang uit zou houden _O_ .

Qua verhouding tussen vermogen en betrouwbaarheid kom je weinig beters tegen denk ik. Natuurlijk is een competitie-SM nog een stukje bruuter en lichter, maarrrr met de 690 kan je ook nog aardig meekomen op de baan.
Huilen dan.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:57:27 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162094737
Ervoor altijd racers op de weg gehad, maar geen moment spijt gehad van de overstap.
Huilen dan.
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:04:05 #221
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_162094887
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:55 schreef Isdatzo het volgende:
2013 690 SMC-R, destijds nieuw gekocht en sindsdien probleemloos bijna 16k km vol gas gereden. Had zelf nooit verwacht dat 'ie het zo lang uit zou houden .
Dure gok wel! :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:07:56 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_162094996
Valt mee, 2 jaar fabrieksgarantie en ik wist dat ze als betrouwbaar bekend staan. Maar misschien wordt 't nu wel tijd om hem te verkopen.. iemand hier interesse :+ ?
Huilen dan.
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:08:48 #223
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_162095019
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
Valt mee, 2 jaar fabrieksgarantie en ik wist dat ze als betrouwbaar bekend staan. Maar misschien wordt 't nu wel tijd om hem te verkopen.. iemand hier interesse :+ ?
Heb net een afspraak gemaakt om de achterband van m'n Bandiet te laten vervangen... :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_162095045
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
Valt mee, 2 jaar fabrieksgarantie en ik wist dat ze als betrouwbaar bekend staan. Maar misschien wordt 't nu wel tijd om hem te verkopen.. iemand hier interesse :+ ?
Foto :{w.
pi_162095408
Voordat ik aan de slag ga met de roestige tank, iemand hier ervaring mee?
Ik twijfel namelijk tussen tankcure of elektrolyse. Tankcure is makkelijk maar het uitharden van epoxy duurt een week. Elektrolyse is een kwestie van een paar dagen maar heb je weer kans dat het snel gaat roesten zonder een beschermende coating.
Keuzes keuzes..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')