Is het weer zo ver?quote:
wow.. alsof het licht aangaat ineensquote:
F5'en.. Hét FOK!vermaakquote:Op woensdag 27 april 2016 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het weer zo ver?
Ik ben nog zwart
Jij bedankt voor het draaien !quote:Op woensdag 27 april 2016 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mensen, bedankt voor het luisteren weer, veel luisterplezier nog en welterusten straks.
quote:Op woensdag 27 april 2016 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het weer zo ver?
Ik ben nog zwart
eso es gefixado'dquote:Op woensdag 27 april 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
Dank L2B
Ahora Musica Cubana de Pirata Pedrito
Ik ben nog steeds zwartquote:
het verandert steeds ofzoquote:Op woensdag 27 april 2016 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zwart![]()
[ afbeelding ]
Nu niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke nieuwe post is in het zwart. Weer:quote:Op woensdag 27 april 2016 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een Pimp abo heb je die onzin niet...quote:Op woensdag 27 april 2016 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2016 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lo sientoquote:
Haha, trusten!quote:Op woensdag 27 april 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Ow, eerst nummer is voorbij.
Einde Koningsnacht...
Jij bent wél oranje bij mij, maar ik blijf zwartquote:Op woensdag 27 april 2016 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een Pimp abo heb je die onzin niet...
Mafze Madquote:Op woensdag 27 april 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Einde Koningsnacht...
Hier is iedereen zwartquote:Op woensdag 27 april 2016 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent wél oranje bij mij, maar ik blijf zwart
Ik denk dat dat door mijn css komt
Maxima gaat swingen hierop.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Einde Koningsnacht...
Hier nietquote:
quote:
Ah moet dan idd door je abo komen.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier niet
[ afbeelding ]
Ik wordt gediscriminierd
Ik denk door mijn css, moet ik weer eens onder handen nemenquote:
Waarschijnlijk doen ze het in batches.. Hier nu ook Oranjequote:Op woensdag 27 april 2016 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier niet
[ afbeelding ]
Ik wordt gediscriminierd
Iedereen is nu weer zwart bij mijquote:Op woensdag 27 april 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze het in batches.. Hier nu ook Oranje
De muts van ZKH Willem-Alexanderquote:Op woensdag 27 april 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mag die muts wel, lijkt me wel toffe moeder en vrouw, kent haar plek en is zichzelf.
shake eso assquote:
Ze mag naar Milaan de mutsen uitzoeken.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De muts van ZKH Willem-Alexander
Het klinkt zo lief, muts
quote:Op woensdag 27 april 2016 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De muts van ZKH Willem-Alexander
Het klinkt zo lief, muts
Dat was zooo tof, toen ze uitstapten en gewoon het podium op gingenquote:Op woensdag 27 april 2016 00:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij danst lekke rmee
quote:Op woensdag 27 april 2016 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was zooo tof, toen ze uitstapten en gewoon het podium op gingen
Veiligheidsdienst zwaar in de stress
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I thought being a king meant I can do whatever I want!"
quote:Op woensdag 27 april 2016 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik vind het gewoon wel een tof stel
Heeft ie goed gedaan ondanks de schoonvader.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik vind het gewoon wel een tof stel
[..]
Ik schakelde toevallig net vlak voor dat moment in!quote:
vaklt dat nog ergens terug te kijjken?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schakelde toevallig net vlak voor dat moment in!Het boeide me allemaal geen zier, maar wilde toch ff kijken of er nog iets geinigs of oubolligs te zien was!
True datquote:Op woensdag 27 april 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb jij wel vaker last van.
Ik had ze net langs zien varen en ze voeren richting Muziekgebouw en was net thuis toen ik zag dat ze daar uitstapten en gewoon het podium op gingenquote:
Ik kan het zo snel online niet meer vinden. Kan het wel rippen voor jequote:Op woensdag 27 april 2016 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
vaklt dat nog ergens terug te kijjken?
Ik kan ff alleen dit vinden:quote:Op woensdag 27 april 2016 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
vaklt dat nog ergens terug te kijjken?
Rippen klinkt altijd zo eng.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan het zo snel online niet meer vinden. Kan het wel rippen voor je
Lekker hoor... Ik mocht ooit in de Spaanse binnenlanden " La vieja trova Santiaguera zien... Gemiddelde leeftijd was 75 of zo, maar ze gingen gewoon doorquote:Op woensdag 27 april 2016 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zit helemaal hard te gaan op de Cubaanse tunes.
quote:
die hofhoudingquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan het zo snel online niet meer vinden. Kan het wel rippen voor je
Je Spaanse les is redelijk goed blijven hangenquote:Op woensdag 27 april 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Voy al refrigerador por un cartón de leche
Krijg je morgen van mijquote:
Mijn 1/8 zigeunerbloed komt bovendrijven met deze muziek.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker hoor... Ik mocht ooit in de Spaanse binnenlanden " La vieja trova Santiaguera zien... Gemiddelde leeftijd was 75 of zo, maar ze gingen gewoon door
Zigeuners in Cuba?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn 1/8 zigeunerbloed komt bovendrijven met deze muziek.
el google traductór es muy bien amigoquote:Op woensdag 27 april 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Le Spaanse les is redelijk goed blijven hangen
ah coolquote:
Kan maar zo via Spanjaarden.quote:
Die Fokken er ook op losquote:Op woensdag 27 april 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan maar zo via Spanjaarden.
De paarden gingen er ook heen.
De Spanjaarden, Zigeuners, of de paarden?quote:
Ehhquote:Op woensdag 27 april 2016 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Spanjaarden, Zigeuners, of de paarden?
Er was ooit een nNederlandse Docu gemaakt .. Lagrimas Negras over La vieja Trova Santiagueraquote:Op woensdag 27 april 2016 00:32 schreef knokkels het volgende:
![]()
Die documentaire ziet er wel interessant uit
Op Cuba kennen ze de Tango weer niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ZKH Konining Maxima is toch Argetijnse en geen Cubaanse?
quote:Op woensdag 27 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Argentina Siquote:Op woensdag 27 april 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben nog nooit in Zuid-Amerika geweest. Staat nog wel op mijn to-see lijst.quote:
ik moet morgen vroeg richting moedersquote:
Been there done that, vooralsnogquote:Op woensdag 27 april 2016 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zuid-Amerika geweest. Staat nog wel op mijn to-see lijst.
Hoe vroeg is vroeg voor jou?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik moet morgen vroeg richting moeders
Want?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe vroeg is vroeg voor jou?
We moeten om 0800 al weer voor reveille aantreden bij just me
Ow dan zit ik nog aan de koffie hier thuis hoorquote:Op woensdag 27 april 2016 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe vroeg is vroeg voor jou?
We moeten om 0800 al weer voor reveille aantreden bij just me
Geen idee eigenlijkquote:
Maar logeer je bij haar dan, want anders red je dat nooitquote:Op woensdag 27 april 2016 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
waarschijnlijk
Maar ik vlag niet met koningsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |