quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma, moeders, opoe, de rode vlag...
slaap lekker Madquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga Koningsnacht vieren, onder de wol.
Tabee!
Ja, alsof je normaal gesproken niet 's nachts draait.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Koningsnacht, het woord zegt het al eik.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma, moeders, opoe, de rode vlag...
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet nog even mijn drankje opdrinken, kwam ik net achter...
Ritmes die lopen soms wat uit elkaar hier en daar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alsof je normaal gesproken niet 's nachts draait.
Koningsnacht doen we niet aan hier...
Hier in dit topic?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ritmes die lopen soms wat uit elkaar hier en daar.
Rit-me.. Die term heb ik voorbij zien komen..quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik een soort van ritme heb...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
4kwartsmaat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik een soort van ritme heb...
hoe laat is reveille? 05:55 is mij iets te vroegquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:50 schreef GodmotherR49 het volgende:
Mijn ritme zegt dat het tijd is om te gaan slapen
Lucky, dank je wel voor de muziekjestrustuh en een fijne nacht allemaal en morgen op tijd op voor de reveille !!
Piet staat al met z'n sigaar klaar...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
Gaat Piet nog Cubaanse muziekjes draaien zo?
Maar nog niet op het roosterquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet staat al met z'n sigaar klaar...
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:50 schreef GodmotherR49 het volgende:
Mijn ritme zegt dat het tijd is om te gaan slapen
Lucky, dank je wel voor de muziekjestrustuh en een fijne nacht allemaal en morgen op tijd op voor de reveille !!
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:55 schreef knokkels het volgende:
Awww
en ik had nog wel zo'n leuke showtitelJij bént roosteraar, dus de showtitel kan je aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
Gaat Piet nog Cubaanse muziekjes draaien zo?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:55 schreef knokkels het volgende:
Awww
en ik had nog wel zo'n leuke showtitelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:
Is Piet het er mee eens?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bént roosteraar, dus de showtitel kan je aanpassen
Vast welquote:
quote:Programma van vandaag
00:00 - 02:00 DJ PP - La Musica Cubana de Pirato Pietos
20:00 - 21:00 DJ Muis: Top of Flop
quote:Op woensdag 27 april 2016 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister nog 1 song mee, doe ik ook even Koningsnacht...
quote:Op woensdag 27 april 2016 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister nog 1 song mee, doe ik ook even Koningsnacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |