quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
En niet eens lekker. Dat is echt een investeerders whisky...quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:53 schreef robdriessen het volgende:
http://drankdozijn.nl/art(...)le-malt-batch-2-70cl
En de mijne is nog nooit bespeeldquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is nog geen kerst, en Knokkels en ik sturen onze luchtgitaren retour
Misschien kan je ze met winst verkopen, ze zijn tenslotte nu al 2 jaar ouder
Die gaat dus echt van hand tot hand voor exorbitante bedragen maar er wordt geen druppel uit gedronken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En niet eens lekker. Dat is echt een investeerders whisky...
oishii n dayoquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.wine-searcher.(...)lt+whisky+japan/2013
Nee, dit is eerste verkoopprijs.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die gaat dus echt van hand tot hand voor exorbitante bedragen maar er wordt geen druppel uit gedronken?
Waarom?
Ah, gewoon economie in de whiskyquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is eerste verkoopprijs.
Maar de handel is levendig.
Simpelweg omdat veel personen het nu als investering gebruiken.
Veel vraag en relatief weinig aanbod drijft de prijzen op en daar springen kensen op in...
Yep, totdat de bubbel ooit eens barst.quote:
Dit is de whisky die jij voor 1600 hebt verkocht en nu voor deze prijzen gaat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.wine-searcher.(...)lt+whisky+japan/2013
Ja, ik was iets te vroeg met verkopen...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is de whisky die jij voor 1600 hebt verkocht en nu voor deze prijzen gaat?
Haha tof!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een slechte handelaar. Bij mij gaat alles open
Vorig jaar deze meegenomen uit de USA. Wat een genot
Je hebt er nog éénquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik was iets te vroeg met verkopen...
Want?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof!
Ja bij mij komt er hier voorlopig ff geen druppel meer binnen.
Wat President zegtquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Lucky, het feit dat we het weinig over de muziek hebben, wil niet zeggen dat we er niet van aan het genieten zijn. Ik vermaak me uitstekend
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
en ik zit aan een biertje van de Lidl, smaakt ook heerlijk
Oetininger?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
en ik zit aan een biertje van de Lidl, smaakt ook heerlijk
Mwah het werd de laatste tijd wat te gek, vooral toen ik van mijn vriendin hoorde dat ze niet meer zou komen.quote:
Als het lekker is, is het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een slechte handelaar. Bij mij gaat alles open
Vorig jaar deze meegenomen uit de USA. Wat een genot
Ah, ja, logisch, niet de oplossing, maar wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah het werd de laatste tijd wat te gek, vooral toen ik van mijn vriendin hoorde dat ze niet meer zou komen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het lekker is, is het prima.
Ik heb ruim 80 flessen openstaan en verkoop daarvan nu een deel als samples voor het KWF...
Ja, nu ff een balansperiode, zeg maar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, logisch, niet de oplossing, maar wel begrijpelijk.
quote:"Havana Club Uniķn is de eerste Cubaanse rum die speciaal is gemaakt om te combineren met een heerlijke Cubaanse sigaar."
niets mis mee, lekker goedkoop en prima te drinkenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]Wie wil er bij El Presidente een wit voetje halen?
de vraag is meer: Hoe zorg jij voor dat witte voetje, viespeukquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb een vriend werken bij de importeur...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef robdriessen het volgende:
de zeven geitjesquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef robdriessen het volgende:
Wacht, wat? Dat heb ik even gemist! Da's klote :/quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah het werd de laatste tijd wat te gek, vooral toen ik van mijn vriendin hoorde dat ze niet meer zou komen.
Zal ik Cubaanse muziek gaan draaien?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef robdriessen het volgende:
Ja haar moeder verbood het op het laatste moment; heeft het paspoort gejat en verstopt, en nu moet ze de komende jaren daar blijven studeren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wacht, wat? Dat heb ik even gemist! Da's klote :/
Leuke aanstaande schoonmoeder...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja haar moeder verbood het op het laatste moment; heeft het paspoort gejat en verstopt, en nu moet ze de komende jaren daar blijven studeren.
Leuk idee!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik Cubaanse muziek gaan draaien?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik Cubaanse muziek gaan draaien?
Ahhh lekker, lekker!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Mijn ogen loungen langzaam dicht.
De pelletkachel loeit hier ook volop...
Ik zou d'r kapen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja haar moeder verbood het op het laatste moment; heeft het paspoort gejat en verstopt, en nu moet ze de komende jaren daar blijven studeren.
Je hebt mijn adres, he?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een vriend werken bij de importeur...
Mijn ogen gaan ook langzaam in rust standquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Lucky nu al het hout afgeleverd?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ja de hele situatie is gewoon lastig. Ze heeft ook een sponsor die haar opleiding betaalt en die heeft ook bepaalde verwachtingen wat haar toekomst betreft, en is fel tegen onze relatie.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt mijn adres, he?
Palacio Presidencial
1 Avenida Grande
Ik zal eens kijken als ik 'm tref.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt mijn adres, he?
Palacio Presidencial
1 Avenida Grande
Heb ik haar ook verteld, maar het is wel haar moeder.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:11 schreef chufi het volgende:
Ik zou naar de politie gaan enhet paspoort als gestolen melden. En dan een nieuwe aanvragen
Nee, en het is nu bijna op.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft Lucky nu al het hout afgeleverd?
Ach Schoonmoeders.quote:
Aan dat hele verhaal hangt een lucht die ze op de Maasvlakte nog niet gezien hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik haar ook verteld, maar het is wel haar moeder.Ongeacht hoe verknipt dat mens is.
Tssssssss, onbetrouwbaar sujet, die Luckyquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, en het is nu bijna op.
Hier hadden we geen rekening mee gehouden...
Ja ik ben ook heel erg kritisch over het geheel. Ik heb haar ook echt zwaar voor het blok gezet hier over.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan dat hele verhaal hangt een lucht die ze op de Maasvlakte nog niet gezien hebben.
Het klopt van geen kant, als je het mij vraagt...
Wij van WC-Eend.....quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken als ik 'm tref.
Maar ik ben bang dat ik flessen van dat soort bedragen ook niet cadeau krijg.
Maar... Wie schrijft die recensie? De importeur zelf?
En ook van Louisiana naar freakin' Colorado ...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ach Schoonmoeders.
We beloven dit jaar met Kerst naar Louisiana te komen zodat junior weer wat tijd met pa en zijn familie kan doorbrengen, vertelt schoonmama doodleuk dat ze met haar nieuwe vriend van Louisiana naar Colorado verhuist. Daar gaat ons logeeradres.
quote:
Jij kunt hem wel opvoeden tochquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tssssssss, onbetrouwbaar sujet, die Lucky
weddenschappen afsluiten en bij verlies de schuld niet inlossen
Laat pa dan maar naar Nederland komen en hier een plekkie huren ...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ach Schoonmoeders.
We beloven dit jaar met Kerst naar Louisiana te komen zodat junior weer wat tijd met pa en zijn familie kan doorbrengen, vertelt schoonmama doodleuk dat ze met haar nieuwe vriend van Louisiana naar Colorado verhuist. Daar gaat ons logeeradres.
Proest.........quote:
quote:
stoelpoot omzagenquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder wil maar niet omvallen.
Handig als je juist naar de USA wil...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat pa dan maar naar Nederland komen en hier een plekkie huren ...
mijn ex-schoonmoeder kanquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De mijne ook niet!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent, kom je maar een ander rummetje of whiskytje halen...
Mijn ex-schoonvader was wel tof. Beetje apart, maar tof. Schoonmoeder was ehh.. ja... lovely in her own wayquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ex-schoonmoeder kan
laat ik het netjes houden
Is ie daadwerkelijk aan het onderzoeken. Color me surprised.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat pa dan maar naar Nederland komen en hier een plekkie huren ...
Hé, dat is al weer even geledenquote:
quote:
Mijn schoonmoeder ging in Louisiana plat op d'r smoel, om even wat dingen te combineren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ex-schoonmoeder kan
laat ik het netjes houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:19 schreef robdriessen het volgende:
Wat moet je doen als je je schoonmoeder ziet strompelen in je voortuin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik kon geen whisky smiley vindenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé, dat is al weer even geleden
Leuk
Ja zeker, druk drukquote:
Ja en als je daar heen gaat mag ie junior lekker in Colorado op komen zoeken.. Of is dat nog niet een logeeradres ?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is ie daadwerkelijk aan het onderzoeken. Color me surprised.
Zover is het dus al, ik namelijk wel:quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik kon geen whisky smiley vinden
Ze doen hier in het centrum ook goed hun bestquote:
Eenschquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zover is het dus al, ik namelijk wel:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Het is ook whiskey.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik kon geen whisky smiley vinden
gaat zijne gangetje hierquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ja zeker, druk druk
Hoe is het hier?
Ik ben verliefdquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Ja zeker, druk druk
Hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
probeert die smiley de whisky nou via de zijkant er uit te zuigen?
Heeft El Presidente al zijn goedkeuring gegeven ?quote:
Neequote:Op dinsdag 26 april 2016 23:24 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Heeft El Presidente al zijn goedkeuring gegeven ?
we zijn in Nederland hčquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet per se, in Ierland en de USA niet...
Dat wel, maar we voelen er niets voor om naar Colorado te moeten reizen. De hele reden om naar de USA te gaan is zodat junior zijn papa en papa's familie weer eens ziet. Wij zouden dan blijven logeren bij oma. Maar goed, die zit tegen die tijd 1000 km verderopquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en als je daar heen gaat mag ie junior lekker in Colorado op komen zoeken.. Of is dat nog niet een logeeradres ?
Dan moet je hem officieel gaan voorstellenquote:
quote:
Jij begint wel erg corrupt te worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:24 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Maar is het nu patat of friet?quote:
Maar ik blijf wel liefquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij begint wel erg corrupt te worden.
Dat komt pas bij de huwelijksaanvraag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:24 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Het gaat wel heul snel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat komt pas bij de huwelijksaanvraag.
Millstone? Fryske Hynder?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lekker, Nederlandse whisky!
Er is er maar 1 die redelijk tot goed is...
geboren Limbo hč, kan er niets aan doenquote:
Pommes frites mag anders ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Patates frites is de juiste benaming.
Ahhh okee.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:27 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
geboren Limbo hč, kan er niets aan doen
Druk mee bezig!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Whiskey of Whisky,
Patat of Friet,
zolang Lucky maar lekkere muziek blijt draaien
Geniet!!!!
ik blijt,quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Whiskey of Whisky,
Patat of Friet,
Geniet!!!!
dank u Fatherquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh okee.Een aangeboren handicap dus. Het is je vergeven!
Wat een blijtschap!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:29 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ik blijt,
jij blijt,
wij blijten
Een en al Blijtschapquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:29 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
ik blijt,
jij blijt,
wij blijten
IC... Mooi kut... Als die familie nu iets aan onderdak voor jullie kan regelen .. ? Geen idee hoe die schoonfamilie band isquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat wel, maar we voelen er niets voor om naar Colorado te moeten reizen. De hele reden om naar de USA te gaan is zodat junior zijn papa en papa's familie weer eens ziet. Wij zouden dan blijven logeren bij oma. Maar goed, die zit tegen die tijd 1000 km verderopWe kunnen niet van papa en familie verwachten dat men naar Colorado afreist. Lijkt er dus op dat we een hotel/motel/B&B moeten regelen in plaats van logeren bij familie.
Papa is ondertussen redelijk schappelijk. De rest van zijn familie kan nog altijd ons bloed wel drinkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
IC... Mooi kut... Als die familie nu iets aan onderdak voor jullie kan regelen .. ? Geen idee hoe die schoonfamilie band is
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Whiskey of Whisky,
Patat of Friet,
Geniet!!!!
U gaat door naar de volgende rondequote:Op dinsdag 26 april 2016 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat is niet mijn kloon!
Sterker nog; ik heb er helemaal geen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |