Age is just a numberquote:
Niet zo eentje?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
* knokkels geeft Aloe Blacc een dollar
[ afbeelding ]
Wie is Age nou weer?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Age is just a number
maar hij is jonger dan mijn zoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ik ken er nog drie die je niet gebruikt hebtquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik meer/andere smileys gebruiken?
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:36 schreef robdriessen het volgende:
Hey MadMaster, ik zag deze bij de slijter liggen. Kopen of niet?Lekker laten liggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken er nog drie die je niet gebruikt hebt
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Die heb ik ook nog niet gebruikt...
Toch niet puur omdat ie Iers is, he?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toch niet puur omdat ie Iers is, he?
Nee, wat dat betreft komen de meest gewilde whisk(e)y's momenteel juist wel uit Ierland, waarbij ik probeer mijn handen op die flessen te kunnen leggen. Maar die prijzen daarvan vandaag de dag...quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toch niet puur omdat ie Iers is, he?
Daar heb ik destijds ook een flesje van gehad. De 16 jaar is ook heerlijk. De 21 jaar hoop ik altijd nog een keer bij elkaar te sparen.quote:
Die is idd best wel duurquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Daar heb ik destijds ook een flesje van gehad. De 16 jaar is ook heerlijk. De 21 jaar hoop ik altijd nog een keer bij elkaar te sparen.
Midletonquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft komen de meest gewilde whisk(e)y's momenteel juist wel uit Ierland, waarbij ik probeer mijn handen op die flessen te kunnen leggen. Maar die prijzen daarvan vandaag de dag...
Doe maar, wellicht snap ik het dan wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik meer/andere smileys gebruiken?
89,95 bij drankdozijnquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
http://www.drankgigant.nl/bushmills-21-year.html
Nee, geen Midleton.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Midleton
Dan liever een Green Spot voor een fractie van het geld.
Verschillende muzieksmaken, jullie 2.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe maar, wellicht snap ik het dan wel.
Ben jij ook belegger, of alleen consumerend genieter?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen Midleton.
Oude vaten van eind jaren 80/begin 90, van een 'onbekende' distilleerderij die bij Bushmill's geript hebben.
Apart verhaal, maar die flessen doen nu zo'n 300 euro.
Een jaar gelden nog 120 euro...
Ik wist de prijs niet, tot ik net keek..quote:
En dan is er ook nog whiskybase hier in Rotterdam. De weg weet ik wel, maar het budget is de laatste twee jaar op mysterieuze wijze drastisch verminderdquote:
Ik ben in eerste instantie hobbyist die z'n voorraad nooit meer op zal krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ben jij ook belegger, of alleen consumerend genieter?
Dan moet je al die lekkernijen die Mrs Driessen bakt ook niet opeten maar in de verkoop gooienquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En dan is er ook nog whiskybase hier in Rotterdam. De weg weet ik wel, maar het budget is de laatste twee jaar op mysterieuze wijze drastisch verminderd
Ha, Menno en CJ. Sprak ze afgeleop weekend nog in Limburg a/d Lahn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En dan is er ook nog whiskybase hier in Rotterdam. De weg weet ik wel, maar het budget is de laatste twee jaar op mysterieuze wijze drastisch verminderd
Ik wist, toen we ze kregen, dat kerstgeschenk van 2 jaar terug, die luchtgitaren, dat dat eigenlijk veel te duur wasquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er zal je vast al heel veel hulp zijn aangeboden bij het opkrijgen van je voorraadquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in eerste instantie hobbyist die z'n voorraad nooit meer op zal krijgen.
Maar als ik, zoals vorig jaar, een fles kan verkopen met 2000% winst dan zal ik het niet laten.
Maar met pijn in mijn hart, omdat ik dat eigenlijk liever niet doe...
Het is bij mij net als met de beurs, continue uitkijken naar het aanbod en de prijzen...quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wist de prijs niet, tot ik net keek..![]()
Ik ben lang niet zo whiskykundig als jij hoor
2000% winst?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in eerste instantie hobbyist die z'n voorraad nooit meer op zal krijgen.
Maar als ik, zoals vorig jaar, een fles kan verkopen met 2000% winst dan zal ik het niet laten.
Maar met pijn in mijn hart, omdat ik dat eigenlijk liever niet doe...
Dat valt op zich wel mee en wie hier langs komt en er geen ijs of cola bij vraagt, kan alles krijgen wat open is...quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er zal je vast al heel veel hulp zijn aangeboden bij het opkrijgen van je voorraad
Ik doe gewoon veelvuldig aan kwaliteitscontrole. Is belangrijk!quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan moet je al die lekkernijen die Mrs Driessen bakt ook niet opeten maar in de verkoop gooien
* knokkels pakt de luchtgitaar van de muur, pakt hem goed in en verzend hem retour afzenderquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist, toen we ze kregen, dat kerstgeschenk van 2 jaar terug, die luchtgitaren, dat dat eigenlijk veel te duur was
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik doe gewoon veelvuldig aan kwaliteitscontrole. Is belangrijk!
85 euro aanschafprijs in 2013, verkocht voor ruim 1600...quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
2000% winst?!
Goeie belegging, die whisky
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist, toen we ze kregen, dat kerstgeschenk van 2 jaar terug, die luchtgitaren, dat dat eigenlijk veel te duur was
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels pakt de luchtgitaar van de muur, pakt hem goed in en verzend hem retour afzender
Dit jaar kom ik niet verder dan gebakken lucht.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wait........ what!?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
85 euro aanschafprijs in 2013, verkocht voor ruim 1600...
niet eens met peper of zout?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit jaar kom ik niet verder dan gebakken lucht.
Het is nog geen kerst, en Knokkels en ik sturen onze luchtgitaren retourquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit jaar kom ik niet verder dan gebakken lucht.
Dat heb je heel goed gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
85 euro aanschafprijs in 2013, verkocht voor ruim 1600...
Een jodokus die de 'Whisky Bible' schrijft noemde het de beste whisky ( terwijl 'ie overal al dik uitverkocht was) en iedereen wilde die flessen hebben. Zeker in Japan waar 'ie vandaan kwam.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gedaan
Maar ik snap best dat het je een beetje pijn deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
En niet eens lekker. Dat is echt een investeerders whisky...quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:53 schreef robdriessen het volgende:
http://drankdozijn.nl/art(...)le-malt-batch-2-70cl
En de mijne is nog nooit bespeeldquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is nog geen kerst, en Knokkels en ik sturen onze luchtgitaren retour
Misschien kan je ze met winst verkopen, ze zijn tenslotte nu al 2 jaar ouder
Die gaat dus echt van hand tot hand voor exorbitante bedragen maar er wordt geen druppel uit gedronken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En niet eens lekker. Dat is echt een investeerders whisky...
oishii n dayoquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.wine-searcher.(...)lt+whisky+japan/2013
Nee, dit is eerste verkoopprijs.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die gaat dus echt van hand tot hand voor exorbitante bedragen maar er wordt geen druppel uit gedronken?
Waarom?
Ah, gewoon economie in de whiskyquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is eerste verkoopprijs.
Maar de handel is levendig.
Simpelweg omdat veel personen het nu als investering gebruiken.
Veel vraag en relatief weinig aanbod drijft de prijzen op en daar springen kensen op in...
Yep, totdat de bubbel ooit eens barst.quote:
Dit is de whisky die jij voor 1600 hebt verkocht en nu voor deze prijzen gaat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.wine-searcher.(...)lt+whisky+japan/2013
Ja, ik was iets te vroeg met verkopen...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is de whisky die jij voor 1600 hebt verkocht en nu voor deze prijzen gaat?
Haha tof!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een slechte handelaar. Bij mij gaat alles open
Vorig jaar deze meegenomen uit de USA. Wat een genot
Je hebt er nog éénquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik was iets te vroeg met verkopen...
Want?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof!
Ja bij mij komt er hier voorlopig ff geen druppel meer binnen.
Wat President zegtquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Lucky, het feit dat we het weinig over de muziek hebben, wil niet zeggen dat we er niet van aan het genieten zijn. Ik vermaak me uitstekend
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
en ik zit aan een biertje van de Lidl, smaakt ook heerlijk
Oetininger?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
en ik zit aan een biertje van de Lidl, smaakt ook heerlijk
Mwah het werd de laatste tijd wat te gek, vooral toen ik van mijn vriendin hoorde dat ze niet meer zou komen.quote:
Als het lekker is, is het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een slechte handelaar. Bij mij gaat alles open
Vorig jaar deze meegenomen uit de USA. Wat een genot
Ah, ja, logisch, niet de oplossing, maar wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah het werd de laatste tijd wat te gek, vooral toen ik van mijn vriendin hoorde dat ze niet meer zou komen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het lekker is, is het prima.
Ik heb ruim 80 flessen openstaan en verkoop daarvan nu een deel als samples voor het KWF...
Ja, nu ff een balansperiode, zeg maar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja, logisch, niet de oplossing, maar wel begrijpelijk.
quote:"Havana Club Unión is de eerste Cubaanse rum die speciaal is gemaakt om te combineren met een heerlijke Cubaanse sigaar."
niets mis mee, lekker goedkoop en prima te drinkenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]Wie wil er bij El Presidente een wit voetje halen?
de vraag is meer: Hoe zorg jij voor dat witte voetje, viespeukquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb een vriend werken bij de importeur...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef robdriessen het volgende:
de zeven geitjesquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef robdriessen het volgende:
Wacht, wat? Dat heb ik even gemist! Da's klote :/quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah het werd de laatste tijd wat te gek, vooral toen ik van mijn vriendin hoorde dat ze niet meer zou komen.
Zal ik Cubaanse muziek gaan draaien?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:04 schreef robdriessen het volgende:
Ja haar moeder verbood het op het laatste moment; heeft het paspoort gejat en verstopt, en nu moet ze de komende jaren daar blijven studeren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wacht, wat? Dat heb ik even gemist! Da's klote :/
Leuke aanstaande schoonmoeder...quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja haar moeder verbood het op het laatste moment; heeft het paspoort gejat en verstopt, en nu moet ze de komende jaren daar blijven studeren.
Leuk idee!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik Cubaanse muziek gaan draaien?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal ik Cubaanse muziek gaan draaien?
Ahhh lekker, lekker!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Mijn ogen loungen langzaam dicht.
De pelletkachel loeit hier ook volop...
Ik zou d'r kapen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja haar moeder verbood het op het laatste moment; heeft het paspoort gejat en verstopt, en nu moet ze de komende jaren daar blijven studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |