Ja, dat dacht ik ook al dat het een karaktertrekje was van je.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een karaktertrek. Ik trek mij relatief vaak halverwege een discussie terug op Fok nadat ik de interesse in een discussiepartner verlies. Er lopen hier niet ontzettend veel mensen rond die je interesse vast kunnen houden.
Ik begin altijd optimistisch.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:06 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Hihi, wel mensen die interesse wekken
Dat klopt dus ook.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al dat het een karaktertrekje was van je..
Treurig, maar wie ben ik om een veganist zijn salade te bemoeilijken.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:06 schreef Odaiba het volgende:
Treurig, maar wie ben ik om een vrome moslim zijn salat te bemoeilijken.
Ik zag m al aankomenquote:Op woensdag 27 april 2016 13:07 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Treurig, maar wie ben ik om een veganist zijn salade te bemoeilijken.
Lijkt mij ook, ik hoop dat hun wel weten wat voor grenzen ze willen stellen wat betreft waarden en normen. En zich niet laten overtuigen door druk, geld, of andere zaken.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:07 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja, de TU moet het maar uitvogelen. Mij lijkt het echt verschrikkelijk dom om er wel aan te beginnen.
Haha ik wil inhoud, geen random zinquote:
Laat ze gewoon bidden joh. ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:12 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Haha ik wil inhoud, geen random zin
Ik ben wat dat betreft misschien teveel gefocust op inhoud maar dan kom je ergens snel in een gesprek waar we ook willen zijn. In plaats van gevoel en gedachten spuien die nergens op gebaseerd zijn.
Ja, in menig bedrijf is dit in de ondernemingsraad wel al besproken idd. Althans in die bedrijven waar je veel moslims hebt werken.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:14 schreef Jaroon het volgende:
Moet je als bedrijf ook beginnen aan een geloofsruimte? Dat is de volgende stap. Dan is het hek van de dam. Je hebt alle vrijheden in dit land. Vraag niet teveel. Net als die oproep tot gebed in Enschede. Hoe hard mag het? Dan ga je te ver.
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen een bedrijf dat tegemoet komt aan wensen onder het personeel en zeggen dat bedrijven daartoe verplicht zijn.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:14 schreef Jaroon het volgende:
Moet je als bedrijf ook beginnen aan een geloofsruimte? Dat is de volgende stap. Dan is het hek van de dam. Je hebt alle vrijheden in dit land. Vraag niet teveel. Net als die oproep tot gebed in Enschede. Hoe hard mag het? Dan ga je te ver.
Alleen al de vraagstelling doet mijn nekharen krullen. Hoe hard mag het? En niet de vraag: Mag hij aan? Maar afijn, bij de leest blijvenquote:Op woensdag 27 april 2016 13:14 schreef Jaroon het volgende:
Tuurlijk doen ze al jaren en daar is de ruimte al voor aanwezig en dat stemt mij goedquote:Op woensdag 27 april 2016 13:14 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Laat ze gewoon bidden joh. ik zie het probleem niet.
En bijna nergens is zo'n ruimte. Dat kan ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, in menig bedrijf is dit in de ondernemingsraad wel al besproken idd. Althans in die bedrijven waar je veel moslims hebt werken.
Bizar statement. Eerder het omgekeerde.quote:
Dat was de vraagstelling daar. En je huis keldert in waarde.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:16 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Alleen al de vraagstelling doet mijn nekharen krullen. Hoe hard mag het? En niet de vraag: Mag hij aan? Maar afijn, bij de leest blijven
Beter wegsturen voordat ze atoombommen maken voor IS.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zijn de beste studenten, zeker in de exacte vakken. Die wil je met man en macht binnenhouden.²
Klopt, wordt dan wel vaak weggestemd binnen de ondernemingsraad. Maar ja, anderen zullen weer zeggen dat een ondernemingsraad vaak niet een representatieve afspiegeling is van het werknemersbestand hè. Of dat we in NL dus steeds onliberaler aan het worden zijn wrs.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En bijna nergens is zo'n ruimte. Dat kan ook niet.
Als we anderen maar wat gunnen toch? Geven en nemen?quote:Op woensdag 27 april 2016 13:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat was de vraagstelling daar. En je huis keldert in waarde.
Vooral geven. Daar lijkt het toch wat op.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:20 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Als we anderen maar wat gunnen toch? Geven en nemen?![]()
Ja, geef je niet, dan krijg je dus het verwijt naar je hoofd dat we steeds onliberaler aan het worden zijn. En dat is eng.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Vooral geven. Daar lijkt het toch wat op.
En daarmaakt men duidelijk misbruik van. En dat is vooral 1 geloof. De Islam.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, geef je niet, dan krijg je dus het verwijt naar je hoofd dat we steeds onliberaler aan het worden zijn. En dat is eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |