Die moderne shitquote:
Serieus? echt als in die seriequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:02 schreef sacha het volgende:
grappige is dat ik daar straks sta, de Aap niets zegt, mee naar huis loopt, zwijgend, op de bank gaat zitten en zijn koptelefoon opzet...
ik breng hem zwijgend naar bed, over 3 weken begint ie te praten...
#lief dagboek
Ik was ook zo. Ik zei niks totdat ik iets wilde vertellen. Oh shitquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:02 schreef sacha het volgende:
grappige is dat ik daar straks sta, de Aap niets zegt, mee naar huis loopt, zwijgend, op de bank gaat zitten en zijn koptelefoon opzet...
it
#lief dagboek
Nee dat is zoals ik het wilde.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik dat aanpassen of is het een leuke Freudiaanse vertyping?
Ik zag militaire pakjes voor mequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik dat aanpassen of is het een leuke Freudiaanse vertyping?
Tja ik vond schoolreisjes kut in eerste instantiequote:
Aap is geen Joe, Joe is geen Aap, Rainman & Joe zijn Rainman en Joe, Aap is Aapquote:
wauw Sas dat lijkt me best moeilijk... maar je zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:02 schreef sacha het volgende:
#lief dagboek
Ja tuurlijk is hij aap en niemand anders, maar je begrijpt me.. Ik neem aan dat Aap geen Engelstalig popsongs van de vorige eeuw uit zn hoofd mee gaat zingenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap is geen Joe, Joe is geen Aap, Rainman & Joe zijn Rainman en Joe, Aap is Aap![]()
#lief dagboek
Als je de postbode niet had zou ik Treehut adviserenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap is geen Joe, Joe is geen Aap, Rainman & Joe zijn Rainman en Joe, Aap is Aap![]()
#lief dagboek
Ieder is een geval apartquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wauw Sas dat lijkt me best moeilijk... maar je zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik?
Is die postbode ook zo of is die weer ánders?
misschien stomme vragen maar ik weet er weinig vanaf
Ik vind dat best tiener gedrag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wauw Sas dat lijkt me best moeilijk... maar je zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik?
Is die postbode ook zo of is die weer ánders?
misschien stomme vragen maar ik weet er weinig vanaf
Ja begrijp ik maar aangezien het vader en zoon zijn, zou het iets anders kunnen liggen, maar goedquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja begrijp ik maar aangezien het vader en zoon zijn, zou het iets anders kunnen liggen, maar goed
misschien is dat ook dom gedacht....
Laten we aap afwachten met zijn schoolreis. Dat is toch een hele ervaringquote:
Want dan heb je weekendquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
Ik lach met trouwens rot als het op 30 april lekker weer is.
Nee ik snap die verandering niet zo.quote:
Misschien omdat de koningin geen koningin meer is en Alex toevallig redelijk in de buurt van 30 april jarig is kan het gewoon weer op de echte verjaardag ipv van op Juliana's oude verjaardagquote:
Jaja ik snap.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien omdat de koningin geen koningin meer is en Alex toevallig redelijk in de buurt van 30 april jarig is kan het gewoon weer op de echte verjaardag ipv van op Juliana's oude verjaardag
Lekker rustigquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
Ik vind het best heel lullig voor een heleboel mensen, maar ja... volgend jaar beter...
http://nos.nl/artikel/210(...)oude-koningsdag.html
Ik doe meestal een rondje Vondelpark maar ik blijf lekker binnenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan iets te gaan doen in de stad.. Mij altijd veels te druk
Tja ik zei ook nooit wat. Maar dat is stomquote:
Ja die kutkinderen, neem je dan je eigen eieren mee?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe meestal een rondje Vondelpark maar ik blijf lekker binnen
Hoe laat en van waar naar waar is natuurlijk de vraagquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef drakin het volgende:
Ik neem de trein morgen, zal spannend worden tussen al die dronken jongeren.
Meestal mijn cameraquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kutkinderen, neem je dan je eigen eieren mee?
De reis van A naar B is weer hetzelfde, hoelaat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat en van waar naar waar is natuurlijk de vraag
Lang weekend in B? Maar OK ja je komt wel langs Zquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
De reis van A naar B is weer hetzelfde, hoelaat weet ik nog niet.
Ja lang weekend, maar zondag vroeg terug ipv laat om het niet te lang te hoeven maken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Lang weekend in B? Maar OK ja je komt wel langs Z
Want anders ontstaan er ergenissen als het te lang duurt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja lang weekend, maar zondag vroeg terug ipv laat om het niet te lang te hoeven maken.
jezus sjoef, het is mijn kindquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar toch heb je hm gemist. Das wel lief
Ik wil ook wel eens thuis de leuke dingen mee kunnen pakken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Want anders ontstaan er ergenissen als het te lang duurt?
Eens een keer geen F1 weekend bv..quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens thuis de leuke dingen mee kunnen pakken.
Ik heb nooit een F1 weekend?quote:
Dan heb je vast wel een ander weekend....quote:
Meestal heet dat dan gewoon weekend.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel een ander weekend....
nopequote:
oordoppen in en de ramen dichtquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:36 schreef Soury het volgende:
Nu al getoeter en gekut met parkeren. Heerlijk
Heb ik nodig Ik zie de parkeer ellende morgen wel.quote:
Kan daar geen plaatje bij?quote:
Afhankelijk waar je woont in de stad.. Ik heb er geen last van hier.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:45 schreef drakin het volgende:
Dan ben ik wel blij dat ik in zo'n "rustig" stadje woon
Tegen het centrumquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je woont in de stad.. Ik heb er geen last van hier.
Hahaquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
He Hut ! Sta jij morgen ook op de vrijmarkt?
Kast volquote:
Ik ookquote:
Ja JuFquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ga in de hoek staan en zet je ezelsoren op
Muizeoren mag ookquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ga in de hoek staan en zet je ezelsoren op
Ik nietquote:
Als ik hier wil vertellen wat ik in het weekend op mijn hoofd zet doe ik dat zonder iemands toestemming. of diegene dat nou wel of niet wil wetenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat jij in het weekend op je hoofd zet hoef ik natuurlijk niet te weten
Ok is goedquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik hier wil vertellen wat ik in het weekend op mijn hoofd zet doe ik dat zonder iemands toestemming. of diegene dat nou wel of niet wil weten
quote:
Ook daarvoor geld dat ik dat ook lekker zelf bepaal of ik het wel wil laten zien.quote:
Net carnavalquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef drakin het volgende:
Ik neem de trein morgen, zal spannend worden tussen al die dronken jongeren.
Vind ik minder erg, daar heb ik toch bijna geen last van.quote:
Er zijn van die dagen in het jaar dat ik lekker thuis blijf.quote:
Ja, En wat een gelul op niks afquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn van die dagen in het jaar dat ik lekker thuis blijf.
Ja dat weten we.. Ik heb er ook niets mee.. Zelfs in Rio vond ik het niet heel bijzonderquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn van die dagen in het jaar dat ik lekker thuis blijf.
windsdagquote:
Sommigen noemen het Wodansdagquote:
Is er maar 1 van de velen.quote:
Kregen we niet eens op mijn schoolquote:
Ah ja OK, Wij hadden nog de Donald Duckquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Kregen we niet eens op mijn school![]()
Ik las er wel over in de Mickey
Dat was tegelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja OK, Wij hadden nog de Donald Duck
Niet in mijn tijd.... Toen was er alleen de DDquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was tegelijk.
DD hadden we in de leesmap en de Mickey kochten we soms
Ik voel me nog zo jong door jou Sjoefquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet in mijn tijd.... Toen was er alleen de DD
28 was het toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik voel me nog zo jong door jou Sjoef
Word ik nog steeds geschat jaquote:
quote:Ik ben door de dierenwinkeleigenaar en sommige reptielenforummers verkeerd geinformeerd. Nu blijkt dat het beestje wel 30 kan worden.
O vlechtjes! Leuk, lang geleden dat ik die had, toen was ik 28 ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om je vlechtjes eens aan de wilgen te hangen
ik heb ze nooit gehad....quote:Op woensdag 27 april 2016 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
O vlechtjes! Leuk, lang geleden dat ik die had, toen was ik 28 ofzo.
Nee dank ik doe niet aan dierenquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:59 schreef FANN het volgende:
iemand interesse?
F&F / Wie wil mijn bejaarde gekko een goed huisje bieden
[..]
Altijd kort en pittig?quote:
quote:
Nee hoor, soms had ik lang haar toen ik een jaar of 4 was zelfs érg lang haar, toen werd mijn broertje geboren en heeft mijn moeder het afgeknipt, had ze geen tijd meer voorquote:
Same here, alleen niet door tijd ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor, soms had ik lang haar toen ik een jaar of 4 was zelfs érg lang haar, toen werd mijn broertje geboren en heeft mijn moeder het afgeknipt, had ze geen tijd meer voor
oh... ik heb het op zo veel soorten lengtes gehad, van lang tot héél kort...quote:Op woensdag 27 april 2016 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Same here, alleen niet door tijd ofzo.
Ik kreeg gewoon kort haar, leek wel spreken op mijn broer en iedereen dacht maar dat mijn moeder 2 zonen had.
Heb pas in mijn twintiger jaren mijn haar laten groeien.
Hier zelfs kaal en hanekamquote:Op woensdag 27 april 2016 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik heb het op zo veel soorten lengtes gehad, van lang tot héél kort...
Ik wilde of lang haar of een hanekam toen ik 15 was. En wat is nou het makkelijkst als je altijd kort haar hebt?quote:
oant wynsdeiquote:
Ja die foto weet ik nog welquote:Op woensdag 27 april 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn mooie blonde krullen werden ook afgeknipt en zijn daarna nooit meer terug gekomen ...
o daar sizze jo wat, mar earst efkes sliepe!quote:
IK ga het niet schrijven, maar slaap lekkerquote:Op woensdag 27 april 2016 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
o daar sizze jo wat, mar earst efkes sliepe!
Dat jout ek net dasto it net skriuwt hjer!quote:Op woensdag 27 april 2016 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
IK ga het niet schrijven, maar slaap lekker
Das lezen zonder te hoeven lezen.. Lekker luiquote:Op woensdag 27 april 2016 00:31 schreef FANN het volgende:
Ik wens iedereen ook welterusten, ik ga aan mijn luisterboek, eerst nog even eentje uitzoeken...
doei doei
Morgen chufi, blijf je ook lekker binnen vandaag?quote:
Misschien een snelle boodschap zometeen, maar verder ga ik me niet buiten begevenquote:Op woensdag 27 april 2016 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen chufi, blijf je ook lekker binnen vandaag?
Ik ook niet, zelfs niet voor boodschappen, die heb ik allemaal in huis.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien een snelle boodschap zometeen, maar verder ga ik me niet buiten begeven
Doen ze ook eens een keer wat nuttigsquote:Op woensdag 27 april 2016 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straks lekker met een tompouce naar de koning en koningin kijken op tv, zij kunnen niet binnen blijven vandaag.
Wat onaardig! Zo leuk lijkt me het niet om koning en koningin te zijn, al die verplichtingen en altijd in het keurslijf en dat terwijl ze niet eens een keuze of ze wel of geen koning willen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen ze ook eens een keer wat nuttigs
Een gevalletje "Eigen schuld, dikke bult" dusquote:Op woensdag 27 april 2016 09:48 schreef chufi het volgende:
Hij had afstand van de troon kunnen doen en een "normaler" leven kunnen leiden
Zo leek het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hoezo geen keuze, is het strafbaar om te weigeren?quote:Op woensdag 27 april 2016 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat onaardig! Zo leuk lijkt me het niet om koning en koningin te zijn, al die verplichtingen en altijd in het keurslijf en dat terwijl ze niet eens een keuze of ze wel of geen koning willen zijn.
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo leek het wel![]()
Er zijn genoeg mensen die het koningshuis onzin vinden, dus het had zomaar gekund.
Ik zal zo maar eens NPO opzetten, eens kijken hoelang ik het volhoud om niet door te zappen.quote:
Gewoon geluid uit dan is het wel te doenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal zo maar eens NPO opzetten, eens kijken hoelang ik het volhoud om niet door te zappen.
Ik kijk 50% van de tijd naar de TV zonder geluid.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon geluid uit dan is het wel te doen
Ben je daar nu druk mee?quote:
Ik ben de koningin nietquote:
dat middelste prinsesje hebben ze vast geadopteerdquote:
Schud jij nooit handjes dan?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:54 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Ik ben de koningin niet
[..]
dat middelste prinsesje hebben ze vast geadopteerd
ik ben just mequote:Op woensdag 27 april 2016 11:55 schreef drakin het volgende:
Hee ik zie een nieuwe naam, is Godmother is een nieuwe 40 plusser of een kloon van een oude?
O hoi Just mequote:
just me ging even pas op de plaats doen zodat een ander kon in lopen met postaantallenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
O hoi Just meWaarom een andere naam eigenlijk?
Ik hoop het te onthouden.
Zijn postaantallen belangrijk dan?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:57 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
just me ging even pas op de plaats doen zodat een ander kon in lopen met postaantallen
Wat lief dat je die knul een voorsprong geeft.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:57 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
just me ging even pas op de plaats doen zodat een ander kon in lopen met postaantallen
was een spelletje tussen just me en een anderquote:
haalt hij toch niet in, ik laat hem gewoon even in de waanquote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat lief dat je die knul een voorsprong geeft.
En hij posten als een dulle.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:59 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
haalt hij toch niet in, ik laat hem gewoon even in de waan
Was, en nu blijf je onze newbiequote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
was een spelletje tussen just me en een ander
hij doet zijn best maar, en als hij dichtbij komt dan.............quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:57 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Dat is Spezza, die van de koffiechat en R49.quote:
En die af en toe hier verdwaalt.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is Spezza, die van de koffiechat en r49.
Indd, hij komt wel eens buurten, duurt niet meer lang dan mag ie legitiem de 40+ in.quote:
Gister nog gezegd tegen hem, nadat hij iedereen abortus aanraade, dat het jammer was dat zijn moeder niet dezelfde mening deeldequote:
Dat is hem.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister nog gezegd tegen hem, nadat hij iedereen abortus aanraade, dat het jammer was dat zijn moeder niet dezelfde mening deelde![]()
Ben nog nooit zo vaak gekwoot
Jep, ik heb hem zelfs ooit aangeraaktquote:
dat is toch een hele eerquote:Op woensdag 27 april 2016 12:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Jep, ik heb hem zelfs ooit aangeraakt
quote:Justitie in het Duitse Mainz heeft honderden aangiften binnengekregen tegen de tv-komiek Jan Böhmermann vanwege diens gedicht over de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.
Ik ging daarna wel mijn handen wassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ging daarna wel mijn handen wassen
Kattenliefhebbers +1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ging daarna wel mijn handen wassen
katten zijn dan wel wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's me just me :)
achter ieder user schuilt een mens...
dat zijn de neukertjes van Maxquote:Op woensdag 27 april 2016 11:35 schreef chufi het volgende:
Er lopen allemaal onbekende mannen naast de koning
Lief zijn katten, moest alleen op een gegeven moment weg omdat ik er niet zo goed tegen kan.quote:
Heeft ie nu weer een ban?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Gister nog gezegd tegen hem, nadat hij iedereen abortus aanraade, dat het jammer was dat zijn moeder niet dezelfde mening deelde![]()
Ben nog nooit zo vaak gekwoot
zag hem net nog posten in het stok topicquote:
Ik heb hier nog een ondeugend beest rondlopen die me regelmatig tot waanzin drijft.....Iggy is haar naam en ze is 21 mndn jong, haar zusje, Pixie, is het tegenovergestelde, dat beest is vreselijk braaf.quote:
21 maanden isquote:Op woensdag 27 april 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een ondeugend beest rondlopen die me regelmatig tot waanzin drijft.....Iggy is haar naam en ze is 21 mndn jong, haar zusje is het tegenovergestelde, dat beest is vreselijk braaf.
Oh, moet ie Alex niet de hand schuddenquote:Op woensdag 27 april 2016 12:13 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
zag hem net nog posten in het stok topic
Ik heb ze vanaf 11 weken, toen waren ze nog vreselijk klein.quote:
lijkt me hartstikke leuk!quote:Op woensdag 27 april 2016 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ze vanaf 11 weken, toen waren ze nog vreselijk klein.
Nu zijn ze volwassen, maar het is mooi omdat ze samen met mij zijn opgegroeid, dus 100% op mij gericht.
Doet me hieraan denken, vanaf 1,40 en wel tot het einde kijkenquote:
Blijf maar lekker binnen danquote:Op woensdag 27 april 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik ervan denken moet hoor
Denk: Staatsloterij...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet zonder, mijn eerste net zo, vanaf 12 weken heb ik haar ruim 18 jaar gehad, en daarna eentje die heb ik vanaf 12 weken ruim 15 jaar gehad, die is in juni 2014 overleden en sinds oktober 2014 heb ik dit setje.quote:
Mijn Junior is heel erg allergisch voor kattenquote:Op woensdag 27 april 2016 12:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder, mijn eerste net zo, vanaf 12 weken heb ik haar ruim 18 jaar gehad, en daarna eentje die heb ik vanaf 12 weken ruim 15 jaar gehad, die is in juni 2014 overleden en sinds oktober 2014 heb ik dit setje.
Zit jij niet in Zwollequote:Op woensdag 27 april 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is balen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:21 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Mijn Junior is heel erg allergisch voor katten
Daar kwam ik ook achter nadat mijn laatste kat overleed.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:21 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Mijn Junior is heel erg allergisch voor katten
Zwaaien, dat lijkt me iets waar zelfs jij goed in bent.quote:
Nou ik zie mezelf écht niet staan zo....quote:Op woensdag 27 april 2016 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zwaaien, dat lijkt me iets waar zelfs jij goed in bent.
Ga je spinazie smoothies verkopen op de vrijmarkt...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik zie mezelf écht niet staan zo....
Ik denk dat jouw whiskey beter verkooptquote:Op woensdag 27 april 2016 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je spinazie smoothies verkopen op de vrijmarkt...
Zij ook nietquote:Op woensdag 27 april 2016 12:19 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Is maar beter ook, je kan er doodziek van worden.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:32 schreef drakin het volgende:
eten en drinken mocht je toch helemaal niet meer verkopen?
Ja, maar dat mag niet. Ik heb geen tap-/slijtvergunning. 40+% alcohol...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw whiskey beter verkoopt
Altijd blijven lachen, net als Bassie.quote:
Er stond hier altijd een mevrouw met zelfgemaakte paardebloemhoning, ik zou het jammer vinden als dat ook niet meer zou mogen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is maar beter ook, je kan er doodziek van worden.
Ik mis de spontane kebabboeren op straat wel. Wel die koeling hadden...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is maar beter ook, je kan er doodziek van worden.
Dat mag wel, verse/bederfelijke producten niet meer...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Er stond hier altijd een mevrouw met zelfgemaakte paardebloemhoning, ik zou het jammer vinden als dat ook niet meer zou mogen.
Dat is het lullige, er zijn ook mensen die zich wel aan bepaalde regels qua hygiëne houden, maar er zal genoeg 'voer' tussen zitten dat een risico voor de gezondheid kan opleveren, tja, en dan moet je een duidelijke streep trekken dus.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Er stond hier altijd een mevrouw met zelfgemaakte paardebloemhoning, ik zou het jammer vinden als dat ook niet meer zou mogen.
Ik let ook vooral op de koeling maar ook op de rest (ben nog net geen Rob Geusquote:Op woensdag 27 april 2016 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis de spontane kebabboeren op straat wel. Wel die koeling hadden...
Je kan die bacteriën niet écht rond zien kruipen hoor, maar ze zijn er wélquote:Op woensdag 27 april 2016 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik let ook vooral op de koeling maar ook op de rest (ben nog net geen Rob Geus), kijk eerst rond, en bij de een zou ik eventueel wel iets bestellen en bij de ander absoluut niet, gelukkig hebben we onze ogen.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ninginnedag-bedorvenquote:Waarschuwing: let op als je op 30 april op straat iets te eten koopt. De kwaliteit van het gebodene is namelijk vaak ondermaats. Zo verkocht vorig jaar ruim de helft van de gecontroleerde kraamhouders op Koninginnedag bedorven vlees, vis of salades.
Dat zeg ik toch ook niet, maar als ik geen koeling duidelijk aanwezig zie en rauw vlees open en bloot zie liggen heb ik al genoeg gezien.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan die bacteriën niet écht rond zien kruipen hoor, maar ze zijn er wél![]()
Is niet voor niks verboden![]()
Dit was in 2013 toen mocht het zeker nog...
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ninginnedag-bedorven
Ja, En wat een gelul op niks afquote:Op woensdag 27 april 2016 12:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan die bacteriën niet écht rond zien kruipen hoor, maar ze zijn er wél![]()
Is niet voor niks verboden![]()
Dit was in 2013 toen mocht het zeker nog...
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ninginnedag-bedorven
Ik nam maar nooit het risico, soms wel moeilijk want dan rook het zo lekkerquote:Op woensdag 27 april 2016 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, maar als ik geen koeling duidelijk aanwezig zie en rauw vlees open en bloot zie liggen heb ik al genoeg gezien.
Ogen inderdaad goed gebruiken en vooral ook je neus. Verbrand vlees ruik je op kilometers afstand...quote:Op woensdag 27 april 2016 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik let ook vooral op de koeling maar ook op de rest (ben nog net geen Rob Geus), kijk eerst rond, en bij de een zou ik eventueel wel iets bestellen en bij de ander absoluut niet, gelukkig hebben we onze ogen.
Het is wat......quote:Op woensdag 27 april 2016 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
die uitdrukking kom ik hier steeds vaker tegen
Luister, je kan niet helemaal niks eten, maar je kan op zijn minst je ogen en indd neus goed de kost geven voor je iets besluit te nemen.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ogen inderdaad goed gebruiken en vooral ook je neus. Verbrand vlees ruik je op kilometers afstand...
o gelukkig voor haar danquote:Op woensdag 27 april 2016 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag wel, verse/bederfelijke producten niet meer...
Vocaroo dan ffquote:Op woensdag 27 april 2016 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Luister, je kan niet helemaal niks eten, maar je kan op zijn minst je ogen en indd neus goed de kost geven voor je iets besluit te nemen.
Was toch ook ivm warmte dat het dan vaak niet de hele dag houdbaar is te houden?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het lullige, er zijn ook mensen die zich wel aan bepaalde regels qua hygiëne houden, maar er zal genoeg 'voer' tussen zitten dat een risico voor de gezondheid kan opleveren, tja, en dan moet je een duidelijke streep trekken dus.
Ik bedoelde, ik ben geen zeikerd, wel erg kritisch als het voedsel betreft, heb een zwakke maag, nee, geen geintje.quote:
Voordeel van dit kutweer: Je hebt geen koeling nodigquote:Op woensdag 27 april 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde, ik ben geen zeikerd, wel erg kritisch als het voedsel betreft, heb een zwakke maag, nee geen geintje.
Nee eerder verwarmingquote:Op woensdag 27 april 2016 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordeel van dit kutweer: Je hebt geen koeling nodig
Er is toch niemandquote:Op woensdag 27 april 2016 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het toch onder 7 graden zijn, volgens mijn thermometer is het nu 6 graden, maar dan moeten ze wel alles afdekken want het regent.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En haar peukje op kan steken.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:55 schreef FANN het volgende:
Wat zal Maxima blij zijn als ze vanavond languit op de bank kan liggen in haar huispak
en die klotehakkies kan uitschoppen
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:55 schreef FANN het volgende:
Wat zal Maxima blij zijn als ze vanavond languit op de bank kan liggen in haar huispak
Die laatste 2 zijn zware rokers, dat is bekend, maar dat is taboe in het openbaar.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit met een sigaretje gezien op foto's, Willempie wél en de Koningin ook
Die hakken gaan in de bus denk ik al uitquote:Op woensdag 27 april 2016 12:55 schreef FANN het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die laatste 2 zijn zware rokers, dat is bekend, maar dat is taboe in het openbaar.
Jaquote:Op woensdag 27 april 2016 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hakken gaan in de bus denk ik al uit
Aan Willem kun je het duidelijk zien.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]zware rokers? oh... dat wist ik ook niet hoor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Wel eens naar de kleur van hun gebit gekekenquote:Op woensdag 27 april 2016 12:58 schreef FANN het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens naar de kleur van hun gebit gekeken
Ja dat van Willem mag wel vaker schoongemaakt worden da's waarquote:Op woensdag 27 april 2016 12:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens naar de kleur van hun gebit gekeken
Bleken is ook een optie...quote:Op woensdag 27 april 2016 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat van Willem mag wel vaker schoongemaakt worden da's waar![]()
Heeft die knul natuurlijk geen tijd voor
Uit haar jongere jaren, maar met peukquote:Op woensdag 27 april 2016 12:58 schreef FANN het volgende:
Maar dat was toen hip, waarschijnlijk was het Belinda. Rookte mn moeder ook toenquote:Op woensdag 27 april 2016 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit haar jongere jaren, maar met peuk![]()
[ afbeelding ]
Zuipen en roken van onze belastingcentenquote:Op woensdag 27 april 2016 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit haar jongere jaren, maar met peuk![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2016 13:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Zuipen en roken van onze belastingcenten
Doe ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Belinda Mentholquote:Op woensdag 27 april 2016 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was toen hip, waarschijnlijk was het Belinda. Rookte mn moeder ook toen
Ik snap niet waarom mensen menthol in hun peuk willen proeven.quote:
Misschien denken ze dat ze dan minder uit hun bek stinken.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen menthol in hun peuk willen proeven.
Ja zelfs nu nietquote:Op woensdag 27 april 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen menthol in hun peuk willen proeven.
quote:Op woensdag 27 april 2016 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat ze dan minder uit hun bek stinken.
Helemaal niet.quote:
ah... zonde dat je weer begonnen bent, ik weet het stoppen is écht moeilijk....quote:Op woensdag 27 april 2016 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik ben wel een stuk geminderd, want een pakje per dag vond ik wat veel, maar helemaal stoppen gaat hem nu niet worden
Ik ben sinds vorig jaar zomer niet meer gestopt hoor en heb me er ook bij neergelegd dat ik voorlopig rook.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zonde dat je weer begonnen bent, ik weet het stoppen is écht moeilijk....
ik neem het me iedere dag weer opnieuw voormaar ja
dan denk ik weer...
morgen... is heel stom van me maar ja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |