Die moderne shitquote:
Serieus? echt als in die seriequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:02 schreef sacha het volgende:
grappige is dat ik daar straks sta, de Aap niets zegt, mee naar huis loopt, zwijgend, op de bank gaat zitten en zijn koptelefoon opzet...
ik breng hem zwijgend naar bed, over 3 weken begint ie te praten...
#lief dagboek
Ik was ook zo. Ik zei niks totdat ik iets wilde vertellen. Oh shitquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:02 schreef sacha het volgende:
grappige is dat ik daar straks sta, de Aap niets zegt, mee naar huis loopt, zwijgend, op de bank gaat zitten en zijn koptelefoon opzet...
it
#lief dagboek
Nee dat is zoals ik het wilde.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik dat aanpassen of is het een leuke Freudiaanse vertyping?
Ik zag militaire pakjes voor mequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik dat aanpassen of is het een leuke Freudiaanse vertyping?
Tja ik vond schoolreisjes kut in eerste instantiequote:
Aap is geen Joe, Joe is geen Aap, Rainman & Joe zijn Rainman en Joe, Aap is Aapquote:
wauw Sas dat lijkt me best moeilijk... maar je zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:02 schreef sacha het volgende:
#lief dagboek
Ja tuurlijk is hij aap en niemand anders, maar je begrijpt me.. Ik neem aan dat Aap geen Engelstalig popsongs van de vorige eeuw uit zn hoofd mee gaat zingenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap is geen Joe, Joe is geen Aap, Rainman & Joe zijn Rainman en Joe, Aap is Aap![]()
#lief dagboek
Als je de postbode niet had zou ik Treehut adviserenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap is geen Joe, Joe is geen Aap, Rainman & Joe zijn Rainman en Joe, Aap is Aap![]()
#lief dagboek
Ieder is een geval apartquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wauw Sas dat lijkt me best moeilijk... maar je zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik?
Is die postbode ook zo of is die weer ánders?
misschien stomme vragen maar ik weet er weinig vanaf
Ik vind dat best tiener gedrag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wauw Sas dat lijkt me best moeilijk... maar je zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik?
Is die postbode ook zo of is die weer ánders?
misschien stomme vragen maar ik weet er weinig vanaf
Ja begrijp ik maar aangezien het vader en zoon zijn, zou het iets anders kunnen liggen, maar goedquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja begrijp ik maar aangezien het vader en zoon zijn, zou het iets anders kunnen liggen, maar goed
misschien is dat ook dom gedacht....
Laten we aap afwachten met zijn schoolreis. Dat is toch een hele ervaringquote:
Want dan heb je weekendquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
Ik lach met trouwens rot als het op 30 april lekker weer is.
Nee ik snap die verandering niet zo.quote:
Misschien omdat de koningin geen koningin meer is en Alex toevallig redelijk in de buurt van 30 april jarig is kan het gewoon weer op de echte verjaardag ipv van op Juliana's oude verjaardagquote:
Jaja ik snap.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien omdat de koningin geen koningin meer is en Alex toevallig redelijk in de buurt van 30 april jarig is kan het gewoon weer op de echte verjaardag ipv van op Juliana's oude verjaardag
Lekker rustigquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
Ik vind het best heel lullig voor een heleboel mensen, maar ja... volgend jaar beter...
http://nos.nl/artikel/210(...)oude-koningsdag.html
Ik doe meestal een rondje Vondelpark maar ik blijf lekker binnenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan iets te gaan doen in de stad.. Mij altijd veels te druk
Tja ik zei ook nooit wat. Maar dat is stomquote:
Ja die kutkinderen, neem je dan je eigen eieren mee?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe meestal een rondje Vondelpark maar ik blijf lekker binnen
Hoe laat en van waar naar waar is natuurlijk de vraagquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef drakin het volgende:
Ik neem de trein morgen, zal spannend worden tussen al die dronken jongeren.
Meestal mijn cameraquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kutkinderen, neem je dan je eigen eieren mee?
De reis van A naar B is weer hetzelfde, hoelaat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat en van waar naar waar is natuurlijk de vraag
Lang weekend in B? Maar OK ja je komt wel langs Zquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
De reis van A naar B is weer hetzelfde, hoelaat weet ik nog niet.
Ja lang weekend, maar zondag vroeg terug ipv laat om het niet te lang te hoeven maken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Lang weekend in B? Maar OK ja je komt wel langs Z
Want anders ontstaan er ergenissen als het te lang duurt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja lang weekend, maar zondag vroeg terug ipv laat om het niet te lang te hoeven maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |