SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
jaloersquote:
Nul, aangezien het etmaalgemiddelde (ruim) boven nul blijft.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:20 schreef Djeez het volgende:
Hoeveel Hellman-punten gaat deze verlengde winter ons opleveren?
El Nino Forever!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:38 schreef Rabieluh het volgende:
Dit weertype duurt nu wel erg lang hoor.
Dit weekend is het ook kerst toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:34 schreef Ajaxfan het volgende:
Het lijken de donkere dagen voor kerst wel. Pikkedonker en zeiken van de regen.
Ik zou hem laten nakijken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:09 schreef Djeez het volgende:
Mijn barometer van opa geeft een stand aan van maar liefst 969 mbar. Volgens mij heb ik het nog nooit zó laag gezien
Niet. Een collega van me vertrekt vandaag naar Mallorca, daar is het 23 gradenquote:
Ik ga half juni die kant op, hopelijk is het daar dan nog steeds mooiquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Niet. Een collega van me vertrekt vandaag naar Mallorca, daar is het 23 graden
Ik zou ook heen willen, maar de ticketprijzen schieten omhoog nu. Iedereen wil naar de warmte nuquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga half juni die kant op, hopelijk is het daar dan nog steeds mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |