mag als hij zelfstandig tot zit kan komen. Alleen met de ruck (met een doek) mag dat eerderquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:35 schreef Adrian4 het volgende:
Vraagje:
Ik heb een hoppadiz hop-tye gekocht toen ik zwanger was. Ik kan echt niets op mijn buik verdragen, dus buikdragen was het gewoon niet bleek toen. Hij ligt nu dus ongebruikt in de kast. Nu wil ik wel rugdragen proberen. Het lijkt me namelijk gewoon echt heel praktisch en gezellig dadelijk op vakantie. Heeft iemand ervaring met rugdragen met de hop-tye? Moet mijn baby een bepaalde feature hebben of een bepaalde grootte wil rugdragen lukken? Ik kan dat nergens vinden.
Ik begreep van m'n consulent dat de baby zelf stevig moet kunnen zitten (ongeveer bij 6 maanden, maar dat is bij ieder kindje anders). Tot zit komen hoeven ze nog niet te kunnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mag als hij zelfstandig tot zit kan komen. Alleen met de ruck (met een doek) mag dat eerder
het wisselt heel erg. Meeste advies dat ik heb gelezen is zelfstandig tot zit kunnen komen. Ik hou mij daar ook aan maar dat komt omdat ik met de ruck ook prima uit de voeten kom. Misschien denk ik daar straks anders over gezien de trage ontwikkelingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:02 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ik begreep van m'n consulent dat de baby zelf stevig moet kunnen zitten (ongeveer bij 6 maanden, maar dat is bij ieder kindje anders). Tot zit komen hoeven ze nog niet te kunnen.
Ja, t beste advies is denk ik even langs een draagconsulent, die kan goed met jou en je kindje meekijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
het wisselt heel erg. Meeste advies dat ik heb gelezen is zelfstandig tot zit kunnen komen. Ik hou mij daar ook aan maar dat komt omdat ik met de ruck ook prima uit de voeten kom. Misschien denk ik daar straks anders over gezien de trage ontwikkeling
Ik deed laatst de hipscoot en dat is mij ook afgeraden
Maar vind de adviezen nu ik er even bewust naar zoek heel tegenstrijdig. Zie op internet zelfs staan zodra ze hun hoofd omhoog kunnen houden
hij zit nog niet stevig, daar heb ik geen advies voor nodig haha, ik zie m zo ook wel omrollen (hij kan wel zitten als ik hem neer zeg maar zonder ondersteuning houdt hij het niet lang vol)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:18 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja, t beste advies is denk ik even langs een draagconsulent, die kan goed met jou en je kindje meekijken
Haha nee lieverd, niet jij per sequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hij zit nog niet stevig, daar heb ik geen advies voor nodig haha, ik zie m zo ook wel omrollen (hij kan wel zitten als ik hem neer zeg maar zonder ondersteuning houdt hij het niet lang vol)
Ik oefen sowieso nog met de ruck, dat is de basis, vandaaruit kijken we wel verder
Ohja over die tegenstrijdigheden. Daar laatste is natuurlijk sowiesomaar hij is niet zo zwaar, en vrij klein, dus dat maakt ook dat we uit de voeten kunnen met voorop dragen of in de ruck
advies van Moppertquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:00 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Haha nee lieverd, niet jij per seMaar in het algemeen is dat het beste advies denk ik, iemand laten meekijken die er verstand van heeft. Dus ook voor Adrian4. Ik vind jouw ruck er hartstikke mooi uit zien (en ben daar best jaloers op)
Huh? Wat zeiden ze dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Wij hadden net een evaluatiegesprek bij t KDV. Ik vond erin doorschemeren dat ze vinden dat we hem teveel dragen
Terwijl we dus hem werkelijk alleen met de tula halen en brengen, drie keer 5 min heen en terug.
Melba heeft de gewoonte om als hij niet wil dat je hem alleen laat zijn beentjes op te tillen als je hem neerzet, hij wil dan vastgehouden worden. Ik vind dat niet raar voor een anderhalfjarige, maar we werden er echt een beetje op aangesproken, alsof we iets verkeerds met hem doen.
Raar toch?
Nou, dat doet Loutje ook hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Wij hadden net een evaluatiegesprek bij t KDV. Ik vond erin doorschemeren dat ze vinden dat we hem teveel dragen
Terwijl we dus hem werkelijk alleen met de tula halen en brengen, drie keer 5 min heen en terug.
Melba heeft de gewoonte om als hij niet wil dat je hem alleen laat zijn beentjes op te tillen als je hem neerzet, hij wil dan vastgehouden worden. Ik vind dat niet raar voor een anderhalfjarige, maar we werden er echt een beetje op aangesproken, alsof we iets verkeerds met hem doen.
Raar toch?
Dat is inderdaad bijzonder. De opmerking van het kdv bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Raar toch?
Exact ditquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja +1 voor Annie. Niet neergezet willen worden is de koala-beentjesomhoog-vastklamp-greep. En niet opgepakt willen worden is de handenindelucht-zoutzak-zogladalseenaal-mijkrijgjeniet-positie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik vind dat heel raar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Raar toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Oh effe loerenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:19 schreef GotC het volgende:
Sale bij Oscha btwTot 50% korting op bepaalde doeken/producten.
Dat doet mijn driejarie ook nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Melba heeft de gewoonte om als hij niet wil dat je hem alleen laat zijn beentjes op te tillen als je hem neerzet, hij wil dan vastgehouden worden.
Alles wat ik wilde kopen kreeg ik niet in mijn mandje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:19 schreef GotC het volgende:
Sale bij Oscha btwTot 50% korting op bepaalde doeken/producten.
Oh had 't gezegd, ik had voor de verandering geen problemenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:21 schreef Moppert het volgende:
[..]
Alles wat ik wilde kopen kreeg ik niet in mijn mandje.
Ik heb 1,5 uur zwaar gefrustreerd achter de pc gezeten..
Toen bracht artipoppe een doek uit en kocht ik die
Natibaby eigenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:13 schreef Stippelrientje het volgende:
Maar wat een draak om mee te knopen. Zo stijf als een plank en erg dik.
ja suf daar heb ik totaal niet aangedacht om hulp in te schakelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh had 't gezegd, ik had voor de verandering geen problemen.
vroeger was dat niet zo.. helaas nu enkel drakenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:23 schreef Moppert het volgende:
[..]
Natibaby eigendat is waarom ik nooit meer een natibaby zal kopen.
ik wil doeken met 40% linnen of hennep ofzo die direct uit de doos zacht zijn.
Hij staat jullie wel heel goed.
zonde eigenlijk..quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:28 schreef Moppert het volgende:
ik weet nog de dag dat natibaby begon, en toen was het ook al wel zo.
Ze zijn alleen sinds er veel customs zijn vooral daarvoor gegaan, de doeken die ze 6 jaar geleden uitbrachten waren echt heel anders, maar dat was poef ineens over.
moet ik je daar nou nog een keer mee helpen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn natibaby vivaldi autunno is ook niet te doen. Wel heel mooi en heel draagkrachtig. Meh. Zelden gebruikt.
Ohja kak! Sorry!quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik je daar nou nog een keer mee helpen?
Wat een fijn vest, ik heb 'm ook binnen. Het valt wel ruim... Had maat 36/38 besteld maar Twix heeft voldoende groeiruimte voorlopigquote:Op zondag 1 mei 2016 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Check deze:
[ link | afbeelding ]
Lang leve bon prix!
Hartstikke leuk vest met tunnelkraag en leuke koordjes dat je ook zonder baby kunt dragenEn maar 30 euro!
Hahaha echt? dus als ik een stugge doek heb dan kan hij naar jou?quote:Op donderdag 12 mei 2016 03:40 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik vind het tof om doeken zacht te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:09 schreef Moppert het volgende:
[..]
Hahaha echt? dus als ik een stugge doek heb dan kan hij naar jou?![]()
Ik vind het een verschrikking ik wil een doek die direct fijn knoopt![]()
Dat is eigenlijk ook waarom ik nu kies voor Artipoppe niet eens de patronen ofzo maar dat het al gelijk zacht en fijn en prettig is.. ik had laatst een yaro hier en toen schrok ik echt van de stugheid zelfs de zijde![]()
Didymos kon je ook direct al aan voelen hoe een doek ging zijn, daarom koos ik altijd voor didymos vroeger
quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo blij met de Bondolino. Dagje dierentuin en Tas heeft heerlijk getukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Mooiquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Stippelrientje het volgende:
vandaag even een heel stuk met mijn ouders en gezinnetje gewandeld. Zo ook langs de plek waar wij trouwfoto's hadden laten schietenToch bijzonder dat we daar nu zo stonden met zijn drieën.
Mijn moeder zegt steeds dat ze ziet dat wurm het zo fijn in de doek heeft. Ze vond dit ook een prachtige doek. Maaaaaaar je hebt er toch maar een of twee of drie nodig? Kan me voorstellen dat je voor back up met spugen of zo een andere erbij wil. Of is er een voor de winter of een meer voor de zomer? Of een meer voor op de rug en een meer voor op je zij? Of of...![]()
[ afbeelding ]
armpje uit de ruck is voor stoere jongens![]()
Tof!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef GotC het volgende:
Erg mooie kleuren Stippel! En je moeder![]()
Ik ben ook dol op doeken zacht maken. M'n laatste project (die Orion Shona, lichtblauw) is nu onderweg naar Italië. Kwam toentertijd binnen als een plank. Bleef ook gewoon rechtop staan. Nu een floppy zachte doek op de post gedaan
Die van mij is te koop voor 100 euro incl, ik zie ze verder tussen de 110 en 130 te koop staan (of ze ook verkocht worden weet ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:40 schreef Burdie het volgende:
Wat is een beetje gangbare prijs voor een tweedehands emeibaby?
Hoe veel korting krijg je? Nieuw zijn ze rond de 150 toch. Mocht je interesse hebben in de Antigua, roep maar even, ik moet er vanafquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:12 schreef Burdie het volgende:
Ok dank jeDan kan ik dus beter een nieuwe kopen, met consulentenkorting
.
Die is ook heel mooi zegquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooi Burd![]()
Geel staat mij niet dus de postbode bezorgde hier deze afgelopen week:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |