advies van Moppertquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:00 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Haha nee lieverd, niet jij per seMaar in het algemeen is dat het beste advies denk ik, iemand laten meekijken die er verstand van heeft. Dus ook voor Adrian4. Ik vind jouw ruck er hartstikke mooi uit zien (en ben daar best jaloers op)
Huh? Wat zeiden ze dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Wij hadden net een evaluatiegesprek bij t KDV. Ik vond erin doorschemeren dat ze vinden dat we hem teveel dragen
Terwijl we dus hem werkelijk alleen met de tula halen en brengen, drie keer 5 min heen en terug.
Melba heeft de gewoonte om als hij niet wil dat je hem alleen laat zijn beentjes op te tillen als je hem neerzet, hij wil dan vastgehouden worden. Ik vind dat niet raar voor een anderhalfjarige, maar we werden er echt een beetje op aangesproken, alsof we iets verkeerds met hem doen.
Raar toch?
Nou, dat doet Loutje ook hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Wij hadden net een evaluatiegesprek bij t KDV. Ik vond erin doorschemeren dat ze vinden dat we hem teveel dragen
Terwijl we dus hem werkelijk alleen met de tula halen en brengen, drie keer 5 min heen en terug.
Melba heeft de gewoonte om als hij niet wil dat je hem alleen laat zijn beentjes op te tillen als je hem neerzet, hij wil dan vastgehouden worden. Ik vind dat niet raar voor een anderhalfjarige, maar we werden er echt een beetje op aangesproken, alsof we iets verkeerds met hem doen.
Raar toch?
Dat is inderdaad bijzonder. De opmerking van het kdv bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Raar toch?
Exact ditquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja +1 voor Annie. Niet neergezet willen worden is de koala-beentjesomhoog-vastklamp-greep. En niet opgepakt willen worden is de handenindelucht-zoutzak-zogladalseenaal-mijkrijgjeniet-positie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik vind dat heel raar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Raar toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Oh effe loerenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:19 schreef GotC het volgende:
Sale bij Oscha btwTot 50% korting op bepaalde doeken/producten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |