abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162063333
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:00 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Haha nee lieverd, niet jij per se ;) Maar in het algemeen is dat het beste advies denk ik, iemand laten meekijken die er verstand van heeft. Dus ook voor Adrian4. Ik vind jouw ruck er hartstikke mooi uit zien (en ben daar best jaloers op) ;)
advies van Moppert O+, een lieve vriendin die meer malen met mij mee heeft gekeken en hééééél veel oefenen. Ik slinger hem gerust drie keer achter elkaar op mijn rug en er weer af om t knopen te oefenen. Durf m alleen nog niet in t openbaar te knopen want ik ben nog niet zo vlot hihi. Maar misschien dat we morgen wel even gaan rugdragen O+
  dinsdag 10 mei 2016 @ 16:50:09 #177
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162064210
Een mooie en nette ruck zit echt zo geweldig :D ik had vandaag mijn 2 jarige in de ruck
Hij wilde geen sokken of schoenen aan, dus ik zei tjah dan moet je in de doek :+
Ik had verwacht dat hij dan niet in de doek wilde en wel mee ging werken maar nope O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Moppert op 10-05-2016 17:01:44 ]
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_162066064
Mij lukt de ruck ook verrassend goed.... Had ik niet verwacht!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 10 mei 2016 @ 18:50:27 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162066914
Tula wordt overgenomen door Ergobaby lees ik net.
KuikenGuppy
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:12:34 #180
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162067528
ja voor heel veel miljoen en ik vind het echt niet tof.
Ergobaby heeft wat patenten op hele algemene babydraag dingen.. En nu klagen ze andere merken die met goede winst dragers verkopen aan. :r en dan echt appels met peren vergelijken, al lijkt de drager voor geen meter, zoals een boba
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_162068567
Echt?! Wat maf.
Ik hoop heel, heel erg dat het model volledig onveranderd blijft. En dat er steeds leuke en vernieuwende printjes blijven komen.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:53:00 #182
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162070929
Wij hadden net een evaluatiegesprek bij t KDV. Ik vond erin doorschemeren dat ze vinden dat we hem teveel dragen -O-

Terwijl we dus hem werkelijk alleen met de tula halen en brengen, drie keer 5 min heen en terug.

Melba heeft de gewoonte om als hij niet wil dat je hem alleen laat zijn beentjes op te tillen als je hem neerzet, hij wil dan vastgehouden worden. Ik vind dat niet raar voor een anderhalfjarige, maar we werden er echt een beetje op aangesproken, alsof we iets verkeerds met hem doen.

Raar toch?
Kwak
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:54:18 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_162070997
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Wij hadden net een evaluatiegesprek bij t KDV. Ik vond erin doorschemeren dat ze vinden dat we hem teveel dragen -O-

Terwijl we dus hem werkelijk alleen met de tula halen en brengen, drie keer 5 min heen en terug.

Melba heeft de gewoonte om als hij niet wil dat je hem alleen laat zijn beentjes op te tillen als je hem neerzet, hij wil dan vastgehouden worden. Ik vind dat niet raar voor een anderhalfjarige, maar we werden er echt een beetje op aangesproken, alsof we iets verkeerds met hem doen.

Raar toch?
Huh? Wat zeiden ze dan?
disclaimer
pi_162071124
quote:

Raar toch?
Nou, dat doet Loutje ook hoor _O- ik noem het haar koalagreep. Ik dacht dat elk kind dat wel doet
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:59:03 #185
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_162071181
Whut _O- Dat doen toch alle kindjes idd?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:01:13 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_162071296
Mijn broertje klom tijdens het neerzetten zelfs gewoon terug omhoog tegen mijn moeder op terwijl hij "oh jee oh jee" riep.

Maar wat heeft dat met de tula te maken?
disclaimer
pi_162071434
Misschien zien ze de gespreide houding terug van de tula in de manier waarop hij zijn beentjes weer omhoog wipt? Anders kan ik ook niet bedenken :')
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:04:07 #188
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_162071476
Als een kind telkens ergens gaat zitten, zetten de ouders dan het kind dan te vaak in de kinderwagen? :? :+
pi_162071477
Ja +1 voor Annie. Niet neergezet willen worden is de koala-beentjesomhoog-vastklamp-greep. En niet opgepakt willen worden is de handenindelucht-zoutzak-zogladalseenaal-mijkrijgjeniet-positie :') .
pi_162071556
quote:

Raar toch?
Dat is inderdaad bijzonder. De opmerking van het kdv bedoel ik dan.

Kun je de volgende keer dat je hem ophaalt om meer opheldering vragen?

Frits doet het ook, die kruipt nog net niet als een kitten langs mijn been omhoog.
pi_162071608
Nou, dat doet de mijnes ook hoor. Als die niet wil staan dan gaan de benen omhoog, de armen op mn nek en no way dat ik haar los krijg.
Wat zeiden ze precies?
En drager of niet, het is heel erg normaal dat kinderen van 1,5 veel vastgehouden/gedragen willen worden hoor. Ik zou me er niks van aantrekken. /makkelijkergezegddangedaannatuurlijk.
pi_162073542
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja +1 voor Annie. Niet neergezet willen worden is de koala-beentjesomhoog-vastklamp-greep. En niet opgepakt willen worden is de handenindelucht-zoutzak-zogladalseenaal-mijkrijgjeniet-positie :') .
Exact dit :Y
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_162074075
Koala's en alen-we hebben allemaal eenzelfde volgens mij :D
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:42:53 #194
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162074145
We waren op gesprek, en het ging over zelfstandig spelen. En dat hijeen karaktertje is (joh, I know). Maar ergens kwam voorbij dat ze het idee had dat we hem wat veel dragen, omdat blabla, en dat "we" er toch wel naar toe willen gaam dat hij wr minder getild wordt, omdat ze niet alle kindjes die even niet willen lopen kunnen oppakken.

Ja duh. Dan laat je hem toch zitten? Hij komt wel...

Meh het lag vast aan mijn bui, ik voelde me op alles aangesproken vandaag (ze had me in tranen door hoe ze sprak over het gebaren wat we doen, en ik kreeg het maar niet goed uitgelegd voor mijn gevoel.)

Beetje offtopic, sorry, ik ben/was echt heel blij met dit kdv, maarndit voelde minder fijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_162075705
Kwak

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162086132
quote:

Raar toch?
Ik vind dat heel raar.
Prima dat ze een mening hebben, maar kindjes die op de arm gedragen worden of helemaal niet gedragen worden vertonen dit gedrag ook ;)
Ze weten waarschijnlijk niet zo een twee drie wat ze ermee kunnen en dan gaan ze oorzaak-schuld zoeken ;)

En je volgende post.... Ik vind het erg sneu voor eigenlijk alle partijen en sneu van het kdv.
Waarschijnlijk weet ze niet dat gebaren juist zorgt voor beter kunnen uitdrukken en duidelijk maken wat er door zijn koppie heen gaat. Heeft ze zich er wel eens in verdiept? Misschien is een beetje inlezen niet verkeerd voor haar. Overigens prima als zij gewoon doorgaat met wat ze doet en je thuis taal wel ondersteunt met gebaren, toch?

Ik vind het vervelend voor je dat het je zo laat voelen :*
Schudden voor gebruik
pi_162086294
Wij hebben een nieuwe logeerdoek. De Natibaby Starry Night over the Purple Rhone.

Man wat een prachtige kleuren! O+ Diep paars O+

Maar wat een draak om mee te knopen. Zo stijf als een plank en erg dik. Jammer dat hij hier maar is tm zaterdag. Waarschijnlijk komt hij na het reisje op alle adresjes weer terug hierheen voor verder helpen zacht maken.

Wij vinden hem in ieder geval erg tof.

SPOILER
Schudden voor gebruik
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:19:44 #198
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_162086412
Sale bij Oscha btw :) Tot 50% korting op bepaalde doeken/producten.
pi_162087038
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:19 schreef GotC het volgende:
Sale bij Oscha btw :) Tot 50% korting op bepaalde doeken/producten.
Oh effe loeren O+
Schudden voor gebruik
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:04:46 #200
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_162092250
Thanks Stippel. En idd, ik laat het me erg voelen. Is een puntje voor me, het raakt me allemaal erg.

Heb wel wat van de theorie uitgelegd aan haar gisteren,en het gesprek eindigde op zich ook wel ok.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')