Bedankt Zipportalquote:Op maandag 25 april 2016 19:34 schreef Mani89 het volgende:
De reacties zijn VERNIETIGOND.
https://twitter.com/searc(...)ault&q=DWDD&src=tyah
Zijn leven bedoel je?quote:Op maandag 25 april 2016 19:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wanneer stopt Mathijs eens met deze troep?
Wat ben je toch eigenlijk ordinairquote:Op maandag 25 april 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Geer en Goor zijn echt mijn persoonlijke helden.
Ik vind het geweldig!quote:Op maandag 25 april 2016 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet toch altijd stiekem wel lachen om die ordinaire homohumor.
Hij bestaat voornamelijk uit plastic?quote:Op maandag 25 april 2016 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Mani is wel een beetje zoals Gerard Joling.
Ik lag heel hard om slechte grappen.quote:Op maandag 25 april 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij bestaat voornamelijk uit plastic?
Ook meer lullen in zijn bek gehad dan ik peuken.quote:Op maandag 25 april 2016 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Mani is wel een beetje zoals Gerard Joling.
Als Mathijs nog een keer oprot naar SBS6, moeten ze Maxim eigenlijk DWDD laten presenterenquote:
Ze zouden Maxim eigenlijk ieder programma moeten gevenquote:Op maandag 25 april 2016 19:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Als Mathijs nog een keer oprot naar SBS6, moeten ze Maxim eigenlijk DWDD laten presenteren
Matthijs gaat niet naar SBS, want die fucking NPO betaalt hem dikquote:Op maandag 25 april 2016 19:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Als Mathijs nog een keer oprot naar SBS6, moeten ze Maxim eigenlijk DWDD laten presenteren
Is hij geen freelancer?quote:Op maandag 25 april 2016 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Matthijs gaat niet naar SBS, want die fucking NPO betaalt hem dik
Matthijs is niet volks genoeg voor SBS, Henk en Anja willen niks horen over Charles Aznavour en Bob Dylan.quote:Op maandag 25 april 2016 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Matthijs gaat niet naar SBS, want die fucking NPO betaalt hem dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |