De verschillen tussen rijk en arm zijn enorm. Veel groter dan in menig Europees land. Ik ben een maal geweest en de prostitutie in Marrakech is levendig. Drank ook makkelijk vergelijkbaar. Alleen je kunt niet mee aan komen bij 'het volk'. Een Marokkaanse actrice en regisseur die een prostitutiefilm maakten over de seksindustrie in Marrakech/Casa werden levend gevild door de media en tal van malen aangevallen door allerlei volk die het niet kon hebben dat ze het probleem aan kaarten. Vrouwen die geen andere mogelijkheid zien om aan geld te komen en hun lichaam verkopen. Alles kan, als het maar stil gebeurt. Taboe om over de meeste heikele onderwerpen te spreken dus blijft men maar aanmodderen. En zaken die het licht niet kunnen verdragen groeien daardoor. Een islamitisch land aan de buitenkant en tijdens de Ramadan, maar het is niet helemaal kuis. Aanzienlijke groepen die laks mee om gaan is mijn idee. Ze zijn wel weer nationalistisch / trots. Waarop mag Joost weten maar goed. Misschien is het de woestijn waar ze hun trots aan ontlenen.quote:Op maandag 25 april 2016 20:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Het niveau van ontwikkeling is ook gewoon gek.
Zelfs in Duitsland heb je nog dorpen waar geen verharde weg naartoe loopt. Dat is toch ook onvoorstelbaar.
Maar in Marokko kun je vast wel weer prima wonen als je tot de elite hoort en wel leuk wat geld hebt.
Voor- en nadelen. Zolang alles goed gaat is het mooi en van alles is er wat minder slecht geregeld dan in de USA, de mensen zijn hartelijk en sportief en gaan volledig voor wat ze leuk vinden maar ga maar flink sparen als je kinderen hebt en je wil dat die kunnen studeren.quote:
Eens. Gezien de armoede en hieraan gerelateerde problemen kon ik het niet noemen.quote:In Europa vind ik Portugal wel een tof land. Het alleen wel best armoedig. Maar lekker eten, warm weer en beschaafde mensen.
Nee, omdat het over meer dan enkel die ene mevrouw gaat.quote:Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Zwansen het volgende:
7 topics?
Uiteraard is dit nieuws, maar waarom wordt dit overal breed uitgemeten. Omdat het één van hen (de journalisten) is?
Omdat de media al jarenlang de bevolking aan het ophitsen is tegen Erdogan.quote:Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Zwansen het volgende:
7 topics?
Uiteraard is dit nieuws, maar waarom wordt dit overal breed uitgemeten. Omdat het één van hen (de journalisten) is?
Alsof ErdoWie daar hulp van de 'westerse' media bij nodig heeft.quote:Op maandag 25 april 2016 20:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat de media al jarenlang de bevolking aan het ophitsen is tegen Erdogan.
Ja, de rijke Britse homoseksuelen gingen vroeger ook naar Marokko idd, hele kolonies daar, zie Brideshead revisited. Maar dat wordt verzwegen.quote:Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
De verschillen tussen rijk en arm zijn enorm. Veel groter dan in menig Europees land. Ik ben een maal geweest en de prostitutie in Marrakech is levendig. Drank ook makkelijk vergelijkbaar. Alleen je kunt niet mee aan komen bij 'het volk'. Een Marokkaanse actrice en regisseur die een prostitutiefilm maakten over de seksindustrie in Marrakech/Casa werden levend gevild door de media en tal van malen aangevallen door allerlei volk die het niet kon hebben dat ze het probleem aan kaarten. Vrouwen die geen andere mogelijkheid zien om aan geld te komen en hun lichaam verkopen. Alles kan, als het maar stil gebeurt. Taboe om over de meeste heikele onderwerpen te spreken dus blijft men maar aanmodderen. En zaken die het licht niet kunnen verdragen groeien daardoor. Een islamitisch land aan de buitenkant en tijdens de Ramadan, maar het is niet helemaal kuis. Aanzienlijke groepen die laks mee om gaan is mijn idee. Ze zijn wel weer nationalistisch / trots. Waarop mag Joost weten maar goed. Misschien is het de woestijn waar ze hun trots aan ontlenen.
Gebruik op het minst een werkwoord in je zin man.quote:Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Achterlijke Erdgoan en diens regering.
Natuurlijk, het is wereldnieuws.quote:Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Zwansen het volgende:
7 topics?
Natuurlijk. Het is het verschil tussen oneigenlijk opgepakt worden voor kritiek en terecht opgepakt worden voor het plegen van een strafbaar feit.quote:Op maandag 25 april 2016 20:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Boeiend, alsof dat iets aan de zaak verandert.
Nee, want dat ze strafbaar is volgens de wet verandert er nog steeds niets aan.quote:Op maandag 25 april 2016 21:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is het verschil tussen oneigenlijk opgepakt worden voor kritiek en terecht opgepakt worden voor het plegen van een strafbaar feit.
Zal wel weer een paar miljard zijn.quote:Op maandag 25 april 2016 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zal worden aangeklaagd voor belediging van het staatshoofd, lees ik net? Hoeveel staat daar op?
http://politiek.tpo.nl/20(...)d&utm_medium=twitter
Hup, complottheorietje, de geheime agenda van de VN.quote:Op maandag 25 april 2016 21:51 schreef TeenWolf het volgende:
Erdogan, de leider van ALLE islamitische landen, daarom zijn alle pijlen op hem gericht.
![]()
![]()
![]()
Zijn advies aan de islamitische wereld.![]()
Check deze poster van de EU uit 1992.quote:Op maandag 25 april 2016 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hup, complottheorietje, de geheime agenda van de VN..
Zo'n grote schreeuwlelijk leider van een land als aanhanger van een complottheorie hebben we in Europa ook een tijdje aan het bewind gehad: 1933-1945, in Duitsland. Ik vind het geen goed idee.quote:Op maandag 25 april 2016 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Check deze poster van de EU uit 1992.
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt willen ze voorgevormde hersenen. De hoofden van de volwassen zijn gevormd (geblokt) volgens hun model. De baby op de poster heeft deze ontwikkeling nog niet meegemaakt dus zijn hoofd is nog rond.
De sterren zijn opzettelijk ondersteboven geplaatst om te laten zien dat ze de satan vertegenwoordigen.
[ afbeelding ]
Gelukkig worden de vrijmetselaars steeds geloviger en verdwijnt ook deze gedachtengoed langzamerhand uit het beeld in de nabije toekomst.
Erdogan wordt achter de schermen soms door Adnan Oktar (indirect) gecorrigeerd. De laatste tijd is hij verdraagzamer naar de joden toe en heeft zelfs de joodse lobby in Amerika ontmoet.quote:Op maandag 25 april 2016 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hup, complottheorietje, de geheime agenda van de VN..
Maar goed tijdens een vredesconferentie ook nog. Man is wel gevaarlijk toch.
Als hij de rust maar in het land behoudt. Dat vinden velen al een topprestatie voor een Arabisch land. Ik hoor ook bij die groep.quote:Op maandag 25 april 2016 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
Ernstigste is dat de koning en een kliekje oligarchen daar het hele land in de greep hebben en dat resulteert in een rechtsstaat die in sommige aspecten nog grimmiger is dan wat zich momenteel aan het ontwikkelen is onder Ome Erdo in Turkije.
En het volk wordt vrij dom en onkritisch gehouden.
Als ik mijn kampf wil lezen is er niemand die mij daarvan kan weerhouden, en de holocaust ontkennen heeft geen zin, want de bewijzen ervan zijn legio, en praat eens een keer niet als een staatsmongool, met je legendarisch, is dat weer een woordje dat je pas geleerd hebt of zo?quote:Op maandag 25 april 2016 20:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontken de holocaust maar eens. Of vul je bibliotheek met alle drukken van Mein Kampf. Dus niet zo legendarisch doen aub.²
Jup. Omdat de bewijzen zo overtuigend zijn kan een ontkenning haast niet anders bedoeld zijn dan puur als opzettelijke groepsbelediging. Maar wie bijv. als wetenschapper met een serieus onderbouwde kanttekening over de holocaust komt gaat heus niet de bak in.quote:Op maandag 25 april 2016 22:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik mijn kampf wil lezen is er niemand die mij daarvan kan weerhouden, en de holocaust ontkennen heeft geen zin, want de bewijzen ervan zijn legio
Als jij liever legendarisch witl doen dan bij de feiten blijft. Check deze link eens:quote:Op maandag 25 april 2016 22:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik mijn kampf wil lezen is er niemand die mij daarvan kan weerhouden, en de holocaust ontkennen heeft geen zin, want de bewijzen ervan zijn legio
Bronquote:In België en Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust verboden.
Zoals je in dat Wikipedia-artikel kan lezen is er geen wet die specifiek de holocaustontkenning strafbaar stelt. Het is een interpretatie van de Hoge Raad uit 1995 en het is ook duidelijk dat er sindsdien wel e.e.a. veranderd is aan jurisprudentie (vergelijk bijv. maar eens de uitkomst in de zaak tegen Janmaat destijds met de uitspraak in de zaak tegen Wilders).quote:Op maandag 25 april 2016 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij liever legendarisch witl doen dan bij de feiten blijft. Check deze link eens:
http://historiek.net/mein(...)/55702/#.Vx6DDqiLShc
[..]
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |