abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161711729
Achterlijke Erdgoan en diens regering. :')
pi_161711739
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:41 schreef Igen het volgende:

[..]

Het niveau van ontwikkeling is ook gewoon gek.

Zelfs in Duitsland heb je nog dorpen waar geen verharde weg naartoe loopt. Dat is toch ook onvoorstelbaar.

Maar in Marokko kun je vast wel weer prima wonen als je tot de elite hoort en wel leuk wat geld hebt.
De verschillen tussen rijk en arm zijn enorm. Veel groter dan in menig Europees land. Ik ben een maal geweest en de prostitutie in Marrakech is levendig. Drank ook makkelijk vergelijkbaar. Alleen je kunt niet mee aan komen bij 'het volk'. Een Marokkaanse actrice en regisseur die een prostitutiefilm maakten over de seksindustrie in Marrakech/Casa werden levend gevild door de media en tal van malen aangevallen door allerlei volk die het niet kon hebben dat ze het probleem aan kaarten. Vrouwen die geen andere mogelijkheid zien om aan geld te komen en hun lichaam verkopen. Alles kan, als het maar stil gebeurt. Taboe om over de meeste heikele onderwerpen te spreken dus blijft men maar aanmodderen. En zaken die het licht niet kunnen verdragen groeien daardoor. Een islamitisch land aan de buitenkant en tijdens de Ramadan, maar het is niet helemaal kuis. Aanzienlijke groepen die laks mee om gaan is mijn idee. Ze zijn wel weer nationalistisch / trots. Waarop mag Joost weten maar goed. Misschien is het de woestijn waar ze hun trots aan ontlenen.
  maandag 25 april 2016 @ 20:49:50 #128
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161711748
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Australië ofzo?
Voor- en nadelen. Zolang alles goed gaat is het mooi en van alles is er wat minder slecht geregeld dan in de USA, de mensen zijn hartelijk en sportief en gaan volledig voor wat ze leuk vinden maar ga maar flink sparen als je kinderen hebt en je wil dat die kunnen studeren. ;)

quote:
In Europa vind ik Portugal wel een tof land. Het alleen wel best armoedig. Maar lekker eten, warm weer en beschaafde mensen. :)
Eens. Gezien de armoede en hieraan gerelateerde problemen kon ik het niet noemen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 25 april 2016 @ 20:49:57 #129
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_161711757
7 topics? _O-

Uiteraard is dit nieuws, maar waarom wordt dit overal breed uitgemeten. Omdat het één van hen (de journalisten) is?
  maandag 25 april 2016 @ 20:52:26 #130
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161711838
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Zwansen het volgende:
7 topics? _O-

Uiteraard is dit nieuws, maar waarom wordt dit overal breed uitgemeten. Omdat het één van hen (de journalisten) is?
Nee, omdat het over meer dan enkel die ene mevrouw gaat.
#NoDAPL
pi_161711853
quote:
7 topics? _O-

Omdat de media al jarenlang de bevolking aan het ophitsen is tegen Erdogan.
  maandag 25 april 2016 @ 21:07:06 #132
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161712408
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:52 schreef Confetti het volgende:

[..]

Omdat de media al jarenlang de bevolking aan het ophitsen is tegen Erdogan.
Alsof ErdoWie daar hulp van de 'westerse' media bij nodig heeft. :+
#NoDAPL
pi_161712463
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

De verschillen tussen rijk en arm zijn enorm. Veel groter dan in menig Europees land. Ik ben een maal geweest en de prostitutie in Marrakech is levendig. Drank ook makkelijk vergelijkbaar. Alleen je kunt niet mee aan komen bij 'het volk'. Een Marokkaanse actrice en regisseur die een prostitutiefilm maakten over de seksindustrie in Marrakech/Casa werden levend gevild door de media en tal van malen aangevallen door allerlei volk die het niet kon hebben dat ze het probleem aan kaarten. Vrouwen die geen andere mogelijkheid zien om aan geld te komen en hun lichaam verkopen. Alles kan, als het maar stil gebeurt. Taboe om over de meeste heikele onderwerpen te spreken dus blijft men maar aanmodderen. En zaken die het licht niet kunnen verdragen groeien daardoor. Een islamitisch land aan de buitenkant en tijdens de Ramadan, maar het is niet helemaal kuis. Aanzienlijke groepen die laks mee om gaan is mijn idee. Ze zijn wel weer nationalistisch / trots. Waarop mag Joost weten maar goed. Misschien is het de woestijn waar ze hun trots aan ontlenen.
Ja, de rijke Britse homoseksuelen gingen vroeger ook naar Marokko idd, hele kolonies daar, zie Brideshead revisited. Maar dat wordt verzwegen.
Ernstigste is dat de koning en een kliekje oligarchen daar het hele land in de greep hebben en dat resulteert in een rechtsstaat die in sommige aspecten nog grimmiger is dan wat zich momenteel aan het ontwikkelen is onder Ome Erdo in Turkije.
En het volk wordt vrij dom en onkritisch gehouden.
I´m back.
  maandag 25 april 2016 @ 21:08:22 #134
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_161712466
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Achterlijke Erdgoan en diens regering. :')
Gebruik op het minst een werkwoord in je zin man. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 25 april 2016 @ 21:24:14 #135
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_161713046
quote:
7 topics? _O-

Natuurlijk, het is wereldnieuws.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_161713123
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Boeiend, alsof dat iets aan de zaak verandert.
Natuurlijk. Het is het verschil tussen oneigenlijk opgepakt worden voor kritiek en terecht opgepakt worden voor het plegen van een strafbaar feit.
pi_161713231
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:26 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Natuurlijk. Het is het verschil tussen oneigenlijk opgepakt worden voor kritiek en terecht opgepakt worden voor het plegen van een strafbaar feit.
Nee, want dat ze strafbaar is volgens de wet verandert er nog steeds niets aan.
pi_161713252
Ze zal worden aangeklaagd voor belediging van het staatshoofd, lees ik net? Hoeveel staat daar op?

http://politiek.tpo.nl/20(...)d&utm_medium=twitter
I´m back.
  maandag 25 april 2016 @ 21:34:17 #139
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161713465
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zal worden aangeklaagd voor belediging van het staatshoofd, lees ik net? Hoeveel staat daar op?

http://politiek.tpo.nl/20(...)d&utm_medium=twitter
Zal wel weer een paar miljard zijn. :')
  maandag 25 april 2016 @ 21:51:44 #140
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161714261
Erdogan, de leider van ALLE islamitische landen, daarom zijn alle pijlen op hem gericht.

_O_ _O_ _O_

Zijn advies aan de islamitische wereld. ^O^

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_161714540
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:51 schreef TeenWolf het volgende:
Erdogan, de leider van ALLE islamitische landen, daarom zijn alle pijlen op hem gericht.

_O_ _O_ _O_

Zijn advies aan de islamitische wereld. ^O^

Hup, complottheorietje, de geheime agenda van de VN. :').

Maar goed tijdens een vredesconferentie ook nog. Man is wel gevaarlijk toch.
I´m back.
  maandag 25 april 2016 @ 22:03:33 #142
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161714901
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Check deze poster van de EU uit 1992.

Als je goed kijkt willen ze voorgevormde hersenen. De hoofden van de volwassen zijn gevormd (geblokt) volgens hun model. De baby op de poster heeft deze ontwikkeling nog niet meegemaakt dus zijn hoofd is nog rond.

De sterren zijn opzettelijk ondersteboven geplaatst om te laten zien dat ze de satan vertegenwoordigen.

Gelukkig worden de vrijmetselaars steeds geloviger en verdwijnt ook deze gedachtengoed langzamerhand uit het beeld in de nabije toekomst.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_161714986
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:03 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Check deze poster van de EU uit 1992.

[ afbeelding ]

Als je goed kijkt willen ze voorgevormde hersenen. De hoofden van de volwassen zijn gevormd (geblokt) volgens hun model. De baby op de poster heeft deze ontwikkeling nog niet meegemaakt dus zijn hoofd is nog rond.

De sterren zijn opzettelijk ondersteboven geplaatst om te laten zien dat ze de satan vertegenwoordigen.

[ afbeelding ]

Gelukkig worden de vrijmetselaars steeds geloviger en verdwijnt ook deze gedachtengoed langzamerhand uit het beeld in de nabije toekomst.
Zo'n grote schreeuwlelijk leider van een land als aanhanger van een complottheorie hebben we in Europa ook een tijdje aan het bewind gehad: 1933-1945, in Duitsland. Ik vind het geen goed idee.
I´m back.
  maandag 25 april 2016 @ 22:06:30 #144
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161715025
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar goed tijdens een vredesconferentie ook nog. Man is wel gevaarlijk toch.
Erdogan wordt achter de schermen soms door Adnan Oktar (indirect) gecorrigeerd. De laatste tijd is hij verdraagzamer naar de joden toe en heeft zelfs de joodse lobby in Amerika ontmoet.

De reden is simpel, de Islam moet alle geloven omarmen en vrede brengen voor de hele regio inclusief Israël.
  maandag 25 april 2016 @ 22:08:17 #145
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161715096
pi_161715612
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
Ernstigste is dat de koning en een kliekje oligarchen daar het hele land in de greep hebben en dat resulteert in een rechtsstaat die in sommige aspecten nog grimmiger is dan wat zich momenteel aan het ontwikkelen is onder Ome Erdo in Turkije.
En het volk wordt vrij dom en onkritisch gehouden.
Als hij de rust maar in het land behoudt. Dat vinden velen al een topprestatie voor een Arabisch land. Ik hoor ook bij die groep.
  maandag 25 april 2016 @ 22:29:11 #147
117098 Hathor
Effe niet
pi_161716051
quote:
15s.gif Op maandag 25 april 2016 20:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ontken de holocaust maar eens. Of vul je bibliotheek met alle drukken van Mein Kampf. Dus niet zo legendarisch doen aub.

Als ik mijn kampf wil lezen is er niemand die mij daarvan kan weerhouden, en de holocaust ontkennen heeft geen zin, want de bewijzen ervan zijn legio, en praat eens een keer niet als een staatsmongool, met je legendarisch, is dat weer een woordje dat je pas geleerd hebt of zo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_161716346
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als ik mijn kampf wil lezen is er niemand die mij daarvan kan weerhouden, en de holocaust ontkennen heeft geen zin, want de bewijzen ervan zijn legio
Jup. Omdat de bewijzen zo overtuigend zijn kan een ontkenning haast niet anders bedoeld zijn dan puur als opzettelijke groepsbelediging. Maar wie bijv. als wetenschapper met een serieus onderbouwde kanttekening over de holocaust komt gaat heus niet de bak in.

Zulke redeneringen kunnen wel tot grappige rechtszaken leiden.
Ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar laatst was er een rechtszaak over een talentenjacht. Iemand was daar door de jury helemaal met de grond gelijk gemaakt, en die vond dat beledigend en stapte naar de rechter. De rechter oordeelde dat het optreden gewoon écht heel erg slecht was en dat de jury dus gewoon de waarheid sprak en dat belediging dus uitgesloten was. :D

Edit: gevonden

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2016 22:39:06 ]
  maandag 25 april 2016 @ 22:52:44 #149
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_161716760
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als ik mijn kampf wil lezen is er niemand die mij daarvan kan weerhouden, en de holocaust ontkennen heeft geen zin, want de bewijzen ervan zijn legio
Als jij liever legendarisch witl doen dan bij de feiten blijft. Check deze link eens:

http://historiek.net/mein(...)/55702/#.Vx6DDqiLShc

quote:
In België en Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust verboden.
Bron

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_161716883
quote:
15s.gif Op maandag 25 april 2016 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als jij liever legendarisch witl doen dan bij de feiten blijft. Check deze link eens:

http://historiek.net/mein(...)/55702/#.Vx6DDqiLShc

[..]

Bron
Zoals je in dat Wikipedia-artikel kan lezen is er geen wet die specifiek de holocaustontkenning strafbaar stelt. Het is een interpretatie van de Hoge Raad uit 1995 en het is ook duidelijk dat er sindsdien wel e.e.a. veranderd is aan jurisprudentie (vergelijk bijv. maar eens de uitkomst in de zaak tegen Janmaat destijds met de uitspraak in de zaak tegen Wilders).

Het is trouwens dus ook niet aan de politiek om holocaustontkenning per decreet weer toe te staan o.i.d. Je moet dat gewoon proberen en kijken of de Hoge Raad in een nieuwe zaak en/of in een andere context dezelfde uitspraak doet.

Maar goed, een radicaal pro-Palestijnse Israëlhater die de holocaust gaat ontkennen om te provoceren maakt wat dat betreft natuurlijk geen kans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')