Als de mossad erachter zit, laten ze me dat even weten hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 19:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lijkt me net zo waarschijnlijk als mijn vorige suggestie.
Ja, klopt. Ik heb 2 nationaliteiten. Marokkaans en Nederlands.quote:
Razzia van de lokale AKP eenheden. Aangezien 70% van de Nederturken op de islamitische Hitler stemt was dat wel te verwachten.quote:Op maandag 25 april 2016 16:38 schreef Montagui het volgende:
Ah, dus niet zomaar een inbraak.
"HOER" op de muur geschilderd.
Zorgelijke ontwikkeling.
Als er al iets moet, dan moeten wij hier lering uit trekken en ervoor zorgen dat die leden "van een hele groep", die met illegale "vervelende gevolgen" hun standpunt proberen over te brengen, achter slot en grendel verdwijnen.quote:Op maandag 25 april 2016 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou niet slim zijn. Nogmaals, het gedrag van 1 persoon aanpassen is makkelijker dan dat van een hele groep. Ze moet hier lering uit trekken in haar eigen voordeel. Als ze zo graag dapper wil zijn kan dit weleens vervelende gevolgen voor hebben (inbraak, akoestiek etc.)
Hoe zit het met de Nederlandse Hitler? Stem jij daarop?quote:Op maandag 25 april 2016 19:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Razzia van de lokale AKP eenheden. Aangezien 70% van de Nederturken op de islamitische Hitler stemt was dat wel te verwachten.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 25 april 2016 19:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoe zit het met de Nederlandse Hitler? Stem jij daarop?
Jij begint over Hitler. Kan je je niet voorstellen wie de Nederlandse Hitler is? Heb je daar niet op gestemd?quote:Op maandag 25 april 2016 19:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebtMaar laten we even ontopic blijven.
Dus je woont in Nederland, je spreekt Nederlands, bent in Nederland opgegroeid, hebt twee nationaliteiten maar je neemt het kennelijk niet zo nauw met de vrijheid van meningsuiting, één van de belangrijkste waarden in de Westerse samenleving.quote:Op maandag 25 april 2016 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb 2 nationaliteiten. Marokkaans en Nederlands.²
Hier is de vrijheid van meningsuiting ook beperkt.quote:Op maandag 25 april 2016 19:30 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dus je woont in Nederland, je spreekt Nederlands, bent in Nederland opgegroeid, hebt twee nationaliteiten maar je neemt het kennelijk niet zo nauw met de vrijheid van meningsuiting, één van de belangrijkste waarden in de Westerse samenleving.
Wat doe je hier nog?
We hebben in Nederland geen politici die er zulke fascistische trekjes als Erdolf op nahouden.quote:Op maandag 25 april 2016 19:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jij begint over Hitler. Kan je je niet voorstellen wie de Nederlandse Hitler is? Heb je daar niet op gestemd?
Nou nou, je hoeft niet veel fantasie te hebben om te bedenken wie de Nederlandse Hitler zou kunnen zijn. Geef nou eerlijk toe, heb je daar op gestemd?quote:Op maandag 25 april 2016 19:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
We hebben in Nederland geen politici die er zulke fascistische trekjes als Erdolf op nahouden.
rsf.org/en/rankingquote:Op maandag 25 april 2016 19:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hier is de vrijheid van meningsuiting ook beperkt.
Ook in Nederland is de vrijheid van meningsuiting beperkt.quote:Op maandag 25 april 2016 19:33 schreef Igen het volgende:
[..]
rsf.org/en/ranking
Nederland #2 van 180 landen op deze wereld
Turkije #151 van 180 landen op deze wereld.
Dat is nog geen nummer 1 hé. Zo mag je hier niet zeggen dat de holocaust een door de joden georganiseerde leugen was bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 april 2016 19:33 schreef Igen het volgende:
[..]
rsf.org/en/ranking
Nederland #2 van 180 landen op deze wereld
Turkije #151 van 180 landen op deze wereld.
Geertje eiste dat een hoogleraar die kritiek op hem had werd ontslagen.quote:Op maandag 25 april 2016 19:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
We hebben in Nederland geen politici die er zulke fascistische trekjes als Erdolf op nahouden.
Klopt idd. Je kunt hier alles roepen, zolang je maar niet tegen zere schenen aan trapt.quote:Op maandag 25 april 2016 19:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat is nog geen nummer 1 hé. Zo mag je hier niet zeggen dat de holocaust een door de joden georganiseerde leugen was bijvoorbeeld.
Altijd leuk zo'n opmerking, want je doet zelf niks anders dan tegen scheenbenen schoppen. Ongestraft.quote:Op maandag 25 april 2016 19:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Klopt idd. Je kunt hier alles roepen, zolang je maar niet tegen zere schenen aan trapt.
en als je er iets van zegt dan bibber je voor die roversbaas!quote:Op maandag 25 april 2016 19:35 schreef Twiitch het volgende:
Turkije op die lijst nog lager dan het gros van de derdewereldlanden, hilarisch.
Oh, dit is volgens jou al tegen scheenbenen schoppen? Vrij lage drempel voor iemand die de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel heeft staan.quote:Op maandag 25 april 2016 19:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n opmerking, want je doet zelf niks anders dan tegen scheenbenen schoppen. Ongestraft.
Je snapt er echt niks van hè. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles leuk moet vinden. Vrijheid van meningsuiting betekent dat je vindt dat óók dingen die je niet leuk vindt wél gezegd moeten mogen worden.quote:Op maandag 25 april 2016 19:42 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Oh, dit is volgens jou al tegen scheenbenen schoppen? Vrij lage drempel voor iemand die de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel heeft staan.
Volgens mij snap jij er niks van. Als je de vrijheid van meningsuiting zo'n belangrijke waarde vindt, dan zou ik verwachten dat je tolerantiegrens ook daar naar is. Dat je dus niet al gaat huilen om scheenbenen zodra iemand al een andere mening dan jou is toegedaan.quote:Op maandag 25 april 2016 19:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van hè. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles leuk moet vinden. Vrijheid van meningsuiting betekent dat je vindt dat óók dingen die je niet leuk vindt wél gezegd moeten mogen worden.
Je snapt er echt niks van hè.quote:Op maandag 25 april 2016 19:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij er niks van. Als je de vrijheid van meningsuiting zo'n belangrijke waarde vindt, dan zou ik verwachten dat je tolerantiegrens ook daar naar is. Dat je dus niet al gaat huilen om scheenbenen zodra iemand al een andere mening dan jou is toegedaan.
Dit gaat niet over het geven van een weerwoord of dat je iets leuk moet vinden.quote:Op maandag 25 april 2016 19:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van hè.
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je niet door justitie wordt aangepakt. Het betekent niet dat anderen een hoge tolerantiegrens moeten hebben en je niet van weerwoord mogen voorzien.
het is natuurlijk wel makkelijker om de werkelijkheid te verdraaien zodat je niet meer praat over de vrijheid van meningsuiting - als je de discussie niet kan winnen. je moet niet happenquote:Op maandag 25 april 2016 19:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van hè.
Vrijheid van meningsuiting betekent dat je niet door justitie wordt aangepakt. Het betekent niet dat anderen een hoge tolerantiegrens moeten hebben en je niet van weerwoord mogen voorzien.
Ik stel niet dat jij grenzen opzoekt. Integendeel. Ik stel dat we in Nederland bijna alles kunnen zeggen wat we willen en dat 'tegen schenen schoppen' juist helemaal niet betekent dat je op het randje van strafbaarheid zit. Gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 25 april 2016 19:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dit gaat niet over het geven van een weerwoord of dat je iets leuk moet vinden.
Jij stelt dat ik de grenzen van de vrijheid opzoek en dat ik blij mag zijn dat ongestraft te kunnen doen. Een belachelijke stelling en een stelling die niet past bij iemand die pretendeert dat de vrijheid van meningsuiting een belangrijke waarde voor hem is.
Dit staat los van wat de Nederlandse staat verstaat onder de vrijheid van meningsuiting. Ik heb het over de onderliggende waarde.
quote:Op maandag 25 april 2016 19:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik stel niet dat jij grenzen opzoekt. Integendeel. Ik stel dat we in Nederland bijna alles kunnen zeggen wat we willen en dat 'tegen schenen schoppen' juist helemaal niet betekent dat je op het randje van strafbaarheid zit. Gelukkig niet zeg!
OK.quote:Op maandag 25 april 2016 19:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n opmerking, want je doet zelf niks anders dan tegen scheenbenen schoppen. Ongestraft.
Moet ik het uitleggen?quote:
Dat vind ik dus ironisch, want je bent zelf het bewijs dat je dat (gelukkig) nou net wél kan.quote:Op maandag 25 april 2016 19:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Klopt idd. Je kunt hier alles roepen, zolang je maar niet tegen zere schenen aan trapt.
Nee niet dus. Waarmee zoek ik grenzen op of trap ik tegen zere schenen aan? Ik uit me 99% van de tijd politiek correct.quote:Op maandag 25 april 2016 20:01 schreef Igen het volgende:
want je bent zelf het bewijs dat je dat (gelukkig) nou net wél kan.
In een land als Turkije zouden die 1% aan verkapte insinuaties waarschijnlijk al genoeg reden zijn voor een bezoekje van Oom Agent.quote:Op maandag 25 april 2016 20:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee niet dus. Waarmee zoek ik grenzen op of trap ik tegen zere schenen aan? Ik uit me 99% van de tijd politiek correct.
Daarom zeg ik dus dat jij een lage tolerantiegrens hebt.quote:Op maandag 25 april 2016 20:05 schreef Igen het volgende:
[..]
In een land als Turkije zouden die 1% aan verkapte insinuaties waarschijnlijk al genoeg reden zijn voor een bezoekje van Oom Agent.
Oh, maar dat mag je best vinden hoor. Zolang je daar maar niet de conclusie aan koppelt dat ik dus ook wel tegen de vrijheid van meningsuiting zal zijn.quote:Op maandag 25 april 2016 20:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus dat jij een lage tolerantiegrens hebt.
Heb je het over Umar? Ze kon jarenlang gewoon haar gang gaan. Tot ze het staatshoofd beledigde in een periode en plaats waarin ze dat beter kon laten.quote:Op maandag 25 april 2016 20:06 schreef PSVCL het volgende:
Erdogan, de Turken, de Islam en de politieke lijn van de AK-PARTIJ jaar in jaar uit voor rotte vis uitmaken, vervolgens VRIJWILLIG dat land jaar in jaar uit opzoeken en dan verwacht je dat dat geen gevolgen zou hebben?
Dan ben je gewoon niet goed bij je paasei, wanneer je denkt dat je daar zo maar mee wegkomt
Ik concludeer dat wat je uitdraagt niet in lijn is met wat je pretendeert.quote:Op maandag 25 april 2016 20:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Oh, maar dat mag je best vinden hoor. Zolang je daar maar niet de conclusie aan koppelt dat ik dus ook wel tegen de vrijheid van meningsuiting zal zijn.
Zie edit: Het is jouw recht om dat te concluderen maar het is ook mijn recht om het met die conclusie oneens te zijn.quote:Op maandag 25 april 2016 20:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik concludeer dat wat je uitdraagt niet in lijn is met wat je pretendeert.
Blijkbaar.quote:Op maandag 25 april 2016 19:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
En zo'n tweet wordt door de kudde halfalfabete Nederturken als "belediging" weggezet?
Als jij denkt dat ik me hier (continue) mee bezig overschat je de Westerse normen en waarden enorm. Ik verzamel hier wat centjes en ben voornemens mij in Marokko te vestigen wanneer ik pensioengerechtigd ben.quote:Op maandag 25 april 2016 19:30 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dus je woont in Nederland, je spreekt Nederlands, bent in Nederland opgegroeid, hebt twee nationaliteiten maar je neemt het kennelijk niet zo nauw met de vrijheid van meningsuiting, één van de belangrijkste waarden in de Westerse samenleving.
Wat doe je hier nog?
Boeiend, alsof dat iets aan de zaak verandert.quote:Op maandag 25 april 2016 20:08 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Heb je het over Umar? Ze kon jarenlang gewoon haar gang gaan. Tot ze het staatshoofd beledigde in een periode en plaats waarin ze dat beter kon laten.
Je lult uit je nek en je stinkt uit je bek.quote:Op maandag 25 april 2016 19:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ook in Nederland is de vrijheid van meningsuiting beperkt.
Dan pas?quote:Op maandag 25 april 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik me hier (continue) mee bezig overschat je de Westerse normen en waarden enorm. Ik verzamel hier wat centjes en ben voornemens mij in Marokko te vestigen wanneer ik pensioengerechtigd ben.²
Ontken de holocaust maar eens. Of vul je bibliotheek met alle drukken van Mein Kampf. Dus niet zo legendarisch doen aub.quote:Op maandag 25 april 2016 20:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je lult uit je nek en je stinkt uit je bek.
In die tussentijd is het mijn intentie om vaker naar Saudi-Arabië te gaan.quote:
Zo lang wachten? Straks kom je op je 64e onder een auto. Heb je je hele leven met tegenzin in een land gewoond wat je een kutland vindt - voor niks.quote:Op maandag 25 april 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik me hier (continue) mee bezig overschat je de Westerse normen en waarden enorm. Ik verzamel hier wat centjes en ben voornemens mij in Marokko te vestigen wanneer ik pensioengerechtigd ben.
Jij bent dus nogal hypocriet. Wel volop profiteren van de verworvenheden van het 'westen' maar hierbij flink shoppen, nemen wat je bevalt en schijt hebben aan de rest. En dat terwijl jij zelf allicht (zeg het maar als je daar bent geboren en getogen) 0% Marokkaans/Turks/wat dan ook bent. Ik zou er trouwens niet op rekenen dat jij straks AOW kan meenemen naar het land waar jouw [over(groot)]ouders vandaan kwamen.quote:Op maandag 25 april 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik me hier (continue) mee bezig overschat je de Westerse normen en waarden enorm. Ik verzamel hier wat centjes en ben voornemens mij in Marokko te vestigen wanneer ik pensioengerechtigd ben.
Wat is daar hypocriet aan. Als jij naar de supermarkt gaat koop je dan ook zooi die je niet lust? Nee toch. Het Westen in het algemeen en Nederland in het bijzonder kent vele voordelen, maar ook veel zaken waar ik het niet mee eens ben. Dat geldt in meer of mindere maten eigenlijk voor elke inwoner van het Westen.quote:Op maandag 25 april 2016 20:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij bent dus nogal hypocriet. Wel volop profiteren van de verworvenheden van het 'westen' maar hierbij flink shoppen, nemen wat je bevalt en schijt hebben aan de rest.
Daarmee wek je de suggestie dat Marokko zoveel beter is. Dat heb je mij niet horen zeggen.quote:Op maandag 25 april 2016 20:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Zo lang wachten? Straks kom je op je 64e onder een auto. Heb je je hele leven met tegenzin in een land gewoond wat je een kutland vindt - voor niks.
Doodgaan is verder niet zo erg voor een moslims hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 20:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Zo lang wachten? Straks kom je op je 64e onder een auto. Heb je je hele leven met tegenzin in een land gewoond wat je een kutland vindt - voor niks.
Dat is net zo triest als van die PVV-fans die zeggen dat Nederland met zo veel allochtonen een kutland is en dat ze gaan emigreren "maar eerst nog even het sociale stelsel willen helpen leegeten". Jááá ja.
het is een slag volk hequote:Op maandag 25 april 2016 20:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij bent dus nogal hypocriet. Wel volop profiteren van de verworvenheden van het 'westen' maar hierbij flink shoppen, nemen wat je bevalt en schijt hebben aan de rest. En dat terwijl jij zelf allicht (zeg het maar als je daar bent geboren en getogen) 0% Marokkaans/Turks/wat dan ook bent. Ik zou er trouwens niet op rekenen dat jij straks AOW kan meenemen naar het land waar jouw [over(groot)]ouders vandaan kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |