was wel te verwachten, ze is immers een gevaar voor de nationale zaak. Ze zijn bang voor een vrouw. Geniaal.quote:
Ebru was toch in Nederland toen ze kritiek uitte op Erdogan?quote:Op maandag 25 april 2016 18:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je houden aan de wetten van het land waarin je je bevindt.
als je je handjes maar thuis houdt!quote:Op maandag 25 april 2016 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt het zwichten noemen. Ik noem het je verstand gebruiken. Maar het blijft een keuze, de gevolgen zijn voor haar rekening. Ik weiger te marchanderen.²
Nee. Trouwens, beledigde.quote:Op maandag 25 april 2016 18:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ebru was toch in Nederland toen ze kritiek uitte op Erdogan?
nederland = turkijequote:Op maandag 25 april 2016 18:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
De tweets naar aanleiding waarvan ze is opgepakt heeft ze in Turkije geopenbaard.quote:Op maandag 25 april 2016 18:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ja, ik had het vorige week ook, ik tweette dat ik even naar de super ging en jawel hoor; ingebroken en met grote letters stond er "gigolo" op de voorgevel...quote:Op maandag 25 april 2016 18:53 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De eerste beste gelegenheidsboef die uit elk nieuwsmedium heeft kunnen vernemen dat mevrouw Umar niet thuis was dit weekend. Maar goed, ook hier zullen mensen wel een complot in zien.
Nee joh, de Turkse geheime dienst heeft dit gedaan.quote:Op maandag 25 april 2016 19:01 schreef Toga het volgende:
[..]
Ja, ik had het vorige week ook, ik tweette dat ik even naar de super ging en jawel hoor; ingebroken en met grote letters stond er "gigolo" op de voorgevel...
En zo'n tweet wordt door de kudde halfalfabete Nederturken als "belediging" weggezet?quote:Op maandag 25 april 2016 17:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze plaatste een link naar een krantenartikel waarin werd bericht over het feit dat Turkije in bepaalde opzichten de laatste jaren er flink op achteruit is gegaan onder Erdogan. De kop van het artikel was natuurlijk ietwat pittig.
Dat is de tweet die ik vrijdag van haar vond, het kan dat het om meer tweets ging.
Wat een gekkigheid. Echt waar??quote:Op maandag 25 april 2016 19:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
En zo'n tweet wordt door de kudde halfalfabete Nederturken als "belediging" weggezet?
quote:Op maandag 25 april 2016 19:10 schreef PSVCL het volgende:
Erdogan wat een baas, laat heel europa bukken !
quote:Op maandag 25 april 2016 17:25 schreef Ringo het volgende:
Maar wat is nu precies de "belediging" waar Umar zich aan schuldig zou hebben gemaakt?
Vanwege #fuckerdogan, voor zover ik weet.twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
Dat sowieso ook. Denk maar aan die journalisten van Cumhüriyet, die foto's lieten zien van wapenleveringen van Turkije aan moslimfundamentalisten in Syrië (om Koerden daar aan te vallen?) en toen werden opgepakt voor "spionage", het beramen van een "gewelddadige" revolutie en het lid zijn van een "gewapende terroristische organisatie" en pas na drie maanden weer vrijkwamen toen een rechter oordeelde dat dat onzin was en die foto's gewoon onder de vrijheid van meningsuiting vielen.quote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef Ringo het volgende:
Of voeren we iedere kritiek op Grote Aap als "belediging" op, gewoon omdat het kan?
Nee een doodverwensing richting Erdoganquote:Op maandag 25 april 2016 19:13 schreef Igen het volgende:
[..]Vanwege #fuckerdogan, voor zover ik weet.twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
[..]
Dat sowieso ook. Denk maar aan die journalisten van Cumhüriyet, die foto's lieten zien van wapenleveringen van Turkije aan moslimfundamentalisten in Syrië (om Koerden daar aan te vallen?) en toen werden opgepakt voor "spionage", het beramen van een "gewelddadige" revolutie en het lid zijn van een "gewapende terroristische organisatie" en pas na drie maanden weer vrijkwamen toen een rechter oordeelde dat dat onzin was en die foto's gewoon onder de vrijheid van meningsuiting vielen.
Tenzij het een false flag van de mossad was.quote:Op maandag 25 april 2016 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
Maar zat de Turkse geheime dienst nou achter die inbraak?
Ja, heb ook al de theorie gehoord dat dat hele oppakken van Umar een beetje in scene gezet is. Dus dat ze paar kwaaie dingen over de grote leider getweet heeft, vervolgens zelf de Turkse politie heeft ingelicht en ook zelf iemand in haar appartement heeft laten inbreken...quote:Op maandag 25 april 2016 19:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Tenzij het een false flag van de mossad was.
Ik ben 3de generatie.quote:
Lijkt me net zo waarschijnlijk als mijn vorige suggestie.quote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, heb ook al de theorie gehoord dat dat hele oppakken van Umar een beetje in scene gezet is. Dus dat ze paar kwaaie dingen over de grote leider getweet heeft, vervolgens zelf de Turkse politie heeft ingelicht en ook zelf iemand in haar appartement heeft laten inbreken...
Was een Turk die dat zei hoor.
Zou niet slim zijn. Nogmaals, het gedrag van 1 persoon aanpassen is makkelijker dan dat van een hele groep. Ze moet hier lering uit trekken in haar eigen voordeel. Als ze zo graag dapper wil zijn kan dit weleens vervelende gevolgen voor hebben (inbraak, akoestiek etc.)quote:Op maandag 25 april 2016 19:09 schreef Eenskijken het volgende:
ga toch weg banshee, ik hoop dat ze alleen maar harder haar mond opentrekt nu. Niet toegeven aan die nsbers die nog nooit van vrijheid van meningsuiting gehoord hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |