abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2016 @ 23:06:14 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_161717127
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:57 schreef Igen het volgende:

Je moet dat gewoon proberen en kijken of de Hoge Raad in een nieuwe zaak en/of in een andere context dezelfde uitspraak doet.
Het zou helemaal geen issue mogen zijn in een land waar men de mond en stuitje vol heeft van "vrijheid van meningsuiting". :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_161717548
Ik vind dat iedereen alles mag zeggen zolang je maar niet oproept tot geweld. Mevrouw Ebru heeft op twitter openlijk geweld verheerlijkt. Typisch van haar dat ze geen respect heeft. Ik stel voor dat we haar NLse identiteit afpakken en dat ze het maar uitzoekt.
  maandag 25 april 2016 @ 23:27:46 #153
13462 BansheeBoy
pi_161717694
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:21 schreef Atak het volgende:
Ik vind dat iedereen alles mag zeggen zolang je maar niet oproept tot geweld. Mevrouw Ebru heeft op twitter openlijk geweld verheerlijkt. Typisch van haar dat ze geen respect heeft. Ik stel voor dat we haar NLse identiteit afpakken en dat ze het maar uitzoekt.
Ik vind fatsoen ook wel belangrijk. De toon, de manier waarop. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 25 april 2016 @ 23:30:52 #154
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161717800
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:21 schreef Atak het volgende:
In Nederland zeggen ze 'spring' en Ebru vraagt; 'hoe hoog?'. Ze schrijft alles zo in het straatje van die 'semi intellectuele' balletjes dat ze hoopt op een aaitje over haar bolletje.

Jammer dat ze 'alle Nederturken' weer erbij moet slepen in haar betoog tegen haar aanhouding. Het zwart wit denken heeft ze in ieder geval goed geleerd van ze.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_161717811
quote:
15s.gif Op maandag 25 april 2016 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gebruik op het minst een werkwoord in je zin man. :{

:')
  maandag 25 april 2016 @ 23:33:50 #156
13462 BansheeBoy
pi_161717882
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:30 schreef TeenWolf het volgende:
Jammer dat ze 'alle Nederturken' weer erbij moet slepen in haar betoog tegen haar aanhouding. Het zwart wit denken heeft ze in ieder geval goed geleerd van ze.
Nederturken. Een van de succesvolste etnische groepen van West-Europa. Ze houden hun eigen broek op, zijn ondernemend en je hebt nagenoeg geen last van ze. Dat mag best benadrukt worden. :{

pi_161717890
Ebru Umar ✔ ‎@umarebru
Klote Marokkanen. There. I said it. Onopgevoed tuig. Waardeloze ouders. Schande voor hun moeders. Drama voor ons burgers.
7:43 PM - 27 Jul 2014
59 59 Retweets 25 25 likes

Achterlijke kutwijf/
  maandag 25 april 2016 @ 23:37:04 #158
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161717987
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:33 schreef PSVCL het volgende:
Ebru Umar ✔ ‎@umarebru
Klote Marokkanen. There. I said it. Onopgevoed tuig. Waardeloze ouders. Schande voor hun moeders. Drama voor ons burgers.

Achterlijke kutwijf/
Als een Nederlander wat flikt schrijft ze vast geen 'klote Nederlanders'. Dan is het natuurlijk opeens een individuele zaak!
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_161718037
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:30 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

In Nederland zeggen ze 'spring' en Ebru vraagt; 'hoe hoog?'. Ze schrijft alles zo in het straatje van die 'semi intellectuele' balletjes dat ze hoopt op een aaitje over haar bolletje.

Ze probeert problemen op te wekken in de Turkse gemeenschap zodat ze er zelf beter van wordt. Het doet mij beetje denken aan de Jodenvervolging als je dingen leest zoals "de lange arm van Erdogan". Dit soort onzin zorgt ervoor dat er druk op de Turkse gemeenschap uitgeoefend wordt.
  maandag 25 april 2016 @ 23:40:20 #160
13462 BansheeBoy
pi_161718053
quote:
3s.gif Op maandag 25 april 2016 23:37 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Als een Nederlander wat flikt schrijft ze vast geen 'klote Nederlanders'. Dan is het natuurlijk opeens een individuele zaak!
Jij begrijpt het. Ebru Umar behoort tot de school der Bounty-achtigen. Het legt haar geen windeieren. :{

maandag 25 april 2016 @ 23:41:22 #161
13462 BansheeBoy
pi_161718080
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:39 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze probeert problemen op te wekken in de Turkse gemeenschap zodat ze er zelf beter van wordt. Het doet mij beetje denken aan de Jodenvervolging als je dingen leest zoals "de lange arm van Erdogan". Dit soort onzin zorgt ervoor dat er druk op de Turkse gemeenschap uitgeoefend wordt.
Ik ben geen Turk maar ik vind het zwaar onterecht. Wat voor problemen hebben we nou met Turken in Nederland? :?

Ik heb maar met één Turk een probleem en dat is er een met een behoorlijk vochtig gelaat.

pi_161718161
Eigenlijk zouden de turken blij moeten zijn met Ebru Umar, zeker na het lezen van dit stukje.

http://m.metronieuws.nl/columns/2012/01/huilende-huizenbezitters

Citaat:
De grootste leugen aller tijden is niet de Armeense genocide, maar de bewering dat de huizenmarkt op slot zou zitten. Iets belachelijkers bestaat niet.

Niet smakeloos maar ziek, genocide op 1,5mln mensen 75% van de Armeniers in zo'n context gebruiken, ziek.
pi_161718213
https://twitter.com/umarebru/status/724541150107963392
umarebru twitterde op maandag 25-04-2016 om 12:10:46 FUCK YOU NEDERTURKEN reageer retweet
Ze werkt weer aan haar fanbase.
pi_161718235
ArnoudvDoorn twitterde op maandag 25-04-2016 om 23:42:10 Hoop dat Turkije doorzet. Het moet maar eens klaar zijn met haatzaaien. "Umar: aanklacht tegen mij in voorbereiding" https://t.co/Ooie1Begun reageer retweet
pi_161718250
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2016 23:46 schreef Ceberut het volgende:
https://twitter.com/umarebru/status/724541150107963392
umarebru twitterde op maandag 25-04-2016 om 12:10:46 FUCK YOU NEDERTURKEN reageer retweet
Ze is weer aan haar fanbase aan het werken.
Erg gesteund voelt ze zich ook niet door haar ''gemeenschap''
pi_161718258
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:48 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nee, vind je het gek.
  maandag 25 april 2016 @ 23:49:56 #167
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_161718283
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:48 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Zou jij iemand steunen die zegt FUCK YOU NEDERLANDERS! ... ?
pi_161718302
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:49 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik weeg daar echt niet zo zwaar aan sorry.
pi_161718348
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2016 23:48 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee, vind je het gek.
Ik vind de uitspraken over haar ook niet echt kunnen. En dan zou zij beledigen en haatzaaien? Waar is het verstand.
pi_161718361
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:49 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

All hell would break loose, kamervragen op zijn minst.
pi_161718366
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:52 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind de uitspraken over haar ook niet echt kunnen. En dan zou zij beledigen en haatzaaien? Waar is het verstand.
Niet bij haar in ieder geval.
  maandag 25 april 2016 @ 23:54:37 #172
13462 BansheeBoy
pi_161718396
Nederturken. Wat een term weer. :')

pi_161718401
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2016 23:53 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Niet bij haar in ieder geval.
Jij kunt er dus ook niet boven staan. Zit jou ook hoog?
pi_161718712
Als Europa en Rusland het land Turkije maar een zomer vermijdt, dan weet ik zeker dat Erdogan met knikkende knieën komt smeken dat de toerist naar Turkije moet komen.
pi_161719117
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 00:10 schreef MakkieR het volgende:
Als Europa en Rusland het land Turkije maar een zomer vermijdt, dan weet ik zeker dat Erdogan met knikkende knieën komt smeken dat de toerist naar Turkije moet komen.
Dat weet ik wel zeker!
pi_161719666
Head of the Turkish Parliament, İsmail Kahraman from AKP made a scandalous declaration today and claimed that there shouldn’t be secularism in the new Turkish Constitution. According to Mr. Kahraman, the new constitution should be based on Islamic principles. Kahraman said, “We shouldn’t avoid writing a religious constitution. Why would we avoid Islam? We are a Muslim country. There shouldn’t be secularism in the new Turkish Constitution.”

Plan B ligt klaar, alle seculiere Turken worden straks van hun grondrechten gestript. Als Ebru nog even blijft zitten ziet het er ook somber uit voor haar toekomst.
  dinsdag 26 april 2016 @ 04:38:17 #177
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161720008
Best kans dat ze een zware straf krijgt. Het zou een beetje vreemd zijn als hij haar er makkelijk weg mee laat komen na zijn laatste uitlatingen.
pi_161720017
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 april 2016 04:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Best kans dat ze een zware straf krijgt. Het zou een beetje vreemd zijn als hij haar er makkelijk weg mee laat komen na zijn laatste uitlatingen.
Prima. Maar dan direct de Turkse ambasadeur het land uit flikkeren, het Europees akkoord verscheuren. Het land op de economische nogo lijst zetten. En de financiele steun vervangen door fregatten voor de Turkse kust.

*Is wat mark zou moeten doen

#OK erdo, wat jij wilt. Wil je ook nog 4 miljard erbij?
*Is wat mark dan gaat doen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2016 05:11:12 ]
  dinsdag 26 april 2016 @ 05:19:11 #179
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161720023
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 05:10 schreef CrashO het volgende:

[..]

Prima. Maar dan direct de Turkse ambasadeur het land uit flikkeren, het Europees akkoord verscheuren. Het land op de economische nogo lijst zetten. En de financiele steun vervangen door fregatten voor de Turkse kust.

*Is wat mark zou moeten doen

#OK erdo, wat jij wilt. Wil je ook nog 4 miljard erbij? [ afbeelding ]
*Is wat mark dan gaat doen
Mark doet alleen wat voor Mark goed is. Mark wil een hoge functie in de EU. Zelfstandig de deal met Turkije in gevaar brengen zie ik hem dan niet doen. Hij zal eerst contact met Merkel opnemen en Merkel's wil is wet voor hem. Afwachten dus wat Merkel er van vindt.
  dinsdag 26 april 2016 @ 05:39:21 #180
13462 BansheeBoy
pi_161720045
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 20:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Och, ik neem aan dat BSB, net als de rest van ons, gewoon netjes belasting betaalt.
Ja, precies. Dus dat geneuzel over "profiteren" is wellicht leuk voor de discussie maar is niet meer dan een verbaal laxeermiddeltje. :{

pi_161720064
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 01:32 schreef Beathoven het volgende:
Head of the Turkish Parliament, İsmail Kahraman from AKP made a scandalous declaration today and claimed that there shouldn’t be secularism in the new Turkish Constitution. According to Mr. Kahraman, the new constitution should be based on Islamic principles. Kahraman said, “We shouldn’t avoid writing a religious constitution. Why would we avoid Islam? We are a Muslim country. There shouldn’t be secularism in the new Turkish Constitution.”

Plan B ligt klaar, alle seculiere Turken worden straks van hun grondrechten gestript. Als Ebru nog even blijft zitten ziet het er ook somber uit voor haar toekomst.
Ebru is daar maar ook hier niet veilig. Ze wordt te groot voor Nederland, in Amerika is ze misschien veilig.
pi_161720071
quote:
Ebru Umar ✔ ‎@umarebru

Achterlijke kutwijf/
niet bepaald unieke gedachte, er zijn inmiddels miljoenen mensen die hekel hebben aan mensen met jouw afkomst.
pi_161720099
We hebben hier veel meer terreurturken dan gedacht.
pi_161720112
Gewoon vijf jaar lekker wonen en werken in Turkije als je Erdogan aanhanger bent. Ben je zo trots op dat land, Help dan mee het land Turkije op te bouwen.
pi_161720129
Ik las laatst in de kamerstukken dat er een Turkse spion tussen de uitgezette personen vanuit Turkije was. Vraag me af hoeveel Turkse spionnen er de laatste jaren nog meer 'onderschept' zijn.
pi_161720192
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 06:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ik las laatst in de kamerstukken dat er een Turkse spion tussen de uitgezette personen vanuit Turkije was. Vraag me af hoeveel Turkse spionnen er de laatste jaren nog meer 'onderschept' zijn.
volgens mij heb je geen spionnen nodig als iemand van turkse afkomst die hier woont, werkt en misschien wel geboren is het heeft over Erdogan als 'zijn leider' en daar zelf geen vraagtekens bij zet.
  dinsdag 26 april 2016 @ 07:43:22 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_161720352
elke erdogan aanhanger gewoon lekker naar turkije sturen, daar wil ik wel een syrische vluchteling voor in de plaats... eng volk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_161720442
quote:
Ebru Umar ✔ @umarebru

Achterlijke kutwijf/
Ze heeft helemaal gelijk _O_
pi_161720476
De nieuwe column van Ebru Umar:

quote:
Lieve familie, vrienden en collega’s,

Allereerst: SORRY dat ik jullie allemaal, zonder uitzondering af en toe wegdruk en dat jullie tig keer moeten terugbellen om me aan de lijn te krijgen. Uiteraard doe ik dat niet omdat ik jullie niet wil spreken maar omdat ik ook nog iets officieels moet doen of al aan de telefoon ben. De status: ik ben opgepakt in Turkije, ik mag het land niet uit en volgens mijn advocaat wordt er een zaak tegen mij voorbereid met als onderwerp belediging van het staatshoofd.

Ik heb zeven dagen om het uitreisverbod op te heffen. Daar wordt aan gewerkt maar laten we eerlijk zijn: dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

Nog voordat die zeven dagen voorbij zijn, zal ik weer opgepakt worden, deze keer met een andere oorzaak. Weet ik, weet de advocaat, weet elke Turk (én Nederlander) maar mijn ouders zitten in de ontkenningsfase. Ik trouwens ook hoor, dat is het enige wat je kunt doen om niet in te storten. Ik eet ijsjes, fantaseer over Turkse plastisch chirurgen (daarover een andere keer) en dit allemaal terwijl thuis volksstammen bezig zijn met een inbraak afhandelen, mijn beveiliging regelen, mijn thuiskomst bewerkstelligen – gewoon, met mij zeg maar. Ik kán niet anders dan ijsjes eten, van nadenken en alles laten doordringen zou ik instorten.

Voordat ik het laatste zeg wat ik nog absoluut kwijt wil, eerst het volgende:

WAANZINNIG BEDANKT familie, vrienden en collega’s, WAANZINNIG BEDANKT. Ondanks dat ik jullie zonder uitzondering wegdruk zetten jullie je met man en macht in om mij thuis te krijgen. Ik kan wel janken van dankbaarheid – en doe ik ook hoor, no worries. WAANZINNIG BEDANKT.

Maar dan tot slot het volgende: gefeliciteerd nageboorte van een mislukte gastarbeidersgeneratie. GEFELICITEERD. Ik denk dat jullie ouders, die huis en haard verlaten hebben om jullie een thuis in vrijheid en veiligheid te bieden, trots zijn op jullie. Jullie ouders die jarenlang hun familie gemist hebben, onder erbarmelijke omstandigheden geleefd en gewerkt hebben zodat jullie, hun kinderen het beter zouden krijgen in het leven dan zij. GEFELICITEERD met jullie totaal mislukte Nederlanderschap. GEFELICITEERD met jullie loyaliteit aan een stel berggeiten uit Turkije, geitenneukers zo je wilt, die jullie volgen zodra ze oproepen tot NSB-gedrag. Enig idee wat een NSB’er was? O wacht nee, die lessen over de Tweede Wereldoorlog zijn geschrapt he? Ja, dank voor het weg met ons.

Ik feliciteer jullie Nederturken met je NSB-gedrag. Jullie zijn de reden dat ik vastzit in Turkije. Jullie zijn de reden waarom mijn huis in Amsterdam nu verzegeld is. Jullie zijn de reden waarom ik dagelijks Mark Rutte, Lodewijk Asscher en Bert Koenders aan de lijn heb. Jullie zijn de reden waarom alle hoofdredacteuren voor wie ik werk overuren draaien om mij naar Nederland te krijgen. Zij werken, zodat jullie Nederland kunnen beroven van alle vrijheden waar ook jullie ouders een leven aan gewijd hebben.

GEFELICITEERD.

Groeten uit zonnig Turkije trouwens.
  dinsdag 26 april 2016 @ 08:09:19 #190
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_161720483
Niet om het een of ander, maar wat een zwaar mislukte schrijfstijl :'). Iedereen mag zich maar columnist noemen tegenwoordig.

Is ze daar misschien voor opgepakt trouwens?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_161720591
quote:
15s.gif Op maandag 25 april 2016 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het zou helemaal geen issue mogen zijn in een land waar men de mond en stuitje vol heeft van "vrijheid van meningsuiting".
Je kunt pas zeggen dat het nog steeds een issue is als de Hoge Raad 1:1 bevestigt dat het altijd in elke context taboe is - waar ik niet in geloof.
  dinsdag 26 april 2016 @ 08:43:27 #192
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_161720763
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 01:32 schreef Beathoven het volgende:

Haha! Iran 2.0 :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_161720788
Wat een onmacht. Moest ze van de Nederturken naar haar huisje in Kusadasi?
  dinsdag 26 april 2016 @ 08:48:44 #194
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_161720809
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 06:27 schreef Loekie1 het volgende:
We hebben hier veel meer terreurturken dan gedacht.
Nederland zit er blijkbaar vol mee. Allemaal parasiterende Erdo-geilerTs.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_161720842
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nederland zit er blijkbaar vol mee. Allemaal parasiterende Erdo-geilerTs.
AKP adepten zijn een gevaar voor iedere westerse samenleving.
pi_161720952
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Beetje schelden en haar nieuw verworven rol als martelaar van het vrije woord volledig uitventen.

Hulde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161721108
Wat een irritant wijf dit.
pi_161721125
Metro bereikt 1.3 miljoen lezers.

Onderschat de impact van haar column niet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 26 april 2016 @ 09:30:25 #199
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161721128
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Die vindt zichzelf wel machtig interessant he?

Lekker in Turkije laten joh, missen we niks aan
Laffe huichelaar
pi_161721161
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 05:19 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Mark doet alleen wat voor Mark goed is. Mark wil een hoge functie in de EU. Zelfstandig de deal met Turkije in gevaar brengen zie ik hem dan niet doen. Hij zal eerst contact met Merkel opnemen en Merkel's wil is wet voor hem. Afwachten dus wat Merkel er van vindt.
Rutte is naast de ballenlikker van Juncker nu ook de ballenlikker van Erdogan geworden. Braaf EU-hondje, braaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')