Het zou helemaal geen issue mogen zijn in een land waar men de mond en stuitje vol heeft van "vrijheid van meningsuiting".quote:Op maandag 25 april 2016 22:57 schreef Igen het volgende:
Je moet dat gewoon proberen en kijken of de Hoge Raad in een nieuwe zaak en/of in een andere context dezelfde uitspraak doet.
Ik vind fatsoen ook wel belangrijk. De toon, de manier waarop.quote:Op maandag 25 april 2016 23:21 schreef Atak het volgende:
Ik vind dat iedereen alles mag zeggen zolang je maar niet oproept tot geweld. Mevrouw Ebru heeft op twitter openlijk geweld verheerlijkt. Typisch van haar dat ze geen respect heeft. Ik stel voor dat we haar NLse identiteit afpakken en dat ze het maar uitzoekt.
In Nederland zeggen ze 'spring' en Ebru vraagt; 'hoe hoog?'. Ze schrijft alles zo in het straatje van die 'semi intellectuele' balletjes dat ze hoopt op een aaitje over haar bolletje.quote:Op maandag 25 april 2016 23:21 schreef Atak het volgende:
Ik vind dat iedereen alles mag zeggen zolang je maar niet oproept tot geweld. Mevrouw Ebru heeft op twitter openlijk geweld verheerlijkt. Typisch van haar dat ze geen respect heeft. Ik stel voor dat we haar NLse identiteit afpakken en dat ze het maar uitzoekt.
quote:Op maandag 25 april 2016 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gebruik op het minst een werkwoord in je zin man.²
Nederturken. Een van de succesvolste etnische groepen van West-Europa. Ze houden hun eigen broek op, zijn ondernemend en je hebt nagenoeg geen last van ze. Dat mag best benadrukt worden.quote:Op maandag 25 april 2016 23:30 schreef TeenWolf het volgende:
Jammer dat ze 'alle Nederturken' weer erbij moet slepen in haar betoog tegen haar aanhouding. Het zwart wit denken heeft ze in ieder geval goed geleerd van ze.
Als een Nederlander wat flikt schrijft ze vast geen 'klote Nederlanders'. Dan is het natuurlijk opeens een individuele zaak!quote:Op maandag 25 april 2016 23:33 schreef PSVCL het volgende:
Ebru Umar ✔ @umarebru
Klote Marokkanen. There. I said it. Onopgevoed tuig. Waardeloze ouders. Schande voor hun moeders. Drama voor ons burgers.
7:43 PM - 27 Jul 2014
59 59 Retweets 25 25 likes
Achterlijke kutwijf/
Ze probeert problemen op te wekken in de Turkse gemeenschap zodat ze er zelf beter van wordt. Het doet mij beetje denken aan de Jodenvervolging als je dingen leest zoals "de lange arm van Erdogan". Dit soort onzin zorgt ervoor dat er druk op de Turkse gemeenschap uitgeoefend wordt.quote:Op maandag 25 april 2016 23:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
In Nederland zeggen ze 'spring' en Ebru vraagt; 'hoe hoog?'. Ze schrijft alles zo in het straatje van die 'semi intellectuele' balletjes dat ze hoopt op een aaitje over haar bolletje.
Jammer dat ze 'alle Nederturken' weer erbij moet slepen in haar betoog tegen haar aanhouding. Het zwart wit denken heeft ze in ieder geval goed geleerd van ze.
Jij begrijpt het. Ebru Umar behoort tot de school der Bounty-achtigen. Het legt haar geen windeieren.quote:Op maandag 25 april 2016 23:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als een Nederlander wat flikt schrijft ze vast geen 'klote Nederlanders'. Dan is het natuurlijk opeens een individuele zaak!
Ik ben geen Turk maar ik vind het zwaar onterecht. Wat voor problemen hebben we nou met Turken in Nederland?quote:Op maandag 25 april 2016 23:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Ze probeert problemen op te wekken in de Turkse gemeenschap zodat ze er zelf beter van wordt. Het doet mij beetje denken aan de Jodenvervolging als je dingen leest zoals "de lange arm van Erdogan". Dit soort onzin zorgt ervoor dat er druk op de Turkse gemeenschap uitgeoefend wordt.
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op maandag 25-04-2016 om 23:42:10Hoop dat Turkije doorzet. Het moet maar eens klaar zijn met haatzaaien. "Umar: aanklacht tegen mij in voorbereiding" https://t.co/Ooie1Begun reageer retweet
Erg gesteund voelt ze zich ook niet door haar ''gemeenschap''quote:Op maandag 25 april 2016 23:46 schreef Ceberut het volgende:
https://twitter.com/umarebru/status/724541150107963392Ze is weer aan haar fanbase aan het werken.twitter:
Nee, vind je het gek.quote:Op maandag 25 april 2016 23:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Erg gesteund voelt ze zich ook niet door haar ''gemeenschap''
Zou jij iemand steunen die zegt FUCK YOU NEDERLANDERS! ... ?quote:Op maandag 25 april 2016 23:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Erg gesteund voelt ze zich ook niet door haar ''gemeenschap''
Ik weeg daar echt niet zo zwaar aan sorry.quote:Op maandag 25 april 2016 23:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zou jij iemand steunen die zegt FUCK YOU NEDERLANDERS! ... ?
Ik vind de uitspraken over haar ook niet echt kunnen. En dan zou zij beledigen en haatzaaien? Waar is het verstand.quote:
All hell would break loose, kamervragen op zijn minst.quote:Op maandag 25 april 2016 23:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zou jij iemand steunen die zegt FUCK YOU NEDERLANDERS! ... ?
Niet bij haar in ieder geval.quote:Op maandag 25 april 2016 23:52 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik vind de uitspraken over haar ook niet echt kunnen. En dan zou zij beledigen en haatzaaien? Waar is het verstand.
Dat weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:10 schreef MakkieR het volgende:
Als Europa en Rusland het land Turkije maar een zomer vermijdt, dan weet ik zeker dat Erdogan met knikkende knieën komt smeken dat de toerist naar Turkije moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |