abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161710164
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2016 20:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Deze club is gewoon vrij rechtstreeks voortgekomen uit de Nazi's. Die zijn al decennia extreemrechts.
Noem dan eens wat verwerpelijke voorstellen die deze presidentskandidaat heeft gedaan. Jij bent al de 3e die ik dit vraag.
  maandag 25 april 2016 @ 20:07:19 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_161710338
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 20:01 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Goh ik had wel begrepen dat FPÖ toch wel een geval apart is, o.a. banden met oude nazistische partijen en dergelijke. Misschien verschilt het regionaal wel sterk, dat kan ook. De mensen maken tenslotte de partij.

E: Het lijkt me echter heel sterk dat zeker 37 procent op een nazi zou gaan stemmen, dat is niet denkbaar tegenwoordig. Het zal dus wel allemaal weer overdreven worden.
Christ, als je naar het openbaar bestuur van Oostenrijk en Duitsland kijk zat dat na de oorlog vrijwel overal vol met oud nazis, niet zo verwonderlijk, als die allemaal waren opgeknoopt waren de landen zowat leeg geweest. Als je dit als verwijt ziet dan moet je ook even in het verleden van de mensen in de christendemocraten kijken, in de inlichtingendiensten, bij de rechterlijke macht, topambtenaren en diplomaten.
Zo zal je overal wel een stel voormalige nazis vinden als je in de recente geschiedenis kijkt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_161710373
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 18:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

De karaktermoord die men op Thierry Baudet probeert te plegen na het verliezen van het referendum bijvoorbeeld.
Dat heb ik even gemist dan.
  maandag 25 april 2016 @ 20:12:13 #184
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_161710493
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Christ, als je naar het openbaar bestuur van Oostenrijk en Duitsland kijk zat dat na de oorlog vrijwel overal vol met oud nazis, niet zo verwonderlijk, als die allemaal waren opgeknoopt waren de landen zowat leeg geweest. Als je dit als verwijt ziet dan moet je ook even in het verleden van de mensen in de christendemocraten kijken, in de inlichtingendiensten, bij de rechterlijke macht, topambtenaren en diplomaten.
Zo zal je overal wel een stel voormalige nazis vinden als je in de recente geschiedenis kijkt.
Heb je zeker een punt hoor. Linkse partijen zijn ook niet zelden afkomstig uit stalinistische milieus, en dat is net zo verwerpelijk. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar wat deze partij nou net zo controversieel maakt of het gewoon de Oostenrijkse versie is van Front Nationaal of PVV.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_161710500
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 20:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat heb ik even gemist dan.
Jij mist wel meer en reageert nooit als mensen je wijzen op de dingen die je hebt gemist.
  maandag 25 april 2016 @ 20:17:59 #186
45206 Pietverdriet
pi_161710682
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 20:12 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Heb je zeker een punt hoor. Linkse partijen zijn ook niet zelden afkomstig uit stalinistische milieus, en dat is net zo verwerpelijk. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar wat deze partij nou net zo controversieel maakt of het gewoon de Oostenrijkse versie is van Front Nationaal of PVV.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Freedom_Party_of_Austria

en voor iemand gaat gillen dat er oud SS'ers in zaten, prins Bernhard en held van politiek correct links Gunter Grass waren ook oud SS'ers
pi_161710736
Ik denk dat dat straks in heel Europa zo is.

Amerika wordt ook Trump, vermoed ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 25 april 2016 @ 20:21:56 #188
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_161710772
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Freedom_Party_of_Austria

en voor iemand gaat gillen dat er oud SS'ers in zaten, prins Bernhard en held van politiek correct links Gunter Grass waren ook oud SS'ers
Ik vind het vooral opmerkelijk dat FPÖ gewoon al in heel wat regeringen zit of heeft gezeten. En ik lees ook dat de radicaalste groep in 2005 (met Haider en co) de partij verlaten heeft. Wellicht wordt het dus het dus alsnog allemaal overdreven.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_161710781
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:20 schreef tesssssssss het volgende:

Te veel minderheden in Amerika en te veel marxistische witte jongeren om Trump een overwinning te bezorgen in Amerika.

Maar vermoedelijk gaat extreem rechts wel oogsten in Europa de komende jaren. De elite heeft de voedingsbodem daarvoor dan ook zelf gecreëerd de voorbije decennia.
pi_161710920
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:22 schreef berko13 het volgende:

[..]

Te veel minderheden in Amerika en te veel marxistische witte jongeren om Trump een overwinning te bezorgen in Amerika.

Maar vermoedelijk gaat extreem rechts wel oogsten in Europa de komende jaren. De elite heeft de voedingsbodem daarvoor dan ook zelf gecreëerd de voorbije decennia.

Ik snap ook niet dat iedereen zo verbaasd is. Dit zag je van kilometers afstand aankomen.
pi_161711128
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:20 schreef tesssssssss het volgende:

_O_ Muren om het prachtige westen heen _O_
  maandag 25 april 2016 @ 20:35:45 #192
45206 Pietverdriet
pi_161711199
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2016 20:21 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik vind het vooral opmerkelijk dat FPÖ gewoon al in heel wat regeringen zit of heeft gezeten. En ik lees ook dat de radicaalste groep in 2005 (met Haider en co) de partij verlaten heeft. Wellicht wordt het dus het dus alsnog allemaal overdreven.
gros van de mensen die hier loopt te ageren en gillen hebben nog nooit een Oostenrijkse krant gelezen, hebben geen idee van de politiek daar. Helaas is dat ook waar voor de journalisten die de kranten volschrijven met onzin.
pi_161711227
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

_O_ Muren om het prachtige westen heen _O_
Economie die tot een nieuw dieptepunt daalt. Ja, prachtig. _O_ Gelukkig gaat het nooit zover komen omdat niemand zin heeft om zoveel welvaart in te leveren. Op een aantal verdwaalde geesten na.
pi_161711658
Ook boeiend:

quote:
Migrant crisis: Tension rises as Austria tightens its Italian border

Tensions are rising at the Austrian-Italian border
Tensions are rising at the Austrian-Italian border Credit: ITV News
I'm standing tapping these words into my laptop on Italy's border with Austria.

I'll paint you a picture of the scene unfolding in front of me. It's not pretty.

A gang of protesters are hurling insults at long lines of burly riot cops. The police have pepper spray and water cannon at the ready in case things get out of hand.

They've blocked the demonstrators from marching across the border.

The "New Europe" with its open frontiers and its happy, neighbourly spirit is nowhere to be seen.

Riot police are patrolling the border
Riot police are patrolling the border Credit: ITV News
This little riot has its roots, rather predictably, in the migrant crisis. Italy is bracing itself for a flood of new arrivals in the Summer and Austria is preparing to shut its doors.

They're building a barrier on the borderline, which will enable them to block the main motorway and stop the flow of migrants heading north.

It's another blow to the Schengen agreement, which guarantees free movement across the continent.

Austria is just one of a number of countries prepared to roll out razor wire and riot cops to control who's coming in.

Right wing politics are on the rise here - one of the leaders of a far-right party looks set to be appointed as President after elections at the weekend.

So, it's a heady brew. Another influx of migrants is expected to land in the coming months, they'll arrive in a Europe that's growing increasingly fractious and unsympathetic.

It's impossible to predict where all this will take us, but it's hard to see it ending well.
http://www.itv.com/news/2(...)-its-italian-border/
pi_161711696
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 20:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Economie die tot een nieuw dieptepunt daalt. Ja, prachtig. _O_ Gelukkig gaat het nooit zover komen omdat niemand zin heeft om zoveel welvaart in te leveren. Op een aantal verdwaalde geesten na.
Als jij denkt mij te kunnen chanteren tot acceptatie van de gaande culturele genocide met geroep over een economie die tot een nieuw dieptepunt zal geraken dan vergis je je pijnlijk beste knul.
pi_161711791
quote:

[..]

Watvoor welvaart lever je in als er hekken om het westen staan dan?
pi_161712118
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 20:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gewoon Afrika en het Midden-Oosten opnieuw koloniseren en daar alle extra welvaart vandaan halen O+
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_161712135
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:59 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Gewoon Afrika en het Midden-Oosten opnieuw koloniseren en daar alle extra welvaart vandaan halen O+
_O_
  maandag 25 april 2016 @ 21:03:07 #199
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161712246
quote:

[..]

De economie gaat er juist aan door horden uitkeringstrekkers. Dat wat oponthoud bij de grenzen veel uitmaakt voor de economie is een drogreden van mensen die onze verzorgingsstaat willen torpederen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_161712282

Het Europa van Xa1pt _O- . Straalt niets uit dan stijging van de welvaart.
pi_161712296
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 20:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat denk je wat dat zal doen met de import en export?
  maandag 25 april 2016 @ 21:05:25 #202
38496 Perrin
pi_161712340
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 21:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een kwartiertje vertraging terwijl de lading wordt nagekeken.
pi_161712372
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 21:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

De economie gaat er juist aan door horden uitkeringstrekkers.
Onzin. Die hadden we altijd al en de economie is er niet door achteruit gegaan.
pi_161712390
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2016 21:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

http://fd.nl/economie-pol(...)rs-miljoenen-per-dag
pi_161712391
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 20:22 schreef berko13 het volgende:

[..]

Jongeren stemmen amper in de VS.
quote:

[..]

Trucks een uur aan de grens ophouden versus de komende 60 jaar de nieuwe migranten uitkeringen, gevangenisstraffen, huizen en al onze privacy geven. Wat zal duurder zijn denk je?
pi_161712433
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 21:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat denk je dat een bevolkingsgroep die volgens je eigen linkjes massaal de buurman wil vermoorden doet qua kosten in een land?
pi_161712438
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2016 21:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Lading nagekeken? Maar hoe komen die AK's waarmee tal van Europeanen worden afgeslacht dan nog binnen?

Nee, maar, ik zei 'om het Westen heen'. Dat betekent dus alleen vertraging aan de aan de uiteindes van het Westen.
pi_161712454
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Trucks een uur aan de grens ophouden versus de komende 60 jaar de nieuwe migranten uitkeringen, gevangenisstraffen, huizen en al onze privacy geven. Wat zal duurder zijn denk je?
Het gaat niet alleen om vrachtwagens.
pi_161712475
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat denk je dat een bevolkingsgroep die volgens je eigen linkjes massaal de buurman wil vermoorden doet qua kosten in een land?
Het aantal mensen wat wordt vermoord is nagenoeg nog hetzelfde gebleven en er vallen steeds minder slachtoffers met aanslagen.
pi_161712482
Wat doet het eigenlijk met een economie als joden en miljonairs an masse het land ontvluchten zoals in Frankrijk het geval is?
pi_161712497
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 21:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om vrachtwagens.
Weet je wat pas veel tijd kost? Vermoord worden door een moslim zoals miljoenen islamieten wel mooi vinden zoals je zelf aangaf.
pi_161712508
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Weet je wat pas veel tijd kost? Vermoord worden door een moslim
Er kunnen in Nederland inmiddels honderden mensen over meepraten inderdaad.
  maandag 25 april 2016 @ 21:10:52 #213
38496 Perrin
pi_161712534
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 21:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onzin. Die hadden we altijd al en de economie is er niet door achteruit gegaan.
Miljoenen erbij is niet te betalen. Daarnaast zijn het bepaald niet makkelijk integreerbare lui. Lose-lose voor economie en leefbaarheid.
pi_161712539
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:09 schreef LelijKnap het volgende:
Wat doet het eigenlijk met een economie als joden en miljonairs an masse het land ontvluchten zoals in Frankrijk het geval is?
Die stort in; Frankrijk staat qua BBP nu al gelijk aan India.
pi_161712573
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 21:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er kunnen in Nederland inmiddels honderden mensen over meepraten inderdaad.
Je zei net zelf dat 25% van de moslims in GB mensen wil executeren voor geweldloos gedrag dat niet eens een misdaad is. Nog meer van die mensen binnenhalen plx!
pi_161712585
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 21:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Frankrijk: 60 miljoen inwoners, India: 1,25 miljard.

Daarnaast is India met een opmars bezig, niet gek dat Frankrijk daarbij vergeleken achterblijft.
pi_161712590
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 21:10 schreef Perrin het volgende:

[..]

Miljoenen erbij is niet te betalen.
Jawel; we betalen nog jaarlijks genoeg aan illusies die niets opleveren. Er is geen tekort aan geld.
pi_161712613
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 21:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Door toename islam in Frankrijk stort de Franse economie in, BBP zelfs gelijk aan India.
pi_161712659
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je zei net zelf dat 25% van de moslims in GB mensen wil executeren voor geweldloos gedrag dat niet eens een misdaad is. Nog meer van die mensen binnenhalen plx!
En hoeveel zijn er inmiddels al geëxecuteerd in GB?
pi_161712675
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Frankrijk: 60 miljoen inwoners, India: 1,25 miljard.

Daarnaast is India met een opmars bezig, niet gek dat Frankrijk daarbij vergeleken achterblijft.
Ja, niet gek ook als je kijkt naar waar India vandaan komt... Natuurlijk kan Frankrijk niet dezelfde groei doormaken. :')
pi_161712776
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat gaat pas gebeuren als ze in de meerderheid geraken he in de toekomst. Maar zover kunnen de meeste mensen niet kijken.
pi_161712795
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij zit hier af te geven op enge rechtse mensen die een grens willen dichtdoen, maar je kan het niet opbrengen om een groep aan te pakken waarvan 25% mensen wil doodmaken voor niks. Je hebt trouwens nog steeds niet kunnen zeggen wat er nou zo stom aan ''extreemrechts'' in Oostenrijk is. Iets zegt mij dat 25% van de stemmers bij deze ronde niet van plan was om iemand te willen executeren of uitroeien.
pi_161712987
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat gaat pas gebeuren als ze in de meerderheid geraken he in de toekomst. Maar zover kunnen de meeste mensen niet kijken.
Dat is best een nabije toekomst. Is niet zo een moeilijke rekensom.
  maandag 25 april 2016 @ 21:23:57 #224
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_161713036
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_161713054
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:22 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat is best een nabije toekomst. Is niet zo een moeilijke rekensom.
Dat mag je helemaal niet berekenen! Waarom denk je dat ze in Duitsland sinds 2005 (10% v.d. nieuw geborene kind van islamitische ouders) zijn opgehouden met het bijhouden van demografie op basis van religie? Dat zou extreem-rechts alleen maar in de kaart spelen! Verder totaal niet handig om te kunnen inschatten welke kant het land opgaat.
pi_161713221
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 21:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat mag je helemaal niet berekenen! Waarom denk je dat ze in Duitsland sinds 2005 (10% v.d. nieuw geborene kind van islamitische ouders) zijn opgehouden met het bijhouden van demografie op basis van religie? Dat zou extreem-rechts alleen maar in de kaart spelen! Verder totaal niet handig om te kunnen inschatten welke kant het land opgaat.
Owh. Sorry. Ik had het al gedaan. -O- :Y
pi_161715682
dit is geen extreem rechts toch?
There are only 151 Pokémon.
pi_161716026
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:21 schreef Eenskijken het volgende:
dit is geen extreem rechts toch?
Klopt. Gouden Dageraad is extreemrechts. Absoluut extreemrechts. FPÖ is populistisch-rechts. In Europa ben je vrij snel extreemrechts. Het komt door de twee wereldoorlogen die grotendeels zijn uitgevochten op het continent. Vaderlandsliefde is uit den boze en wordt op een lijn geplaatst met zwakzinnigen. Dan zit de VS vol met zwakzinnigen terwijl het de succesvolste land uit de historie van de mensheid is. Niet alleen innovatie is torenhoog, maar ook op tal van andere gebieden een ijzersterk land.

[ Bericht 10% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 25-04-2016 22:34:00 ]
pi_161716367
Wel geinig dat uitgerekend een Oostenrijkse politici van een door nazi's opgerichte partij op het punt staat president te worden. _O-

Verder, laat maar regeren. Ben benieuwd wat ze voor elkaar kunnen krijgen.
NEE!
pi_161716583
In Oostenrijk heb je kiesrondes. Van de zes partijen die meededen was de FPÖ het populairst. Als er straks een tweede ronde komt, is de kans groot dat veel mensen op de andere kandidaat stemmen om de FPÖ tegen te werken. 36,4% is lang geen meerderheid natuurlijk.
pi_161717217
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:45 schreef luxerobots het volgende:
In Oostenrijk heb je kiesrondes. Van de zes partijen die meededen was de FPÖ het populairst. Als er straks een tweede ronde komt, is de kans groot dat veel mensen op de andere kandidaat stemmen om de FPÖ tegen te werken. 36,4% is lang geen meerderheid natuurlijk.
Had ik inderdaad ook al bedacht.
  dinsdag 26 april 2016 @ 03:25:08 #232
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161719948
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 22:45 schreef luxerobots het volgende:
Maakt niet uit. Als ik het goed begrijp heeft de president daar toch alleen maar een ceremoniële functie. Het percentage biedt hoop. Zulke percentages zie je in meerdere landen en dat zal vanzelf toenemen omdat het eurofiele midden bezig is met het opheffen van zichzelf.
pi_161720059
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 19:16 schreef J.B. het volgende:

[..]

Is sowieso bij Pauw geweest na die toestanden omtrent het mogelijke AZC in Geldermalsen.
Belachelijk in dat geval. Het is ook het imago van dat soort gasten dat dan aan "rechts" blijft kleven. Vreemd genoeg blijft het imago van een Volkert niet zo aan links kleven, wordt op TV weinig de link gemaakt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_161720250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 05:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Belachelijk in dat geval. Het is ook het imago van dat soort gasten dat dan aan "rechts" blijft kleven. Vreemd genoeg blijft het imago van een Volkert niet zo aan links kleven, wordt op TV weinig de link gemaakt.
Dat kont omdat die link vooral door wat simpel rechts volk wordt gemaakt. Als GeenStijl maar vaak genoeg wat roept weet iedereen dat je het niet serieus hoeft te nemen. En alle linkse partijen hebben gewoon afstand genomen van die gek. Dat gaat voor de PVV en radicaal rechtse groepjes minder op. Wilders bewondert ze vaak zelfs per twitter.
pi_161720803
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2016 07:20 schreef 99.999 het volgende:
Dat kont omdat die link vooral door wat simpel rechts volk wordt gemaakt. Als GeenStijl maar vaak genoeg wat roept weet iedereen dat je het niet serieus hoeft te nemen. En alle linkse partijen hebben gewoon afstand genomen van die gek. Dat gaat voor de PVV en radicaal rechtse groepjes minder op. Wilders bewondert ze vaak zelfs per twitter.
Nogal boute beweringen. Heeft Wilders die Custerts bewonderd op Twitter? En afstand nemen van gekken is nogal random. Er wordt nogal gedweept met figuren als Che Guevara, Mao en dergelijke in bepaalde kringen. Het kleven van het imago heeft meer te maken met het constante hameren op het "rechts" zijn van beide groeperingen. Allebei rechts, dus ze zijn de grootste vrienden van elkaar. Dat idee. Als we die aanname zouden maken, dan zijn alle moslims ook de grootste vriendjes van terroristen, nietwaar?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_161720830
Als je tegen ongecontroleerde immigratie van hordes jonge mannen bent ben je al snel extreem-rechts. En een vieze nazi.
pi_161720841
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:50 schreef TheJanitor het volgende:
Als je tegen ongecontroleerde immigratie van hordes jonge mannen bent ben je al snel extreem-rechts. En een vieze nazi.
Nonsens natuurlijk.
pi_161720848
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nonsens natuurlijk.
In de 21e eeuw lijkt de slachtofferrol de beste verdediging.
pi_161720875
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

In de 21e eeuw lijkt de slachtofferrol de beste verdediging.
Daar lijkt het wel op. Zie dit geframe alleen al dit topic meerdere malen voorbij komen. Blijkbaar bevalt dat wentelen in de slachtofferrol nogal.
pi_161720948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nogal boute beweringen. Heeft Wilders die Custerts bewonderd op Twitter? En afstand nemen van gekken is nogal random. Er wordt nogal gedweept met figuren als Che Guevara, Mao en dergelijke in bepaalde kringen. Het kleven van het imago heeft meer te maken met het constante hameren op het "rechts" zijn van beide groeperingen. Allebei rechts, dus ze zijn de grootste vrienden van elkaar. Dat idee. Als we die aanname zouden maken, dan zijn alle moslims ook de grootste vriendjes van terroristen, nietwaar?
Wilders stond nu niet bepaald negatief ten opzichte van clubjes als DTG en Pegida Nederland, ook nadat bekend was dat die gevuld zijn met extreemrechts tuig.

En je ziet ook dat moslimorganisaties hier wordt gevraagd afstand te nemen van de extremisten en dat ze verweten wordt dit onvoldoende te doen, in die zin niet zoveel anders. Al heeft het lokale Moskeebestuur in Schubbekutteveen vermoedelijk minder met extremisten van doen dan een Wilders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')