Kan met veel minder.quote:Op maandag 25 april 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Promoot je je broodjes niet dagelijks in 140 tekens dan?
2022. Man. Wat klinkt dat fucking ver weg.quote:Op maandag 25 april 2016 15:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegen die tijd kunnen we alle vakken samen volgen.
Dat zijn we allemaal.quote:Op maandag 25 april 2016 15:45 schreef Paper_Tiger het volgende: [..] Blij dat ik niks met Twitter doe dan.
Instagram is visueel/oppervlakkig narcisme, Twitter is intellectueel narcisme.quote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Twitter is sowieso één grote circlejerk. Persoonlijk kan onderdeel zijn van zo'n circlejerk best wel nuttig zijn, maar voor het grote algemene nut: nee
?quote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Overigens zijn doodsbedreigingen krijgen wel interessant. Ik heb nog een YouTube kanaal waar ik best populaire uitlok filmpjes op maakte toen ik puber was, krijg nog dagelijks een sloot aan slecht getikte haatberichten over mij heen
Wat is Facebook dan? Gewoon dom narcisme?quote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Instagram is visueel/oppervlakkig narcisme, Twitter is intellectueel narcisme.
Onterecht narcisme.quote:Op maandag 25 april 2016 16:04 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Wat is Facebook dan? Gewoon dom narcisme?
quote:Op maandag 25 april 2016 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Voor het eerst in mijn leven in de Primark geweest. Wat een fucking hel is dat. Nooit weer.
Facebook is niet per se narcisme. Gewoon domheid.quote:Op maandag 25 april 2016 16:04 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Wat is Facebook dan? Gewoon dom narcisme?
Twitter trekt stekker uit Tweetdeckquote:Op maandag 25 april 2016 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb altijd Tweetdeck aanstaan.
Prima tool.
¿quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat gebruik ik ook. Slecht nieuws. Nu moet ik iets anders vinden.quote:Op maandag 25 april 2016 16:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Twitter trekt stekker uit Tweetdeck
Hm.
quote:Op maandag 25 april 2016 16:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
¿Ik bedoelde: wat de fuck is een uitlok kanaal? Is dat die meuk die pubers nu onder "vloggen" de wereld in sturen door te dreigen elkaars moeder te neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
Hij doet het anders nog steeds.quote:Op maandag 25 april 2016 16:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Twitter trekt stekker uit Tweetdeck
Hm.
Ik kan slecht tegen tokkies en bakvissen. Dacht dat een regenachtige maandagmiddag nog wel mee zou vallen. Tering, wat had ik het mis. Van drie generaties tienermoeders die samen gaan shoppen voor de laatste telg tot hordes Marokkaantjes voor wie een trainingspak kwalificeert als "kleding om je in het openbaar in te begeven". Om nog maar te zwijgen van de bakvissen die als zwermen koopgrage sprinkhanen de goedkope wegwerpartikelen van de Primark consumeren en walmen mierzoete parfum achter laten.quote:
Naam, rugnummer.quote:Op maandag 25 april 2016 16:13 schreef Ryon het volgende:
Dit zou Kowloon trouwens leuk vinden: ik hoorde laatst dat een vrij prominente Nederlander slachtoffer is geworden van Ransomware en hard de sjaak was. Toevallig ook één van de Nederlanders die geacht wordt ons vaderlandje tegen dergelijke aanvallen te beschermen. Maar goed.
Ik regelmatig in de periode dat ik als margeblogger actief was. Is toch een soort van streetcred in die regionen van de samenleving.quote:Op maandag 25 april 2016 16:13 schreef Euribob het volgende:
Helaas nog nooit een doodsbedreiging gekregen.
Ik weet niet precies wat het is. Maar ik heb in mijn pubertijd mijn best gedaan om zo veel mogelijk filmpjes te maken met content die kwade reacties en dus views opleverden.quote:Op maandag 25 april 2016 16:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik bedoelde: wat de fuck is een uitlok kanaal? Is dat die meuk die pubers nu onder "vloggen" de wereld in sturen door te dreigen elkaars moeder te neuken?
Ivo Opstelten?quote:Op maandag 25 april 2016 16:13 schreef Ryon het volgende:
Dit zou Kowloon trouwens leuk vinden: ik hoorde laatst dat een vrij prominente Nederlander slachtoffer is geworden van Ransomware en hard de sjaak was. Toevallig ook één van de Nederlanders die geacht wordt ons vaderlandje tegen dergelijke aanvallen te beschermen. Maar goed.
En je bedankt hem door met de concurrentie te heulen, potverdrie.quote:Op maandag 25 april 2016 16:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik had die ene keer dat ik D66 had gestemd dat getweet naar Pechtold en hij retweette en bedankte mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |