Die was vanmiddag uitstekend bezig overigensquote:Op zondag 24 april 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer. Zou leuk zijn met commentaar van Sierd.
Van der Maarel kan er gewoon niks van. Dat is een wezenlijk verschil met dol gespeeld worden.quote:Op zondag 24 april 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elia zat niet in wedstrijd?
Van der Maarel werd in 2e helft helemaal dol gespeeld
Man wat krijgen we een genotszomerquote:Op zondag 24 april 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook wel zin in de Copa America moet ik eerlijk zeggen. Al verwacht ik de potjes weer een beetje uit te kiezen net als vorig jaar.
Er is er nog één van vandaag.quote:
Jammer dat ARG - CHI pas om 4 uur is, maar ik blijf er voor opquote:
Wat is het toch een volslagen treurig figuur. Hopelijk leggen ze hem een schorsing van ongeveer half seizoen op.quote:
Wat moet Heracles nog?quote:Op zondag 24 april 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag: via de play-offs of rechtstreeks?
EK wordt ook leuk, en dan is er nog zat andere sportquote:
Ik hoop het ookquote:Op zondag 24 april 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het toch een volslagen treurig figuur. Hopelijk leggen ze hem een schorsing van ongeveer half seizoen op.
Tegen die tijd doe ik toch weinig anders dan schrijven, komt goedquote:Op zondag 24 april 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat ARG - CHI pas om 4 uur is, maar ik blijf er voor op
Ik heb net mijn laatste tentamen gehad dan, moet alleen nog 1 of 2 hers maar dat duurt wel effe.quote:Op zondag 24 april 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen die tijd doe ik toch weinig anders dan schrijven, komt goed
Ik hoop dat Utrecht verliest van Vitesse en AZ wint van De Graafschap.quote:Op zondag 24 april 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht - AZ is een rechtstreeks duel om plek vier.
Eind juni nog eentje, maar dat is een pretvakquote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste tentamen gehad dan, moet alleen nog 1 of 2 hers maar dat duurt wel effe.
Hij slaat als een aap met hondsdolheid om zich heen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja hij slaat bijna die grens neer. Die loopt ook zo weg van rustig rustig.
Die ook nog in Europa actief waren.quote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Evertjan het volgende:
+20 punten achterstand op nummer 2 maar voor de rest is het seizoen geslaagd
FC Utrecht wint gewoon van Vitesse.quote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoop dat Utrecht verliest van Vitesse en AZ wint van De Graafschap.
EK voetbalquote:Op zondag 24 april 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
EK wordt ook leuk, en dan is er nog zat andere sport
Mehh..quote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht wint gewoon van Vitesse.
Die gaat niet eens aan joh gekquote:Op zondag 24 april 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EK voetbal
Copa America
Tour de France
Olympische Spelen
BROEK UIT
Kijk je wel eens naar Vitesse? Als er iemand is die niets snapt van voetbal, is het wel die wannabe Edwin Winkels.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 22:28 schreef Szura het volgende:
Als je Kazim een contract geeft ben je sowieso zo gek als een deur
Niks mis mee.quote:Op zondag 24 april 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EK voetbal
Copa America
Tour de France
Olympische Spelen
BROEK UIT
quote:Elia denkt zijn bed voorlopig nog niet te zullen zien: “Ik weet niet of ik het ga overleven hoor”, zei hij tegen Metro. “Maandag moeten we om 09:30 uur op de club zijn, hopelijk ga ik dat redden. Ik ga in ieder geval helemaal lam worden, samen met mijn vrouw. De kinderen zijn al bij de oppas. Ik ga helemaal uit mijn plaat en neem security mee, zodat ik geen domme dingen kan doen, haha!"
Haten op deurenquote:Op zondag 24 april 2016 22:28 schreef Szura het volgende:
Kramer is niet andersquote:Op zondag 24 april 2016 22:28 schreef Szura het volgende:
Niet voor mijn plezier nee.quote:
Krijgt alleen maar haat vanwege z'n accentquote:Op zondag 24 april 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem Vissers vind ik overigens prima. Nog beter als hij bij Natafelen met Kees aanschuift.
quote:
Gelachenquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ja maar dat doen ze bij Real Madrid ook''
Speciaal voor Coco: Cringe.
Dat doe ik ook niet hoor. Hun laatste pot die ik zag was De Graafschap - Vitesse. Weggespeeld worden door De Graafschap is ook een prestatie.quote:
Kuyt zegt dat er meer prijzen gaan volgen, geloof jij daarin?quote:Op zondag 24 april 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
IK WIL GEEN VERHAAL VAN DIRK KUYT HOREN VERDOMME.
Stel aan jezelf de vraag of God bestaat. Dan weet je meer.quote:Op zondag 24 april 2016 22:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kuyt zegt dat er meer prijzen gaan volgen, geloof jij daarin?
quote:Op zondag 24 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Elia deed een tikkeltje gek tijdens zijn gehele carrière
Eens. Daarnaast is het een opperkneus.quote:Op zondag 24 april 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Youri Mulder is ook zo simpel in zijn gedachtes als een draaideur.
Ik begin terug te verlangen naar Ronald Watergod.quote:Op zondag 24 april 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Youri Mulder is ook zo simpel in zijn gedachtes als een draaideur.
Zou je het bewonderenswaardig durven te noemen?quote:Op zondag 24 april 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet hoor. Hun laatste pot die ik zag was De Graafschap - Vitesse. Weggespeeld worden door De Graafschap is ook een prestatie.
De club theatraal?quote:Op zondag 24 april 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Real Madrid is een theatrale club.
Volgens Pieter Zwart is Real Madrid een voorbeeld voor iedere club.quote:Op zondag 24 april 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke ploeg behalve Eibar is rein. Heb ik geleerd.quote:Op zondag 24 april 2016 22:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens Pieter Zwart is Real Madrid een voorbeeld voor iedere club.
Honderden miljoenen schuld, lekker heur.
Ja.quote:
Alle clubs zijn theatraal in deze grote poppenkast.quote:Op zondag 24 april 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Familiedinerquote:Op zondag 24 april 2016 22:35 schreef Coco98 het volgende:
Vader en zoon maken ruzie op nationale tv.
Altijd zo'n onwetend gebral dit. Kijk anders even naar de omzet van die club.quote:Op zondag 24 april 2016 22:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens Pieter Zwart is Real Madrid een voorbeeld voor iedere club.
Honderden miljoenen schuld, lekker heur.
contracteertquote:Op zondag 24 april 2016 22:37 schreef bombmannl het volgende:
Kuyt kan nog prima een seizoentje extra, behoort perfect tot de middelmaat die feyenoord altijd contracteerd
Contracteert*quote:Op zondag 24 april 2016 22:37 schreef bombmannl het volgende:
Kuyt kan nog prima een seizoentje extra, behoort perfect tot de middelmaat die feyenoord altijd contracteerd
Te laat.quote:Op zondag 24 april 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Contracteert*
Geen dank, want het kan je helpen bij sollicitatiebrieven.
Xbone voor zijn verjaardag.quote:Op zondag 24 april 2016 22:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met achievements?
Die zijn niet nodig bij de McDonalds. Gewoon formuliertje invullen met blokletters.quote:Op zondag 24 april 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Contracteert*
Geen dank, want het kan je helpen bij sollicitatiebrieven.
Spreek je uit ervaring?quote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die zijn niet nodig bij de McDonalds. Gewoon formuliertje invullen met blokletters.
Wij weten.quote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Vatta het volgende:
Derksen zei al dat Utrecht zou winnen. Dan weet je dat het tegenovergestelde gaat gebeuren.
Ik heb nog liever Milik dan Janssen en Haller samen, want laatstgenoemden zijn toch hypesquote:
Wow rustaaggghhquote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
WILLEM VISSERS DIT VALT ME TEGEN VAN JE
Milik hype gaat ook dood binnenkort.quote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Milik dan Janssen en Haller samen, want laatstgenoemden zijn toch hypes
quote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
WILLEM VISSERS DIT VALT ME TEGEN VAN JE
Toen ik zo oud was als jij nu bent wel ja.quote:
STUDIO FEYENOORD BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op zondag 24 april 2016 22:40 schreef xzaz het volgende:
Hebben we het nou nog steeds niet over Ajax gehad?
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Milik dan Janssen en Haller samen, want laatstgenoemden zijn toch hypes
Die hebben vandaag niet gefoebeld.quote:Op zondag 24 april 2016 22:40 schreef xzaz het volgende:
Matige comeback dit.quote:Op zondag 24 april 2016 22:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij nu bent wel ja.
Nee hoor, die gaat lekker shinen op het EK met Lewa naast hemquote:
Schandalig ja! Ze zouden Jack van Gelder terug moeten halen, die begint altijd met Ajaxquote:Op zondag 24 april 2016 22:40 schreef xzaz het volgende:
Ik zeg nog net: dit is zijn ware niveau.quote:Op zondag 24 april 2016 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
Ff serieus, wat was die van der Maarel achterlijk slecht vandaag
Hoezo?quote:
Waardeloze post.quote:
We moeten voorzichtig blijven. Als je verliest is het kampioenschap definitief uit zicht.quote:Op zondag 24 april 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een voorzichtige uitspraak weer.
Nee, Henri van der Vegt is gewoon een kutlul. Hoe heeft Cambuur die vent binnen kunnen halen. Indirect deed hij afbreuk aan de magie rond Henk de Jong.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We moeten voorzichtig blijven. Als je verliest is het kampioenschap definitief uit zicht.
Inderdaad, ontiegelijk domme keuze en als ze hem niet buiten flikkeren worden we volgend seizoen gewoon 10e in de JL ofzoquote:Op zondag 24 april 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Henri van der Vegt is gewoon een kutlul. Hoe heeft Cambuur die vent binnen kunnen halen. Indirect deed hij afbreuk aan de magie rond Henk de Jong.
Jan Mulder en Youri Mulder.quote:Op zondag 24 april 2016 22:44 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens jongens wat een niveau weer dit. Echt een tenenkrommend slechte show weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op zondag 24 april 2016 22:44 schreef Szura het volgende:
Ze hebben toch Zivkovic?Ze hadden ooit BulykinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij ook niet.quote:Op zondag 24 april 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Jan Mulder wordt door de rest van de gasten ook helemaal niet meer serieus genomen met zijn gebral.
In de winterstop is Streppel vast wel weer vrij.quote:Op zondag 24 april 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, ontiegelijk domme keuze en als ze hem niet buiten flikkeren worden we volgend seizoen gewoon 10e in de JL ofzo
Goed verhaalquote:Op zondag 24 april 2016 22:45 schreef Vatta het volgende:
Haha me zus net over de afro van Pierre: Ziet er toch niet uit, ook nog grijs. Lijkt wel 60.
Pics van je zus?quote:Op zondag 24 april 2016 22:45 schreef Vatta het volgende:
Haha me zus net over de afro van Pierre: Ziet er toch niet uit, ook nog grijs. Lijkt wel 60.
Geen mening.quote:
Daar opteer ik al maanden voorquote:Op zondag 24 april 2016 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we Pantelicgod niet terughalen
quote:Op zondag 24 april 2016 22:46 schreef Vatta het volgende:
[..]
Nee maar als het me zus niet was zou k er doen.
Wat een rare stelling.quote:Op zondag 24 april 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen mening.
Stelling: zolang De Boer trainer is, moet je geen mening hebben over de spitsenturbine.
De Boer kan niet omgaan met spitsen, nou ja hij kan het wel maar dan kijken we naar Kolbeinn Sigthorsson of Yaya Sanogoalquote:
Ga jij er zitten?quote:Op zondag 24 april 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: Tom Egbers moet documentaires gaan maken in plaats van dingen doen wat hij totaal niet kan
Dat kan hij ook niet.quote:Op zondag 24 april 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: Tom Egbers moet documentaires gaan maken in plaats van dingen doen wat hij totaal niet kan
Is een vraag, geen argument.quote:Op zondag 24 april 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een kutargument weer.
Je bent af voor vandaag.
Een bende praatmensen aan een tafel.quote:
Het is net een vis buiten water.quote:
Vandaag ook al een kool, die man is in vormquote:Op zondag 24 april 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk een hattrick van Bolasie in de finale.
Hij gaat gewoon winnen.quote:
De beslissing die hij moet nemen is om terug naar de eredivisie te gaan.quote:
Toen keek ik naar een andere """"""wedstrijd""""""quote:Op zondag 24 april 2016 22:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vandaag ook al een kool, die man is in vorm
Welnee, je moet iets hebben om je kapot aan te ergerenquote:
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 24 april 2016 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee, je moet iets hebben om je kapot aan te ergeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |