Die was vanmiddag uitstekend bezig overigensquote:Op zondag 24 april 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer. Zou leuk zijn met commentaar van Sierd.
Van der Maarel kan er gewoon niks van. Dat is een wezenlijk verschil met dol gespeeld worden.quote:Op zondag 24 april 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elia zat niet in wedstrijd?
Van der Maarel werd in 2e helft helemaal dol gespeeld
Man wat krijgen we een genotszomerquote:Op zondag 24 april 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook wel zin in de Copa America moet ik eerlijk zeggen. Al verwacht ik de potjes weer een beetje uit te kiezen net als vorig jaar.
Er is er nog één van vandaag.quote:
Jammer dat ARG - CHI pas om 4 uur is, maar ik blijf er voor opquote:
Wat is het toch een volslagen treurig figuur. Hopelijk leggen ze hem een schorsing van ongeveer half seizoen op.quote:
Wat moet Heracles nog?quote:Op zondag 24 april 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belangrijkste vraag: via de play-offs of rechtstreeks?
EK wordt ook leuk, en dan is er nog zat andere sportquote:
Ik hoop het ookquote:Op zondag 24 april 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het toch een volslagen treurig figuur. Hopelijk leggen ze hem een schorsing van ongeveer half seizoen op.
Tegen die tijd doe ik toch weinig anders dan schrijven, komt goedquote:Op zondag 24 april 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat ARG - CHI pas om 4 uur is, maar ik blijf er voor op
Ik heb net mijn laatste tentamen gehad dan, moet alleen nog 1 of 2 hers maar dat duurt wel effe.quote:Op zondag 24 april 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen die tijd doe ik toch weinig anders dan schrijven, komt goed
Ik hoop dat Utrecht verliest van Vitesse en AZ wint van De Graafschap.quote:Op zondag 24 april 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht - AZ is een rechtstreeks duel om plek vier.
Eind juni nog eentje, maar dat is een pretvakquote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste tentamen gehad dan, moet alleen nog 1 of 2 hers maar dat duurt wel effe.
Hij slaat als een aap met hondsdolheid om zich heen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja hij slaat bijna die grens neer. Die loopt ook zo weg van rustig rustig.
Die ook nog in Europa actief waren.quote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Evertjan het volgende:
+20 punten achterstand op nummer 2 maar voor de rest is het seizoen geslaagd
FC Utrecht wint gewoon van Vitesse.quote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoop dat Utrecht verliest van Vitesse en AZ wint van De Graafschap.
EK voetbalquote:Op zondag 24 april 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
EK wordt ook leuk, en dan is er nog zat andere sport
Mehh..quote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht wint gewoon van Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |