wil ik alsnog wel doen hoorquote:Op zondag 24 april 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
Maar je post niet meer door het slotje heen?
en dan zeggen ze 'groeten terug'quote:Op zondag 24 april 2016 20:59 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen ga ik naar mijn ouders,.Ik zal ze de groeten doen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het schoteltje leggen en dan mag je...
quote:
Zonder kwartje ben je wel goedkoper afquote:Op zondag 24 april 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het schoteltje leggen en dan mag je...
ik ben niet cheapquote:Op zondag 24 april 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Zonder kwartje ben je wel goedkoper af
wauw! ze zien er nog vrij jong uit.quote:Op zondag 24 april 2016 20:59 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen ga ik naar mijn ouders,.Ik zal ze de groeten doen.
[ afbeelding ]
Die ligt waarschijnlijk te slapen.quote:
Ik vind slapen heerlijk, maar met mijn slaapprobleem kan ik er helaas te weinig van genieten.quote:
meen je dat nou muffin? heb je slaapproblemen?quote:Op zondag 24 april 2016 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind slapen heerlijk, maar met mijn slaapprobleem kan ik er helaas te weinig van genieten.
Neuh, ik lul continu uit mijn nek.quote:Op zondag 24 april 2016 21:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
meen je dat nou muffin? heb je slaapproblemen?
Ik was naar Utrecht vandaag, met mijn dochter naar The Bodyguard.quote:
Leuke dag dus.quote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was naar Utrecht vandaag, met mijn dochter naar The Bodyguard.
Het was op de terugweg wat drukjes op centraal station Rotterdam
Een hele leuke dag, na afloop lekker gegeten in Utrecht.quote:
ja! daar is ze weer!quote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was naar Utrecht vandaag, met mijn dochter naar The Bodyguard.
Het was op de terugweg wat drukjes op centraal station Rotterdam
Was ie rood/wit gekleed?quote:Op zondag 24 april 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik stap uit de trein, zegt een man op het perron tegen mij dat Feyenoord heeft gewonnen. "Goed hč" zeg ik, bleek hij een Utrecht supporter te zijn![]()
#doorhetoogvandenaald.
Staat de koolsingel al helemaal vol?quote:Op zondag 24 april 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik stap uit de trein, zegt een man op het perron tegen mij dat Feyenoord heeft gewonnen. "Goed hč" zeg ik, bleek hij een Utrecht supporter te zijn![]()
#doorhetoogvandenaald.
Die indruk had ik al.quote:
Dertig jaar geleden. Station Den Bosch. Kom ik MVV supporters tegen. Wat hebben jullie gedaan ? 2-0 verloren. Wat zeg je 2-0 verloren ? MVVer tegen zijn vriend. 'Hou m'n pilsje even vast.'quote:Op zondag 24 april 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
#doorhetoogvandenaald.
Lijkt wel of je hem uitlacht met je UIquote:Op zondag 24 april 2016 21:57 schreef matthias24 het volgende:
beste mensen tong is weer aanwezig! de beste user van fok!
Das morgen toch pas?quote:Op zondag 24 april 2016 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat de koolsingel al helemaal vol?![]()
Serieus?quote:Op zondag 24 april 2016 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das morgen toch pas?
Ach, winnen ze ook eens iets
Je ging eind mei toch pas?quote:Op zondag 24 april 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik zit in het buitenland dus ik mis de feestvreugde...
jah! wanneer mag ik uit de kofferquote:Op zondag 24 april 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik zit in het buitenland dus ik mis de feestvreugde...
Doe maar niet de groeten aan mijn schoonmoederquote:Op zondag 24 april 2016 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang whiskyweekend in Duitsland nu...
Is die ook aan de whisky hier?quote:Op zondag 24 april 2016 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar niet de groeten aan mijn schoonmoeder
Het mens drinkt volgens mij alleen wijnazijn, dus de kans is klein.quote:
Ow, teer puntje...quote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mens drinkt volgens mij alleen wijnazijn, dus de kans is klein.
sigaren?quote:Op zondag 24 april 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een vriendin die heette Nicolien en ze rookte,
Oh die FoKster?quote:Op zondag 24 april 2016 23:18 schreef tong80 het volgende:
Ik had een vriendin die heette geile kuthoer.
rquote:Op zondag 24 april 2016 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang whiskyweekend in Duitsland nu...
Ik had een buurvrouw. Die versierde me. Heb ik ingereden. Zit nu achter het raam in Nijmegen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een vriendin die heette Nicolien en ze rookte,
Ay, dat ziet er smakelijk uit, ook lekker met kaas.quote:Op zondag 24 april 2016 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat roken is maar ongezond, ik hou het bij peperkoek.
Mij trekt het niet aanquote:Op maandag 25 april 2016 00:35 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Ay, dat ziet er smakelijk uit, ook lekker met kaas.
Uitslapen, koffie......quote:Op maandag 25 april 2016 10:29 schreef chufi het volgende:
Dat zien we morgen wel weer.. Eerst maar eens koffie
Next.quote:Soulzanger Billy Paul, die voornamelijk bekend is voor zijn nummer Me and Mrs. Jones, is zaterdag overleden op 81-jarige leeftijd in zijn woning in de Amerikaanse stad New Jersey.
En voorlopig gaan we nog even door...quote:
was ik wel van plan jaquote:Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En voorlopig gaan we nog even door...
quote:
is begonnen als grapje omdat Spezza mij (just me) wilde inhalen qua postaantalquote:
En op deze manier sta jij stil en kan hij je makkelijk inhalen..quote:Op maandag 25 april 2016 11:12 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
[..]
is begonnen als grapje omdat Spezza mij (just me) wilde inhalen qua postaantal
Melting heeft me al een tijdje geleden Godmother van R49 genoemd dus heb ik hier even voor gekozen
lekker boeiend die postaantallenquote:Op maandag 25 april 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En op deze manier sta jij stil en kan hij je makkelijk inhalen..
Daar ga ik niet op wachten
Je krijgt er meer des te langer je hier post, minder wordt lastiger, maar we kunnen altijd wat postss weg laten moddenquote:Op maandag 25 april 2016 11:17 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
lekker boeiend die postaantallen
maar waarom dan al die moeite?quote:Op maandag 25 april 2016 11:17 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Totaal irrelevant.quote:Op maandag 25 april 2016 11:17 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
heb ik effe mazzel...quote:Op maandag 25 april 2016 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK het is zo'n grijze dag.. Alleen jij kunt dan lekker buiten bloeien
mijn graszaadjes zullen wel blij zijn, als ze niet wegspoelen tenminste....quote:Op maandag 25 april 2016 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK het is zo'n grijze dag.. Alleen jij kunt dan lekker buiten bloeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Weet ik, maar de status op Ebay geeft nog niet aan dat het verzonden is, en ze geven aan dat ik het de 28e in huis zal hebben, dan zullen ze haast moeten maken dus.quote:
Wordt weer een drukke week dusquote:Op maandag 25 april 2016 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, maar de status op Ebay geeft nog niet aan dat het verzonden is, en ze geven aan dat ik het de 28e in huis zal hebben, dan zullen ze haast moeten maken dus.
Ditmaal komt het uit Bayern, dat scheelt.
Ondertussen nog 2 uit Japan die ook deze week zullen arriveren, maar daar geeft de status van aan dat ze verzonden zijn plus T&T van het duurdere artikel heb ik, dus kan ik volgen.
Das bij mij in de buurtquote:Op maandag 25 april 2016 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
04/20/2016 18:48 Posting/Collection EBARA TOKYO
04/25/2016 09:36 In Customs AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE NETHERLANDS.
Ik weet nu iig van dat pakketje, nu het daar is dat het morgen ook bij mij in huis is.quote:
Zolang customs een beetje zn werk doet wel...quote:Op maandag 25 april 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet nu iig van dat pakketje, nu het daar is dat het morgen ook bij mij in huis is.
Kan niet door de brievenbus.
Kan hier weer op straatquote:
Ik kan je alvast spoilerenquote:Op maandag 25 april 2016 16:30 schreef chufi het volgende:
En ik ben begonnen aan het nieuwe Game of Thrones seizoen..
Jon Snow is doodquote:
Maar dit keer gaat de ketting ook af en . . .quote:
En kruipt ze in bedquote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dit keer gaat de ketting ook af en . . .
Wie weet pakt ze de laptop erbij en komt ze nog even langs in 40 +quote:
Ik stond een keer naast haar in de trein naar Haarlem... Wat is ze kleinquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie weet pakt ze de laptop erbij en komt ze nog even langs in 40 +
Dat was haar mini me dubbelgangsterquote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond een keer naast haar in de trein naar Haarlem... Wat is ze klein
Gister zat er niemand in de trein, veel beterquote:Op maandag 25 april 2016 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , ze was met die Duitse tegenspeler uit Zwartboek op weg naar Zandvoort of zo
Lekker rustigquote:Op maandag 25 april 2016 16:44 schreef drakin het volgende:
Naast mij dan, en coupe, niet de hele trein.
Toch zitten die eerste klas stoelen in dubbeldekkers minder ideaalquote:
De treinen van weleer komen niet meer terugquote:Op maandag 25 april 2016 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch zitten die eerste klas stoelen in dubbeldekkers minder ideaal
De rode stoelen en kleine stiltecoupes zijn dan wel weer topquote:Op maandag 25 april 2016 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
De treinen van weleer komen niet meer terug
Niks mis met kleine vrouwen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond een keer naast haar in de trein naar Haarlem... Wat is ze klein
Ja, maar dat is een heel ander type dan Carice....quote:
Stond die ook al naast je in de treinquote:
Ja dat zeker... Die liep een keer rond in de kantine..quote:Op maandag 25 april 2016 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een heel ander type dan Carice....
Nee in de kantinequote:Op maandag 25 april 2016 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Stond die ook al naast je in de trein
We hoeven hier maar een willekeurige naam te roepen en jij bent ze tegengekomenquote:
Dat was nog voor zn dood in Valencia tijdens zn concert, met Candy Dulfer en Lois Lane in het voorprogrammaquote:Op maandag 25 april 2016 17:37 schreef drakin het volgende:
[..]
We hoeven hier maar een willekeurige naam te roepen en jij bent ze tegengekomen
Wanneer zag je prince?
Was je dus nog mooi op tijd.quote:Op maandag 25 april 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was nog voor zn dood in Valencia tijdens zn concert, met Candy Dulfer en Lois Lane in het voorprogramma
Dat bedoel ik. ZOveel concerten bezoek ik niet maar ik let wel altijd op dat de artiest nog in leven isquote:
Dat mag niet op die manierquote:Op maandag 25 april 2016 18:50 schreef Soury het volgende:
Bami. Zo werk dat toch met post aantallen. Sneu gedoe
Ohh dat zie ik toch regelmatigquote:
Ik hoop donderdag 5 woningen te doen. Ben ik vrijdag vrijquote:
Als je buurman in het IJ springt spring jij er dan achteraan?quote:
Als ik hem kan redden zeker welquote:Op maandag 25 april 2016 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je buurman in het IJ springt spring jij er dan achteraan?
Geen idee. Mijn ex buurman heeft wel ooit een schouderklopje gehad van wegen een joch uit het kanaal halen. Is alsnog overledenquote:
Het was een kind van 9quote:Op maandag 25 april 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
Als iemand in het water springt zal ie er vast wel een reden voor hebben, dus waarom zou ik er achteraan gaan
Ja zoiets vertelde je vorig jaar of zo.. Maar een volwassene springt niet zomaar in de grachtquote:Op maandag 25 april 2016 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een kind van 9Maar er waren er meer die dood eruit kwamen. Een tasjesdief is opgedregd en nog een paar lijken waar ik de herkomst niet van weet
Dat brengt wat reuring hierquote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets vertelde je vorig jaar of zo.. Maar een volwassene springt niet zomaar in de gracht
Wachtquote:Op maandag 25 april 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier springt nooit iemand in de gracht
The undertoad. (Garp) The World According to Garp (1982) - IMDbquote:Op maandag 25 april 2016 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier springt nooit iemand in de gracht
Weinig te halen dus...quote:Op maandag 25 april 2016 19:32 schreef Soury het volgende:
Ola Amsterdammers, ook thuis tijdens Koningsdag. Ik ga de stad niet in en niet uit.
Hapjes en drankjes en verder zal het me worst wezen. [ afbeelding ]
Preciesquote:
Ach de keren dat ik om 7 uur thuis kwam en om 12 uur weer aan het bier zat zijn wel voorbij.quote:Op maandag 25 april 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]ier
Ik heb niets om te parkeren, wel een parkeerplaats
Ja ook hier is dat al een tijdje terugquote:Op maandag 25 april 2016 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach de keren dat ik om 7 uur thuis kwam en om 12 uur weer aan het bier zat zijn wel voorbij.
Vondelpark doe ik meestal maar met dit weer laat ik de kut kinderen creperenquote:Op maandag 25 april 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook hier is dat al een tijdje terug
Zo dat is er uitquote:Op maandag 25 april 2016 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Vondelpark doe ik meestal maar met dit weer laat ik de kut kinderen creperen
daar was ie vandaagquote:Op maandag 25 april 2016 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik morgen even in het Rijks kijken?
Ik kwam er vrij laat achter dat het vandaag maandag is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 25 april 2016 23:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam er vrij laat achter dat het vandaag maandag is.Liep je al in het Oranje verkleed rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH shit, koning Willy, dat is woensdag, ik zit nog met die oude datum in mijn kop.quote:Op maandag 25 april 2016 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Liep je al in het Oranje verkleed rond
quote:Op maandag 25 april 2016 23:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam er vrij laat achter dat het vandaag maandag is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht dat ik in de war was
...
Toen ik nog kinderen te verzorgen had was dat anders hoor.quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zat al netjes bij de deur te wachten op zn pakketjes
Dat pakket uit Tokio ligt nu nog steeds bij AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE.quote:Op maandag 25 april 2016 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zat al netjes bij de deur te wachten op zn pakketjes
Wordt pas donderdag vermoed ikquote:Op maandag 25 april 2016 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat pakket uit Tokio ligt nu nog steeds bij AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE.
En dat grote pakket uit Bayern zie ik nog steeds niet met de status verzonden.
Ik had verwacht dat die A'dammers sneller waren.quote:
ik verwacht ook wel eens iets.... maar ja, zo werkt het niet he.quote:Op maandag 25 april 2016 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat die A'dammers sneller waren.
Lijken verdorie wel Limburgers zo traag.
Ze weten waar het pakker naartoe moet dus die denken, Ach die Limburgers zijn dat wel gewendquote:Op maandag 25 april 2016 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat die A'dammers sneller waren.
Lijken verdorie wel Limburgers zo traag.
Da's ook een plausibele een theorie.quote:Op maandag 25 april 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze weten waar het pakker naartoe moet dus die denken, Ach die Limburgers zijn dat wel gewend
Ja, heb ik dubbel pech.quote:Op maandag 25 april 2016 23:44 schreef chufi het volgende:
In Duitsland denken ze .. Ah Der ALex geburtstagfest..
Dat klopt, en van een dag vertraging vergaat de wereld niet.quote:Op maandag 25 april 2016 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En dubbel zoveel vreugd wanneer alles er uiteindelijk is
Is dat bed stom?quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:18 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik zit te wachten tot ik naar bed ga
Ehmm de muziek vind ik niks, en de tapas zijn standaard net als overal, niet bijzonder.. Verder zijn ze Barca fan en dan hoef ik al niet meer...quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:09 schreef FANN het volgende:
Chuf als je ooit in Almere bent moet je hiero eens eten![]()
http://almere.tapasbarca.nl/menukaart/tapaskaart
49quote:Op maandag 25 april 2016 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
OH shit, koning Willy, dat is woensdag, ik zit nog met die oude datum in mijn kop.
48 jr alweer, nou hij is welkom in de 40+ zal ik maar zeggen dan....
Ah... ik hoor het al, voor jou zijn d Spaanse restaurants hiero hetzelfde als voor mij de Grieksequote:Op dinsdag 26 april 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ehmm de muziek vind ik niks, en de tapas zijn standaard net als overal, niet bijzonder.. Verder zijn ze Barca fan en dan hoef ik al niet meer...
Tapas eet ik wel in Spanje
Zoiets idd.. Waarschijnlijk staan er een Zuid-Amerikanen of wat Oostblokkers in de keuken die er verder ook weinig kaas van hebben gegeten en mag je uberhaupt hopen dat de eigenaat Spaans bloed heeftquote:Op dinsdag 26 april 2016 09:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik hoor het al, voor jou zijn d Spaanse restaurants hiero hetzelfde als voor mij de Griekse
restaurants, 3x niks dus![]()
Dat komt omdat je ''home-made'' gewend bent en daar kan niks tegenop![]()
Mij krijg je met geen stok een Grieks restaurant in
Dat kijk ik graag, geeft je toch wel een beetje een beeld van de dingen die mis kunnen gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:30 schreef chufi het volgende:
Ik zzpp af en toe wel eens langs Gordon Ramsey met zn keukenperikelen en dan vergaat je de trek nog meer
Ja echt he.... Je zou bij elk restaurant moeten kunnen vragen om even een kijkje in de keuken te nemen en dan pas beslissen of je nog trek hebt...quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kijk ik graag, geeft je toch wel een beetje een beeld van de dingen die mis kunnen gaan.![]()
Vooral als ze de voorraad gaan bekijken en de manier waarop die bewaard wordt, dan vergaat me de eetlust snel.
Terwijl je thuis goed op de datum let, kan je dan als je buiten de deur gaat eten dubieus voer voorgeschoteld krijgen waarvoor je nog moet betalen ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he.... Je zou bij elk restaurant moeten kunnen vragen om even een kijkje in de keuken te nemen en dan pas beslissen of je nog trek hebt...
Mijn god, wat een LULLO. zeg.quote:De Alkmaarder wilde agent zijn en vrouwen aan het huilen maken. ,,Het begon als een grap, uit verveling."
quote:
Ik hou best van een geintje maar zulke misselijkmakende praktijken kan ik niet waarderen, hoe kom je erop?quote:
Respect.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:37 schreef chufi het volgende:
Daarentegen is Maxim wel lekker straight forward
Ik kijk geen sport.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:24 schreef chufi het volgende:
Tegenwoordig is dit te zien op de sportzenders. Ik begrijp er echt niets van wat die mensen zeggen
En pinnen kon niet?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk geen sport.
Mijn pakketje uit Japan is binnen.![]()
¤ 28,42 aan douane kosten volgens die online calculator kwam het op ¤ 47,- uit, waardeloze calculator dus, maar goed postbode aan de deur, ik betaal die vent, kon ie niet wisselen van ¤ 50,- ik had gelukkig ook nog die ¤ 28,42 klein anders had ik volgens die gast pech gehad en had ie het weer meegenomen.![]()
Nou mooi niet!!
Maar goed ik ga openmaken.
Nee, dat kan niet, dat had ik al opgezocht.quote:
Zeker die 2 eurocent ...quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, dat had ik al opgezocht.
Dat is ook wat ik zo raar vind, hoe kan je nou precies gepast geld in huis hebben?
Precies, want ik had toevallig maar net gepast in mijn beurs, dus ik zeg, man, ik kan betalen, maar jij kan niet wisselen en nu moet ik jubelen dat ik het alsnog gepast heb?quote:
Maar daar kan de postbode niets aan doenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Precies, want ik had toevallig maar net gepast in mijn beurs, dus ik zeg, man, ik kan betalen, maar jij kan niet wisselen en nu moet ik jubelen dat ik het alsnog gepast heb?
Wat een waardeloos systeem zeg.
postbode of courier? Want koeriers leveren ook wel eens wat af onder rembours en dan moet er toch ook betaald worden.. Lijkt me dan logisch dat er betaal mogelijkheden zijnquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daar kan de postbode niets aan doen
Mo heeft het toch over een postbode. En eigenlijk maakt het niet uit of het een postbode of koerier is aan wie je moet betalen, het is lastig dat je gepast moet betalen, maar daar kan de postbode/koerier niets aan doen, zij doen ook maar wat hun opgedragen is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
postbode of courier? Want koeriers leveren ook wel eens wat af onder rembours en dan moet er toch ook betaald worden.. Lijkt me dan logisch dat er betaal mogelijkheden zijn
Ik scheld ook niet op die man (waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daar kan de postbode niets aan doen
Staat naast me op de bank en is aan, ik hoor iig geluid.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:49 schreef chufi het volgende:
Maar goed je hebt je dingetje binnen... Doet ie het al?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Staat naast me op de bank en is aan, ik hoor iig geluid.En geen idee wat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard weet ik wel wat het is, namelijk een Rhythm Production Sampler.quote:
De ES1?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik wel wat het is, namelijk een Rhythm Production Sampler.
Morgenavond, dikke pret met baardaap, die weet van niks, altijd leuk als ik hem iets in zijn handen duw.quote:
Maar tis voor jou en hij mag er mee spelen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morgenavond, dikke pret met baardaap, die weet van niks, altijd leuk als ik hem iets in zijn handen duw.
Hij heeft zijn eigen speeltjes, en als ie hier is kan ie zich ook met mijn muziekspeeltjes amuseren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar tis voor jou en hij mag er mee spelen?
Maar doe je er ook nog wat mee met die samples?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen speeltjes, en als ie hier is kan ie zich ook met mijn muziekspeeltjes amuseren.
Hij is meer van de gitaren en piano's, hoewel ie ook een synth heeft, en ik ben meer van de synths met veel knoppen en sequencers/drumcomputers, en ik heb een aantal gitaren, waar ik me mee kan vermaken.
Dit is mijn eerste sampler, ik had alleen synths en een sequencer en miste dus een sampler, nu heb ik er een, en er komt donderdag nog eentje bij.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar doe je er ook nog wat mee met die samples?
Jij hebt helemaal geen koe....quote:
Die missen vast de boot met dit weerquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen koe....![]()
Is die Aap alweer thuis?
vanavond, hij is nu in Madurodamquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen koe....![]()
Is die Aap alweer thuis?
Hoe laat gaat de laatste boot? Uurtje of 7 toch.. Als ze nu nog in Madurodam zitten moeten ze wel op tijd wegquote:
Zat Aap in de schoolreisonderzoekcommissie?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef sacha het volgende:
in het Rijks schilderijen van oude meesters met molens, Zuiderzee museum een échte molen![]()
er is over nagedacht
4 uur stappen ze in de busquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de laatste boot? Uurtje of 7 toch.. Als ze nu nog in Madurodam zitten moeten ze wel op tijd weg
nee, ik heb gezegd dat Westerbork dus écht niet een goed idee isquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat Aap in de schoolreisonderzoekcommissie?
Daar zijn ze nog te jong voorquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:46 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik heb gezegd dat Westerbork dus écht niet een goed idee is
Ik ben ouder en ben er nog nooit geweest en voel de behoefte ook niet (niet dat ik het niet erg vind wat er is gebeurd), ik zie dat iig niet als een gezellig uitje, en als schoolreis jonge kinderen totaal ongeschikt.quote:
Ik heb er ook geen behoefte aan..quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben ouder en ben er nog nooit geweest en voel de behoefte ook niet (niet dat ik het niet erg vind wat er is gebeurd), ik zie dat iig niet als een gezellig uitje, en voor een schoolreis jonge kinderen totaal ongeschikt.
Ik weet nog dat mijn kinderen WOII niet interessant vonden, tot ze 'Der Untergang' zagen met Bruno Ganz, daar waren ze toch wel even van onder de indruk, dat zijn dan ook leerzame momenten, je moet ze niet teveel gaan 'opdringen'.quote:
WTFquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, Koningsdag Actie | Greengo Bio Haze wietzaadjes vanaf ¤ 8,- per stuk bij Grasscompany.![]()
Dat zou helemaal mooi zijn geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:05 schreef chufi het volgende:
Oh ik last het verkeerd ik dacht bij de Appie
Hij heeft gewoon een kleintje bedoel jequote:Op dinsdag 26 april 2016 18:46 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kop hem in
zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk, o nee
doe niet zo lulligquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een kleintje bedoel je
als de boot toetert, ga ik mijn huis uitquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Sta je dan buiten te wachten of woei je weg
Ah daarom is de toetert..quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:17 schreef sacha het volgende:
[..]
als de boot toetert, ga ik mijn huis uit
Wat lief.quote:
mensen die mensen komen ophalen, mensen die de vrachtwagens van de boot moeten halen, mensen die de boot moeten aanleggen, mensen die de boot moeten schoonmaken, mensen die naar mensen kijken, mensen die de bagage moeten verplaatsen, mensen mensen zeiden de mensen toen de mensen mensen zagenquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er dan zoal bij een binnenlopende boot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |