wil ik alsnog wel doen hoorquote:Op zondag 24 april 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
Maar je post niet meer door het slotje heen?
en dan zeggen ze 'groeten terug'quote:Op zondag 24 april 2016 20:59 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen ga ik naar mijn ouders,.Ik zal ze de groeten doen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het schoteltje leggen en dan mag je...
quote:
Zonder kwartje ben je wel goedkoper afquote:Op zondag 24 april 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het schoteltje leggen en dan mag je...
ik ben niet cheapquote:Op zondag 24 april 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Zonder kwartje ben je wel goedkoper af
wauw! ze zien er nog vrij jong uit.quote:Op zondag 24 april 2016 20:59 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen ga ik naar mijn ouders,.Ik zal ze de groeten doen.
[ afbeelding ]
Die ligt waarschijnlijk te slapen.quote:
Ik vind slapen heerlijk, maar met mijn slaapprobleem kan ik er helaas te weinig van genieten.quote:
meen je dat nou muffin? heb je slaapproblemen?quote:Op zondag 24 april 2016 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind slapen heerlijk, maar met mijn slaapprobleem kan ik er helaas te weinig van genieten.
Neuh, ik lul continu uit mijn nek.quote:Op zondag 24 april 2016 21:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
meen je dat nou muffin? heb je slaapproblemen?
Ik was naar Utrecht vandaag, met mijn dochter naar The Bodyguard.quote:
Leuke dag dus.quote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was naar Utrecht vandaag, met mijn dochter naar The Bodyguard.
Het was op de terugweg wat drukjes op centraal station Rotterdam
Een hele leuke dag, na afloop lekker gegeten in Utrecht.quote:
ja! daar is ze weer!quote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was naar Utrecht vandaag, met mijn dochter naar The Bodyguard.
Het was op de terugweg wat drukjes op centraal station Rotterdam
Was ie rood/wit gekleed?quote:Op zondag 24 april 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik stap uit de trein, zegt een man op het perron tegen mij dat Feyenoord heeft gewonnen. "Goed hč" zeg ik, bleek hij een Utrecht supporter te zijn![]()
#doorhetoogvandenaald.
Staat de koolsingel al helemaal vol?quote:Op zondag 24 april 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik stap uit de trein, zegt een man op het perron tegen mij dat Feyenoord heeft gewonnen. "Goed hč" zeg ik, bleek hij een Utrecht supporter te zijn![]()
#doorhetoogvandenaald.
Die indruk had ik al.quote:
Dertig jaar geleden. Station Den Bosch. Kom ik MVV supporters tegen. Wat hebben jullie gedaan ? 2-0 verloren. Wat zeg je 2-0 verloren ? MVVer tegen zijn vriend. 'Hou m'n pilsje even vast.'quote:Op zondag 24 april 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
#doorhetoogvandenaald.
Lijkt wel of je hem uitlacht met je UIquote:Op zondag 24 april 2016 21:57 schreef matthias24 het volgende:
beste mensen tong is weer aanwezig! de beste user van fok!
Das morgen toch pas?quote:Op zondag 24 april 2016 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat de koolsingel al helemaal vol?![]()
Serieus?quote:Op zondag 24 april 2016 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das morgen toch pas?
Ach, winnen ze ook eens iets
Je ging eind mei toch pas?quote:Op zondag 24 april 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik zit in het buitenland dus ik mis de feestvreugde...
jah! wanneer mag ik uit de kofferquote:Op zondag 24 april 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik zit in het buitenland dus ik mis de feestvreugde...
Doe maar niet de groeten aan mijn schoonmoederquote:Op zondag 24 april 2016 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang whiskyweekend in Duitsland nu...
Is die ook aan de whisky hier?quote:Op zondag 24 april 2016 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar niet de groeten aan mijn schoonmoeder
Het mens drinkt volgens mij alleen wijnazijn, dus de kans is klein.quote:
Ow, teer puntje...quote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mens drinkt volgens mij alleen wijnazijn, dus de kans is klein.
sigaren?quote:Op zondag 24 april 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een vriendin die heette Nicolien en ze rookte,
Oh die FoKster?quote:Op zondag 24 april 2016 23:18 schreef tong80 het volgende:
Ik had een vriendin die heette geile kuthoer.
rquote:Op zondag 24 april 2016 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang whiskyweekend in Duitsland nu...
Ik had een buurvrouw. Die versierde me. Heb ik ingereden. Zit nu achter het raam in Nijmegen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een vriendin die heette Nicolien en ze rookte,
Ay, dat ziet er smakelijk uit, ook lekker met kaas.quote:Op zondag 24 april 2016 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat roken is maar ongezond, ik hou het bij peperkoek.
Mij trekt het niet aanquote:Op maandag 25 april 2016 00:35 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Ay, dat ziet er smakelijk uit, ook lekker met kaas.
Uitslapen, koffie......quote:Op maandag 25 april 2016 10:29 schreef chufi het volgende:
Dat zien we morgen wel weer.. Eerst maar eens koffie
Next.quote:Soulzanger Billy Paul, die voornamelijk bekend is voor zijn nummer Me and Mrs. Jones, is zaterdag overleden op 81-jarige leeftijd in zijn woning in de Amerikaanse stad New Jersey.
En voorlopig gaan we nog even door...quote:
was ik wel van plan jaquote:Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En voorlopig gaan we nog even door...
quote:
is begonnen als grapje omdat Spezza mij (just me) wilde inhalen qua postaantalquote:
En op deze manier sta jij stil en kan hij je makkelijk inhalen..quote:Op maandag 25 april 2016 11:12 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
[..]
is begonnen als grapje omdat Spezza mij (just me) wilde inhalen qua postaantal
Melting heeft me al een tijdje geleden Godmother van R49 genoemd dus heb ik hier even voor gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |