Mwah krijg er steeds minder tijd voorquote:Op zondag 24 april 2016 16:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een goedkoop 2dehandsje halen?Of zijn die oude games je die moeite niet waard.
ja dat is toch best kort geledenquote:
ik volg je niet meer lolquote:Op zondag 24 april 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep maar versie 6.31 is nu in gebruik.
versie 6.31 van de app jaquote:Op zondag 24 april 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep maar versie 6.31 is nu in gebruik.
Klopt, my badquote:Op zondag 24 april 2016 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij haalt ios versie en app versiebeheer door elkaar denk ik
oh ik dacht ajax en feyenoordquote:
Echt?quote:Op zondag 24 april 2016 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens een tv gids wel ja
Faal van 2016
geen ideequote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens een tv gids wel ja
Faal van 2016
Je vraagt je toch af hoe mensen daar dan aankomen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
waarom ajax niet dan
en waarom feyenoord wel want jullie zeiden elke keer dat ze verloren hadden en dat het zo slecht was
ik snap het niet
beker is niet de eredivisiequote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
waarom ajax niet dan
en waarom feyenoord wel want jullie zeiden elke keer dat ze verloren hadden en dat het zo slecht was
ik snap het niet
Feyenoord verloeg ajax op weg naar de finale.quote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
waarom ajax niet dan
ik snap het niet
wat is het verschil danquote:
Heeft elk land.quote:Op zondag 24 april 2016 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is het verschil dan
waarom zo veel tegelijk
dus je moet allemaal twee keer tegen elkaarquote:Op zondag 24 april 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft elk land.
Een competitie en een bekertoernooi.
het zijn twee toernooienquote:Op zondag 24 april 2016 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is het verschil dan
waarom zo veel tegelijk
Beker en competitie staan los van elkaar hequote:Op zondag 24 april 2016 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je moet allemaal twee keer tegen elkaar
wtf
oooohquote:Op zondag 24 april 2016 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
het zijn twee toernooien
beker is een knockout toernooi waar je elke keer een ronde verder komt tot je verslagen wordt, met finale in de kuip
eredivsie is een toernooi waar je 2x tegen alle tegenstanders speelt en de gene die de meeste punten heeft gehaald kampioen wordt
quote:
Geen idee, ik kijk geen volleybal, alleen naar Nederland soms.quote:Op zondag 24 april 2016 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch niet anders dan bij volleybal?
en dan heb je nog 2 europese toernooien waar je je als club voor kan plaatsenquote:
Leg de spelregels ook ff uit svpquote:Op zondag 24 april 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan heb je nog 2 europese toernooien waar je je als club voor kan plaatsen
in engeland heb je 2 bekertoernooien
aan het begin van het seizoen voetballen de winnaars van de beker en de competitie tegen elkaar voor de supercup
Zullen we maar niet de buitenspel regel uitleggen?quote:Op zondag 24 april 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
aan het begin van het seizoen voetballen de winnaars van de beker en de competitie tegen elkaar voor de supercup
en als je de champions league wint, het hoogste europese clubtoernooi, ga je spelen voor de wereldbeker voor clubs, tegen champions league winnaars uit andere continentenquote:Op zondag 24 april 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hou m`n mond welquote:
die snap ik wel hoor pfffquote:Op zondag 24 april 2016 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we maar niet de buitenspel regel uitleggen?
in nederland?quote:Op zondag 24 april 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee ik ben zelf ook een slechte uitleggerquote:
jij bent echt HEEL vrouwonvriendelijk haagsquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:19 schreef JanCees het volgende:
als de bal gespeeld wordt door de balbezittende ploeg naar een speler die op het moment van het spelen van de bal achter de laatste verdediger staat is het buitenspel
een echte Hagenaar.quote:Op zondag 24 april 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt HEEL vrouwonvriendelijk haags
ik hoop dat je je dochter wel normaal behandelt
Ja.quote:
Maar die is toch dood ?????quote:Op zondag 24 april 2016 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja de johan cruijffschaal noemen ze dat
maar doen ze in elk land
hij doet ook zelf niet meequote:Op zondag 24 april 2016 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar die is toch dood ?????
Valt wel mee.quote:Op zondag 24 april 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt HEEL vrouwonvriendelijk haags
ik hoop dat je je dochter wel normaal behandelt
oke coolquote:Op zondag 24 april 2016 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja de johan cruijffschaal noemen ze dat
maar doen ze in elk land
Beetjequote:
Meer voor de kans dat je 6 Europese potjes misloopt dan dat je de beker als prijs verliest verderquote:
Vies veel Utrechtfansquote:
Zou wel zonde zijn ja. Ik heb ook liever Feyenoord direct Europa in.quote:Op zondag 24 april 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer voor de kans dat je 6 Europese potjes misloopt dan dat je de beker als prijs verliest verder
niet als je je dieet er op aanpastquote:Op zondag 24 april 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
is het erg als je een paar dagen lang elke dag een reep chocolade eet
Neequote:Op zondag 24 april 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
is het erg als je een paar dagen lang elke dag een reep chocolade eet
quote:
oke gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
oke gelukkig maar
nee ik eet melk
die lust ik nietquote:Op zondag 24 april 2016 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pure chocola is mits er genoeg cacao in zit gezond dus is wel goed excuus om chocola te eten
Ik eerst ook nietquote:
huhquote:Op zondag 24 april 2016 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
JC!!
heb je een leuke picca van jezelf gestuurdquote:
Sommige trainen 5 dagen per week, gewoon door de spierpijn heen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
is het erg om twee dagen achter elkaar hard te lopen
of moet je per se een rustdag houden
of kan je ook gewoon vier dagen achter elkaar lopen
Hmm okequote:Op zondag 24 april 2016 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige trainen 5 dagen per week, gewoon door de spierpijn heen.
Zeker met hardlopen kan je wel elke dag lopen als je zou willen, maar je spieren laten rusten is ook goed. Is maar net wat je zelf wilt
Ik overweeg het. Laatste keren dat ik het probeerde ging drama, dacht altijd dat het aan m`n knieën lag. En omdat ik al elke dag bezig ben dusja.quote:Op zondag 24 april 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke
Dan ga ik morgen gewoon weer
ga jij wel eens hardlopen?
Anders ook met zo'n app iets proberenquote:Op zondag 24 april 2016 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik overweeg het. Laatste keren dat ik het probeerde ging drama, dacht altijd dat het aan m`n knieën lag. En omdat ik al elke dag bezig ben dusja.
Maar wat extra cardio kan geen kwaad. Misschien twee keer per week ofzo
quote:
Niks hoorquote:
Ik kon niet juichen omdat ik in vbl al zag dat het 1-0 was maar mijn stream was nog niet zo verquote:
Sbs6 stream?quote:Op zondag 24 april 2016 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kon niet juichen omdat ik in vbl al zag dat het 1-0 was maar mijn stream was nog niet zo ver
Hoezo stream?quote:Op zondag 24 april 2016 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kon niet juichen omdat ik in vbl al zag dat het 1-0 was maar mijn stream was nog niet zo ver
Horizon Go. Loopt altijd achter. Heb geen tv dusjaquote:
quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Horizon Go. Loopt altijd achter. Heb geen tv dusja
Oh. Nouja ik heb ook geen tv, dus stream via sbs6 websitequote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Horizon Go. Loopt altijd achter. Heb geen tv dusja
Zag er slecht uit ja, maar die sprongkracht bohquote:Op zondag 24 april 2016 18:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beter kon ie niet vanuit die positie. Keeper had hem wel moeten hebben hoor
lolquote:
quote:
hoe oud ben jijquote:
wil ik gewoon wetenquote:
ohja zoiets dacht ik alquote:
Ik zat meer rond de 20 te denkenquote:
en jijquote:
Ik weet niet, ik dacht dat je rond de twintig zou zijn.quote:
oh ik dacht dat je 23 wasquote:
Als je langs komt.quote:Op zondag 24 april 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee divje wanneer join je club 27 samen met mortie
Als mijn posts in KLB ziet zou je me inderdaad rond die leeftijd schattenquote:Op zondag 24 april 2016 19:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik dacht dat DerRabbit 16-18 was maar gezien z`n reactie zit ik daar alsnog niet veel naast
Jawel hequote:Op zondag 24 april 2016 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als mijn posts in KLB ziet zou je me inderdaad rond die leeftijd schatten
hahahahaquote:
Kom nou. Ik wil tevreden club 27 joinen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Hadden jullie trouwens gelezen dat inmiddels 22 jarige J.R. vrij is na een gevangenissttraf van 10 jaar. Ze gaf haar vriendje opdracht om haar ouders en broertje te vermoorden. ZE WAS TOEN FUCKING TWAALF
Alleen buikje van 58-jarige tochquote:
Tevredenquote:Op zondag 24 april 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Kom nou. Ik wil tevreden club 27 joinen.
Dan moet je gewoon even iemand omkopen om het verslag voor je te schrijven!quote:Op zondag 24 april 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet aan m'n oersaaie verslag werken, geen zin
okequote:Op zondag 24 april 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet aan m'n oersaaie verslag werken, geen zin
Grapje tochquote:
Goed plan. Wil jij m'n verslag over histopathologie van de darmen, longen, lever en huid schrijven om te concluderen of mevrouw A een metastase van darmkanker heeft of gwn leverkanker aan de hand van azan, perlz en alcianblue kleuring op de verschillende soorten weefsels? Prijs is onderhandelbaarquote:Op zondag 24 april 2016 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon even iemand omkopen om het verslag voor je te schrijven!
Anders robbertje mattenxquote:
Ze zijn er nog nietquote:
Achachbar er zelfs nu nog niet inquote:
De Neelquote:Op zondag 24 april 2016 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Achachbar er zelfs nu nog niet inEcht zo debiel
Dankjewel JanCeesquote:Op zondag 24 april 2016 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel slim maar mocht niet baten
Gefeliciteerd he
quote:Op zondag 24 april 2016 19:51 schreef Fok-it het volgende:
STERK IN ROTTERDAM
STERK IN NEDERLAND
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
FEYENOORD
Godver wat was deze belangrijkquote:
Vooral het komende seizoen niet meteen misluktquote:
Europees in de pocketquote:Op zondag 24 april 2016 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral het komende seizoen niet meteen mislukt
Ach, dat was al verwacht.quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een walgelijk slechte wedstrijd
Gaan we die Coolsingel asfalteren?quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dat was al verwacht.
Maakt geen drol uit
Maandagmorgenquote:Op zondag 24 april 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we die Coolsingel asfalteren?
5 euro verlies komt als een mokerslag binnen op je bankrekening.quote:
Slecht, er zit een gassie bij uit de jeugd waarschijnlijk die ik niet herkenquote:
wiequote:Op zondag 24 april 2016 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slecht, er zit een gassie bij uit de jeugd waarschijnlijk die ik niet herken
Ja hij stond naast Gustafson tijdens de uitreikingquote:
Ik heb Gustafson niet eens gezienquote:Op zondag 24 april 2016 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hij stond naast Gustafson tijdens de uitreiking
Denk dat het Miazek wasquote:Op zondag 24 april 2016 20:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb Gustafson niet eens gezien
Zag wel Verdonk-a-donk.
Mooi beeld net met Vilhena en Lodewijksquote:
Ook weer gemistquote:Op zondag 24 april 2016 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi beeld net met Vilhena en Lodewijks
Was niet gespeeld denk ik hoor. Die wil er echt niet zomaar uitquote:Op zondag 24 april 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
Kramer die haktnadat ie eraf gedragen moest worden voor z'n rug
Snap ik, zal wel stijf van de adrenaline staan en wat pijnstillersquote:Op zondag 24 april 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was niet gespeeld denk ik hoor. Die wil er echt niet zomaar uit
Denk dat Kramer wel goed los kan gaanquote:Op zondag 24 april 2016 20:28 schreef JanCees het volgende:
Hoeveel nakkies zouden er genomen worden in de kuip vanavond
Gewoon even dagje niet etenquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dacht vannacht al dat Feyenoord gewonnen had.
Lag in bed, en kwamen dronken gasten langs mijn raam. Zingend over Feyenoord.
Werd vanmorgen wakker en zag dat het nog gespeeld moest worden :$
Drakegodquote:Op zondag 24 april 2016 20:42 schreef Crack_ het volgende:
BABYYY, I LIKE YOUR STYLLEE
Ik vind dit een mega lekker nummer.
quote:Op zondag 24 april 2016 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dacht vannacht al dat Feyenoord gewonnen had.
Lag in bed, en kwamen dronken gasten langs mijn raam. Zingend over Feyenoord.
Werd vanmorgen wakker en zag dat het nog gespeeld moest worden :$
I'm Feyenoord till I die I'm Feyenoord till I diequote:Op zondag 24 april 2016 21:01 schreef Flippiee het volgende:
walk on, walk on
with hope in your heartssss
quote:Op zondag 24 april 2016 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
I'm Feyenoord till I die I'm Feyenoord till I die
AND YOU'LL NEVER WALK ALONEEEEEEquote:Op zondag 24 april 2016 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
I'm Feyenoord till I die I'm Feyenoord till I die
En volgend weekend weer AZ aanmoedigen he successupporterquote:
ja, weet ik. Want had al eerder gezocht op youtubequote:Op zondag 24 april 2016 20:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
De originele is van Drake, kijk maar op Spotify. Veel beter ook.
29 april komt zijn album uitquote:Op zondag 24 april 2016 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, weet ik. Want had al eerder gezocht op youtube
zin?!quote:Op zondag 24 april 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Heb je al beetje in Game of Thrones Krekje?
Nee, traditie hequote:Op zondag 24 april 2016 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zin?!jaaaaa
![]()
Jij?! of ga je vanavond nog niet kijken?
Ahh, yes. Denk ook dat je minimaal tot 4 uur / half vijf moet wachten vannacht voor download. Eigenlijk is vandaag zien zonder HBO niet te doenquote:Op zondag 24 april 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, traditie he![]()
En ik kan het morgenavond op HBO in HD zien dus daarheb ik dan nog wel dagje wachten voor over
Je hebt streams he. die streamen het live van HBO.quote:Op zondag 24 april 2016 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, yes. Denk ook dat je minimaal tot 4 uur / half vijf moet wachten vannacht voor download. Eigenlijk is vandaag zien zonder HBO niet te doen
Oh, lol. Wist ik nietquote:Op zondag 24 april 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt streams he. die streamen het live van HBO.
Maar dat is zoo druk
Hier ook, hahahaahiahoaahoquote:Op zondag 24 april 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sooowww regen/hagelbui hier, koekoek.
quote:Op zondag 24 april 2016 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
we hebben de beker gewonnen UTREG MOGOLE
HAMMAS HAMMAS JODEN AAN HET GRAS
hey sgatquote:Op zondag 24 april 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja leuk voor de werklozen maarja helaas morgen werken
De meeste hebben nu gewoon vakantie, de jongeren althans.quote:Op zondag 24 april 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja leuk voor de werklozen maarja helaas morgen werken
ja ik niet :/ anders was ik gegaanquote:Op zondag 24 april 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De meeste hebben nu gewoon vakantie, de jongeren althans.
Jammer johquote:Op zondag 24 april 2016 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik niet :/ anders was ik gegaan
pff, Fylaxquote:Op zondag 24 april 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Fylax er ook tussen loopt. Dat is tegenwoordig ook een hooligan uit Nijmegen die Rotterdam gevaarlijk vond
lol watquote:Op zondag 24 april 2016 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Flikker wou met een boteram zakkie in een chick
zieke debiel
awwwwquote:
quote:This two-picture combo shows a February 11th, 1992 photo (left) of Princess Diana sitting in front of the Taj Mahal, and her son Prince William sitting with his wife Kate (right), at the same spot in Agra, India. The Duke and Duchess of Cambridge invoked nostalgia Saturday as they sat and smiled for photos on the same marble bench in front of the Taj Mahal where Prince William’s late mother, Princess Diana, had posed alone for a memorable 1992 photo.
Houd nou maar gewoon je smoel dicht en juich lekker voor die ene prijs in 8? jaar tijd.quote:Op zondag 24 april 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En volgend weekend weer AZ aanmoedigen he successupporter
dat hij met die stopwatch naar de vierde man liep was echt kksadquote:Op zondag 24 april 2016 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd nou maar gewoon je smoel dicht en juich lekker voor die ene prijs in 8? jaar tijd.
Oh wacht volgens de stopwatch van Dirkie 7 jaar 363 dagen 14 uur en 15 seconde
Het was wel een beetje jammer jaquote:Op zondag 24 april 2016 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat hij met die stopwatch naar de vierde man liep was echt kksad
heavenquote:Op zondag 24 april 2016 23:12 schreef Flippiee het volgende:
Waar ga je de volgende keer heen als je gaat reizen morti?
Nou nou, gelijk gaan schelden ;squote:Op zondag 24 april 2016 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd nou maar gewoon je smoel dicht en juich lekker voor die ene prijs in 8? jaar tijd.
Oh wacht volgens de stopwatch van Dirkie 7 jaar 363 dagen 14 uur en 15 seconde
Ach,gelijk iedereen daar over vallenquote:Op maandag 25 april 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat met die stopwatch was wel wat frappant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |