zin?!quote:Op zondag 24 april 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Heb je al beetje in Game of Thrones Krekje?
Nee, traditie hequote:Op zondag 24 april 2016 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zin?!jaaaaa
![]()
Jij?! of ga je vanavond nog niet kijken?
Ahh, yes. Denk ook dat je minimaal tot 4 uur / half vijf moet wachten vannacht voor download. Eigenlijk is vandaag zien zonder HBO niet te doenquote:Op zondag 24 april 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, traditie he![]()
En ik kan het morgenavond op HBO in HD zien dus daarheb ik dan nog wel dagje wachten voor over
Je hebt streams he. die streamen het live van HBO.quote:Op zondag 24 april 2016 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, yes. Denk ook dat je minimaal tot 4 uur / half vijf moet wachten vannacht voor download. Eigenlijk is vandaag zien zonder HBO niet te doen
Oh, lol. Wist ik nietquote:Op zondag 24 april 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt streams he. die streamen het live van HBO.
Maar dat is zoo druk
Hier ook, hahahaahiahoaahoquote:Op zondag 24 april 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sooowww regen/hagelbui hier, koekoek.
quote:Op zondag 24 april 2016 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
we hebben de beker gewonnen UTREG MOGOLE
HAMMAS HAMMAS JODEN AAN HET GRAS
hey sgatquote:Op zondag 24 april 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja leuk voor de werklozen maarja helaas morgen werken
De meeste hebben nu gewoon vakantie, de jongeren althans.quote:Op zondag 24 april 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja leuk voor de werklozen maarja helaas morgen werken
ja ik niet :/ anders was ik gegaanquote:Op zondag 24 april 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De meeste hebben nu gewoon vakantie, de jongeren althans.
Jammer johquote:Op zondag 24 april 2016 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik niet :/ anders was ik gegaan
pff, Fylaxquote:Op zondag 24 april 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Fylax er ook tussen loopt. Dat is tegenwoordig ook een hooligan uit Nijmegen die Rotterdam gevaarlijk vond
lol watquote:Op zondag 24 april 2016 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Flikker wou met een boteram zakkie in een chick
zieke debiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |