zin?!quote:Op zondag 24 april 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Heb je al beetje in Game of Thrones Krekje?
Nee, traditie hequote:Op zondag 24 april 2016 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zin?!jaaaaa
![]()
Jij?! of ga je vanavond nog niet kijken?
Ahh, yes. Denk ook dat je minimaal tot 4 uur / half vijf moet wachten vannacht voor download. Eigenlijk is vandaag zien zonder HBO niet te doenquote:Op zondag 24 april 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, traditie he![]()
En ik kan het morgenavond op HBO in HD zien dus daarheb ik dan nog wel dagje wachten voor over
Je hebt streams he. die streamen het live van HBO.quote:Op zondag 24 april 2016 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, yes. Denk ook dat je minimaal tot 4 uur / half vijf moet wachten vannacht voor download. Eigenlijk is vandaag zien zonder HBO niet te doen
Oh, lol. Wist ik nietquote:Op zondag 24 april 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt streams he. die streamen het live van HBO.
Maar dat is zoo druk
Hier ook, hahahaahiahoaahoquote:Op zondag 24 april 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sooowww regen/hagelbui hier, koekoek.
quote:Op zondag 24 april 2016 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
we hebben de beker gewonnen UTREG MOGOLE
HAMMAS HAMMAS JODEN AAN HET GRAS
hey sgatquote:Op zondag 24 april 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja leuk voor de werklozen maarja helaas morgen werken
De meeste hebben nu gewoon vakantie, de jongeren althans.quote:Op zondag 24 april 2016 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja leuk voor de werklozen maarja helaas morgen werken
ja ik niet :/ anders was ik gegaanquote:Op zondag 24 april 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De meeste hebben nu gewoon vakantie, de jongeren althans.
Jammer johquote:Op zondag 24 april 2016 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik niet :/ anders was ik gegaan
pff, Fylaxquote:Op zondag 24 april 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Fylax er ook tussen loopt. Dat is tegenwoordig ook een hooligan uit Nijmegen die Rotterdam gevaarlijk vond
lol watquote:Op zondag 24 april 2016 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Flikker wou met een boteram zakkie in een chick
zieke debiel
awwwwquote:
quote:This two-picture combo shows a February 11th, 1992 photo (left) of Princess Diana sitting in front of the Taj Mahal, and her son Prince William sitting with his wife Kate (right), at the same spot in Agra, India. The Duke and Duchess of Cambridge invoked nostalgia Saturday as they sat and smiled for photos on the same marble bench in front of the Taj Mahal where Prince William’s late mother, Princess Diana, had posed alone for a memorable 1992 photo.
Houd nou maar gewoon je smoel dicht en juich lekker voor die ene prijs in 8? jaar tijd.quote:Op zondag 24 april 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En volgend weekend weer AZ aanmoedigen he successupporter
dat hij met die stopwatch naar de vierde man liep was echt kksadquote:Op zondag 24 april 2016 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd nou maar gewoon je smoel dicht en juich lekker voor die ene prijs in 8? jaar tijd.
Oh wacht volgens de stopwatch van Dirkie 7 jaar 363 dagen 14 uur en 15 seconde
Het was wel een beetje jammer jaquote:Op zondag 24 april 2016 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat hij met die stopwatch naar de vierde man liep was echt kksad
heavenquote:Op zondag 24 april 2016 23:12 schreef Flippiee het volgende:
Waar ga je de volgende keer heen als je gaat reizen morti?
Nou nou, gelijk gaan schelden ;squote:Op zondag 24 april 2016 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd nou maar gewoon je smoel dicht en juich lekker voor die ene prijs in 8? jaar tijd.
Oh wacht volgens de stopwatch van Dirkie 7 jaar 363 dagen 14 uur en 15 seconde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |