quote:Op zondag 24 april 2016 17:19 schreef JanCees het volgende:
als de bal gespeeld wordt door de balbezittende ploeg naar een speler die op het moment van het spelen van de bal achter de laatste verdediger staat is het buitenspel
een echte Hagenaar.quote:Op zondag 24 april 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt HEEL vrouwonvriendelijk haags
ik hoop dat je je dochter wel normaal behandelt
Ja.quote:
Maar die is toch dood ?????quote:Op zondag 24 april 2016 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja de johan cruijffschaal noemen ze dat
maar doen ze in elk land
hij doet ook zelf niet meequote:Op zondag 24 april 2016 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar die is toch dood ?????
Valt wel mee.quote:Op zondag 24 april 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt HEEL vrouwonvriendelijk haags
ik hoop dat je je dochter wel normaal behandelt
oke coolquote:Op zondag 24 april 2016 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja de johan cruijffschaal noemen ze dat
maar doen ze in elk land
Beetjequote:
Meer voor de kans dat je 6 Europese potjes misloopt dan dat je de beker als prijs verliest verderquote:
Vies veel Utrechtfansquote:
Zou wel zonde zijn ja. Ik heb ook liever Feyenoord direct Europa in.quote:Op zondag 24 april 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer voor de kans dat je 6 Europese potjes misloopt dan dat je de beker als prijs verliest verder
niet als je je dieet er op aanpastquote:Op zondag 24 april 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
is het erg als je een paar dagen lang elke dag een reep chocolade eet
Neequote:Op zondag 24 april 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
is het erg als je een paar dagen lang elke dag een reep chocolade eet
quote:
oke gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
oke gelukkig maar
nee ik eet melk
die lust ik nietquote:Op zondag 24 april 2016 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pure chocola is mits er genoeg cacao in zit gezond dus is wel goed excuus om chocola te eten
Ik eerst ook nietquote:
huhquote:Op zondag 24 april 2016 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
JC!!
heb je een leuke picca van jezelf gestuurdquote:
Sommige trainen 5 dagen per week, gewoon door de spierpijn heen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
is het erg om twee dagen achter elkaar hard te lopen
of moet je per se een rustdag houden
of kan je ook gewoon vier dagen achter elkaar lopen
Hmm okequote:Op zondag 24 april 2016 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige trainen 5 dagen per week, gewoon door de spierpijn heen.
Zeker met hardlopen kan je wel elke dag lopen als je zou willen, maar je spieren laten rusten is ook goed. Is maar net wat je zelf wilt
Ik overweeg het. Laatste keren dat ik het probeerde ging drama, dacht altijd dat het aan m`n knieën lag. En omdat ik al elke dag bezig ben dusja.quote:Op zondag 24 april 2016 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke
Dan ga ik morgen gewoon weer
ga jij wel eens hardlopen?
Anders ook met zo'n app iets proberenquote:Op zondag 24 april 2016 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik overweeg het. Laatste keren dat ik het probeerde ging drama, dacht altijd dat het aan m`n knieën lag. En omdat ik al elke dag bezig ben dusja.
Maar wat extra cardio kan geen kwaad. Misschien twee keer per week ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |