Mwah krijg er steeds minder tijd voorquote:Op zondag 24 april 2016 16:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een goedkoop 2dehandsje halen?Of zijn die oude games je die moeite niet waard.
ja dat is toch best kort geledenquote:
ik volg je niet meer lolquote:Op zondag 24 april 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep maar versie 6.31 is nu in gebruik.
versie 6.31 van de app jaquote:Op zondag 24 april 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep maar versie 6.31 is nu in gebruik.
Klopt, my badquote:Op zondag 24 april 2016 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij haalt ios versie en app versiebeheer door elkaar denk ik
oh ik dacht ajax en feyenoordquote:
Echt?quote:Op zondag 24 april 2016 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens een tv gids wel ja
Faal van 2016
geen ideequote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens een tv gids wel ja
Faal van 2016
Je vraagt je toch af hoe mensen daar dan aankomen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
waarom ajax niet dan
en waarom feyenoord wel want jullie zeiden elke keer dat ze verloren hadden en dat het zo slecht was
ik snap het niet
beker is niet de eredivisiequote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
waarom ajax niet dan
en waarom feyenoord wel want jullie zeiden elke keer dat ze verloren hadden en dat het zo slecht was
ik snap het niet
Feyenoord verloeg ajax op weg naar de finale.quote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
waarom ajax niet dan
ik snap het niet
wat is het verschil danquote:
Heeft elk land.quote:Op zondag 24 april 2016 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is het verschil dan
waarom zo veel tegelijk
dus je moet allemaal twee keer tegen elkaarquote:Op zondag 24 april 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft elk land.
Een competitie en een bekertoernooi.
het zijn twee toernooienquote:Op zondag 24 april 2016 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is het verschil dan
waarom zo veel tegelijk
Beker en competitie staan los van elkaar hequote:Op zondag 24 april 2016 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je moet allemaal twee keer tegen elkaar
wtf
oooohquote:Op zondag 24 april 2016 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
het zijn twee toernooien
beker is een knockout toernooi waar je elke keer een ronde verder komt tot je verslagen wordt, met finale in de kuip
eredivsie is een toernooi waar je 2x tegen alle tegenstanders speelt en de gene die de meeste punten heeft gehaald kampioen wordt
quote:
Geen idee, ik kijk geen volleybal, alleen naar Nederland soms.quote:Op zondag 24 april 2016 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch niet anders dan bij volleybal?
en dan heb je nog 2 europese toernooien waar je je als club voor kan plaatsenquote:
Leg de spelregels ook ff uit svpquote:Op zondag 24 april 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dan heb je nog 2 europese toernooien waar je je als club voor kan plaatsen
in engeland heb je 2 bekertoernooien
aan het begin van het seizoen voetballen de winnaars van de beker en de competitie tegen elkaar voor de supercup
Zullen we maar niet de buitenspel regel uitleggen?quote:Op zondag 24 april 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
aan het begin van het seizoen voetballen de winnaars van de beker en de competitie tegen elkaar voor de supercup
en als je de champions league wint, het hoogste europese clubtoernooi, ga je spelen voor de wereldbeker voor clubs, tegen champions league winnaars uit andere continentenquote:Op zondag 24 april 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hou m`n mond welquote:
die snap ik wel hoor pfffquote:Op zondag 24 april 2016 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we maar niet de buitenspel regel uitleggen?
in nederland?quote:Op zondag 24 april 2016 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee ik ben zelf ook een slechte uitleggerquote:
jij bent echt HEEL vrouwonvriendelijk haagsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |