Nee, dit plot komt mij wel bekend voor...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:05 schreef shiznuts het volgende:
The Night Of (TV Series 2016– ) - IMDb
Anyone had a go yet?
Loft...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:43 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Nee, dit plot komt mij wel bekend voor...
Ja, net. Fucking goedquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:05 schreef shiznuts het volgende:
Anyone had a go yet?
omdat er ook naar mijn gevoel niet echt goeie series bijkomen of degene die komen worden bijna al direct gecancelledquote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:34 schreef Friday12 het volgende:
Wel jammer dat het topic zo dood is als wat
Het ging niet om dit topic. Verder is het doorgaans een kwestie van pieken en dalen. Soms komen er ineens weer een paar prima series bij en soms een tijdje niet veel soeps.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
omdat er ook naar mijn gevoel niet echt goeie series bijkomen of degene die komen worden bijna al direct gecancelled
Tja, rond september is het prima time en starten alle nieuwe seizoenen en nieuwe series..dus rond die tijd is het logischerwijs veel drukker. Er zijn ook altijd wel wat dingen in de zomer, maar dat is sowieso veel minder (en vaak ook wat meer simpel/luchtig).quote:Op zondag 26 juni 2016 12:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het ging niet om dit topic. Verder is het doorgaans een kwestie van pieken en dalen. Soms komen er ineens weer een paar prima series bij en soms een tijdje niet veel soeps.
Had het meer over 12 monkeys topicquote:Op zondag 26 juni 2016 12:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
omdat er ook naar mijn gevoel niet echt goeie series bijkomen of degene die komen worden bijna al direct gecancelled
Wie kijkt die crap nou?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:14 schreef AchJa het volgende:
Ter info. Killjoys en Dark Matter zijn ook weer begonnen.
Ik. En met mij nog een aantal SF liefhebbers. En wat jij er verder van vindt zal me werkelijk waar aan mijn anus oxideren.quote:
De IMDb rating zal wel niet hoog genoeg zijn voor Japie.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik. En met mij nog een aantal SF liefhebbers. En wat jij er verder van vindt zal me werkelijk waar aan mijn anus oxideren.
Japie houdt zich liever bezig met UFO's, aliens en mindcontrol... Dat is nl. wel van een hoogstaand niveau...quote:Op zondag 3 juli 2016 11:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
De IMDb rating zal wel niet hoog genoeg zijn voor Japie.
Het zijn wel prima series voor de pulpsci-fi liefhebbers.
Niet verkeerd, ga aflevering 2 zeker kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:05 schreef shiznuts het volgende:
Anyone had a go yet?
killjoys (L)quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:14 schreef AchJa het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:14 schreef AchJa het volgende:
Blacksails is gewoon top. Niveau gaat steeds meer omhoog.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Heb gisteren ook Preacher aangeraden gekregen. En Blacksails, is dat wat?
Verder nog steeds iZombie. Zo verrassendscoort ook erg hoog op RT en IMDB, dat had ik echt niet verwacht bij de beschrijving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |