Unbreakable Kimmi Schmidt?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Heeft er iemand nog een goede komische serie?
Ben net door het laatste seizoen van TBBT door.
Modern Family beginnen met het laatste seizoen, maar zal ook snel gaan.
Fresh Off the Boat staat ook nog klaar.
Ja idd! Maar is vooralsnog wachten op het 5e seizoen!quote:
Veep, beste komedieserie van het moment.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik zag al een tijdje uit naar deze serie, maar ik was het de laatste tijd helemaal vergeten. Straks maar eens aflevering 1 kijken.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:13 schreef killerkip69 het volgende:
Outcast 2016
Official trailer for Outcast, from the creator of The Walking Dead, Robert Kirkman. Coming to Cinemax in 2016.
Ben benieuwd.
New girl. The goldbergsquote:Op zondag 29 mei 2016 19:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Lijkt me wel watquote:Op maandag 6 juni 2016 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Dit gaat hem worden jongens..de nieuwe topserie
Yes! Dit lijkt me zeker wel wat!quote:Op maandag 6 juni 2016 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Goede tip. Dit wordt volledig gratis om te kijken dus? Interessant.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Wordt dit een serie of is het een pilot en kijken ze daarna of het een serie mag worden (zoals ze bij Amazon doen)?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn al 10 afleveringen besteld.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt dit een serie of is het een pilot en kijken ze daarna of het een serie mag worden (zoals ze bij Amazon doen)?
Ah tx dan ga ik het sowieso even checken. Altijd jammer als je 1 aflevering leuk vindt en daarna leest dat het niet wordt afgemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Er zijn al 10 afleveringen besteld.
Goede serie, lijkt mij. Althans eerste serie was spannend.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zag al een tijdje uit naar deze serie, maar ik was het de laatste tijd helemaal vergeten. Straks maar eens aflevering 1 kijken.![]()
Volgensmij verdient deze serie ook wel een eigen topic.
Bitcoinyquote:Op maandag 6 juni 2016 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Nice!quote:Op maandag 6 juni 2016 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Mr. Solomonquote:Op maandag 6 juni 2016 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Nou, wat dacht je van deze, potverdoriequote:Op maandag 6 juni 2016 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Dit!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je van deze, potverdorie
Crackle heeft het zelf over 'this fall'. Dus zal wel rond September ergens worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |