Helaasquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zolang dat maar niet ook toevallig bij jou in de buurt is
Daar was ik nog niet zo lang geleden op bezoek om de stok op te halen (lees: naast het net vissen). Weekje te laatquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:41 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Doe maar ergens Utrechtse Heuvelrug.
Ja zag te laat. Toen was die al wegquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet zo lang geleden op bezoek om de stok op te halen (lees: naast het net vissen). Weekje te laat
Als ik hem krijg, mag ie weer lekker de zeelucht proevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:44 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Ja zag te laat. Toen was die al weg
En dat is waar?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik hem krijg, mag ie weer lekker de zeelucht proeven
Ergens dicht bij zee uiteraard. Ik ga natuurlijk niet de verrassing verpesten.quote:
Rottemeroog?quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens dicht bij zee uiteraard. Ik ga natuurlijk niet de verrassing verpesten.
Ik ben het ook kwijt, maar het lijkt erop dat hij daar nog wel ligtquote:Op zondag 1 mei 2016 00:19 schreef ErkendFokker het volgende:
Is die nu onderweg. Of ligt hij ergens. En is er een pinpoint? Zo veel gelul en gespeculeer hier namelijk
Ben vandaag nog langs de lichtmis gereden![]()
Ja had ik gezien, maar daarna kwam 3 pagina's voorspel van jou en Nattekatquote:Op zondag 1 mei 2016 09:27 schreef Spezza19 het volgende:
Pinpoint was er al gelijk na posten fotos. Even teruglezen.
Waarom.dan vragen om een pinpoint?quote:Op zondag 1 mei 2016 09:31 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja had ik gezien, maar daarna kwam 3 pagina's voorspel van jou en Nattekat
Heb je de stok nou opgehaald? Of moet Nattekat even gaan kijken?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je de stok nou opgehaald? Of moet Nattekat even gaan kijken?
Wat houdt je tegen om vandaag even langs te rijdenquote:Op zondag 1 mei 2016 11:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik begin om 1 uur dus dat valt net buiten de 24 uurs regeling.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |