Heb je de stok nou opgehaald? Of moet Nattekat even gaan kijken?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je de stok nou opgehaald? Of moet Nattekat even gaan kijken?
Wat houdt je tegen om vandaag even langs te rijdenquote:Op zondag 1 mei 2016 11:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik begin om 1 uur dus dat valt net buiten de 24 uurs regeling.....
de stok is welkom in delftquote:
thuiswerkenquote:Op zondag 1 mei 2016 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om vandaag even langs te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degene die de stok morgen ophaalt en na 13.00 uur weer voorbij Amersfoort komt, stuur even een DM of PM voor een versnapering
Hooray for boobies!
quote:Op zondag 1 mei 2016 17:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
zo, den foto's! en bij deze is dus de Gemeente Apeldoorn compleetVandaag overigens samen met Goitske
Niet geheel onverwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degene die de stok morgen ophaalt en na 13.00 uur weer voorbij Amersfoort komt, stuur even een DM of PM voor een versnaperingAlleen wel weer een uur rijden voor mij, toch de verkeerde kant van Apeldoorn.
andere kant apeldoorn was leuker.. dan had ik een stokophaaldienst ingezetquote:Op zondag 1 mei 2016 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik volgeboekt ben tot woensdag.
quote:Op zondag 1 mei 2016 17:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
zo, den foto's! en bij deze is dus de Gemeente Apeldoorn compleetVandaag overigens samen met Goitske
Altijd gezellig op zondag als de kerk net uit gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degene die de stok morgen ophaalt en na 13.00 uur weer voorbij Amersfoort komt, stuur even een DM of PM voor een versnapering![]()
Het verschil tussen voetpad en rijbaan is dan niet zo groot meer? (Kun je ook wel op het voetpad gaan rijden, als de voetgangers op de rijbaan lopen.)quote:Op zondag 1 mei 2016 17:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Altijd gezellig op zondag als de kerk net uit gaat![]()
risico van zondags met de stok spelenquote:Op zondag 1 mei 2016 17:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Altijd gezellig op zondag als de kerk net uit gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |