door toedoen van alcoholquote:Op zaterdag 23 april 2016 16:30 schreef FANN het volgende:
Meteen autorijden verbieden want bij de eerste hulp komen ook té veel verkeersslachtoffers....
enz enz enz enz enz
Een aantal gebeuren inderdaad door toedoen van alcohol ja, er zijn echter ook meer dan genoeg ongelukken waar alcohol geen enkele rol in speelde.quote:
Jij bent er eentje hè? Toevallig ook nog PVV'er? Dat zijn de allerergsten. Te beroerd om zelf een poot uit te steken, al schuimbekkend gratis geld eisen en vervolgens mensen die écht hulp nodig hebben doodwensen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:38 schreef loni55 het volgende:
[..]
Uitkeringslijers lijkt inderdaad een woord dat alleen door intellectuelen gebruikt wordt.
niet allemaal natuurlijk... óók door het toedoen van alcohol, maar je kan moeilijk de één wélquote:
Een wat?quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij bent er eentje hè? Toevallig ook nog PVV'er? Dat zijn de allerergsten. Te beroerd om zelf een poot uit te steken, al schuimbekkend gratis geld eisen en vervolgens mensen die écht hulp nodig hebben doodwensen.
Alcohol speelt nog vaak een rol bij ongelukken. Zelfs in de ochtend als mensen met een kater de auto instappen en een ongeluk veroorzaken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een aantal gebeuren inderdaad door toedoen van alcohol ja, er zijn echter ook meer dan genoeg ongelukken waar alcohol geen enkele rol in speelde.
In principe moet je iedereen verzorgen, maar kan me wel voorstellen dat die artsen dergelijk gedrag spuugzat zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
niet allemaal natuurlijk... óók door het toedoen van alcohol, maar je kan moeilijk de één wél
gaan verzorgen en de ander niet...
Dan moet je een puber die zich in coma heeft gezopen ook dood laten gaan.
Niet meer dan terecht dat artsen dat zat zijn, maar waarom zou de oplossing dan moeten liggen in het slechter beschikbaar maken van alcohol voor iedereen en niet in bijvoorboold beveiliging op de eerste hulppost?quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:49 schreef aloa het volgende:
[..]
In principe moet je iedereen verzorgen, maar kan me wel voorstellen dat die artsen dergelijk gedrag spuugzat zijn.
Op kosten van anderen halve liters budgetbier wegtikken en lekker kankeren op alles wat niet blank, platrechts en Nederlands is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:49 schreef loni55 het volgende:
[..]
Helaas niet. Lijkt mij wel een geweldige leven.
maar het is láng niet oorzaak 1quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Alcohol speelt nog vaak een rol bij ongelukken. Zelfs in de ochtend als mensen met een kater de auto instappen en een ongeluk veroorzaken.
Oh ja, tuurlijk, kan ik me ook wel voorstellen....quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:49 schreef aloa het volgende:
[..]
In principe moet je iedereen verzorgen, maar kan me wel voorstellen dat die artsen dergelijk gedrag spuugzat zijn.
Het leven is wel simpel. Het is altijd iemands anders schuld voor je ellende en problemen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op kosten van anderen halve liters budgetbier wegtikken en lekker kankeren op alles wat niet blank, platrechts en Nederlands is.
Net wat je geweldig vindt.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:51 schreef LelijKnap het volgende:
Doe gewoon je werk zeikerds. Je dient mensen, je dicteert niet hoe ze moeten leven.
Alsof die artsen dat zelf op gaan ruimen. Interesseert hun echt niks, dat doet Ali de Turk wel.quote:
Jajaja, beesten zijn het, die artsen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Overigens heb ik vroeger weekendwerk gedaan in een congreshotel. De grootste vrees was als er een artsencongres was geweest met afsluitende feestavond. Dan zaten echt alle kamers en bedden onder de kots en waren half verbouwd.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Overigens heb ik vroeger weekendwerk gedaan in een congreshotel. De grootste vrees was als er een artsencongres was geweest met afsluitende feestavond. Dan zaten echt alle kamers en bedden onder de kots en waren half verbouwd.
Nee, maar dan bedenk je daar maar een beleid op voor binnen het ziekenhuis/de huisartsenpost. Het liefst willen doktoren volgens mij werkloos zijn; iedereen moet zo gezond mogelijk, als een dagelijks aan een APK-onderhevige auto, leven. En natuurlijk zou dat ook wel fijn zijn; we zouden dan immers hun ziekmakende pillentroep ook niet meer hoeven te slikken.quote:
Medicijngebruik is vrijwillig.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:00 schreef LelijKnap het volgende:
we zouden dan immers hun ziekmakende pillentroep ook niet meer hoeven te slikken.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:54 schreef Confetti het volgende:
Drank is al jaren vijand nummer 1 van de volksgezondheid. Een walgelijke cultuur die zo snel mogelijk in de taboesfeer moet worden gebracht. Altijd maar zeiken over dat mensen gezond moeten leven, veel moeten sporten etc. maar zodra we alcohol ook benoemen schiet iedereen in de verdediging.
Extra eigen risico invoeren voor alcohol-gerelateerde behandelingen lijkt mij een goed idee.
Doet Henk verstandig aan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Henk die niet beter weet; die vertrouwt z'n dokter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |