Ja, geweldig moment was dat. Zie het nu weer helemaal voor me.quote:Op maandag 25 april 2016 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Gold bv, vond ik als album track altijd mwah.
Maar sinds ie er in 2011 dat concert mee opende met die glitters en alles ben ik er helemaal weg van omdat die beleving er nu bij zit
Ik heb 2 van die gouden glitters bewaard en die zit nu nog in mijn portemonnee!quote:Op maandag 25 april 2016 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Maar sinds ie er in 2011 dat concert mee opende met die glitters en alles ben ik er helemaal weg van omdat die beleving er nu bij zit
Ik heb er ook nog een paar liggenquote:Op maandag 25 april 2016 00:13 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die gouden glitters bewaard en die zit nu nog in mijn portemonnee!
beetje. Maar daar was ik altijd nieuwsgierig naar de gitaar solo.quote:Op maandag 25 april 2016 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja dat bedoel ik dus, dat nummer is daardoor voor mij echt 1000% omgeslagen.
En daarom heb ik ook echt een grafhekel aan Purple Rain want dat was ik na een keer of 10 live echt wel spuug en spuug zat
Die mag inderdaad wel, heb vandaag geleerd dat Prince 'gewoon' bandlid is van de NPG.quote:Op maandag 25 april 2016 00:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Maar als ik me niet vergis wordt dat gewoon meegeteld?
Zo nee, dan mag Ranja het ertussenuit halen, de nummers eronder opschuiven en '7' eraan vast plakken op nummer 20.
quote:Op maandag 25 april 2016 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Het is waarschijnlijk ook omdat 3/4 van de Fokkers nog jonge ukkies zijn die ergens achter in de jaren 90 zijn geboren. Tja die groeien gewoon op met....andere muziek....quote:Op zondag 24 april 2016 20:34 schreef cofox het volgende:
Loopt niet echt storm hier vind het ook niet gaat met al lil wayne en marco borsato kontebonkers hier op fok. Toen MJ overlden was waren er in no time 100 topics vol geschreven. Dit val mij vies tegen weinig liefde hier voor Prince![]()
![]()
En met YouTube en Spotify. Waar de muziek van Prince dus niet op staat.quote:Op maandag 25 april 2016 05:25 schreef breaky het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk ook omdat 3/4 van de Fokkers nog jonge ukkies zijn die ergens achter in de jaren 90 zijn geboren. Tja die groeien gewoon op met....andere muziek....
Andere muziek, andere kwaliteit, andere orde grootsheid, anders soort liefhebbers. Ik heb fok over Jackson niet gevolgd, maar die man heeft altijd een hysterisch publiek aangetrokkken die om het hardst schreeuwen dat hij de beste is en alles van hem even fantastisch is. Die kwantiteitslogica past daar natuurlijk veel beter bij dan bij Prince. Prince lokt niet het soort liefde uit dat doof maakt. Prince was in de eerste plaats een muzikant en kunstenaar, en pas daardoor een ster.quote:Op zondag 24 april 2016 20:34 schreef cofox het volgende:
Loopt niet echt storm hier vind het ook niet gaat met al lil wayne en marco borsato kontebonkers hier op fok. Toen MJ overlden was waren er in no time 100 topics vol geschreven. Dit val mij vies tegen weinig liefde hier voor Prince![]()
![]()
Waarom heb ik die er eigenlijk niet in staan...quote:
Jaaahhh die was mooi!!!quote:
Je telling doet raarquote:Op zondag 24 april 2016 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal die eerste ff deleten, doe deze maar:
51 Still Would Stand All Time
52 It
57 Let’s go crazy
58 Electric Chair
59 Walk Don’t Walk
60 Dig U better dead
Jouw telling doet ook raar, je hebt nu een top 74quote:Op maandag 25 april 2016 09:18 schreef Sequencial het volgende:
47. One of Us
48. Partyman
49. Friend, Lover, Sister, Mother/Wife
51. The Max
52. Paisley Park
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |