Herinner je nog de clip "Partyman"?quote:Op zondag 24 april 2016 22:36 schreef cofox het volgende:
[..]
Prince wilde wel maar hij was in die tijd een beetje bang voor MJ die in de 80's toch wel de upperdog was. Jammer gemiste kans beiden blijven ongeëvenaard
Dat mag toch? Prince eigen versie staat op de CD single van Peach.quote:Op zondag 24 april 2016 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Met een eervolle vermelding voor Nothing Compares 2U, die zeker in mijn top 10 zou staan als ie zou mogen.
Ik wil 'm wel even voor je hernummeren, hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Crap, geen zin om die hele tijst opnieuw te doen
Schiet je wel opquote:Op zondag 24 april 2016 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe het zo wel even zelf want ik ga niet gewoon schuiven
Wow... ja!!quote:
Op de 'grote' zenders heb ik 'Come on' ook nooit gehoord. Toevallig luisterde ik in 1998 nogal fanatiek de lokale zender Atlantis/Channel X, en die draaiden het bij wijze van uitzondering juist veelvuldig. M'n muzikale ding was het destijds nog niet helemaal, maar nu het meer in m'n straatje ligt ben ik alsnog blij dat ze het me lieten horen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Het zegt mij zo niks in elk geval. Ik zie van welk album het komt en daar ken ik helemaal niks van.
Ik heb wel een later optreden met dat nummer gezien eens waar hij naast Quincy Jones staat en eigenlijk de gedeelten van MJ moet zingen. Maar dat was na 1993 na de beschuldiging van kindermisbruik aan het adres van MJ. Prince staat alleen met een lolly in z'n mond en zingt niet. Quincy houdt de microfoon nog voor z'n mond maar Prince blijft aan z'n lolly zuigen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Prince deed ook niet mee met Artists for Africa van MJ (We Are The World) omdat hij niet opneemt met andere artiesten. Hij had toen wel een nummer aan dat album gedoneerd.
"Come On" is een track van The NPG (album: New Power Soul). Al staat Prince pontificaal op de coverquote:Op zondag 24 april 2016 23:52 schreef female81 het volgende:
iden het bij wijze van uitzondering juist veelvuldig. M'n muzikale ding was het destijds nog niet helemaal, maar nu het meer in m'n straatje ligt ben ik al
Maar als ik me niet vergis wordt dat gewoon meegeteld?quote:Op zondag 24 april 2016 23:55 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
"Come On" is een track van The NPG (album: New Power Soul). Al staat Prince pontificaal op de cover
Tuurlijk mag dat album wel. Ik hou zo van dat album!!quote:Op maandag 25 april 2016 00:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Maar als ik me niet vergis wordt dat gewoon meegeteld?
Zo nee, dan mag Ranja het ertussenuit halen, de nummers eronder opschuiven en '7' eraan vast plakken op nummer 20.
Mijn lijst is denk ik meer gebaseerd op live optredens dan op albums, ik luister zelden albums moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 25 april 2016 00:01 schreef netverhuisd1 het volgende:
da's het mooie met Prince, hij heeft zoveel en zo diverse muziek gemaakt. oh-oh heeft liedjes in zijn/haar top 75 (zelfs in top 10) staan die mijn top 500 niet eens zouden halen. en nog altijd is de lijst van oh-oh een fantastische playlist.
quote:Op zondag 24 april 2016 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe het zo wel even zelf want ik ga niet gewoon schuiven
Grappig, dat heb ik juist precies andersom.quote:Op maandag 25 april 2016 00:02 schreef oh-oh het volgende:
Mijn lijst is denk ik meer gebaseerd op live optredens dan op albums, ik luister zelden albums moet ik eerlijk zeggen.
Luister jij juist de live boots? Daar heb ik juist weinig mee, enige reden waarom ik die luisterde waren vanwege songs die hij nooit opgenomen heeft. Covers van andere artiesten, niet uitgebrachte songs etc...quote:Op maandag 25 april 2016 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn lijst is denk ik meer gebaseerd op live optredens dan op albums, ik luister zelden albums moet ik eerlijk zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |