I got this.quote:
Jazeker!quote:
Yo!quote:
Dakota, Philadelphia en dinges ?quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:07 schreef BeamofLight het volgende:
Autoracen:
wanneer win je de Triple Crown?
Moet ik aan Jantje lammers denkenquote:
Je hebt ook een triple crown in paardenraces. Dus het was goed dat de categorie erbij stondquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:43 schreef Mark het volgende:
Je kunt de Triple Crown trouwens ook met rugby winnen: als een van de 4 Britse staten (Ierland, Schotland, Wales en Engeland) van de andere 3 wint.
OT: Gary Lineker?
ja of bij muziek. Mag je tussen The King, Queen en Prince liggenquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:52 schreef DeProf het volgende:
[..]
Je hebt ook een triple crown in paardenraces. Dus het was goed dat de categorie erbij stond
Lineker is niet goed..
Dan moet het Jester zijn....quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:56 schreef Mark het volgende:
Gezien de actualiteit zal het dan wel een snookerspeler zijn. Maar daar ken ik niet zo veel recente bijnamen
Inderdaad een snookerspelerquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:56 schreef Mark het volgende:
Gezien de actualiteit zal het dan wel een snookerspeler zijn. Maar daar ken ik niet zo veel recente bijnamen
Ik was in de war. Higgins ?quote:
lijkt me wel iets voor Joyce.quote:
Edgar Allen Poe ? Daar vergelijk m'n leraar Nederlands me mee op de middelbare school.quote:Op maandag 25 april 2016 10:43 schreef Mark het volgende:
Het is geen Brit.
Zijn bijzondere en vaak nachtmerrieachtige werk in het genre van de gothic novel was van grote invloed op horror- en fantasy-genres. Hij wordt ook gezien als de grondlegger van het detectivegenre
Joehoe!quote:Op maandag 25 april 2016 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Edgar Allen Poe ? Daar vergelijk m'n leraar Nederlands me mee op de middelbare school.
Stand AKQ #3263:quote:
Dan google je dat toch? Als je het hier maar niet verklapt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:23 schreef DeProf het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het antwoord eigenlijk!
Initialen Z.B.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:28 schreef DeProf het volgende:
Nee, want wellicht weet ik het dan wel met een goede tip
Rijeka ?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de hoofdstad van Montenegro?
Podgoric oid?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Podgoricaquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jup. Was even eten. Gelukkig lag het tempo ook niet heel hoog vandaagquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wiki zegt dat het goed is. Verder?
Wilde gok: Oezbekistan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:40 schreef derLudolf het volgende:
is een republiek grotendeels gelegen tussen de rivieren Proet en Dnjestr
Jup, Moldavië, gekregen tussen die twee rivieren en tussen Roemenië en Oekraïnequote:
Jeequote:Op dinsdag 26 april 2016 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet de naam waar ik aan zat te denken, maar wel een naam die blijkt voor te komen en dus een punt waard is
Ik dacht aan scheermes, en ik meen de letters OPEC te herkennen. Dat is dus mijn antwoordquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
JeeWe hadden vroeger in ons vakantiehuisje een boek liggen over schelpen. Bij gebrek aan interessanter leesvoer las ik dat elke zomervakantie
Komt blijkbaar nog van pas. Welke naam had je wel in gedachten? (Want ik ken alleen de schelpennaam, niet de schaaldiernaam).
[ afbeelding ]
Van welke organisatie is dit logo?
Ah, ja, dat kan ook. Lijkt erop.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht aan scheermes, en ik meen de letters OPEC te herkennen. Dat is dus mijn antwoord
Algemene periodieke keuringquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat betekent de afkorting APK (in relatie tot auto's)?
Nopequote:Op dinsdag 26 april 2016 22:55 schreef plagvreugd het volgende:
eerder ongewassen dan gewassen.
pastinaak?
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Wallenberg ?quote:
Yep de oprichter en nu een van de rijkste mensen ter wereld. Zijn initialen zijn een hint.quote:
Joop Belrage ?quote:
Jeroen Bijl iddquote:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Gonna tell you right
Just show your face
In broad daylight
I'm telling you
On how I feel
Gonna hurt your mind
Don't shoot to kill
Come on, come on,
Lay it on me
All right...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoppaquote:Op donderdag 28 april 2016 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
Your butt is mine is de eerste regel, misschien vond Prince dat niet leuk?
SPOILER: hint 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hint 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AntwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
is een bedrijf uit Zuid-Korea. Het is de grootste scheepsbouwer ter wereld met 15% van de markt en vormt met Samsung Heavy Industries en Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering de Zuid-Koreaanse grote drie.![]()
Hoppaquote:
Stand AKQ #3263:
3 DeProf
4 HawaiiTim
3 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
2 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
1 derLudolf
1 plagvreugd
1 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDeanLife isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)![]()
Hoppaquote:
Stand AKQ #3263:
3 DeProf
4 HawaiiTim
3 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
2 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
1 derLudolf
1 plagvreugd
2 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean![]()
The piano-player ?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat was de grootste hit van Ann Lee (in 1999)?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Was Bowe Bergdahl trouwensquote:Op donderdag 28 april 2016 18:59 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe heet de Amerikaanse soldaat die van 2009 tot 2014 gevangen was door de Taliban in Afghanistan en Pakistan?![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Lijkt me goed. Doe jij een nieuwe?
Welke naam moet er op de kruizen staan?
De constante van XXXXXXX ook getal van XXXXXXX genoemd, is een fysische constante die de verhouding tussen aantal deeltjes en hoeveelheid stof aangeeft - het getal staat voor de verhouding tussen de deeltjes van de atomaire en moleculaire wereld en de elementen van de door de mens waarneembare, macroscopische, wereld. De constante is gedefinieerd als het aantal deeltjes per mol, met als eenheid mol-1.![]()
Avagadro 6,022*10²³quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:31 schreef DeProf het volgende:
[..]
Welke naam moet er op de kruizen staan?
De constante van XXXXXXX ook getal van XXXXXXX genoemd, is een fysische constante die de verhouding tussen aantal deeltjes en hoeveelheid stof aangeeft - het getal staat voor de verhouding tussen de deeltjes van de atomaire en moleculaire wereld en de elementen van de door de mens waarneembare, macroscopische, wereld. De constante is gedefinieerd als het aantal deeltjes per mol, met als eenheid mol-1.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Goed!quote:
Stand AKQ #3263:
4 DeProf
4 HawaiiTim
3 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
2 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
1 plagvreugd
2 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
Mezelf ook even een puntje gegeven voor de wereldhit van Lee Ann![]()
![]()
Van welke dieren worden respectievelijk saté ajam, gambing en babi?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
kip, lam en varken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:42 schreef derLudolf het volgende:
Van welke dieren worden respectievelijk saté ajam, gambing en babi?Somebody that I used to know![]()
5 DeProf
4 HawaiiTim
3 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
2 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
1 plagvreugd
2 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDeanKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Kloptquote:
Stand AKQ #3263:
5 DeProf
4 HawaiiTim
3 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
2 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
1 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDeanIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Booooooob de bouwerquote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Nou en of!quote:
Stand AKQ #3263:
5 DeProf
4 HawaiiTim
3 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
2 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
1 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Timgr gr![]()
Welk merk claimt 'Neerlandsch oudste bierbrouwerij' te zijn?Ik ben de kleur MAGENTA
Stand AKQ #3263:
6 DeProf
4 HawaiiTim
3 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
2 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
1 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_TimIk ben de kleur MAGENTA
Goeiemorgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Jeroen Meusquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:59 schreef DeProf het volgende:
Welke bekende TV-kok presenteert het programma "Dagelijkse Kost"?
leuke gast"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Stand AKQ #3263:
6 DeProf
4 HawaiiTim
3 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
2 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
1 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out![]()
Goeiemorgen
Gelukkig kan ik goed genoeg Frans om het goed te rekenen.quote:
Edit: Helaas toch geen punt
[ Bericht 23% gewijzigd door Quyxz_ op 01-05-2016 18:26:33 (;() ]gr gr![]()
Cantona dan dus.
Doe wel een opstarter...
Wat is de hoofdstad van Frankrijk?Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)![]()
Parijsquote:Op zondag 1 mei 2016 19:42 schreef plagvreugd het volgende:
Cantona dan dus.
Doe wel een opstarter...
Wat is de hoofdstad van Frankrijk?
Somebody that I used to know![]()
Hoera!quote:
Stand AKQ #3263:
6 DeProf
4 HawaiiTim
3 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
1 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-outLife isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)![]()
Welke striptekenaar werd beroemd door zijn verhalen over Donald Duck? Hij heeft ook het levensverhaal van Dagobert Duck getekend.Somebody that I used to know![]()
Carl BarksWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
Weet ik zeker, dus:
Van welke hit kennen we Carl Douglas?We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Is inderdaad goed. Wil iemand anders een punt voor Mark opschrijven? Ik zit mobiel...quote:Somebody that I used to know![]()
Tuurlijkquote:
Stand AKQ #3263:
6 DeProf
4 HawaiiTim
4 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
1 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out
1 Rucebo
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
opstarter...
Waarvoor staat/stond de afkorting Robeco?Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)![]()
Rotterdamse Beleggings Cooperatie?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Eerste twee goed, derde niet. Con.....Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)![]()
Conglomeraat?We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Consortium?We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
6 DeProf
4 HawaiiTim
5 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
1 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out
1 RuceboLife isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)![]()
Welke 3 soorten herten komen er in de Benelux voor?We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Da's 1quote:
Dat zijn ze
Stand AKQ #3263:
6 DeProf
4 HawaiiTim
5 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
2 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out
1 RuceboWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Goeiemorgen
Goedenavond
Zal ik dan maar een nieuwe doen?
In welke stad staat de oudste (nog operationele) vrijmetselaarsloge van Nederland?Somebody that I used to know![]()
Nijmegen ?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:18 schreef Postbus100 het volgende:
Goedenavond
Zal ik dan maar een nieuwe doen?
In welke stad staat de oudste (nog operationele) vrijmetselaarsloge van Nederland?
Goeiemorgen
Yepquote:
Stand AKQ #3263:
7 DeProf
4 HawaiiTim
5 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
2 derLudolf
2 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out
1 RuceboSomebody that I used to know![]()
Haai!quote:
Wat wordt gezien als onafhankelijksverklaring van de Nederlanden waarbij Filips II werd afgezet als hun heerser?![]()
Helemaal goed.quote:
7 DeProf
4 HawaiiTim
5 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
3 derLudolf
2 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out
1 Rucebo
1 BerkeyKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Deze week in het nieuws, over welk muziekstuk gaat dit? Titel en componist graagquote:Almost 90 years after it was first performed in Paris, the copyright ran out on Sunday on one of the most popular and unique pieces of classical music,.
“We are accustomed to say that a performance ofbegins every 10 minutes in the world. As the work lasts 17 minutes, it is therefore playing at all times somewhere,” said Laurent Petitgirard of France’s Society of Authors, Composers and Music Publishers (SACEM). “And it is likely that we will hear it even more now, in advertisements or in films”.
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
7 DeProf
4 HawaiiTim
5 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
3 derLudolf
2 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out
1 Rucebo
1 Berkey
1 MadMasterNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Welk klassiek muziekstuk van welke componist was onderwerp van een rechtszaak nadat twee house versies er van in de hitparades verschenen?![]()
7 DeProf
4 HawaiiTim
5 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
3 derLudolf
2 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out
1 Rucebo
2 Berkery
1 MadMaster![]()
Niet geschoten is altijd misquote:Maar goed, van acteurs geen kloten verstand...
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Verschil tussen acteurs en actrices weet ik nog net wel
Maar verder wordt het gewoon wat roepen: Meryl Streep.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)![]()
Neuh.quote:She has been nominated for 13 Emmy Awards for her work in television, and is one of the few entertainers who have won an Emmy Award, a Grammy Award, an Oscar, and a Tony Award. She was the second black woman in the history of the Academy Awards to win an acting Oscar.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Zeker omdat ze zwart is!quote:![]()
Stand AKQ #3263:
7 DeProf
4 HawaiiTim
5 Mark
2 pipster
3 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
3 derLudolf
3 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out
1 Rucebo
2 Berkery
1 MadMasterNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Goeiemorgen
Noem 5 sporters die in meer dan 4 disciplines uitblonken.
Cruijff - Golf - Biljarten - Voetbal - Honkbal
Fanny Blankers Koen - Sprint - Horden - Verspringen - Hoogspringen
Marianne Vos - Weg - Baan - Veld - Dammen (die laatste weet ik niet zeker...)![]()
Goeiemorgen
Eric heiden
Carl Lewis
Jaap Eden
Dayley Thompson
Marianne VosMorality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me![]()
Ik weet niet wat ik moet doen. Het is zo gemakkelijk om een tienkamper te noemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:43 schreef slaveloos het volgende:
Eric heiden
Carl Lewis
Jaap Eden
Dayley Thompson
Marianne Vos
Heiden alles met schaatsenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:43 schreef slaveloos het volgende:
Eric heiden
Carl Lewis
Jaap Eden
Dayley Thompson
Marianne Vos
Carl lewis op twee onderdelen. Sprint en verspringen.
Jaap Eden komt dichter in de buurt
Marianne Vos op drie onderdelen in dezelfde sport
Fanny zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:46 schreef Burnett het volgende:
Cruijff - Voetbal - Honkbal
Fanny Blankers Koen - Sprint - Horden - Verspringen - Hoogspringen
Maak er 3 van. Of 2 keer wereldtop.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:26 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 sporters die in meer dan 4 disciplines uitblonken.
In ieder geval Jim Thorpe. Daarnaast zou ik Jeroen Straathof gokkenWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Goeiemorgen
We hebben er nu genoeg. Geen idee wie de punten verdient.
Stel anders maar een nieuwe vraag.
Zanardi, pironi, surtees..
Al was dat laatste best normaal in die tijd2 komt best wel veel voor nog
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Surtees jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zanardi, pironi, surtees..
Al was dat laatste best normaal in die tijd2 komt best wel veel voor nog
Maar Thorpe is wel de ultieme.
Moet je maar een googlen.
Goeiemorgen
Goeiemorgen
Waar wordt 21 mei in Berlijn om gevoetbald en welke teams spelen er?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Jawohl. Zelfs de volgorde is goedquote:
Stand AKQ #3263:
7 DeProf
4 HawaiiTim
5 Mark
2 pipster
4 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
3 derLudolf
3 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out
1 Rucebo
2 Berkery
1 MadMasterKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ingolstadtquote:Op maandag 9 mei 2016 09:21 schreef BeamofLight het volgende:
Waar worden de Audis gemaakt in der Heimat?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Stand AKQ #3263:
7 DeProf
4 HawaiiTim
5 Mark
2 pipster
4 BeamofLight
3 Postbus100
1 lubje25
1 ß
1 Mexicanobakker
3 derLudolf
3 plagvreugd
3 Quyxz_
1 Burnett
1 JimmyDean
1 Hawaii_Tim
1 All-out
1 Rucebo
2 Berkery
1 MadMaster
[ Bericht 1% gewijzigd door Mark op 09-05-2016 10:17:30 (en weer er af) ]We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Punt weer weggehaald
Zal dit topic maar volmakenWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Zie U in het nieuwe topicWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |