Die oude koek was erg lekker, zeker toen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Dit is allemaal wel erg oude koek. Heeft Prins ook nog iets geschreven van de laatste 20 jaar ofzo?
Niet veel goeds volgens mij. Een grootheid in de jaren 80 en begin jaren 90 maar daarna was het over.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Dit is allemaal wel erg oude koek. Heeft Prins ook nog iets geschreven van de laatste 20 jaar ofzo?
Succes in Almerequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:17 schreef Joezi het volgende:
Triest eigenlijk dat je altijd voor een land uit moet komen, ik zou nooit voor Nederland en haar kutbevolking uit willen komen
Zestien televisies gestolen uit tijdelijke opvang.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De modelvluchteling omdat het moet.
Wel voor Fok!, toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:17 schreef Joezi het volgende:
Triest eigenlijk dat je altijd voor een land uit moet komen, ik zou nooit voor Nederland en haar kutbevolking uit willen komen
Stigmatisering! Incident! Doen ze anders nooit...quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zestien televisies gestolen uit tijdelijke opvang.
Zo'n nieuwsbericht negeert Pauw.
Lekker qat kauwen op het parkbankje bij de kinderspeeltuin tochquote:
Dat gezinnetje was echt komischquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De modelvluchteling omdat het moet.
Gelukkig hebben we jou!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Zestien televisies gestolen uit tijdelijke opvang.
Zo'n nieuwsbericht negeert Pauw.
En nu is het ook alweer klaar met de Prince items op tv. Toen MJ dood ging was de hype massaal. Prince is toch veel minder bekend bij de jeugd. Maarja hun idool is Enzo Knol.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet veel goeds volgens mij. Een grootheid in de jaren 80 en begin jaren 90 maar daarna was het over.
Zou wat zijn als er straks een FOK!ploeg met Danny-vlag het Olympisch stadion in Rio binnen wandelt.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En nu is het ook alweer klaar met de Prince items op tv. Toen MJ dood ging was de hype massaal. Prince is toch veel minder bekend bij de jeugd. Maarja hun idool is Enzo Knol.
Ik bedoel dat ze altijd zo'n uitgemergeld gezicht hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lekker qat kauwen op het parkbankje bij de kinderspeeltuin toch
Prince heeft gewoon weinig goede muziek gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En nu is het ook alweer klaar met de Prince items op tv. Toen MJ dood ging was de hype massaal. Prince is toch veel minder bekend bij de jeugd. Maarja hun idool is Enzo Knol.
Net als bij die Zwarte Piet-discussie, deden ze in de studio lacherig over een kleine pro-Piet-demonstratie. Maar andersom, de achterlijke anti-Piet-demonstratie negeren ze.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Stigmatisering! Incident! Doen ze anders nooit...
Het verhaal van Prince of die vluchteling die het niet zo nauw neemt met de werkelijkheid?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:20 schreef alors het volgende:
Zijn hele verhaal zou je echt even moeten opzoeken, heel erg bijzonder.
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Prince heeft gewoon weinig goede muziek gemaakt.
Niet met je eens, heeft in de jaren 80 veel goeds gemaakt. Daarna niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Prince heeft gewoon weinig goede muziek gemaakt.
Hij heeft wel slechte albumcovers gemaakt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet met je eens, heeft in de jaren 80 veel goeds gemaakt. Daarna niet meer.
Dat van deze man, zal nu in vogelvlucht worden behandeld.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het verhaal van Prince of die vluchteling die het niet zo nauw neemt met de werkelijkheid?
Is zeker weer zijn "tanden aan het poetsen"quote:
zou goede zwarte piet zijnquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef wuuht het volgende:
Hij heeft wel een leuke blije optimistische vibe
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Maar goed dat Sylvana er niet bij is...
Ja, dat viel me ook op, is iets Afrikaans.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef wuuht het volgende:
Hij heeft wel een leuke blije optimistische vibe
Ik heb dat gemist, ergens terug te zien?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Maar goed dat Sylvana er niet bij is...
Desmond Tutu heeft dat ook, die blije vibe.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op, is iets Afrikaans.
Dat had mijn oom ook, die heeft daar decennia gewoond.
Waarom zou je dat terug willen zien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist, ergens terug te zien?
Hehehe... Simek flashback !!!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, is dat grappig bedoeld, waarom zeg je dat
Mugabe ook.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Desmond Tutu heeft dat ook, die blije vibe.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Lekker beetje achter die witte hangen en dan op het laatst inhalen.
Goenavundquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Peter Rudolf de Vries had hierbij moeten zitten.
Die moet je eerst betalen, voordat ie zogenaamd in de materie gaat duiken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Hij had ook wel bij het Prince-item en hardloopitem kunnen zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Peter vindt dat ie er altijd bij moet zijn... hij is tenslotte expert... in alles.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Toen je nog onbevreesd je wit gepoederde neus in de strakke anjer van een minderjarig jongetje kon drukken.quote:
Je krijgt bijna het idee dat Fredje zelf op meerde schaakborden speeltquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:34 schreef svann het volgende:
Er is toch wel iets met de zaakjes waarbij Teeven betrokken is.
Ik wil het legaal houdenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier moet jij toch wel veel interesse in hebben met je jonge jongensfetish
Precies, voortaan 1 gast, Peter.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Peter vindt dat ie er altijd bij moet zijn... hij is tenslotte expert... in alles.
Plus je hebt gelijk een alibi.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, voortaan 1 gast, Peter.
Hij laat wat nummers zien van Prince, vertelt over somalische hardlopers, schoffelt Teeven onderuit en tot slot doet hij een cover van Purple Rain.
Ik mag die Dennis welquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
DENNIS HONING - Turken zijn homo's. Allemaal
Erdogan is een geitenneukerquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dennis was een informant net als die andere gozer gister.quote:
KLAAG AAN DANquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Erdogan is een geitenneuker
Kom me aanklagen dan, geitenneuker
of je gelijk hebt maakt niks uit tochquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Het feit dat hij z'n zaak wint betekent niet dat hij het bij het juiste eind heeft
maar dit geheel terzijde
bohhhh dit is wel heel bruut LOL ROFquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gemeldtquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Erdogan is een geitenneuker
Kom me aanklagen dan, geitenneuker
Wordt druk bij de AH & Lidl.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Roemeniė niet naar het songfestival, zeg het maar jongens
Straks pas, ik ga eerst nog even wat etenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ook, wat gaan we nu doen? Tandjes poetsen?
Man manquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks pas, ik ga eerst nog even wat eten
alweerquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ook, wat gaan we nu doen? Tandjes poetsen?
Wie is Mees?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Even een telefilm promoten. Een film die het privéleven van Mees sloopt.
Tot zover het fatsoen van de publieke omroep.
De zus van mijn buurmeisje gaat zometeen naar de club. Wat een gekkies.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik zoek straks lekker het bedje op
Is je buurmeisje knap?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De zus van mijn buurmeisje gaat zometeen naar de club. Wat een gekkies.
Daar een film over maken? Treurig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Even een telefilm promoten. Een film die het privéleven van Mees sloopt.
Tot zover het fatsoen van de publieke omroep.
Pfffffquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dat is de serie die niet genoemd kan worden
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat jongetje van Het Zakmes dacht ik
ahwquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oke, maar nee geen zin te laat en ik kan niet zonder jullie
wat een verstandige, plichtsgetrouwe jongen ben je tochquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfffff
Ik ga denk ik vroeg naar bed zodat ik morgen mijn helse opdracht af kan maken
Jij hebt ervoor gezorgd dat ik vandaag niet ben gaan sportenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw
[..]
wat een verstandige, plichtsgetrouwe jongen ben je toch
Kijk zometeen je dm en mag jij haar ratenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw
[..]
wat een verstandige, plichtsgetrouwe jongen ben je toch
Ik houd me ook aanbevolenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk zometeen je dm en mag jij haar raten
Huhquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt ervoor gezorgd dat ik vandaag niet ben gaan sporten
ga met die chicks mee gekquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oke, maar nee geen zin te laat en ik kan niet zonder jullie
Oh spannendquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kijk zometeen je dm en mag jij haar raten
wie noemde jij toen je nog hetero was nou een mooie vrouwquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh spannend
Ik heb erg veel kijk op vrouwen
Angela Schijfquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wie noemde jij toen je nog hetero was nou een mooie vrouw
*stadquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Bassie en Adriaan en het geheim van de verzonken diamant
Ik heb gezegd dat ze minstens een 8/10 isquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welk cijfer geef je de chick van kingroland
Of Arie Boomsma.quote:Op maandag 25 april 2016 18:21 schreef Szura het volgende:
Ze kunnen toch ook Kuzu of Özturk uitnodigen
Om te trollen gaat Jeroen het filmpje van Hans Teeuwen 23 keer laten zien.quote:Op maandag 25 april 2016 21:54 schreef BobW het volgende:
Straks een discussie met vijf personen over Erdogan, dat gaat vast goed.
Eindelijk je oude UI weerquote:Op maandag 25 april 2016 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om te trollen gaat Jeroen het filmpje van Hans Teeuwen 23 keer laten zien.
Valt nog wel mee, had je de Aanklagers mee moeten kijken. Wel een programma voor jouquote:
Ga ik inderdaad nog terugkijken.quote:Op maandag 25 april 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, had je de Aanklagers mee moeten kijken. Wel een programma voor jou
Lijkt me geen moeilijke opgavequote:Op maandag 25 april 2016 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zochten nog Nederlandse Turken die fan zijn
Kan ik mijzelf nog nuttig maken ook, moet niet gekker wordenquote:
In Japan moet dat juist na een blunderquote:Op maandag 25 april 2016 23:06 schreef Coco98 het volgende:
Als je daar gaat huilen ben je echt ongeschikt.
Die leven niet lang na een blunder.quote:Op maandag 25 april 2016 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Japan moet dat juist na een blunder
Hey Geert.quote:Op maandag 25 april 2016 23:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Blijft vreemd zo'n voorzitter van de tweede kamers met zo'n enorm allochtonische tongval.
En Wilders dan met zn limburgse bekval! Godverdomme zeg!quote:Op maandag 25 april 2016 23:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Blijft vreemd zo'n voorzitter van de tweede kamers met zo'n enorm allochtonische tongval.
quote:Op maandag 25 april 2016 23:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat hoor je niet als je zelf uit Venlo komt Joezi...quote:Op maandag 25 april 2016 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
En Wilders dan met zn limburgse bekval! Godverdomme zeg!
Wen er maar aanquote:Op maandag 25 april 2016 23:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik zie haar. Eerst even de kilo's plamuur eraf schrapen en dan nog eens beoordelenquote:
Hey Geert.quote:Op maandag 25 april 2016 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede kamervoorzitter, praat geeneens foutloos Nederlands.
*Kamervoorzitterquote:Op maandag 25 april 2016 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede kamervoorzitter, praat geeneens foutloos Nederlands.
quote:Op maandag 25 april 2016 23:09 schreef Coco98 het volgende:
De vader van Giel Beelen zit ook in het publiek.
quote:Op maandag 25 april 2016 23:09 schreef Coco98 het volgende:
De vader van Giel Beelen zit ook in het publiek.
*wildenquote:Op maandag 25 april 2016 23:11 schreef tralalala het volgende:
Deze vrouw is alleen maar gekozen omdat de rest geen PVV'er of CDA'er als voorzitter wou.
Terwijl dat de 2 betere waren.
Paard van Troje?quote:Op maandag 25 april 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee. En dat slaat nergens op
We zijn hier om van elkaar te leren.quote:Op maandag 25 april 2016 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sorry taalführer
http://www.famme.nl/mense(...)en-zijn-nare-mensen/
Ik heb hem neergehaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |