zou goede zwarte piet zijnquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef wuuht het volgende:
Hij heeft wel een leuke blije optimistische vibe
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Maar goed dat Sylvana er niet bij is...
Ja, dat viel me ook op, is iets Afrikaans.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:27 schreef wuuht het volgende:
Hij heeft wel een leuke blije optimistische vibe
Ik heb dat gemist, ergens terug te zien?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Maar goed dat Sylvana er niet bij is...
Desmond Tutu heeft dat ook, die blije vibe.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op, is iets Afrikaans.
Dat had mijn oom ook, die heeft daar decennia gewoond.
Waarom zou je dat terug willen zien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist, ergens terug te zien?
Hehehe... Simek flashback !!!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, is dat grappig bedoeld, waarom zeg je dat
Mugabe ook.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Desmond Tutu heeft dat ook, die blije vibe.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Lekker beetje achter die witte hangen en dan op het laatst inhalen.
Goenavundquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Peter Rudolf de Vries had hierbij moeten zitten.
Die moet je eerst betalen, voordat ie zogenaamd in de materie gaat duiken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Hij had ook wel bij het Prince-item en hardloopitem kunnen zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Peter vindt dat ie er altijd bij moet zijn... hij is tenslotte expert... in alles.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Toen je nog onbevreesd je wit gepoederde neus in de strakke anjer van een minderjarig jongetje kon drukken.quote:
Je krijgt bijna het idee dat Fredje zelf op meerde schaakborden speeltquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:34 schreef svann het volgende:
Er is toch wel iets met de zaakjes waarbij Teeven betrokken is.
Ik wil het legaal houdenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier moet jij toch wel veel interesse in hebben met je jonge jongensfetish
Precies, voortaan 1 gast, Peter.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:33 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Peter vindt dat ie er altijd bij moet zijn... hij is tenslotte expert... in alles.
Plus je hebt gelijk een alibi.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Precies, voortaan 1 gast, Peter.
Hij laat wat nummers zien van Prince, vertelt over somalische hardlopers, schoffelt Teeven onderuit en tot slot doet hij een cover van Purple Rain.
Ik mag die Dennis welquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
DENNIS HONING - Turken zijn homo's. Allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |