Oké. 'Fans'.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:54 schreef Fokker89 het volgende: [..] Echte fans kopen LP's. Gaan niet op youtube snuffelen.
Speciaal voor Tim.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe op zijn minst een leuk plaatje in de OP.
Deze busquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt Henk ook gewoon lokquoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger had je Elfletterig, dit is gewoon helemaal waardeloos natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja teveel zoekwerk, moet 'ie maar weer gewoon een beetje normaal posten.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt Henk ook gewoon lokquoten.
Dat ken ik alleen omdat jij er altijd op loopt te kankeren.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou hij ook een meetlat-relatie hebben?
Kijk de PoHi van Elfletterig maar eens...quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen omdat jij er altijd op loopt te kankeren.
Zie boven. Maar wie heeft er wat verkeerds gezegd dat hij weigert hier te komen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk de PoHi van Elfletterig maar eens...
Dat weet ik ook niet, maar naast R49 laat hij zich nergens meer op het forum zien, en dat is wel apart.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie boven. Maar wie heeft er wat verkeerds gezegd dat hij weigert hier te komen?
Anders ga jij gewoon van die slechte kutgrappen maken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:19 schreef Specularium het volgende:
Laat hem lekker.
Hij heeft geen zin, nou dan niet.
Over slechte kutgrappen gesproken, CC gaat de hele nacht Amy Schumer uitzenden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders ga jij gewoon van die slechte kutgrappen maken.
Is dat nou lekker, dat boter op je hoofd? Ik kan me nog een keer herinneren dat Elfje ons allemaal zat was en jij zo'n 1000000 lokquotes geplaatst hebtquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:19 schreef Specularium het volgende:
Laat hem lekker.
Hij heeft geen zin, nou dan niet.
Weet ik dat ik daar niet op af hoef te stemmenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over slechte kutgrappen gesproken, CC gaat de hele nacht Amy Schumer uitzenden.
Dat was vanwege een liedje. Dan mag dat.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat nou lekker, dat boter op je hoofd? Ik kan me nog een keer herinneren dat Elfje ons allemaal zat was en jij zo'n 1000000 lokquotes geplaatst hebt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]Niet zo moeilijk doen, echt puntige knieën zal ze niet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Vuige combobreakerquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, echt puntige knieën zal ze niet hebben.
Koning sfeerverpestenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:35 schreef Specularium het volgende:
CUL / McDonald's #59 - met meer friessaus, maar minder euroknallersDat is die wrap zeker die ik vanmiddag had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou d'r wel doen hoor, zij mij ook.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, echt puntige knieën zal ze niet hebben.
CUL / McDonald's #59 - met meer friessaus, maar minder euroknallersWat is dat voor roadkill?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CUL / McDonald's #59 - met meer friessaus, maar minder euroknallersIs dit al voorgekauwd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja, dat is de echte foto.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is die wrap zeker die ik vanmiddag had?
Mis je Elflettering zo erg?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:36 schreef timmmmm het volgende:
jezus, hopen dat ik niet meer wakker word. grgr
Nou, dat dacht ik ook na die wrap.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:36 schreef timmmmm het volgende:
jezus, hopen dat ik niet meer wakker word. grgr
Die augurk is echt het kersje op de taart.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon Plain, ik hoef die narigheid er niet op.
Meh. Gewoon plain, broodje en vlees, klaar. Krijg je ook nog zo'n mooie sticker op het papiertje met "speciaal voor u gemaakt". Dan voel ik me altijd een VIP.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die augurk is echt het kersje op de taart.
Mani doet dat ook altijd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:54 schreef Specularium het volgende:
Fylax doet dat nooit, die haalt gewoon 72 kipnuggets.
fylax. moeder houdt meer van 69quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Mani hoeft er geen 68 aan zijn moeder te geven.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:11 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zouden allemaal mijn moeder doen. Allemaal.
Zeg je nou dat Fylax' moeder een ranzig gezicht heeft?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit lijkt me best een ranzig gezicht.
Nou nee, maar die kut en anus hoef ik niet te zien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Fylax' moeder een ranzig gezicht heeft?
Die van de Burger King zijn beter, daar hoef je alleen maar 2 schijfjes augurk af te flikkeren.quote:
Heeft die worm jou iets misdaan dan?quote:Op zaterdag 23 april 2016 05:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoiii. K ben op het eiland. Samen met mijn vriendje de Grote Kakkerlak en Smerige TyfusWorm
Lekker voor jequote:Op zaterdag 23 april 2016 05:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou hij kroop naar mij toe toen k op het toilet zat..
Elf uur. Was om 7 wakker en half negen lag k op et strand maar tis nu wel heet eigenlijk :p hoe laat is het daar?quote:
Je ziet toch de forumtijd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 06:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Elf uur. Was om 7 wakker en half negen lag k op et strand maar tis nu wel heet eigenlijk :p hoe laat is het daar?
Goed excuus om te stoppen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 06:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Godver. Ben k ergens mijn sigaretten vergeten
Zie je veel sekstoeristen daar?quote:Op zaterdag 23 april 2016 05:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoiii. K ben op het eiland. Samen met mijn vriendje de Grote Kakkerlak en Smerige TyfusWorm
Waar denk jij dat die 'worm' aan vastzit dan?quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zie je veel sekstoeristen daar?
CUL / McDonald's #59 - met meer friessaus, maar minder euroknallersGodverdamne. Ik houd het wel bij mijn 89 Mcnuggets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Godverdevliegendevinkeniets.
Zie je, het lukt gewoon niet tactvol
Maar voor mijn persoontje die niet tactvol is, hebben we in NWS een slowchat. Je moedergrappen doen het goed, vooral als het over die van Fylax gaat, maar een mooie 'LTVDK'-post wordt ook niet op neergekeken. Ik nodig je van harte uit, kunnen we deze grappen en grollen daar voortzetten
Prince was toch dood?quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil ook een Prince George.
[ afbeelding ]
Oh my.. Bizar. Van die Westerse eenzame mannen die maar geen vrouw kunnen vinden en daar opeens heel gewild zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Njos. Op dit eiland valt het wel mee. Wel veel blanke mannen met thaise vriendinnetjes.andere eilanden is het veel erger. Daar gooien de vrouwen zich gewoon voor hun voeten :p
Weten die mannen dat ook?quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Jeps :p en vaak hebben die thaise dames meerdere vriendjes in het buitenland waarvan ze allemaal geld krijgen :p
Totaal geen schaamte.
Yasmin op het strandquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Lekker boeiend allemaal.
Post eens pics.
Vergeet de lolly's niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:56 schreef Specularium het volgende:
Ik met mijn regenjas in het centrum.
In de hoop dat er eentje gek genoeg is ze over te laten komen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Jeps :p en vaak hebben die thaise dames meerdere vriendjes in het buitenland waarvan ze allemaal geld krijgen :p
Totaal geen schaamte.
Waarom zouden die naar Nederland komen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:37 schreef anonymoussie het volgende:
LTVDK neemt straks een California girl mee.
Voor voor LTDKVquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zouden die naar Nederland komen?
Nu ook weerquote:
Doe even normaal tegen die nieuwe.quote:Op zondag 24 april 2016 14:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat is in ieder geval niet door jouw aanwezigheid.
quote:Op zondag 24 april 2016 14:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat is in ieder geval niet door jouw aanwezigheid.
David is in een andere sc ook altijd gemeen.quote:
Heeft 'ie het daar over hardwerkende grootouders?quote:Op zondag 24 april 2016 14:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
David is in een andere sc ook altijd gemeen.
Zegt me niks.quote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft 'ie het daar over hardwerkende grootouders?
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:20 schreef d4v1d het volgende:
harder dan jouw voorouders ooit gewerkt hebben.
Welk nieuws?quote:Op zondag 24 april 2016 14:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je het heugelijke nieuws al vernomen?
quote:Op zondag 24 april 2016 14:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.duic.nl/nieuws(...)edig-herstel-singel/
Moest lachenquote:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!quote:
Dan ben ik al 10 jaar dood.quote:Op zondag 24 april 2016 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Je bent wel spraakzaam voor een dooie.quote:
Hoelaat begint het nouquote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef Specularium het volgende:
FC Utrecht-fan Rudi: "Ga echt geen spijt krijgen van bekertattoo"
[ afbeelding ]
Waaghals ook.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef Specularium het volgende:
FC Utrecht-fan Rudi: "Ga echt geen spijt krijgen van bekertattoo"
[ afbeelding ]
Mannenquote:Ik wilde 'm eigenlijk op m'n borst zetten, maar ik hoorde dat dat erg pijnlijk is.
Ik ben niet voor Feyenoord.quote:Op zondag 24 april 2016 17:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig jongens
moet jij wetenquote:Op zondag 24 april 2016 17:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig jongens
Moet het wel een erg kleine tattoo worden.quote:Op zondag 24 april 2016 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga jij lekker je melkmachines laten tattooeren dan
Dank voor de tip.quote:Op zondag 24 april 2016 17:31 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een goeie tip voor al die ex-alcoholisten hier.
[ afbeelding ]
Voetbal is.....quote:Op zondag 24 april 2016 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb zelfs extra vroeg gegeten, broekje is al uit.
Mocht je willen, dat je aanwezig bent in de Kuip.quote:Op zondag 24 april 2016 17:34 schreef Fylax het volgende:
Door mijn aanwezigheid bij de Kuip weet ik zeker dat het geluk brengt voor Feyenoord.
Sta je weer buiten het stadion?quote:Op zondag 24 april 2016 17:34 schreef Fylax het volgende:
Door mijn aanwezigheid bij de Kuip weet ik zeker dat het geluk brengt voor Feyenoord.
BIJ de kuipquote:Op zondag 24 april 2016 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mocht je willen, dat je aanwezig bent in de Kuip.
Wedstrijd van het seizoen dit
pics.quote:Op zondag 24 april 2016 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo'n lieveheersbeestje ofzo, dat zou wel passen.
Je bent nu toch ook niet aanwezig bij de Kuip? Sta je daar een beetje buiten te staan dan?quote:
ik heb donderdag wat geluk achtergelaten voor vandaagquote:Op zondag 24 april 2016 17:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent nu toch ook niet aanwezig bij de Kuip? Sta je daar een beetje buiten te staan dan?
Hoe lang ben jij?quote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb donderdag wat geluk achtergelaten voor vandaag
Weet ik meteen door wie het komt als ze verliezenquote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb donderdag wat geluk achtergelaten voor vandaag
Fylax plaatste al een prachtige foto van zichzelf in VBLquote:Op zondag 24 april 2016 17:59 schreef timmmmm het volgende:
Fylax heeft een sensuele picca van me gekregen
Dat snap ik wel, timmmm heeft binnen 6 posts oorlog met iedereen.quote:Op zondag 24 april 2016 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
`Nee, maar Tim komt doorgaans niet vaak in VBL.
sta ik om bekend. Da's mn trademarkquote:Op zondag 24 april 2016 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, timmmm heeft binnen 6 posts oorlog met iedereen.
Fylax is donderdag langs geweestquote:Op zondag 24 april 2016 18:10 schreef YokiKater het volgende:
Waarom ligt er allemaal tyfuszooi op het veld?
He Driesquote:Op zondag 24 april 2016 18:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook gele schoenen, past goed bij mijn zwemslip.
Cnorrie heeft nu een erectie.quote:Op zondag 24 april 2016 18:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook gele schoenen, past goed bij mijn zwemslip.
Jij hebt er geen verstand van he? Prachtige actie, lekker je tegenstander uitkappenquote:
met onze blote pik in die fonteinquote:Op zondag 24 april 2016 19:34 schreef Fokker89 het volgende:
Specularium gaat niet met zijn blote reet de singel in.
Schitterend.quote:Op zondag 24 april 2016 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt er geen verstand van he? Prachtige actie, lekker je tegenstander uitkappen
Schei uit. Die Utrechters ook die Kuijt uit gaan fluiten omdat ie afgevoerd moet worden. Eikelsquote:
Nu liep tie weer vrolijk rond.quote:Op zondag 24 april 2016 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schei uit. Die Utrechters ook die Kuijt uit gaan fluiten omdat ie afgevoerd moet worden. Eikels
quote:Op zondag 24 april 2016 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schei uit. Die Utrechters ook die Kuijt uit gaan fluiten omdat ie afgevoerd moet worden. Eikels
hou je bek jij joh ze hebben gewonnen omdat ikgeluk heb achtergelaten donderdagquote:Op zondag 24 april 2016 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat moet jij nou man, je weet niet eens wat buitenspel is
Onzin.quote:Op zondag 24 april 2016 19:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
hou je bek jij joh ze hebben gewonnen omdat ikgeluk heb achtergelaten donderdag
ha-haquote:Op zondag 24 april 2016 19:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
hou je bek jij joh ze hebben gewonnen omdat ikgeluk heb achtergelaten donderdag
En jij bent?quote:Op zondag 24 april 2016 20:06 schreef d4v1d het volgende:
Is het hier weer rustig?
Ga de volgende keer lekker naar VBL lapzwansen
Nou...quote:
ga je moeder in der bek schijten johquote:Op zondag 24 april 2016 20:06 schreef d4v1d het volgende:
Is het hier weer rustig?
Ga de volgende keer lekker naar VBL lapzwansen
Leuke UI heb je.quote:Op zondag 24 april 2016 20:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat een mooi leven, ik ga de hele komende week geen zelfmoord plegen
Die vind ik niet leuk.quote:
Dan wacht ik nog even met het topic.quote:Op zondag 24 april 2016 20:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat een mooi leven, ik ga de hele komende week geen zelfmoord plegen
na volgende week zal ik mezelf verdrinken in de Singel, maakt dat het weer een beetje goed?quote:
Moet ik hier positief of negatief op reageren?quote:Op zondag 24 april 2016 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
na volgende week zal ik mezelf verdrinken in de Singel, maakt dat het weer een beetje goed?
Dan hou ik het wel bij de Coolsingel. Die schijnt geasfalteerd te worden, laat ik me ingietenquote:Op zondag 24 april 2016 20:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet ik hier positief of negatief op reageren?
Je verziekt dan wel de hele singel
Was je gelukkig vanmiddag? Onze Woutquote:Op zondag 24 april 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 2 uur geleden een hele plastic tas Chinees op en nu ga ik hardlopen.
Deze?quote:Op zondag 24 april 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 2 uur geleden een hele plastic tas Chinees op en nu ga ik hardlopen.
Er zitten hier 2 gaten in het plafond.quote:
Wow, wat heeft die laten doen?quote:
Jij wel?quote:Op zondag 24 april 2016 23:03 schreef Specularium het volgende:
Zou Yasmin al een hond hebben gegeten?
Ja alleen verkopen ze het daar als 'kip'.quote:Op zondag 24 april 2016 23:03 schreef Specularium het volgende:
Zou Yasmin al een hond hebben gegeten?
quote:Op maandag 25 april 2016 17:21 schreef Peunage het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik over 3 dagen emigreer! En ik kan echt geen kleding vouwen.
De humor van Fylax is onovertroffen.quote:Op maandag 25 april 2016 18:27 schreef Specularium het volgende:
Opnieuw droevig nieuws uit de muziekwereld: Dries Roelvink
YOLOquote:Twee mannen op een motorfiets hebben maandag in het centrum van Jolo op het gelijknamige Filipijnse eiland een plastic zak gedumpt met daarin een hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |